Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Spntneous
    Ikke et eneste innlegg om Erling etter gårsdagens kamp? Unner ham alle scoringene han kan få. Han burde sikkert satt en eller to til i går, men forarbeidet til scoringa i lengste med venstre er godkjent+ i min bok
    Må innrømme at jeg glatt "glemmer" det målet når du ser alle sjansene han misser.. Er jo helt utrolig at det går an egentlig! Men skryt for fint mål er på sin plass, samt god jobbing i hele år. Uansett vil jeg gjerne se litt mer av Tommy, Friday, Osvold og evt Ohi på topp!

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Når han har bomma på 6 100% sjanser på to kamper! så blir det lite skryt. Selvom han spesielt mot engen var meget god. I går var han mer fraværende, men putta et flott mål. Vi må snart kalle en spade for en spade og innse at Erling kun er en god førsteforsvarer og ingen kvalitetsspiss.

      Kommentar

      • stovnerfugl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2013
        • 163

        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Når han har bomma på 6 100% sjanser på to kamper! så blir det lite skryt. Selvom han spesielt mot engen var meget god. I går var han mer fraværende, men putta et flott mål. Vi må snart kalle en spade for en spade og innse at Erling kun er en god førsteforsvarer og ingen kvalitetsspiss.
        Endelig!!!! En annen som ser lyset!
        Bare så synd at det tok dere så lang tid til å innse det...

        Gjerne beholde EK.... Som 2. Eller 3. Valg som spiss

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
          Endelig!!!! En annen som ser lyset!
          Bare så synd at det tok dere så lang tid til å innse det...
          Tja, har nå sagt det siden før sesongen jeg, at han er den perfekte supersub men absolutt ikke den spissen vi bør ha.

          Kommentar

          • 14
            Medlem
            Møteplager
            • May 2005
            • 91

            …MEN; og dette er jaggu meg det eneste som betyr noe p.d.d.: Erling er den beste spissen vi har. Ferdig snakka.

            Den dagen vi plutselig får masse penger og kjøper en kjempegod spiss, så kan vi sikkert snakke om at Erling evt ikke er bra nok. Men vi har ikke penger, og vi har ingen spiss som er bedre. Erling har i tur og orden utkonkurrert de spissene vi har hatt de siste åra (Helstad, Osvold, Friday mm), og da blir det bare for dumt å sitte og klage.

            Stikk fingern i jorda; vi har ikke penger, men vi har en spiss som skaper masse sjanser for seg sjøl, masse sjanser for andre, scorer tosifra antall mål i løpet av sesongen (vent og se) og blir en bedre og bedre spiss for hver dag som går. Syng Erling-sangen og støtt laget!



            Edit: (klarer ikke dy meg, så det blir to punkter til: 1) Erling som oppspillspunkt blir bedre og bedre, se bevegelsene og touchen før straffa i går, og 2) fy Faen så mye bedre vi er i presset lengst fram enn det jeg sitter og ser på nå i Brann-bydelslaget. Dette er i stor grad Erling sin fortjeneste, og det gjør så utrolig mye for laget! Sånn. Nå skal jeg gi meg.)
            Last edited by 14; 25.05.2014, 19:57. Begrunnelse: hadde mer på hjertet, gitt

            Kommentar

            • Funchaloe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2011
              • 511

              Opprinnelig skrevet av Folke
              Uansett vil jeg gjerne se litt mer av Tommy, Friday, Osvold og evt Ohi på topp!
              Osvold BURDE ha vært vår faste spissbackup. Alt maset før sesongen om at "vi trenger en spiss" mener jeg er BS. Vi har en lokal ung spiller som bøtter inn 40+ i tredje div, det omregnes lett til 10+ mål i TL. Selv som backup. Ikke noe mot Høiland, jeg har virkelig fått sansen for ham både pga entusiasmen det skapte da han ankom Lillestrøm og pga målene i går, men Osvold burde ha vært vår faste backup fra matchdag én. Unge spillere trenger regelmessige innhopp på det høyeste nivået for å nå potensialet sitt. Utlån til første div holder ikke. Se på hvordan Gabrielsen ble spilt inn så nærmer vi oss fasiten.

              Friday har et kult navn og viste skills i det ene oppgjøret han ble byttet inn i forrige sesong, men når vi ikke har sett snurten av ham siden den gang er det lite håp. Uansett, GG til begge, som vi sier på gamerspråket. Spådom: begge blir leid ut til første div og blir plukka opp av ett av lagene som rykker opp sesongen etter fordi LSK ikke finner plass til dem.
              Custodes
              Contra o futebol moderno!

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3186

                På Rundens Lag i VG etter 13. serierunde (LSK-Godset 3-0), sammen med Fofana. Erling sterkt involvert i alle tre måla.

                gilbert

                Kommentar

                • nebbjævel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2009
                  • 511

                  Som mange har påpekt tidligere: Med rom og den rette pasningen er Erling en vinner. Assisten som Høiland scora på viser at presisjonen hans er på vei opp. Innlegg via stolpen ! På en dårlig dag hadde den gått rett i goalen.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Vært en del skriverier her inne om at Tommy må starte på topp for Fugla. Men se på Erling om dagen, innvolvert i alle måla. Fart betyr utrolig mye i dagens LSK lag, bare å se på 3-0 løpet fra egen banehalvdel.

                    Pvm, Erling og Fofana har bitt et herlig trekløver.

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Har spådd tolv mål. Gir meg faen ikke på det. Erling kommer til å få en skikkelig purple patch utpå høsten med fem-sju mål på fire-fem kamper. Vent og se.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

                        Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                        Som mange har påpekt tidligere: Med rom og den rette pasningen er Erling en vinner. Assisten som Høiland scora på viser at presisjonen hans er på vei opp. Innlegg via stolpen ! På en dårlig dag hadde den gått rett i goalen.
                        Til og med via en motspiller, så Høiland ikke skulle havne i offside. MacGyver-assist
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Har spådd tolv mål. Gir meg faen ikke på det. Erling kommer til å få en skikkelig purple patch utpå høsten med fem-sju mål på fire-fem kamper. Vent og se.
                          Jeg spådde 12 mål. Du hang deg på .

                          Erling er helt konge. Blir nok med Foffen den med mest målpooeng i år hvis det ikke klikker for Johan.

                          Lyst til å lage en karakterbok til pausen Grusom? Alltid morsom lesing fra deg.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3329

                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Vi kan ikke kreve at man skal plutselig spille fra start fordi han scorer i 3.div. Tipper vi får se Erling fra start mot Sarp, så kanskje Pelle få noen innhopp fremover...
                            Nei, det er nok bedre at vi spiller med vår notoriske målscorer Erling fra start i denne også. La spissene våres, som appåtil scorer mål få kjenne tresmak så skal Erling få lov til å herje foran kassa som han har gjort i hele år. Klippekort er noe dritt!
                            Last edited by LS89; 12.08.2014, 06:40.

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              Opprinnelig skrevet av LS89
                              Nei, det er nok bedre at vi spiller med vår notoriske målscorer Erling fra start i denne også. La spissene våres, som appåtil scorer mål få kjenne tresmak så skal Erling få lov til å herje foran kassa som han har gjort i hele år. Klippekort er noe dritt!
                              Han scorer kanskje ikke mest mål, er enig i det. Men mener den jobben han gjør han helt klart til en av våre viktigste spillere. Er ikke snakk om klippekort, Erling er det beste alternativet foran der, sier ikke at Pellegrino ikke kan ta den plassen snart, men at han skal gå rett inn og ta en startplass går ikke. La han få noen innhopp og vise seg fram.

                              Folk skrek om Friday ifjor da han putta en del på b-laget, men de av oss som så de kampene visste at han ikke var i nærheten av å ta nivået, nå er han nærmere, men fortsatt ikke nær en startplass på a-laget.

                              Pelle har jeg ikke sett, så skal ikke uttale meg om han.


                              Hvorfor er det alltid sånn at vi alltid MÅ ha en hakkekylling i klubben?
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Tittil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2009
                                • 341

                                Greit at Erling gjør en god jobb bortsett fra å score på sjansene, men det blir ikke mange poeng når det kun er han som kommer til sjansene. Da må i allefall Palmi benkes, han har ikke prestert på et halvt år. Går det ikke an å sjanse på Pelle eller Fred. Slik det er nå er det ikke mulig å skape trykk foran motstanders mål. Pt har LSK landets dårligste angrepsduo. Fa..n. hva henter Haggis inn nye spillere for, når klippekortene stadig fornyes?

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  Opprinnelig skrevet av Tittil
                                  Greit at Erling gjør en god jobb bortsett fra å score på sjansene, men det blir ikke mange poeng når det kun er han som kommer til sjansene. Da må i allefall Palmi benkes, han har ikke prestert på et halvt år. Går det ikke an å sjanse på Pelle eller Fred. Slik det er nå er det ikke mulig å skape trykk foran motstanders mål. Pt har LSK landets dårligste angrepsduo. Fa..n. hva henter Haggis inn nye spillere for, når klippekortene stadig fornyes?
                                  Hvordan kan man klage på Erling hvis det kun er han som kommer til sjansene? Han kommer hvertfall til sjansene, og da vil målene komme...
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                    Hvordan kan man klage på Erling hvis det kun er han som kommer til sjansene?
                                    Fordi fotball er mer enn fart.

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3161

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Fordi fotball er mer enn fart.
                                      Og fart er gull verdt på vingen hvis det er en spiss foran målet som kan omsette krempasningene...

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                        Hvordan kan man klage på Erling hvis det kun er han som kommer til sjansene? Han kommer hvertfall til sjansene, og da vil målene komme...
                                        For en eventuell erstatter vil ikke komme til sjanser?

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                          For en eventuell erstatter vil ikke komme til sjanser?
                                          Har skuffa meg i år. Etter de første kampene i år virka han som en målgarantist men det virker som han er veldig avhengig av selvtillit for å lykkes. Det har vi gjort lenge nå og Erling burde minst hatt 7-8 mål i år. Han har en evne til å putte mot møkkalag så håper han starter søndag men nå må han levere hvis han skal spille spiss!
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎