Lars-Kristian Eriksen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #81
    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Mulig det, men det passer ikke i LSK.

    Det burde være veldokumentert at her er livsstilen simpel boksøl, smuglerkebab og rulletobakk.

    Tror det står i arbeidskontrakten til alle spillere, under firmagoder.
    du glemte å nevne bobil og bobblejakke....

    seriøst, at du gidder....
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • *46*

      #82
      Synes ikke han var så aller værst i dag. Gjorde en grei jobb, men ikke noe mer. Skal heller spørre seg om disponeringa til Berg med å ta ut Ringstad i stede for Eriksen.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #83
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Syns vi skal gi gutten en mulighet i favorittposisjonen. Hvis han ikke leverer der er det ut helst gratis til sommeren eller etter sesongen.
        Tar det tilbake. Eriksen er ræva uansett side. Gleder meg til han er ferdig i klubben.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #84
          Eriksen har spilt hvor mange kamper på høyreback? Det er jammen ikke mange, men jeg husker ingenting som minner om den ekstreme kritikken han blir til dels nå. Han har aldri fått en fair sjanse i favorittposisjonen, og personlig begynner jeg å gå drittlei av all nedrakkingen. De fleste av dere har dyp antipati til fyren for nakenbilder og blond bloggekone, og tar det ut på fotballspilleren. Jepp, han er en dårlig venstreback som rygger altfor ofte, men Kippe har hatt skylda for flere baklengs enn ham i år. Essediri enda flere. Faktisk skjedde det f.eks. i går knapt noen ting på venstresida, alt kom fra høyre hvor de dobblet på Essediri. Merk også at Deila ble så frustrert over Storflor at han tok ham ut, på tross av at fyren leverer bortimot de beste dødballene i serien.

          Eriksen er ikke venstreback og har kanskje ikke en utpreget sympatisk personlighet, men behandlingen han er blitt tildels de siste månedene er rett og slett for drøy. Mye av det fortoner seg faktisk som ren skjær mobbing. Husk Erling, bitches.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7054

            #85
            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Faktisk skjedde det f.eks. i går knapt noen ting på venstresida, alt kom fra høyre hvor de dobblet på Essediri.
            Tja, Keita (banens fjerde beste, etter våre gullgutter) varierte fra side til side, men de la ofte opp overgangene sine mot LKE og kom ofte dobbelt mot ham. Imidlertid enig i at han kom greit fra det i går.

            Har vi spenn, håper jeg forresten vi prøver å nafse til oss Keita når Ujah går. Der er det bøtter og spann med potensial.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #86
              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Eriksen har spilt hvor mange kamper på høyreback? Det er jammen ikke mange, men jeg husker ingenting som minner om den ekstreme kritikken han blir til dels nå. Han har aldri fått en fair sjanse i favorittposisjonen, og personlig begynner jeg å gå drittlei av all nedrakkingen. De fleste av dere har dyp antipati til fyren for nakenbilder og blond bloggekone, og tar det ut på fotballspilleren. Jepp, han er en dårlig venstreback som rygger altfor ofte, men Kippe har hatt skylda for flere baklengs enn ham i år. Essediri enda flere. Faktisk skjedde det f.eks. i går knapt noen ting på venstresida, alt kom fra høyre hvor de dobblet på Essediri. Merk også at Deila ble så frustrert over Storflor at han tok ham ut, på tross av at fyren leverer bortimot de beste dødballene i serien.

              Eriksen er ikke venstreback og har kanskje ikke en utpreget sympatisk personlighet, men behandlingen han er blitt tildels de siste månedene er rett og slett for drøy. Mye av det fortoner seg faktisk som ren skjær mobbing. Husk Erling, bitches.
              Tenkte faktisk å bruke Erling som eksempel for noen kamper siden men LKE er ingen unggutt og han gjør juniorfeil på juniorfeil. Som en annen forumbruker sa en gang: Skal man gjøre juniorfeil kan like gjerne juniorer gjøre dem.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • meg
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 290

                #87
                Hvor er fokuset?

                Fotball eller shopen til kona?"Toppbloggeren ønsker ikke å kommenterer nettbutikken. I en tekstmelding til Dagbladet henviser hun til mannen hun er gift med, daglig leder i Treasures og fotballspiller i Lillestrøm Lars Kristian Eriksen"http://ipad.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/Ps sorry for gayPad versjonen. Pps. Lurer på om Lars Kristian Eriksen måtte være med å pakke de 200 eskene...
                Gul og svart
                Team Wenche Myhre

                Kommentar

                • camillakanari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2006
                  • 211

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av meg
                  Fotball eller shopen til kona?"Toppbloggeren ønsker ikke å kommenterer nettbutikken. I en tekstmelding til Dagbladet henviser hun til mannen hun er gift med, daglig leder i Treasures og fotballspiller i Lillestrøm Lars Kristian Eriksen"http://ipad.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/Ps sorry for gayPad versjonen. Pps. Lurer på om Lars Kristian Eriksen måtte være med å pakke de 200 eskene...
                  Hvis man skal leve "Hollywood liv" må man tjene bedre enn en tippeliga spiller vet du :-)

                  Kommentar

                  • Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av meg
                    Fotball eller shopen til kona?"Toppbloggeren ønsker ikke å kommenterer nettbutikken. I en tekstmelding til Dagbladet henviser hun til mannen hun er gift med, daglig leder i Treasures og fotballspiller i Lillestrøm Lars Kristian Eriksen"http://ipad.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/Ps sorry for gayPad versjonen. Pps. Lurer på om Lars Kristian Eriksen måtte være med å pakke de 200 eskene...
                    Jizz. Er ikke lov å sikre litt fremtid nå da? Han har jo ikke mange årene igjen på banen akkurat.

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      du glemte å nevne bobil og bobblejakke....

                      seriøst, at du gidder....
                      Du blander sammen firmagoder for spillere og trenere. Kun trenere stikker av med de fete godene du nevner, noe vi så på TV-en i går hvor boblejakka var i full sving selv om det er St-Hans. Det er Berg det. Han og narkomane og asylsøkere er de eneste med boblejakke midtsommers.

                      At du gidder? Når kosthold tross alt blir brakt på banen (ikke av undertegnede) må det vel være lov å påpeke at LSK ligger litt unna optimalen fortsatt?
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • TomLundby
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 616

                        #91
                        Et stort bravo til LKE for dagens melding om Nosa, ref nyhetstråden. Bare den meldinga er nesten verdt ny kontrakt. På tide at noen i spillergruppa sa fra i denne saken.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av TomLundby
                          Et stort bravo til LKE for dagens melding om Nosa, ref nyhetstråden. Bare den meldinga er nesten verdt ny kontrakt. På tide at noen i spillergruppa sa fra i denne saken.
                          Kunne vel strengt tatt det i garderoben eller på treningsfeltet - face to face.

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2753

                            #93
                            Jeg er enig med LKE her, men på hvilken måte i verden hjelper en sånn offentlig uttalelse noen som helst?
                            "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av TomLundby
                              Et stort bravo til LKE for dagens melding om Nosa, ref nyhetstråden. Bare den meldinga er nesten verdt ny kontrakt. På tide at noen i spillergruppa sa fra i denne saken.
                              Ja, vi trengte virkelig en som gjorde dette til et enda større sirkus! Det er faen meg patetisk det som skjer nå! Hvor er Mesfin, hvor er Berg, hvem faen skal bidra til å slukke dette?!

                              Haha, hvem er det som sletter tomler ned her inne?!

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #95
                                Er det ikke er lov å være uenig med TomLundby i denne saken?

                                Kommentar

                                • Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

                                  #96
                                  Tomler ned fungerer ikke på forumet om dagen. Det er ikke noe spesielt for denne tråden.
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

                                  Even Nordlien

                                  Kommentar

                                  • gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

                                    #97
                                    Gratulerer LKE med dagens mest konstruktive innlegg i denne debatten.. NOT!!
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

                                    Kommentar

                                    • camillakanari
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • May 2006
                                      • 211

                                      #98
                                      idiotisk.....

                                      Kommentar

                                      • ragnarrock
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 937

                                        #99
                                        muligens ikke det mest gjennomtenkte hva gjelder reaksjoner som kan komme i ettertid.. men, er såpass enig i Lasse sitt utspill at jeg kan ikke fordømme det helt. Muligens så slipper media å finne på saker om at hele stallen hater Henning etc.. at noen internt er litt uenige kan jo lage litt tenning i laget... hos de to gutta der trengs det.. krysser fingra og håper på en bedre dag imorgen etter en god dialog mellom alle involverte parter.. håper at klubben vet at det finnes folk som jobber med konflikt løsning i små organisasjoner.. hadde hjulet oss godt..
                                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                        -RagnarRock-

                                        Kommentar

                                        • sten
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2005
                                          • 873

                                          Så lenge Nosa prater styggt om klubben/Ansatte offentlig så syns jeg det er helt greit at LKE evt andre spillere forsvarer dem

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎