Lars-Kristian Eriksen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3177

    Opprinnelig skrevet av Stan
    Nå er det noen her inne som sier at LKE er blitt tilbudt en ny kontrakt? Skrekk og gru! Kan noen bekrefte/avkrefte dette?
    I dagens nettmøte med Henning sier han:

    "Lasse har kontrakt med oss ut sesongen, og vi har foreløbig ikke tatt noen avgjørelse på han i forhold til neste år."

    gilbert

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Hva er det for mökkamann som har postet nyheten om Eriksens forhandlinger med Odd i nyhetstråden?! En URL fra varden.no, påfölgt av ordene "Dream come true", fikk meg et öyeblikk til å tro at vi forhandla om Börven. Jeg forstår at folk ser fram til å kvitte seg med Eriksen, jeg kan väre enig i det, men dette fortonet seg som dagens antiklimaks.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • mats
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 621

        Opprinnelig skrevet av andersmm
        Hva er det for mökkamann som har postet nyheten om Eriksens forhandlinger med Odd i nyhetstråden?! En URL fra varden.no, påfölgt av ordene "Dream come true", fikk meg et öyeblikk til å tro at vi forhandla om Börven. Jeg forstår at folk ser fram til å kvitte seg med Eriksen, jeg kan väre enig i det, men dette fortonet seg som dagens antiklimaks.
        Synd. Per nå har vi ingen god v.back. Ringstad har ikke vært god i år. Videre er det synd Eriksen ikke har fått prøve seg på h.back, der han egentlig spiller. Greit han har ikke vært god i år.. men han må brukes der han egentlig spiller

        Kommentar

        • Martini
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2007
          • 294

          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Hva er det for mökkamann som har postet nyheten om Eriksens forhandlinger med Odd i nyhetstråden?! En URL fra varden.no, påfölgt av ordene "Dream come true", fikk meg et öyeblikk til å tro at vi forhandla om Börven. Jeg forstår at folk ser fram til å kvitte seg med Eriksen, jeg kan väre enig i det, men dette fortonet seg som dagens antiklimaks.
          Da regner jeg med at du snakker til meg
          Kan se antiklimakset du fikk med buksa nede på knærnet nå med den overskriften....

          Men dog, dette er en god nyhet og en god plan...
          Hadde Eriksen fått ny kontrakt med klubben etter sesongen, hadde jeg igjen begynt å tvile på klubbens ambisjoner...
          Esse kan forsvares grunnet assist og til tider "gode" offensive bidrag, men vi må klare å få stille med en bedre back enn bloggeren...

          Sannsynligvis sitter vi på arvtakeren allerede i Ringen
          FUGLA TIL VI DØR!

          Kommentar

          • Martini
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 294

            Opprinnelig skrevet av mats
            Synd. Per nå har vi ingen god v.back. Ringstad har ikke vært god i år. Videre er det synd Eriksen ikke har fått prøve seg på h.back, der han egentlig spiller. Greit han har ikke vært god i år.. men han må brukes der han egentlig spiller
            Uenig i at dette er en trist nyhet... Ser poenget i at han har blitt brukt på feil side, men har er da jevnt over langt fra bra nok i forhold til hva vi kan kreve... Hadde Ringstad fått like mye tillit som Eriksen, hadde han nok gått forbi ham for lengst...
            FUGLA TIL VI DØR!

            Kommentar

            • Ginola
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2010
              • 549

              Ringen har ikek vært i nærheten av å holde TL nivå i år, dessverre. Håper det kommer en ny back.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                Opprinnelig skrevet av biggie
                Jeg synes den er betraktelig fetere enn den nåværende Karim - Pedersen - Kippe - LKE.

                Og så er det vel temmelig sannsynlig at det i så tilfelle vil komme inn en ny back eller to til. Og jeg er ikke lei meg for å erstatte LKE med en annen akkurat. Veldig gjerne en som er best med venstrebeinet.
                Kan ikke si meg annet enn veldig enig i det du skiver her. Den fireren er kjempebra den, både defensivt og offensivt blant de beste i landet gitt at alle fire er i form er Karim-Pål Steffen-Frode-Steinhard en FANTASTISK forsvarfirer.
                Gi de noen talentfulle, fysiske relativt voksne 19-20-21 åringer i backup til opplæring så har vi ikke noen forsvarsproblemer de kommende 5-6 sesongene minst. Og et forsvar som også bidrar offensivt med både målgivende og masse scoringer.
                Kippe må jo, i tillegg til å være bunnsolig bakover, være landets mest målfarlige forsvarer omtrent gjennom alle tider. Noe Drillo med sine VIF-besudlede briller utrolig nok har vært for mentalt bevistløs til å innse.

                Så hadde det vært greit å fått inn noe spenn for LKE som kan brukes på å få inn noen unge. La gjerne ODD få han nå mens de trenger han, mot spenn.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2506

                  Notis i dagens papirutgave av Romerikes Blad:

                  Eriksen med huskjøp i Siljan

                  SKIEN: Ifølge Telemarksavisa skal LSK-backen Lars Kristian Eriksen ha kjøpt hus i Siljan, halvannen mil fra Skien.
                  - Så ryktet er ute allerede. Ja vel. Men jeg tror jeg må si foreløpig nei, sier Eriksen til avisa.
                  Han har vært i kontakt med Odd lenge og antyder at han snart kan være klar for klubben.
                  - Jeg ønsker å spille høyre back, og det får jeg ikke i LSK. Derfor frister Odd, der jeg er tiltenkt denne rollen, sier han.

                  EDIT: Etter at jeg hadde skrevet om huskjøpet, fant jeg denne artikkelen fra Varden, som jeg postet i nyhetstråden, og som sier tydeligere at Eriksen er ferdig i LSK:

                  Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                  Lillestrøms Lars Kristian Eriksen (28) kommer til Skien for å skrive treårskontrakt med Odd i dag.
                  ...
                  http://www.varden.no/sport/eriksen-e...-odd-1.6465986
                  Last edited by ulfpulf; 05.09.2011, 08:21. Begrunnelse: Varden-artikkelen

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Takk for innsatsen Lasse. Synd du ikke slo til.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Boing
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 711

                      Da han er ferdig i klubben så finnes det ingen bortforklaring av Berg på hvorfor han ikke lar noen andre få sjansen resten av sesongen. Jeg forventer att Berg lar noen andre prøve seg, og spille på seg selvtillit og erfaring.

                      Kommentar

                      • erikh
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2008
                        • 443

                        Brenne fikk en ny vår etter at han endelig fikk spille i sin naturlige rolle i odd. jeg ser ikke bort fra at det samme vil skje med LKE.

                        Som VB var han for dårlig over tid. Sånn sett er dette greit. Men jeg irriterer meg over at han fikk så få sjanser til å vise seg frem i sin naturlige posisjon

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av erikh
                          Brenne fikk en ny vår etter at han endelig fikk spille i sin naturlige rolle i odd. jeg ser ikke bort fra at det samme vil skje med LKE.

                          Som VB var han for dårlig over tid. Sånn sett er dette greit. Men jeg irriterer meg over at han fikk så få sjanser til å vise seg frem i sin naturlige posisjon
                          Jeg tror det er den følelsen mange sitter igjen med, sikert han også. Lasse er ingen venstreback, at nå nå etter alt å dømme går til en klubb der han blir satset på i sin favorittrolle så synes jeg han gjør ett smart valg. Synd at LSK i 3 år har brukt sin beste høyreback på venstre siden. Desverre så er han sansynligvis vår beste venstreback også. Men det sier mere om LSK enn det gjør om han.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Jeg tror det er den følelsen mange sitter igjen med, sikert han også. Lasse er ingen venstreback, at nå nå etter alt å dømme går til en klubb der han blir satset på i sin favorittrolle så synes jeg han gjør ett smart valg. Synd at LSK i 3 år har brukt sin beste høyreback på venstre siden. Desverre så er han sansynligvis vår beste venstreback også. Men det sier mere om LSK enn det gjør om han.
                            Det er der er latterlig å si. Er du en god fotballspiller så klarer du å spille på flere plasser i forsvaret. Eriksen er en ræva fotballspiller og det er bra at han stikker.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Opprinnelig skrevet av Emil B
                              Det er der er latterlig å si. Er du en god fotballspiller så klarer du å spille på flere plasser i forsvaret. Eriksen er en ræva fotballspiller og det er bra at han stikker.
                              Backplass er kanskje den plassen som er vanskeligst å spille på feil side. Spiller man på feil side på midtbanen så driter man i å gå for innlegg, da skjærer man inn og skyter. Mens en back har jo ikke så mye annet å gjøre enn å løpe rett frem og enten legge inn eller spille ball til venstrekanten. I LSK har Lasse aldri hatt en skikkelig venstrekant å samarbeide med, stor sett alltid har han spilt med en foran seg som jobber innover i banen og dermed har Lasse fått mye av ansvarer på venstresiden på seg selv. Det har ikke funka.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1173

                                enig med Emil B, det forteller det meste når han mista høyreback plassen til en ving(essediri)

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Opprinnelig skrevet av kimmern
                                  enig med Emil B, det forteller det meste når han mista høyreback plassen til en ving(essediri)
                                  Hva baserer du det på? En god 05-sesong i TIL, et totalt mislykket RBK-besøk eller de elendige kampene han hadde for oss som ving?
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2872

                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Backplass er kanskje den plassen som er vanskeligst å spille på feil side. Spiller man på feil side på midtbanen så driter man i å gå for innlegg, da skjærer man inn og skyter. Mens en back har jo ikke så mye annet å gjøre enn å løpe rett frem og enten legge inn eller spille ball til venstrekanten. I LSK har Lasse aldri hatt en skikkelig venstrekant å samarbeide med, stor sett alltid har han spilt med en foran seg som jobber innover i banen og dermed har Lasse fått mye av ansvarer på venstresiden på seg selv. Det har ikke funka.
                                    En god fotballspiller er god med begge beina. Er bare I Norge man kun kan bruke et bein og hvis man kan bruke to så er man helt fantastisk. Har Eriksen spilt en eneste god kamp i Lillestrømtrøya? Det kan jeg ikke huske, noen kamper har vært helt greie men jeg er glad han drar. Bare Essediri drar og nå så er drømmen oppfylt, en drøm som ser ut til å gå i oppfyllelse. Ikke meninga å være slem med noen av dem men de er ikke gode nok. De er ikke gode nok for en så stor og stolt klubb som LSK. Skal vi blande oss inn i toppen i framtida må vi ha gode backer, helst ala noe de RBK har, bare ikke så jævlig svinete.
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • mats
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 621

                                      Feil å selge han. Esset er 3 år eldre, Eriksen har mange gode år foran seg på H.B.... vi blir nye lyn! faen

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Opprinnelig skrevet av mats
                                        Feil å selge han. Esset er 3 år eldre, Eriksen har mange gode år foran seg på H.B.... vi blir nye lyn! faen
                                        Vi selger han ikke, han går gratis etter sesongen.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Jubler ikke over å miste en av våre beste forsvarere før vi ser hvem han blir erstattet av.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎