LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #41
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Alle her inne glømmer en mann som kommer til og dominere modtbanen vår i mange år framover nemelig Sesay sann mine ord.Snakka med Belsvik om han i går og han trener nå med a laget og viser veldig lovende takter ,tipper han kommer til og spille noen av di siste kampene..Flere av spillerne jeg har snakka med som har spilt og trent med han mener at han er et sykt talent.
    Av spillere på juniorlaget vårt så ser jeg på Ohi og Sesay som fremtiden. Håper begge disse er rimelig fast inventar på a-lagstrening neste år. Så blir det spennende å se om de tar et steg i vinter og blir aktuelle for seriespill neste år. Sesay er nok fremst i køen, men Ohi har imponert meg veldig i en del kamper der han har spilt sentralt på midten.

    Foruten disse to så hadde det vært spennende å se hva hjelmtvedt kunne blitt om han hadde sluppet unna alle skadene.

    Haraldsen er også en spennende spiller, men han har fryktelig langt å gå før han er a-lagsmatriale og har nok mange år igjen på juniorlaget før det blir aktuelt. Men det blir spennende å se hvordan han utvikler seg på juniorlaget i årene som kommer.

    Kommentar

    • Kimito
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 2600

      #42
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Alle her inne glømmer en mann som kommer til og dominere modtbanen vår i mange år framover nemelig Sesay sann mine ord.Snakka med Belsvik om han i går og han trener nå med a laget og viser veldig lovende takter ,tipper han kommer til og spille noen av di siste kampene..Flere av spillerne jeg har snakka med som har spilt og trent med han mener at han er et sykt talent.
      Er det lov til å spørre hva slags egenskaper han har?

      Ferdigskåra

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        #43
        Sesay virker enormt spennende. Har bare sett han i to kamper, men man ser med en gang at han har noe - på samme måte som Fredrik. Vanskelig å sette ord på nøyaktig hva, men det er noe med touchen, kroppsbeherskelsen og tempoet som han garantert kommer langt med. God til å vende fra motspiller og forsere med ball, som skaper rom offensivt. Mangler det i dag med Kiko og Søgård på midten, og med en Nosa enten på kant eller ute av form for øyeblikket. Gleder meg til å se mer av ham. Fortsatt råmaterialet som kan formes til noe meget spennende. Av det jeg har sett må bare skuddfoten forbedres.

        Bolly gjør noen gode kamper av og til, men det er sjelden har presterer opp mot 100 % av sitt potensialet. Synes han mangler litt defensivt, på førstetouchen og hardheten på innleggene, selv om han er god med begge bein.

        Av dem som har slitt med skader synes jeg også Slettli virker svært god. God teknikk, bra innlegg og spilte med bravur på høyre back den gangen han fikk sjansen mot Tromsø i en treningskamp i fjor. Etter det ble han vel skadet...

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          Sesay minner veldig mye om rbk rompeklyper annan. Kommer med ++++ og --- om hvordan jeg vurderer han.
          + Teknik
          +overblikk
          + sterk til og holde på ballen
          +godt driv med ballen i beina
          + kreativ
          + hurtighet
          - skyter ikke ofte nok
          - kan egentlig ikke komme på noe mere bortsett fra at denne gutten ikke har hatt det lett og jeg håper Lsk tar vare på han og hjelper han utenfor banen også.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #45
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Sesay minner veldig mye om rbk rompeklyper annan. Kommer med ++++ og --- om hvordan jeg vurderer han.
            + Teknik
            +overblikk
            + sterk til og holde på ballen
            +godt driv med ballen i beina
            + kreativ
            + hurtighet
            - skyter ikke ofte nok
            - kan egentlig ikke komme på noe mere bortsett fra at denne gutten ikke har hatt det lett og jeg håper Lsk tar vare på han og hjelper han utenfor banen også.
            Synes også han er meget god til å lese hvor andreballer detter ned. Hurtigheten hans er ikke slik som bolly sin, han løper fort nok, men han er mer utpreget hurtig når det kommer til forflyttning over korte avstander.

            Har sett han gå i hodedueller og selv plukke nedfallsfrukten en del ganger.

            Men han er fortsatt ustabil og det har hendt at han ikke helt har kommet inn i kamper jeg har sett.

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2600

              #46
              Høres lovende ut. Dersom han også har duellstyrke (som pung- og rumpegnikkeren), høres det også ut som han kan fungere med Nosa.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #47
                Opprinnelig skrevet av Kimito
                Høres lovende ut. Dersom han også har duellstyrke (som pung- og rumpegnikkeren), høres det også ut som han kan fungere med Nosa.
                Han har bra duellstyrke, selv om han ikek er ruvende i hodeduellene akkurat. Men jeg tviler på a vi får se han så mye ved siden av Nosa, rett og slett fordi han fortsatt er ung og siden Nosa trolig ikke blir i tippeligaen veldig lenge.

                Nosa har jo også en veldig veldig bra duellstyrke.

                Hadde vært moro å sett Sesay noen minutter i tippeligaen i år. Tror ikke det hadde vært dumt å la han smake på nivået før vinteren.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #48
                  Hadde värt spennende å se fölgende gjeng för sesongen er over:

                  -----------Logi-------------
                  Karim-Steinar-Kippe-Eriksen
                  ----------Sesay------------
                  Knudtzon/FG-Nosa---Bollis--
                  --------BBS/Arild-----------
                  -------------Ujah----------
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Av spillere på juniorlaget vårt så ser jeg på Ohi og Sesay som fremtiden.
                    Haraldsen burde vel være med på lista? De jeg har snakka med som har sett han snakker hvertfall veldig varmt om han.

                    Manglende fysikk som er grunnen til at han er utelatt?
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      #50
                      Jeg synes det hadde vært spennende å se om tålmodigheten rundt Henning Berg og spillerne ville økt om alle disse talentene våres hadde fått "faste" plasser i 2011, og resultatene ikke hadde blitt bedre. Ville 12 plass vært greit om Fredrik G, Tokstad, Ringstad, Sesay og Bolly hadde spillt fast istedenfor Kiko, Knudtzon, Søgård, LKE og Edwin?

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13271

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                        Jeg synes det hadde vært spennende å se om tålmodigheten rundt Henning Berg og spillerne ville økt om alle disse talentene våres hadde fått "faste" plasser i 2011, og resultatene ikke hadde blitt bedre. Ville 12 plass vært greit om Fredrik G, Tokstad, Ringstad, Sesay og Bolly hadde spillt fast istedenfor Kiko, Knudtzon, Søgård, LKE og Edwin?
                        Hvem gidder å gjøre seg slike tanker? Når noe gjør oss sinte gjelder det å finne noen man kan anklage. Her er det Henning Bergs åpenbare feil som skal diskuteres av oss. Vi har perfekt hukommelse tilbake til ferien og fremsynthet som går hele veien til neste helg. Det holder i massevis til å piske opp hat... err analysere situasjonen, ved hjelp av bunnløs kunnskap fra FM og den sanne idiots overdrevne tro på egen intellektuell kapasitet og tilfeldige observasjoners selvfølgelige sammenheng. At ting går opp og ned her i livet uten ytre påvirkning er bare tull, det er trenerens disposisjoner og spesielt at han ikke bruker Fredrik (som kan dra når som helst om noen våger å kalle ham noe annet) som forklarer alt. Ta med deg ettertanken din et annet sted, her bygger vi møkkhaugen ...err bevisbyrden ved å legge ruke på ruke: Når mange nok mener det samme er det sant.
                        Last edited by reka; 06.10.2010, 11:11.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Haraldsen burde vel være med på lista? De jeg har snakka med som har sett han snakker hvertfall veldig varmt om han.

                          Manglende fysikk som er grunnen til at han er utelatt?
                          Han er ikke utelatt, står nevnt litt lenger ned i innlegget du siterer.

                          Han har lang vei igjen å gå. Man kan se at han har fotball i seg til tider, men han ser ut som en guttespiller fortsatt (noe han jo er). Jeg håper han utvikler seg til å bli en A-lagsspiller, men jeg tror han trenger en del år til på junior før det er aktuelt. Hovedproblemet er egentlig ikke fysikken hans, men valgene med ball og evnen til å inkludere seg i spillet. Håper selvfølgelig han utvikler seg, men som sagt så er det nok snakk om noen år frem i tid, og dermed mer usikkert enn de to andre.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Hvem gidder å gjøre seg slike tanker? Når noe gjør oss sinte gjelder det å finne noen man kan anklage. Her er det Henning Bergs åpenbare feil som skal diskuteres av oss. Vi har perfekt hukommelse tilbake til ferien og fremsynthet som går hele veien til neste helg. Det holder i massevis til å piske opp hat... err analysere situasjonen, ved hjelp av bunnløs kunnskap fra FM og den sanne idiots overdrevne tro på egen intellektuell kapasitet og tilfeldige observasjoners selvfølgelige sammenheng. At ting går opp og ned her i livet uten ytre påvirkning er bare tull, det er trenerens disposisjoner og spesielt at han ikke bruker Fredrik (som kan dra når som helst om noen våger å kalle ham noe annet) som forklarer alt. Ta med deg ettertanken din et annet sted, her bygger vi møkkhaugen ...err bevisbyrden ved å legge ruke på ruke: Når mange nok mener det samme er det sant.
                            Godt å se at du inviterer til god og saklig diskusjon, reka. Og den syrligheten leverer jeg i viten om at du liker å smøre tjukt på. Nå skal jeg skrive videre for min egen del. Hadde jeg tålt like dårlige eller verre resultater med yngre spillere? Visst faen! Hvorfor? Fordi det ikke finnes noe alternativ! Eller har vi penger gravd ned under Åråsen til forsterkninger? Satser vi og ryker vi har vi i det minste forsøkt. Dessuten er det vel heller ingen som tror Fredrik løser alt, men å tillegge de av oss som gjerne vil se ham få sjansen litt oftere en slik mening, er en yndet hersketeknikk blant flere her inne. Bare å se Fredrik tilsetter farge til en grå masse for min del. Vi fikk jo et lite lysglimt med en annen ungutt i helga, som blant annet viste oss et LSK-bein som faktisk kan gi nettsus fra seksten og UTover! It's hope in a hanging snore.

                            Jeg er langtfra den smarteste i landet, men ikke den dummeste heller. I fare for å repetere meg selv ser jeg bare ikke logikken i å la fremtiden varme benken eller spille tredjedivisjon når hele klubben over lengre tid har stått, og fortsatt står, ved konkursens rand. Det må være farlig nærme selve bildet på uttrykket "som å pisse i buksa". Og ja, jeg er klar over at noen u-landslagskamper har stått i veien for de unge også.
                            Last edited by GIFKanari; 06.10.2010, 19:18.

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              I fare for å repetere meg selv ser jeg bare ikke logikken i å la fremtiden varme benken eller spille tredjedivisjon når hele klubben over lengre tid har stått, og fortsatt står, ved konkursens rand. Det må være farlig nærme selve bildet på uttrykket "som å pisse i buksa". Og ja, jeg er klar over at noen u-landslagskamper har stått i veien for de unge også.
                              Så du mener, at hvis Henning Berg mener Erling Knudtzon er bedre enn Mathis Bolly, så skal han bruke Bolly fordi han er 2 år yngre, og har vært i klubben 2 år lenger? Og at han kanskje kan bli bedre enn Knudtzon?

                              Jeg er glad jeg ikke spiller for det fotballaget som tenker sånn, og det håper jeg ungguttene er også.
                              Men, jeg synes at om vi selger en spiller til utlandet, så behøver vi kanskje ikke hente inn en ny 27 åring for å ta en plass der vi har ett ungt talent, sånn som vi har gjort ofte tidligere, men har til gode å gjøre under HB da alle spillere inn, har vært unge med unntak av Logi, og Tam på lån.

                              Nå er det også viktig å huske at Erling Knudtzon kanskje er den spilleren jeg har sett flest folk på dette forumet mase om noengang. Og når vi først får han, så er han den første syndebukken vi finner når det går dårlig, og de samme personene krever at Fredrik G skal frelse oss i samme posisjon en halv sesong etter at vi fikk "dømmesigneringen". Man kan jo minne om hylekoret etter Andre Hansen ifjor, og da man fikk viljen sin svarte han med å bli en av ukens matchballer på TV2 med sin tabbe og kommentaren "Jeg driter i om jeg gjør feil".
                              Derfor tviler jeg sterkt på om tilliten til Henning Berg øker, om vi får svakere resultater med alle de unge spillerne på banen.

                              Ifjor spillte Ringstad (7 kamper), Bolly (10), Gabrielsen (6), Tokstad (10), Andre Hansen (2), Fredrik G (5) og Dosso (11) i tillegg til Edwin, Nosa, Bergman og Nordtveit som var mer etablerte av de unge spillerne.

                              Da kjempet LSK mot nedrykk til nest siste kampen.

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Hadde jeg tålt like dårlige eller verre resultater med yngre spillere? Visst faen! Hvorfor? Fordi det ikke finnes noe alternativ! Eller har vi penger gravd ned under Åråsen til forsterkninger?
                                Jeg tror du har rett i at supporterne tåler litt mer dersom det blir brukt unge spillere med lovende talenter, i hvert fall blant flere av oss. Debatten blir veldig polarisert med at det er enten eller, men jeg tror det finnes en gylden middelvei også. Vi tåler ikke alt, men noe mer...

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Dessuten er det vel heller ingen som tror Fredrik løser alt, men å tillegge de av oss som gjerne vil se ham få sjansen litt oftere en slik mening, er en yndet hersketeknikk blant flere her inne. Bare å se Fredrik tilsetter farge til en grå masse for min del. Vi fikk jo et lite lysglimt med en annen ungutt i helga, som blant annet viste oss et LSK-bein som faktisk kan gi nettsus fra seksten og UTover! It's hope in a hanging snore.
                                Tro meg, det smerter meg å skrive dette, men jeg er enig med deg her! Tror ikke jeg har snakket med en eneste supporter, ei heller noen av de som er litt mer perifer interessert, som mener Fredrik er den eneste løsningen. Jeg tror det er få som krever startplass til unggutta uansett, men at vi får se de litt oftere. Spesielt så lenge de mer "etablerte" ikke innfrir i større grad, verken fra startplass eller som innbytter.

                                Nå som vi har reddet plassen og det strengt tatt ikke er mange hundretusene som skiller 6-10 plass, så håper jeg at de unge, norske spillerne får mer tillit.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Nå som vi har reddet plassen og det strengt tatt ikke er mange hundretusene som skiller 6-10 plass, så håper jeg at de unge, norske spillerne får mer tillit.
                                  Så hvis f.eks Edwin har en avtale med klubben som gjør at han får en grunnlønn + ett beløp basert på antall kamper, så er det rettferdig mot han at en annen pr dd dårligere spiller skal få spille istedenfor, kun fordi han er litt yngre og Norsk?
                                  Hadde sjefen i min bedrift sagt til meg at nå har du nådd årets budsjett, så nå ønsker jeg at du skal fungere som en fadder for en av de yngre i avdelingen, slik at han skal få mulighet til å selge mer og utvikle seg, og dermed gått glipp av bonus, så ville jeg sluttet på dagen.

                                  Fotballspillere er i dagens fotball arbeidstakere, og LSK er deres arbeidsgiver. Det er derfor viktig at man ikke begynner å favorisere enkelte spillere pga alder eller opprinnelse, men bruker de som til enhver tid treneren mener er de beste for laget.

                                  Jeg håper virkelig mer enn noe annet at spillere som Fredrik G og Kristoffer Tokstad blir viktige bidragsytere, og fremtidige kontuitetsbærere for LSK. Men, som en gammel spillerutvikler i LSK sa til meg når jeg var yngre, og lurte på hvorfor ikke flere av de unge fikk sjansen på A-laget; "Kamper er en prestasjonsarena, mens treninger er utviklingsarenaen."

                                  Jeg er derfor ikke i tvil om at disse gutta får sjansen når de presterer jevnt på trening og i 3.divisjon, noe Bolly har gjort den siste tiden, og som ble belønnet med startplass mot Sandefjord.

                                  Den dagen vi bruker spillere kun fordi de er unge og Norske, da er vi fullstendig på bærtur, og vil få NISO på nakken før vi rekker å finne ut av hva NISO driver med.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                                    Så du mener, at hvis Henning Berg mener Erling Knudtzon er bedre enn Mathis Bolly, så skal han bruke Bolly fordi han er 2 år yngre, og har vært i klubben 2 år lenger? Og at han kanskje kan bli bedre enn Knudtzon?

                                    Jeg er glad jeg ikke spiller for det fotballaget som tenker sånn, og det håper jeg ungguttene er også.
                                    Men, jeg synes at om vi selger en spiller til utlandet, så behøver vi kanskje ikke hente inn en ny 27 åring for å ta en plass der vi har ett ungt talent, sånn som vi har gjort ofte tidligere, men har til gode å gjøre under HB da alle spillere inn, har vært unge med unntak av Logi, og Tam på lån.

                                    Nå er det også viktig å huske at Erling Knudtzon kanskje er den spilleren jeg har sett flest folk på dette forumet mase om noengang. Og når vi først får han, så er han den første syndebukken vi finner når det går dårlig, og de samme personene krever at Fredrik G skal frelse oss i samme posisjon en halv sesong etter at vi fikk "dømmesigneringen". Man kan jo minne om hylekoret etter Andre Hansen ifjor, og da man fikk viljen sin svarte han med å bli en av ukens matchballer på TV2 med sin tabbe og kommentaren "Jeg driter i om jeg gjør feil".
                                    Derfor tviler jeg sterkt på om tilliten til Henning Berg øker, om vi får svakere resultater med alle de unge spillerne på banen.

                                    Ifjor spillte Ringstad (7 kamper), Bolly (10), Gabrielsen (6), Tokstad (10), Andre Hansen (2), Fredrik G (5) og Dosso (11) i tillegg til Edwin, Nosa, Bergman og Nordtveit som var mer etablerte av de unge spillerne.

                                    Da kjempet LSK mot nedrykk til nest siste kampen.
                                    Finner du engang Erling nevnt i innlegget mitt? Ser du noe ingen andre ser? For et tullete innlegg, svar i minste på det jeg skriver om når du først siterer meg!

                                    Men når du først nevner Erling, det må jo sies å være litt merkelig at han først havner på benken når han faktisk har hatt et par helt greie opptredener bak seg. Kan det hende Berg tok den enkleste og minst kontroversielle løsninga etter en kamp han nærmest var piska til å gjøre forandringer? Og hva sier det om Erlings egentlige verdi for laget, som Berg selv flere ganger har påpekt er så viktig? Og jeg mener du rett og slett snakker mot bedre viten når du omtaler ham som en "drømmesignering". Mottagelsen her var vel i beste fall blandet. Personlig har jeg aldri mast om å få Erling hit, faktisk var han den jeg mest frykta vi skulle ende opp med fra Lyns loppemarked etter Kim Holmen. To prakteksempler på idrettsfolk som valgte feil sport. Holmen er mest kjent for sine fantastiske misser og turnegenskaper, ett annet mobbeoffer om du vil.

                                    Hva gjelder Hansen var han en av de ytterst yttertst få LSK-spillere andre har snakket om de senere år. Utenom Tarik og Håvard, ironisk nok innleide. Og Nosa, da. Blemmen mot både Brann og Start skjendet ikke inntrykket i manges øyne av at dette var en keeper med stort talent. I de nevnte kamper hadde han også kjemperedninger. Å ta ett eneste uheldig sitat å bruke det på din måte må være det mest tendensiøse jeg har lest her inne.

                                    Og i fjor, som året før der, hadde vi kjempeproblemer med skader, de unge fikk først og fremst spille fordi det ikke var noe annet valg. Er det ikke et paradoks at ett år eldre talenter har fått færre muligheter i en nærmest konstant skadefri tropp av en trener som skal bygge et nytt lag uten muligheter til å hente forsterkninger? Selv ikke innhopp i de få kampene i år som vi har kontrollert.

                                    Jeg har ingen lyst til å sparke Berg, men han fremstår enn så lenge mer og mer som altfor kynisk og resultatorientert til at LSK skal kunne bygge noe nytt som peiler oss inn mot toppen igjen. Likegyldigheten er i ferd med å spre seg rundt et lag som er nødt til å skape entusiasme når resultatene uteblir. For det har de blitt i år også, jeg lar meg ikke lure av en tabell som ser penere ut i år. Og vi har forresten fortsatt ett poeng å ta for å tangere fjorårsnivå, og en seier mindre. Det er uansett prestasjonene som må bestemme.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Finner du engang Erling nevnt i innlegget mitt? Ser du noe ingen andre ser? For et tullete innlegg, svar i minste på det jeg skriver om når du først siterer meg!
                                      Erling og Bolly var bare ett eksempel, som like gjerne kunne vært Fredrik G/EK, Edwin/Bolly eller Kiko/Tokstad.

                                      For å svare på en av tingene du skriver angående benkingen av Knudtzon i forrige kamp, så tror jeg det har mer med hva Bolly har vist i 3.div siste tiden, enn at Knudtzon har spillt seg ut. I tillegg håpet man kanskje på at man mot Sandefjord ville styre kampen i større grad, noe som kanskje vil passe Bolly bedre. Selvfølgelig bare mine teorier, men jeg går utifra at Henning Berg hadde sine grunner til å velge Bolly i denne kampen.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Erling og Bolly var bare ett eksempel, som like gjerne kunne vært Fredrik G/EK, Edwin/Bolly eller Kiko/Tokstad.

                                        For å svare på en av tingene du skriver angående benkingen av Knudtzon i forrige kamp, så tror jeg det har mer med hva Bolly har vist i 3.div siste tiden, enn at Knudtzon har spillt seg ut. I tillegg håpet man kanskje på at man mot Sandefjord ville styre kampen i større grad, noe som kanskje vil passe Bolly bedre. Selvfølgelig bare mine teorier, men jeg går utifra at Henning Berg hadde sine grunner til å velge Bolly i denne kampen.
                                        Spørsmålet er vel heller hvorfor han valgte kiko og Søgård, ikek hvorfor han valgte Bolly. Som du akkurat sa Bolly/Edwin på venstre knudtzon/Fredrik G/kiko på høyre. Når Fredrik var borte valgte han kiko fremfor Knudtzon selv om knudtzon faktisk har hatt en positiv formkurve i det siste og ikke spilt så elendig som når han hadde Berg sin fulle tillit.

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Og jeg mener du rett og slett snakker mot bedre viten når du omtaler ham som en "drømmesignering". Mottagelsen her var vel i beste fall blandet. Personlig har jeg aldri mast om å få Erling hit, faktisk var han den jeg mest frykta vi skulle ende opp med fra Lyns loppemarked etter Kim Holmen. To prakteksempler på idrettsfolk som valgte feil sport. Holmen er mest kjent for sine fantastiske misser og turnegenskaper, ett annet mobbeoffer om du vil.
                                          .
                                          Og etter å ha sett igjennom alle "Erling Knudtzon", "Erling Knudtzon - Klar for LSK!" og "Nå må det hentes spillere" innleggene, så ser jeg at du og "Gamle-Perta" vel var de som virket mest skeptiske til denne signeringen. Men var ett suverent flertall av "dette gjorde dagen min" innlegg. :-)

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎