Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Har du sett han i år? Hva han gjorde i Lyn er lite viktig nå men han har vært giftig i år og kunne fort hatt fler.

    Har putta mot det meste av drittlag og. Scorer mot søpla..
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2541

      Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
      Da skal jeg forholde meg til tall.

      I Lyn, spilte EK 66 ganger, i utgangspuktet som kantspiller. På vestkanten fant han kassa 4 ganger.

      (gjennomsnitt 1 mål hver 15 kamp)

      Siden 2010 har EK spilt som høyre back, og kantspiller i tillegg til spiss. I LSK har han putta fjorten ganger i løpet av 108 kamper.


      Her ser vi et gjennomsnitt av 1 mål hver 8 kamp.....


      MÅLFARLIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Du som tydeligvis har så mye statistikk om bord: bryt det ned til kamper og minutter han har spilt spiss. Det er mer spennende.

      Edit: Sist gang Erling fikk tillitt over tid som spiss, putta han i fem kamper på rad. 6 mål på fem kamper.
      Last edited by Børge; 11.05.2014, 10:46.
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3401

        Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
        Da skal jeg forholde meg til tall.

        I Lyn, spilte EK 66 ganger, i utgangspuktet som kantspiller. På vestkanten fant han kassa 4 ganger.

        (gjennomsnitt 1 mål hver 15 kamp)

        Siden 2010 har EK spilt som høyre back, og kantspiller i tillegg til spiss. I LSK har han putta fjorten ganger i løpet av 108 kamper.


        Her ser vi et gjennomsnitt av 1 mål hver 8 kamp.....


        MÅLFARLIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Benjamin Disraeli og Mark Twain hadde elsket en slik tallknuser
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av Børge
          Edit: Sist gang Erling fikk tillitt over tid som spiss, putta han i fem kamper på rad. 6 mål på fem kamper.
          Når var dette? Han har vel nå startet 6 av 7 i år og puttet 2. Da spiller historien om hva han gjorde for 2 år siden liten rolle.

          Kommentar

          • Holterkanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 570

            Tviler på om treneren leser historiebok og statistikk for å ta ut laget!
            Erling er fugl for f...!
            ________________________
            TB

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Holterkanari
              Tviler på om treneren leser historiebok og statistikk for å ta ut laget!
              Erling er fugl for f...!
              Må jeg avslutte hvert eneste innlegg med: jeg digger Erling eller jeg elsker LSK?
              Må gå ann diskutere spillere uten at man skal få slengt han er fugl for faen!

              Erling gjør en kjempejobb som førsteforsvarer, men er ikke den spissen jeg skulle ønske vi hadde. Er ikke dermed sagt at jeg hater fyren og prøver å henge han ut! Vi diskuterer målferdighetene hans, og der er han ikke bra nok. 14 mål på 5 sesonger lukter ikke fugl, selvom mange kamper er fra back og ving.

              Jeg håper virkelig Erling lykkes på topp i år og putter 15 mål, men jeg tror desverre ikke på det.

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2541

                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Når var dette? Han har vel nå startet 6 av 7 i år og puttet 2. Da spiller historien om hva han gjorde for 2 år siden liten rolle.
                2012. Han fikk tillitt på topp. Når flyten kom, kom dem på rekke og rad. To på rad nå og det kan bli fler.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  To på rad nå og det kan bli fler.
                  Det håper jeg også. Desverre ikke så god kamp i dag, hittil.
                  Vær litt mer ego til tider Erling, da kan det løsne litt mer også.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Det håper jeg også. Desverre ikke så god kamp i dag, hittil.
                    Vær litt mer ego til tider Erling, da kan det løsne litt mer også.
                    Tja. Hadde hatt assist på Riises annulerte og vant mye der fremme. Blir til tider til alene. Syns Palmi har skuffa mer.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Holterkanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2009
                      • 570

                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Må jeg avslutte hvert eneste innlegg med: jeg digger Erling eller jeg elsker LSK?
                      Må gå ann diskutere spillere uten at man skal få slengt han er fugl for faen!

                      Erling gjør en kjempejobb som førsteforsvarer, men er ikke den spissen jeg skulle ønske vi hadde. Er ikke dermed sagt at jeg hater fyren og prøver å henge han ut! Vi diskuterer målferdighetene hans, og der er han ikke bra nok. 14 mål på 5 sesonger lukter ikke fugl, selvom mange kamper er fra back og ving.

                      Jeg håper virkelig Erling lykkes på topp i år og putter 15 mål, men jeg tror desverre ikke på det.
                      Tror det var litt spikeren på hodet, du lot deg provosere :-)
                      ________________________
                      TB

                      Kommentar

                      • stovnerfugl
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2013
                        • 163

                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Erling gjør en kjempejobb som førsteforsvarer, men er ikke den spissen jeg skulle ønske vi hadde. Er ikke dermed sagt at jeg hater fyren og prøver å henge han ut! Vi diskuterer målferdighetene hans, og der er han ikke bra nok. 14 mål på 5 sesonger lukter ikke fugl, selvom mange kamper er fra back og ving.

                        Jeg håper virkelig Erling lykkes på topp i år og putter 15 mål, men jeg tror desverre ikke på det.

                        Jaaa! Endelig !

                        Vil gjerne ha Erling med videre. Erling er akkurat den type som du trenger å ha på benken og kaster inn etter 70 min mot en sliten forsvarsrekke... Tipper at han hadde skåret flere mål fra benken enn fra starten hvis jeg er ærlig.

                        EK er ingen målgarantist for 10 mål hver sesong. Og folk begynne å innse dette.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Enig, har sagt i hele vinter at han er supersub.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9413

                            Men Erling ække den første spiller'n på laget som fortjener "tyn" pdd. Så da bør det diskuteres i de andre spilletrådene før EK blir "syndebukken".

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Men Erling ække den første spiller'n på laget som fortjener "tyn" pdd. Så da bør det diskuteres i de andre spilletrådene før EK blir "syndebukken".
                              Absolutt ingen syndebukk.

                              Kommentar

                              • Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

                                Opprinnelig skrevet av Børge
                                Du som tydeligvis har så mye statistikk om bord: bryt det ned til kamper og minutter han har spilt spiss. Det er mer spennende.

                                Edit: Sist gang Erling fikk tillitt over tid som spiss, putta han i fem kamper på rad. 6 mål på fem kamper.
                                Sjekket statistikken, og den sier at Erling har 3 mål på de siste 14 kampene som spiss.

                                Når det er sagt synes jeg han har sett bedre ut spillemessig i år enn tidligere, og leverer helt ok. Likevel er det ikke godt nok for å være et førstevalg på topp etter min mening. Nå har Erling fått starte 7 av de 8 første seriekampene, så jeg håper Høiland også får sjansen fra start i noen kamper på rad nå for å se hva han har å by på.
                                Twitter

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2541

                                  Opprinnelig skrevet av Herman
                                  Sjekket statistikken, og den sier at Erling har 3 mål på de siste 14 kampene som spiss.
                                  Og på de tre siste har han to. Form er alfa og omega - spillere i form skal spille.

                                  Mot Forren og Even Hovland må Erling starte. Han kommer til å plage ræva av dem med farta si. Gode smarte stoppere, men ingen av dem kommer til å ha suksess noen gang utenfor Norge: totalt mangel på fart hos begge to. Hvis jeg ikke husker feil, var begge relativt ukomfortable med Osvold i treningskampen i hallen.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Opprinnelig skrevet av Børge
                                    Og på de tre siste har han to. Form er alfa og omega - spillere i form skal spille.

                                    Mot Forren og Even Hovland må Erling starte. Han kommer til å plage ræva av dem med farta si. Gode smarte stoppere, men ingen av dem kommer til å ha suksess noen gang utenfor Norge: totalt mangel på fart hos begge to. Hvis jeg ikke husker feil, var begge relativt ukomfortable med Osvold i treningskampen i hallen.
                                    Og på den siste har han 0. Man kan bryte dette ned til akkurat det man vil skal passe. Sannheten er at han har putta 4 på 31 kamper siden 2012. I år har Ringstad(!) like mange mål som han fra backplassen.

                                    Kommentar

                                    • Martin Olsen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Jan 2007
                                      • 186

                                      Erling gjør en fantastisk førsteforsvarer jobb på dette laget og derfor er det viktig at han starter, samt at han er god til å strekke som gjør at vi får flyttet laget etter.

                                      Kommentar

                                      • stovnerfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2013
                                        • 163

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Og på den siste har han 0. Man kan bryte dette ned til akkurat det man vil skal passe. Sannheten er at han har putta 4 på 31 kamper siden 2012. I år har Ringstad(!) like mange mål som han fra backplassen.
                                        Hadde to hundre prosent sjanser i går. Bømma på begge.

                                        At han løpte vekk fra målet var toppen av kransekaka for meg.

                                        Kommentar

                                        • Spntneous
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 1990

                                          Ikke et eneste innlegg om Erling etter gårsdagens kamp? Unner ham alle scoringene han kan få. Han burde sikkert satt en eller to til i går, men forarbeidet til scoringa i lengste med venstre er godkjent+ i min bok
                                          Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                                          Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎