Frode Kippe - toppspillerutvikler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    #81
    Frode var meget god i dag. Faktisk så god som dolly skal ha det til. Det krever en del.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #82
      Eikrem var god, for all del, men Kippe var overlegen.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #83
        Kippe opp på fjorårsnivå, måtte det fortsette!

        Kommentar

        • hthaug
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 402

          #84
          Det er ikke ofte jeg skriver her inne lengre, men må innrømme at jeg bare elsker Kippe. Det hender han gjør noe rart innimellom, men herregud. Mannen er så og si aldri skadet. Du vet hva du får når han er i startelveren, i tillegg putter han jevnt og trutt. Han er Norges mest undervurderte spiller og håper virkelig at han står på sokkel utenfor Åråsen den dagen han parkerer skoa på hylla. Hyll, Hyll.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #85
            Utelatt igjen

            Drillos tropp uttatt, nok en gang er Kippe utelatt.

            Det er tatt ut tre stoppere, hvorav en er hakket vassere enn Kippe mens to er klart dårligere spillere.
            Basert utfra form og prestasjoner over tid.
            Kippe er i tillegg muligens den målfarligste av samtlige sammen med den aller beste stopperen vi har (Hangeland).

            Å snakke om å ønske spillere med ekstreme ferdigheter blir bare vissvass når han ikke "ser" Kippe.
            Drille er politisk, og i tradisjonell venstre tankegang velger folk med "rett" bakgrunn.

            Han sympatier ligger til venstre politisk og hos VIF/RBK i fotballsammenheng.

            Det burde ikke være noen som helst tvil om at Kippe skulle vært fast på landslaget.
            Det ville jeg ment hvis jeg ikke var fugl. Mannen er mer robust enn Dovrefjell.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #86
              Opprinnelig skrevet av dollyholly
              Ikke din skyld at vi ikke inntar 3.plassen i dag, du redder to livsfarlige overganger i første, litt slapp på en dødball imot men pytt pytt, blir snytt for et soleklart straffespark, er farlig foran målet til Molde og server lagkameratene, du briljerte til og med på høyre kant, Frode du er stor!
              Kippe tapte en hodeduell mot en Moldespiller langt ute på siden i andre omgang. Så på ansiktsutrykkene til begge spillere at de var begge skikkelig overrasket når det hendte! Tror jaggu det var den eneste duellen han ikke vant i denne kampen...
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                #87
                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Han sympatier ligger til venstre politisk og hos VIF/RBK i fotballsammenheng.

                Det burde ikke være noen som helst tvil om at Kippe skulle vært fast på landslaget.
                LSK er med andre ord en svææært høyrevridd klubb, litt sånn småfascister som vi er. Nei, kutt d krapp.

                Hvorfor er ikke fyren proff i Europa egentlig?
                Last edited by RSP; 23.08.2011, 18:32. Begrunnelse: Fjernet unødvendig sitering.

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                  LSK er med andre ord en svææært høyrevridd klubb, litt sånn småfascister som vi er. Nei, kutt d krapp.Hvorfor er ikke fyren proff i Europa egentlig?
                  Realitycheck: Frode er proff i LSK, Lillestrøm er en liten by i Norge, Norge er et lite land i Europa. Ergo, Frode Kippe er profesjonell fotballspiller i Europa.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    #89
                    Ironi fra min side, mitt innlegg. Selv setter jeg stor pris på kjeppe'n, en bauta av en kongestopper. Allikevel kan man vel skjønne landslagsledelsen. Er en grunn til at han floppet i England, og på de sjansene han har fått på Lands. Mangler noe trygghet der liksom, når han ikke er klart førstevalg. Det er noe mentalt med gutten, som med de fleste idrettsutøvere by the way. Klart at han var uheldig med en B-kamp under Åge, men likevel. Wæhler har prestert jamnt over godt, har han ikke det da. Og Demifemi har også vokst i det siste.

                    Samma for meg, gi han gjerne en sjanse til. Var bare det at ellers morsomme og flinke Hamburger misser totalt på Roger's tenkning. Han er først og fremst akademiker for meg. Og en vinner, noe som er sjeldent blant marxister kanskje.

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      #90
                      Er forøvrig ikke blant de som klager på FK's innsats i våres, fx borte mot særp. Se oppigjen 1. omgang. Svært viktig og sentral i år igjen. Idiotfelling mot møllde 16.mai til tross.

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        #91
                        Det med landslaget kan man bare glemme. Det toget har gått for lengst. Viktigere er at han fortsetter i samme spor som igår og som gjør ham til en garantist for flere år i øverste divisjon for LSK. Kontrakten hans går ut neste år. Blir artig å se hva slags tilbud han får eller om han får samme dårlige behandling som Søgaard.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                          Det med landslaget kan man bare glemme. Det toget har gått for lengst. Viktigere er at han fortsetter i samme spor som igår og som gjør ham til en garantist for flere år i øverste divisjon for LSK. Kontrakten hans går ut neste år. Blir artig å se hva slags tilbud han får eller om han får samme dårlige behandling som Søgaard.
                          Dårlig behandling og dårlig behandling. Påsan blei dårlig behandla. Sögård fikk ikke kontraktstilbud på det aktuelle tidspunktet og ville forståelig nok sikre seg med tilbudet fra Start.

                          Om du er redd for at Kippe ikke skal få ny kontrakt, så er du nok litt paranoid. Kippe er kanskje tippeligaens beste stopper, mens Sögård ikke engang er topp 20 i sin posisjon (uten at det skal tolkes som en diss av Sögård). Ingen trener i tippeligaen ville kvitta seg med Kippe frivillig. Aldri.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            #93

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #94
                              Noen som vet status på Herr Kippe? Er det mulig at han rekker Stabæk-kampen? Tror fortsatt vi trenger fire poeng for å berge plassen, og ser ikke helt hvordan vi skal klare det. Men det hjelper om Kippe er på banen.
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Bukkenbruse
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 515

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                Noen som vet status på Herr Kippe? Er det mulig at han rekker Stabæk-kampen? Tror fortsatt vi trenger fire poeng for å berge plassen, og ser ikke helt hvordan vi skal klare det. Men det hjelper om Kippe er på banen.
                                Du mener seriøst at et lag som har vunnet 6 av 25 seriekamper i år (Start) plutselig skal vinne 5 kamper på rad??? Forumnegativismen når i noen tilfeller nye høyder.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                                  Du mener seriøst at et lag som har vunnet 6 av 25 seriekamper i år (Start) plutselig skal vinne 5 kamper på rad??? Forumnegativismen når i noen tilfeller nye høyder.
                                  Helt enig med deg, men for å vri på det.. Mener du at ett lag som har tapt 6 kamper på rad og nesten ikke har skapt sjanser plutselig skal begynne å vinne kamper igjen? Dette går nok veien, men jeg misliker måten vi avslutter sesongen på!

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3172

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                    Noen som vet status på Herr Kippe? Er det mulig at han rekker Stabæk-kampen? Tror fortsatt vi trenger fire poeng for å berge plassen, og ser ikke helt hvordan vi skal klare det. Men det hjelper om Kippe er på banen.
                                    Dagens RB melder at Frode Kippe kanskje (60/40) kan være klar til Stabæk-kampen, men Geir Kåsene ser ut til å mene at det kan være litt for tidlig, og litt for mye gambling (det er fire kamper også etter denne, før sesongslutt). Kippe har vært med på treningene, men ikke med full spurt, og det må han teste før han melder seg klar til å spille på lørdag. Pål Steffen Andresen, som også fikk seg en trøkk i kampen mot RBK, er klar igjen og har trent for fullt.

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #98
                                      Jeg likte kommentaren fra Tommy Berntsen: – Er han 90 prosent, må han jo kunne spille midtstopper. Det var sjelden jeg var så frisk, sier han med et smil om munnen.

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                                        Du mener seriøst at et lag som har vunnet 6 av 25 seriekamper i år (Start) plutselig skal vinne 5 kamper på rad??? Forumnegativismen når i noen tilfeller nye høyder.
                                        LSK har de siste 4-6 ukene framstått helt uten evner til å ta poeng. Defor må vi ha hjelp av andre for å overleve.
                                        Tror jeg.
                                        Og dersom du blar litt bakover i statistikken, så er det en god del gode eksempler på at såkalte bånnblag tar "unaturlig" mange poeng de siste fem-seks rundene.
                                        Negativitet er greit når det bidrar til å danne et realistisk bilde av den virkeligheten vi befinner oss i.
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

                                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                          LSK har de siste 4-6 ukene framstått helt uten evner til å ta poeng. Defor må vi ha hjelp av andre for å overleve.
                                          Tror jeg.
                                          Og dersom du blar litt bakover i statistikken, så er det en god del gode eksempler på at såkalte bånnblag tar "unaturlig" mange poeng de siste fem-seks rundene.
                                          Negativitet er greit når det bidrar til å danne et realistisk bilde av den virkeligheten vi befinner oss i.
                                          helt uten evne er jeg uenig i, mot VIF med gisslason tror jeg fort vi kunne scoret ett mål, og kampen kunne strengt tatt gått begge veier. Mot RBK spiller vi en veldig god 1.omgang. Klarer vi å fortsette med å spille som den omgangen eller som mot vif så er ikke dette noe problem.
                                          Daukjøtt Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎