Lillestrøm Sportsklubb - Start Åråsen 12.09 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Spillerbørs Dagbladet

    Logi - 5
    Karim - 5
    Dahm - 4
    Kippe - 6 BB
    Pedersen - 5
    Erling - 4
    Søgård - 5
    Kiko - 5
    Edwin - 4
    Sundgot - 4
    Ujah - 6

    Samme spillerbørs som TV2

    Kommentar

    • krogen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2009
      • 228

      Opprinnelig skrevet av vermu
      Å kritisere Berg for å bytte inn Eriksen i stedet for Lille-Bukken i en kamp vi leder er helt meningsløst. Det største problemet i denne kampen var at midtbanen ikke hang sammen defensivt overhode, og at 3 av 4 spillere kunne vært bytta ut ved pause. Han satte inn Eriksen for å styrke midtbaneleddet defensivt slik at sjansen for å holde på ledelsen økte. Hadde vi trengt mål ville han satt inn Lille-Bukken!
      Vi trengte mål. Det er bare flaks/marginer/tilfeldigheter at Start ikke utlikner.

      Kommentar

      • Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

        Hva kan sies om denne kampen?? Jo vi vant, men ikke særlig overbevisende. Slik kampen var så kunne fort ha stått 2-3 istedenfor 3-2.

        Jeg ser mye av den samme gamle tullet. Hvor er innsatsen til flere av spillerne?? Nei, det var en skikkelig god drittkamp med mye tull og tøys ute på banen. Til tider så var formasjonen helt ute av kurs og LSK var i skikkelig ubalanse flere ganger.

        Men vi vant, det for være det positive å ta med oss fra denne kampen, og så vi fortsette å jobbe med innsatsen og de andre utfordringene vi har.

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2600

          Opprinnelig skrevet av krogen
          Vi trengte mål. Det er bare flaks/marginer/tilfeldigheter at Start ikke utlikner.
          Joda, på grunn av straffesituasjonene så er det sant. Likevel synes jeg folk overdriver trusselen fra Start. De scoret to mål på tre sjanser.
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7042

            Opprinnelig skrevet av krogen
            Vi trengte mål. Det er bare flaks/marginer/tilfeldigheter at Start ikke utlikner.
            Tullprat. Vi ledet både i målprotokollen, og ledet også klart i sjansestatistikken. Start trykket opp Knut Henry Haraldsen i angrep og dunket langt de siste 20 minuttene. Enig i at Fredrik godt kunne fått sjansen i løpet av kampen, men nytten av å ha en ekstra forsvarer på banen de siste 20 minuttene var med på å gjøre så vi trygget seieren. Start kom ikke til noen farligheter av noe slag, selv om de trykket framover. Det hadde lite med flaks å gjøre, LSK forsvarte seg godt.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • krogen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2009
              • 228

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Tullprat.
              Takk for den!

              Det hadde lite med flaks å gjøre, LSK forsvarte seg godt.
              Jeg er enig i det. Vi forsvarte oss sikkert godt. Allikevel er jeg bekymret for at det i lengden vil straffe seg å gjøre defensivt orienterte bytter ved ettmålsledelse et kvarter før slutt i en hjemmekamp som er svært åpen.

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1251

                Det var en drittkamp, ferdig med det.
                LSK imponerer ingen om dagen.
                Gudsjelov at vi klarte 3 poeng i går.
                Midt- banen suger og insatsen er laber.
                Og hvorfor setter ikke Berg på Guldbrandsen.
                Start ligger høyt og demmer opp mange av oppspillene våre. Her mener jeg det var rom for raske spillere på kontring.
                Men som vanlig er passninger og innsatsen for dårlig.
                Greit nok at berg er fredet, men når Knutzon får tillit gang på gang må det jo være lov og kritisere Treneren også.
                Det er lov og bytte 3 spillere Henning.

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  Tidligere i sesongen spilte vi bra, men tapte eller spilte uavgjort, nå spiller vi svakere, men har i det minste vunnet de to siste hjemmekampene, og var nære poeng borte mot Stabæk. Jeg velger lett 3 poeng foran godt spill og 1-4 tap som mot vif.

                  Om Uwe hjelper Molde til sier i dag, så er det faktisk kun 5 poeng opp til 4.plassen som vel gir en plass i Europa?

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    Visst har Start et par straffesituasjoner. Men vi blir da vitterlig fratatt et mål. Høie blir redda av dommeren etter en håpløs bærtur der han bokser rett i en LSKspiller som header ballen pent og pyntelig i mål.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7042

                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                      Greit nok at berg er fredet, men når Knutzon får tillit gang på gang må det jo være lov og kritisere Treneren også.
                      Nei, når du tydeligvis ikke så kampen (Knudtzon var en av våre beste i går), syns jeg ikke det er lov å kritisere treneren.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                        Om Uwe hjelper Molde til sier i dag, så er det faktisk kun 5 poeng opp til 4.plassen som vel gir en plass i Europa?
                        Nja. Tviler på at 4. plass gir europa. Er vel bare 2 lag som får europaleaguekval. via TL. Om Godset karrer seg opp på tredje og vinner cupen (evt. taper for bart i finalen) så åpner det seg en plass for den som kommer på 4. i Tippeligaen. Det betyr dog at vi må ta igjen Tromsø (40 poeng pdd).

                        Eller har jeg misforstått?
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1214

                          Det positive først. Vi vant og vi kommer nok en gang tilbake etter å ha ligget under. Bra gutter.
                          Det mest negative. Klareringsspillet de siste 20 minuttene. Leggtreff, knetreff, bak på leggen treff og gud vet hva. Hallo gutter, det var Start hjemme og ikke de siste 20 minuttene i Champions Leauge finalen. Skjerpings.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Opprinnelig skrevet av andersmm
                            Eller har jeg misforstått?
                            Nei, du har selvfølgelig helt rett da vi bare har 4 plasser totalt i Europa.

                            Men, uansett er det ikke langt opp.

                            Kommentar

                            • krogen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2009
                              • 228

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Nei, når du tydeligvis ikke så kampen (Knudtzon var en av våre beste i går), syns jeg ikke det er lov å kritisere treneren.
                              Han (ikke alene) var totalt tiltaksløs uten ball (ved LSKs ballbesittelse). Han sto og så på. Jeg forventer mer av en kant med en back bak seg.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Nei, du har selvfølgelig helt rett da vi bare har 4 plasser totalt i Europa.

                                Men, uansett er det ikke langt opp.

                                Har ikke prestasjonene i europa i år noe å si for hvor mange plasser vi får neste sesong? I tillegg kan det hende det dukker opp en fairplay-plass. Denne er det dog tvilsomt at vi får...

                                Kommentar

                                • Speeder
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 951

                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Visst har Start et par straffesituasjoner. Men vi blir da vitterlig fratatt et mål. Høie blir redda av dommeren etter en håpløs bærtur der han bokser rett i en LSKspiller som header ballen pent og pyntelig i mål.
                                  Ligger denne situasjonen lett tilgjengelig på nett?
                                  Fra tribunen skjønte jeg meget lite da dette målet ble annulert. Virket som keeper kolliderte med egen spiller.
                                  Last edited by Speeder; 13.09.2010, 11:42.
                                  Tore Galgerud

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7042

                                    Opprinnelig skrevet av krogen
                                    Han (ikke alene) var totalt tiltaksløs uten ball (ved LSKs ballbesittelse). Han sto og så på. Jeg forventer mer av en kant med en back bak seg.
                                    :mrgreen:

                                    Vanskelig å diskutere med folk som ikke engang venter til kampen er spilt før de konkluderer at Knudtzon var ræva og burde vært byttet ut. Jeg påstår at ingen av midtbanespillerne våre jobber mer uten ball enn Erling, spesielt defensivt, men også når vi har ballen. Hadde han gjemt seg bort, ville det vært et poeng (det gjorde han før i år), men han gjør seg spillbar hele veien. Har mye å gå på ennå, men ser ut som en helt ny mann i forhold til tidligere i år. Jeg mener Ujah, Knudtzon, Stefan og Steinar P var våre beste i går.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • krogen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2009
                                      • 228

                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      :mrgreen:

                                      Vanskelig å diskutere med folk som ikke engang venter til kampen er spilt før de konkluderer at Knudtzon var ræva og burde vært byttet ut. Jeg påstår at ingen av midtbanespillerne våre jobber mer uten ball enn Erling, spesielt defensivt, men også når vi har ballen. Hadde han gjemt seg bort, ville det vært et poeng (det gjorde han før i år), men han gjør seg spillbar hele veien. Har mye å gå på ennå, men ser ut som en helt ny mann i forhold til tidligere i år. Jeg mener Ujah, Knudtzon, Stefan og Steinar P var våre beste i går.
                                      Er ikke kampen ferdig? Dessuten, han ble byttet ut. Det er vanskelig å diskutere med folk som ikke leser innlegget de svarer på. Jeg snakket om initiativ når LSK hadde ball. Han var god defensivt, når vi ikke hadde ball, ja.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av krogen
                                        Er ikke kampen ferdig? Dessuten, han ble byttet ut. Det er vanskelig å diskutere med folk som ikke leser innlegget de svarer på. Jeg snakket om initiativ når LSK hadde ball. Han var god defensivt, når vi ikke hadde ball, ja.
                                        Ja, han var grusomt dårlig. Han hadde flere gode engasjement fremover på banen og assist på 3-2 målet til Ujah. Fy flate han var virkelig dårlig. Jobber ikke eller noen ting....

                                        (Fordi som har vanskelig for å forstå ironi, så var dette meget ironisk skrevet - jeg mener EK har hatt en god utvikling og at han begynner vise glimter av det potensialet jeg tror bor i den gutten. Fortsett med den god jobben EK!)

                                        Kommentar

                                        • ulfpulf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2506

                                          Opprinnelig skrevet av Speeder
                                          Ligger denne situasjonen lett tilgjengelig på nett?
                                          Fra tribunen skjønte jeg meget lite da dette målet ble annulert. Virket som keeper kolliderte med egen spiller.
                                          http://vglive.no/#match=10001979&lv=clip-26781-smooth

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎