Frode Kippe - toppspillerutvikler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Brann per dato er vel ikke så j.... mye bedre enn Ottestad :-)
    3 poeng.
    Ja vel? Vi er ikke mye bedre enn føkkings Ottestad etter den flaue forestillingen guttene leverte i går kveld.
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Gi fra deg bindet, Frodo.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Frata mannen kapteinsansvaret nå. Ikke er han vår beste spiller p.t. og ikke heller en lederfigur.
        Han virker nokså resignert der han står med hoftefest eller med armene ut etter enda flere baklengs.

        Det må ha vært råartig å være Brannspiller på Åråsen i går, de tok seg en fest på vår bekostning.
        De scorte fire mål, og sløste likevel med sjansene. Det sier alt om vårt råtne forsvar, noe av de verste jeg har sett av LSK ever.

        La Kippe få kjempe om en spissplass. Kanskje vi ender opp med ny konstellasjon bak som kan gi mer sikkerhet, og to spisser som lager mål (BBS+FK). Så kan vi vurdere å la han spille stopper igjen mot lag som poler mye.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Om jeg hadde fått bestemme så ville Kippe sitti på benken for LENGE siden. Men jeg tipper faktisk at han spiller mot Viking og gjør en jævlig bra kamp, for er det en gang i livet han faktisk MÅ prestere for klubben sin så er det nå. Selv RB hinter til han i dagens utgave om at det er på tide å by litt mer på seg selv.. Han er ikke god nok lenger og bør vike for yngre krefter, men han er på sine gode dager mye bedre enn det vi har sett siste tiden. Kom igjen Kippe, få se om du klarer å stoppe kjeften på meg og alle andre som mener du ikke er god nok lenger.. KJØR PÅ HULKEN!

          Kommentar

          • Mynten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 484

            Nå var ikke Kippe noe verre enn to av de andre i forsvarsrekka i går, men jeg tror ærlig talt at tiden er inne for å gi fra seg kapteinsbindet til en annen. Frode virker frustrert og resignert, og da kan han ikke være kaptein. En kaptein må gå foran på gode og onde dager, og Frode klarer ikke dette i disse onde dager. Når han ikke har spilleglede, som han uttaler selv, da må noen andre overta den rollen. En kaptein skal vise vinnervilje, engasjement og pågangsmot selv om det butter i alle ender.
            Last edited by Mynten; 14.05.2012, 21:07. Begrunnelse: Trykleif

            Kommentar

            • klippen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2009
              • 251

              Noen flere enn meg som reagerer på hvordan Kippe er i knestående hver gang han blir intervjuet rett etter kamp? Ser unektelig dårlig trent ut. Motstanderens kaptein ser jo stort sett ikke sliten ut.

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2879

                Opprinnelig skrevet av klippen
                Noen flere enn meg som reagerer på hvordan Kippe er i knestående hver gang han blir intervjuet rett etter kamp? Ser unektelig dårlig trent ut. Motstanderens kaptein ser jo stort sett ikke sliten ut.
                Husk på at de ofte ikke har blitt så spilt på rævva som vår kaptein heller da
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Jeg leser i RB i dag (papir) at Frode Kippe hadde en skikkelig utblåsning i garderoben etter kampen (som det var nevnt her på forumet i går. Trigz?) og at det skapte en del diskusjoner. Nystuen roser Kippe for engasjementet! Les RB-Papir for utfyllende!

                  Dette har jeg savnet i mange år Kippe, fortsett i det sporet. Er det håp? Er du mann eller mus?
                  KOM IGJEN KAPTEIN!

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Jeg leser i RB i dag (papir) at Frode Kippe hadde en skikkelig utblåsning i garderoben etter kampen (som det var nevnt her på forumet i går. Trigz?) og at det skapte en del diskusjoner. Nystuen roser Kippe for engasjementet! Les RB-Papir for utfyllende!

                    Dette har jeg savnet i mange år Kippe, fortsett i det sporet. Er det håp? Er du mann eller mus?
                    KOM IGJEN KAPTEIN!
                    Tror dessverre det er alt for sent.

                    En slik utblåsing har vel vært etterspurt utall ganger siste årene, men med samme svar om at han går foran som et godt eksempel. Nå gjør han ikke det en gang.

                    Kippe burde blitt fratatt kapteinsbindet før seriestart for å ha vist at det er et nytt regime. Så lenge han holder kapteinsbindet blir han automatisk vanskeligere å sette ut.

                    Kippe skulle vært vår bauta i forsvarslinja og den som "lærte opp" nye spillere til hva det betyr å være LSK-spiller. I stedet er han sjef for et lag der det renner inn mål i kamp etter kamp.

                    La han konkurrere om plassen på lik linje med de andre uten å måte ta ansvar som kaptein også.
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • fjacob82
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 1507

                      Skulle likt å hørt hva som egentlig ble sagt. Om det var saklig eller raljering om hvor ræva vi var. Gjelder forøvrig det samme med Bjarmann, lurer på hva som egentlig ble sagt.

                      Og hva er Haglund sin rolle i dette? Hvor blir det av tenninga til trener'n?

                      Det er noe som ikke stemmer helt.
                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                      *Brasseberget*

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        Spørs da, om han bare er her for penga eller om engasjementet er ekte.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7042

                          Opprinnelig skrevet av fjacob82
                          Og hva er Haglund sin rolle i dette? Hvor blir det av tenninga til trener'n?
                          Det var før han hadde kommet inn i garderoben, tror jeg. Syns det er glimrende at det kommer en utblåsning etter en sånn kamp. Det er nødt til å gå en faen i spillerne nå. Tror forresten ingen trenger å bekymre seg for at Haglund er klar i talen. Som flere har nevnt på forumet før, var han kjent for å være ærlig med spillerne fra tiden i Elfsborg.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Knudre
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Nov 2006
                            • 8

                            Vår kjære Kippe bør gå i seg selv og tenke om han er rette man for å være kaptein. Han har mistet alt av den gi alt i alle duller untatt noen luftdueller. D er blitt lite av den sugne taklingene fra Kippe. Han snakker lite med sine forsvarere. Kippe er ikke rett mann for å være kaptein slik det ser ut per dags dato. Personlig så synes jeg BBS burde få kapteinbinde.
                            Du går Aldri alene til Åråsen..:D

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              Hvem som er kaptein er helt uvesentlig for meg. Det som gjelder for meg nå er å redde klubben fra nedrykk. Da må alle gå i seg selv og stå sammen i spillegruppa. Ingen får lov til å gjemme seg bort, tanken "medspilleren ordner sikkert det" må BORT. Frode har skjønt det og presiserte dette rimlig klart etter kampen mot Brann. Han sier også noe om hva som må skje på treninger fremover. Jeg irriterer meg her inne alle sauehuene som mener at Frode ikke bryr seg. Jeg tror Haglund virkelig trenger Frode i denne tiden. Noen som har glemt at vi har vært i denne situasjonen før? Da hadde vi riktignok Nosa som ingen av dagens spillere unntatt BBS er i nærheten av. Skjønner at Frode som kaptein skal tåle mye kritikk, men av og til blir det usaklig. Kan ikke se at han er direkte skyld i noen av baklengsmålene. Se på mål 1. Frode går i duell med Ojo etter innlegg, taper den duellen men hvorfor står 3 målscoreren alene på bakerste? Frode må selvsagt også skjerpe seg, men jeg er sikker på at Haglund er rette mann til å bytte kaptein eller sette spillere på benken. Vi må skjønne at LSK ikke lenger er et topplag og har ikke vært det på mange mange år. Nå gjelder det å redde klubben. Frode Kippe har vært med på det før, noen som husker 1-0 målet i Tromsø for noen år siden? De sauehuene her inne som slenger dritt om Frode er historieløse. Kritikk er på sin plass men syntes det blir mye usaklig.

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                Jeg irriterer meg her inne alle sauehuene som mener at Frode ikke bryr seg.
                                Kippe er en av få spillere som faktisk har hjertet i klubben og bryr seg om fansen!
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Kippe er en av få spillere som faktisk har hjertet i klubben og bryr seg om fansen!
                                  Derfor svir det vel også ekstra at det er akkurat ham man skal få høre hvor jævla kjipt det er å spille fotball for tida. Og enda verre er det at ingen har vært ute med brannslukningsapparatet på noen måte, etter et så famøst utspill.

                                  Hvorfor skal man gidde bry seg lissom, når dette er hva man får høre av folk som lever av drømmen sin. Og min også, for den saks skyld.

                                  Kommentar

                                  • ulfpulf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2506

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Derfor svir det vel også ekstra at det er akkurat ham man skal få høre hvor jævla kjipt det er å spille fotball for tida. Og enda verre er det at ingen har vært ute med brannslukningsapparatet på noen måte, etter et så famøst utspill.
                                    Jeg synes Kippe sier bare fornuftige ting i intervjuet på lsk.no


                                    Hvilket famøse utspill snakker du om?

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Kippe er en av få spillere som faktisk har hjertet i klubben og bryr seg om fansen!
                                      Vel sagt. Kjeppe har vært en skikkelig bauta i manga, mange år. Både på og utenfor banen.

                                      Selvsagt vil han også ha dårlige perioder, men i det store og det hele har han virkelig levert varene i klubben.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Kippe er en av få spillere som faktisk har hjertet i klubben og bryr seg om fansen!
                                        Det tror jeg de fleste er klar over, men i nedgangstider er det nettopp sånne som han det kanskje stilles størst forventninger til når det gjelder å ta balletak på de som ikke presterer og få dem til å skjønne alvoret. Mitt inntrykk er vel at det er her folk føler Kippe har sviktet litt i sin rolle som kaptein og kontinuitetsbærer. Vil bare presisere at dette er synspunkter basert på hva jeg har sett av Kippe på banen og hva andre har skrevet. Hvordan Kippe oppfører seg på treninger, spillermøter og i det sosiale rundt lagkameratene kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har nok innsikt.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • Kjølnerdomen
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jun 2008
                                          • 148

                                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                          Hvilket famøse utspill snakker du om?
                                          Han har vel gått ut og sagt at han ikke syns det er moro å spille fotball om dagen, eller noe lignende (fant ikke kilden).

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎