Lars-Kristian Eriksen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lovefool
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 495

    #41
    Fotballfrue kan rapportere om at LKE spiste en XXXXL-biff i går, samt restene av hennes greske salat, så det spørs hvor tung han er i magen i dag.
    Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
    http://www.lovefool.org

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #42
      Opprinnelig skrevet av Lovefool
      Fotballfrue kan rapportere om at LKE spiste en XXXXL-biff i går, samt restene av hennes greske salat, så det spørs hvor tung han er i magen i dag.
      Når man ser hvor smale de to er så er nok definisjonen dems på en XXXXXL biff noe annerledes enn den definisjonen folk med normal kroppbyggning og matinntak har.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • SAEDbeger
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 421

        #43
        Opprinnelig skrevet av Lovefool
        Fotballfrue kan rapportere om at LKE spiste en XXXXL-biff i går, samt restene av hennes greske salat, så det spørs hvor tung han er i magen i dag.
        OBS! Det var på fredag! Hu bare la ut bildene litt sent. Syntes hun begynner å bli slapp med bloggen azz.

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          #44
          LSK-frue

          Hvis man først skal lese blogg kan man jo heller følge ei som er på kampene og til og med legger ut stemningsvideoer etter kamp http://frkreyes.blogg.no/?c=1303041933

          Nok OT, Eriksen spilte mye bedre idag, ser ut som han tatt seg sammen.
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #45
            Opprinnelig skrevet av Robiwan
            Nok OT, Eriksen spilte mye bedre idag, ser ut som han tatt seg sammen.
            LKE kan ikke spille soneforsvar. I dag spilte vi mot et totalt statisk lag og hsn slapp å tenke på hvem han skulle passe på og hvordan han skulle plassere seg. måtte bare hindre Nilsen. Dette mestret han fint.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3392

              #46
              LKE fikk vel mer hjelp fra midtbanen mot søpla enn han har fått tidligere. Synes Gislason trakk mye ut for å tette rommet foran han, og det er enklere å demme opp når man har litt hjelp.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Fjeller'n
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 905

                #47
                Opprinnelig skrevet av MortenA
                LKE fikk vel mer hjelp fra midtbanen mot søpla enn han har fått tidligere. Synes Gislason trakk mye ut for å tette rommet foran han, og det er enklere å demme opp når man har litt hjelp.
                Også hjelper det på litt når man faktisk forsøker å presse ballfører.
                "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3392

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                  Også hjelper det på litt når man faktisk forsøker å presse ballfører.
                  Savner tomlene allerede. b får holde inntil de er på plass.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

                    #49
                    LKE var god idag synes jeg. Var ivrig på å komme på løp, for å ikke nevne når han brøyt foran han Djordic i første, kunne blitt en annen kamp hvis det hadde blitt 1-1 der.
                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #50
                      Synes LKE klarer seg veldig greit mot lag som ikke har offensive backer. Når det kommer backer på overlapp og han ikke lenger kun må tenke på kantspilleren ser han ut til å miste all oversikt og posisjonering. Blir spennende å se hvordan det går neste gang vi møter en offensiv høyreback.

                      Sævarson og Lustig gjorde Brann- og Rosenborg-kampen til mareritt. Mot vingen til Vif og Vingen til Haugesund var det mindre å holde styr på.

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Xavi
                        LKE var god idag synes jeg. Var ivrig på å komme på løp, for å ikke nevne når han brøyt foran han Djordic i første, kunne blitt en annen kamp hvis det hadde blitt 1-1 der.
                        Han gjør vel ikke mer enn hva som kreves. Jeg synes ikke LKE viser noen sterke offensive sider samtidig som han er forholdsvis svak defensivt. Jeg kan leve med at Esset ikke er spesielt god bakover så lenge han bidrar såpass som han gjør fremover. LKE halser oppover en og annen gang uten noengang å få gjort stort ut av seg.

                        Jeg vil heller se en talentfull Ringstad gradvis vokse på backplassen enn LKE med alle sine "passelig greie" forestillinger.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

                          #52
                          Enig at Ringstad bør etterhvert ta plassen hans, mest fordi han ikke er venstrebeint. Men må da være lov hedre karen litt for å gjort en viktig inngripen, akkurat som når en spiss gjør samme når han scorer mål osv.
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • *46*

                            #53
                            Greit at han ikke bidrar stort offensivt, men det er heller ikke mange som forsøker å spille han god eller spiller ball med han når han forsøker å bidra oppover i banen. Han var i god possisjon flere ganger i går, men han fikk rett og slett ikke ballen.

                            Kommentar

                            • El Caco
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2009
                              • 2286

                              #54
                              Etter min mening så er hovedgrunnen til LKE sine lite offensive bidrag, spesielt i Haugesund kampen, det at Nosa alltid skal vente på midtbanen på ballen, for så å trekke innover. Ser du motsatt så får Karim flere alternativer og bedre tid til innlegg nettopp på grunn av Knudtzon sine løp langs krittlinja.

                              For at en back skal kunne bidra offensivt, avhenger det av at vingkameraten gjør de rette bevegelsene. Det gjør ikke Nosa for LKE.
                              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av El Caco
                                Etter min mening så er hovedgrunnen til LKE sine lite offensive bidrag, spesielt i Haugesund kampen, det at Nosa alltid skal vente på midtbanen på ballen, for så å trekke innover. Ser du motsatt så får Karim flere alternativer og bedre tid til innlegg nettopp på grunn av Knudtzon sine løp langs krittlinja.

                                For at en back skal kunne bidra offensivt, avhenger det av at vingkameraten gjør de rette bevegelsene. Det gjør ikke Nosa for LKE.
                                Nja.... Om man ser på hvordan Rosenborg har spilt de siste par åra så vil jeg påstå at klassisk kantspill ikke er nödvendig for at en back skal prestere offensivt. Bartene har ikke spilt med särlig utpregede kantspillere, snarere tvert i mot. Alikevel har Dorsin og Lustig värt de beste offensive backene i Tippeligaen, både i 2009 og 2010. Mye handler om å skape overtall og ubalanse hos motstanderen, noe som gir rom for backen. Skal man få med backene aktivt i angrepsspillet så bör man ha et visst spillemessig overtak og presse motstander bakover. At man ikke spiller med en klassisk kanttype er ikke noe problem, det er ofte et veldig bra trekk da det skaper rom på kanten og mulighet til å sette opp backen i en mot en situasjoner. Det blir fort ubalanse i motstanderens defensive struktur når Nosa drar seg innover i banen med ball, og med de bevegelige, ballsikre spillerene vi har offensivt så blir det ofte hull som kan uttnyttes av backene. Hadde vi hatt Ringstad på backen så tror jeg dog vi kunne ha utnyttet disse situasjonene bedre, da det er enklere å dra seg forbi backer eller få med seg ball i medlöp nedover kanten for en venstrefotet venstreback.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #56
                                  LKE er en middelmådighet. På toppen av det spiller han i en posisjon han ikke har best forutsetninger for å gjøres sitt beste i, vår venstreback har som nevnt ikke venstrebein. Lumpent gjort vil jeg si.

                                  Og så har vi altså en ung spiller på alderbestemt landslag med med noe så sjeldent som et venstrebein. Som vi lar varme benken. I overkant råflott, spør du meg!

                                  Kommentar

                                  • Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2128

                                    #57
                                    Det er DESVERRE begredelig å se på LKE spille,han "pisser" jo nesten på seg,med en gang han får ballen jo,selvtilitten er på bånn,men talentet er heller ikke stort..Han duger for tiden rett og slett ikke(ikke gjordt på lang tid heller).Det er en skandale at ikke Ringstad spiller isteden.Hva må til for at en "fast"spiller(attpåtil på feil side/plass),skal måtte vike for en annen (bedre)spiller?
                                    De som sier han var brukbar mot FKH,må desverre ta en tur til optiker,eller så forlanger de veldig veldig lite ?

                                    Kommentar

                                    • Xavi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 1275

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                      Det er DESVERRE begredelig å se på LKE spille,han "pisser" jo nesten på seg,med en gang han får ballen jo,selvtilitten er på bånn,men talentet er heller ikke stort..Han duger for tiden rett og slett ikke(ikke gjordt på lang tid heller).Det er en skandale at ikke Ringstad spiller isteden.Hva må til for at en "fast"spiller(attpåtil på feil side/plass),skal måtte vike for en annen (bedre)spiller?
                                      De som sier han var brukbar mot FKH,må desverre ta en tur til optiker,eller så forlanger de veldig veldig lite ?
                                      Når du besitter sånne innstillinger til en spiller blir alt han gjør feil. Du er neppe objektiv. Både RB og VG gav han 5 på børsen. Karim Essidiri fikk samme bortsett fra en 6'r fra VG istedet for 5.

                                      Er fullstendig enig at Ringstad bør å mere og mere spilletid på plassen til LKE, men rett får være rett.
                                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • KristofferØ
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 587

                                        #59
                                        Alvorlig talt, har vel mer eller mindre lagt tastaturet på hylla, men klarer ikke å la være nå.. I LSK har vi pr. dags dato ikke èn eneste spiller som kler venstreback-rollen. Ringstad er omskolert, ja - men med svært lite erfaring fra høyere nivå. Ringstad er en utpreget offensiv spiller med kvikke føtter, og ble brukt som venstre back i en periode, uten at jeg vil si at det var så jævla mye bedre. Ringstad er en spiller som bør bekle rollen Nosa har pr. idag dersom han forsvinner til et bedre lag. Å omskolere det kanskje største kanttalentet vi har når vi sannsynligvis mister spilleren som tar venstrebacken best nå, er direkte skummelt.

                                        Når det er sagt mener jeg LKE er en spiller med mye potensiale til å forbedre seg på venstrebacken. Hovedårsaken til at man trenger omskolering for å kle en rolle som er lik men på andre siden av banen er at en utpreget høyrebent spiller i svært få situasjoner vil komme godt ut mot en rettvendt, hurtig kantspiller som kan bruke sin beste fot kontra en back med èn god fot som ikke lenger er "primærfoten". Klart det trenger tilpasning. Så vidt jeg husker var det vel ganske mye prat om hvor elendig Karim var defensivt for et år sia, men som dødballspesialist er de defensive manglene hans glemt.

                                        Sett dere ned og se LSK-FKH på DVD. Se jobben LKE gjør rundt Nosa i situasjonene der Nosa utfordrer. LKE er med opp og skaper ubalanse på FKH's høyreside, Nosa trenger bare å dra av èn man og jeg mener det er Nosas egen skyld at han ikke putter et Messi-mål helt på egenhånd. Dessuten er LKE en spiller som, til tross for at han ikke er noen fugla-gutt, tar de defensive løpene i samtlige 90 minutter. Han er kanskje ikke noen kriger, men han er en spiller som nok vil vokse på oppgaven, kamp for kamp. Han har hatt tid på seg, men enkelte trenger mer tid. Drøyt å gi han all skylden for at han er dytta over på feil side.

                                        By all means, jeg er enig i at han har mye å gå på.. Han har vært det svakeste leddet så langt i år, men han har bidratt med mye bra også. Prøv å dytte Knudtzon på venstrekant og se hvor god han hadde vært..
                                        Last edited by KristofferØ; 29.04.2011, 14:09.
                                        I år så tar vi ostepop
                                        Vi elsker Lillestrøm
                                        HEI!

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9404

                                          #60
                                          Han har nå spilt sin dårligste kamp for fugla; på venstre kant, og har ikke fungert optimalt som venstre back i hele år...

                                          Etter egen selektiv hukommelse, mener jeg å huske at LKE er en habil høyre back!

                                          At han må vike "plassen sin" for en formløs Essediri er for meg et mysterium. LKE tilbake på høyre back nå!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎