Lars-Kristian Eriksen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    Moderatormedling:
    I spillertråden til Lars-Kristian prøver vi å holde oss til det sportslige. Diskusjoner om venner, ektefelle osv. tas heller backstage hvis interesse for det. Innlegg slettet.

    Kommentar

    • ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

      SYND at Lasse har skrevet under for Odd.. som han spilte tidvis idag så hadde jeg vært SÆRS glad for å ha med han vidre i mange år!
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

      -RagnarRock-

      Kommentar

      • Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

        Han var rett og slett god i dag. Flere resolutte inngripner og mer bestemt enn jeg noen gang har sett han. Credit where credit is due.
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          Opprinnelig skrevet av ragnarrock
          SYND at Lasse har skrevet under for Odd.. som han spilte tidvis idag så hadde jeg vært SÆRS glad for å ha med han vidre i mange år!
          Tommel opp, men jeg er fortsatt skeptisk til så gamle fotballspillere som går fra elendig til god strax de flyttes 20 meter til høyre på banen.
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Fortsatt ikke god en mot en og veldig passiv fremover. Men for all del, en av hans aller beste kamper denne sesongen. Fortsatt helt kurrant å slippe mannen til Odd. Helt kurrant.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13244

              Fortjener litt skryt når han har vært bra. Ser jo at fyren har mer inne...Mulig odd gjorde en god deal her.

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2600

                Opprinnelig skrevet av reka
                Fortjener litt skryt når han har vært bra. Ser jo at fyren har mer inne...Mulig odd gjorde en god deal her.
                Sant nok, men en mindre veik dommer hadde sendt han av banen på slutten der.

                En svale gjør ingen sommer. Det er i alle fall det jeg forteller meg selv. Håper riktignok på et par svaler til før han tar med seg frue og blogg til Skien.
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1173

                  at han forsvinner ser jeg ikke på som noe tap i det heletatt.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9383

                    Opprinnelig skrevet av knut, side 6 i denne tråden
                    Etter egen selektiv hukommelse, mener jeg å huske at LKE er en habil høyre back!
                    Fy faen jeg huska rett! Banens beste i går! Nydelig returløp og takling da Barrantes stod på åpent mål (Logi i mål...)!

                    Kommer til å blomstre i Odd!

                    Fint hus har han kjøpt og

                    Spoiler:


                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3178

                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                      Fortsatt ikke god en mot en og veldig passiv fremover. Men for all del, en av hans aller beste kamper denne sesongen. Fortsatt helt kurrant å slippe mannen til Odd. Helt kurrant.
                      Slutter meg til her. Jeg var, til meg å være, skarp og uvanlig kritisk til Lasse etter de første fem-seks kampene i vår, men han skal ha for at han har skjerpa seg betydelig og har gjort flere godkjente kamper, også på venstreback. Hovedsvakhetene hans er der imidlertid fortsatt, om i klart mindre grad på høyre back: Han rygger og skjermer, men da må du også iallfall av og til sette inn en tackling. Vi som er så utgamle at vi husker tacklingsspesialisten Petter Werni på høyrebacken savner at en back iallfall én gang i sesongen setter inn en sugende og velplassert tackling - det fins så vidt jeg kan huske ikke i Lasses repertoar, iallfall ikke uten frispark som resultat. Men mitt viktigste ankepunkt er at han er for ustabil til å være en etablert "middelaldrende" TL-spiller: Prestasjonene svinger alt for mye fra kamp til kamp. Jeg er redd det gjelder også på favorittsida som høyreback, men vi får se hva han gjør for Odd neste år.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3155

                        Eriksen har tidvis vært forferdelig, tidvis ok. Etter at han ble signert til Odd løftet han seg tydelig. Etter at han fikk spille der han hele tiden skulle og ville spille løftet han seg ytterligere. Kanskje et betegnende bilde på hva en trener hvis navn ikke lenger skal nevnes av meg gjorde med det mentale hos mange rundt seg...

                        Kommentar

                        • Ginola
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2010
                          • 549

                          Rett og slett synd at han, som mange andre, har blitt brukt feil av HB. Tror ODD har gjort et meget godt kjøp. Skulle gjerne sett Lasse på Åråsen i mange flere sesonger.

                          Kommentar

                          • *46*

                            Tror en del lar seg blende av en ganske så ok kamp. God arbeidsinnsats og moral - som vanlig. Komprosmisløs når han velger å sette inn ei takling - som vanlig. Heldig som slipper unna med kun ett gult kort i dag (burde strengt tatt fått gult kort når han løp en AAFK spiller rett ned). Synes ikke denne kampen var veldig mye bedre enn hva han vanligvis leverer.

                            Tror både han og LSK har gått av miljøbytte. Ønsker Lasse lykke til i Odd og håper han gjør høyre back'en til sin plass!

                            Kommentar

                            • Oddis
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 2744

                              Jeg liker responsen på spørsmålet om hans røde var riktig:

                              – Det var vel det første riktige dommeren gjorde i dag, sier Eriksen.
                              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                              Kommentar

                              • tonkro
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2009
                                • 337

                                "Dermed fikk Odd-klare Eriksen ingen god karriereavslutning i LSK. I tillegg til at han må stå over serieavslutningen mot Fredrikstad, kan han fort risikere noen kampers karantene i sin nye klubb. På vei ut av Brann stadion rakte han nemlig høyrehånden i været og gestikulerte kjøpt og betalt til publikum".

                                Syns dette var ganske festlig og Etter en kamp hvor motstanderlaget og dommeren er såpåss usportslige, syns jeg dette var et greit stikk fra Eriksen.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av tonkro
                                  "Dermed fikk Odd-klare Eriksen ingen god karriereavslutning i LSK. I tillegg til at han må stå over serieavslutningen mot Fredrikstad, kan han fort risikere noen kampers karantene i sin nye klubb. På vei ut av Brann stadion rakte han nemlig høyrehånden i været og gestikulerte kjøpt og betalt til publikum".

                                  Syns dette var ganske festlig og Etter en kamp hvor motstanderlaget og dommeren er såpåss usportslige, syns jeg dette var et greit stikk fra Eriksen.
                                  Smart var det ikke - egentlig rett ut jævlig dumt! Derimot skal han ha for ærligheten...

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    Dumt ja, men jeg hadde glatt gjort det samme sjøl.
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • Spntneous
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 1990

                                      Jeg er overbevist om at dette var taktikkeri fra LKE sin side. Han skal nemlig av gårde med flyttelasset til Skien, og trengte litt fri.
                                      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                                      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        Tviler på at han får treningsfri. Men han får vel kanskje fri neste helg til å begynne flyttinga. Håper vi slipper å se LSK-spillere takle på den måten i fremtiden. Det er noe som ikke hører hjemme hos oss. Greit å vite at han ikke er LSK-spiller neste sesong.
                                        Last edited by HSft; 21.11.2011, 10:43.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av Spntneous
                                          Jeg er overbevist om at dette var taktikkeri fra LKE sin side. Han skal nemlig av gårde med flyttelasset til Skien, og trengte litt fri.
                                          Du er klar over at han må stå over minst 1-2 kamper for sin nye klubb, er neppe den starten han ville ha i sin nye klubb!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎