Lars-Kristian Eriksen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Tviler på at han får treningsfri. Men han får vel kanskje fri neste helg til å begynne flyttinga. Håper vi slipper å se LSK-spillere takle på den måten i fremtiden. Det er noe som ikke hører hjemme hos oss. Greit å vite at han ikek er LSK-spiller neste sesong.
    Styggeste taklinga av en LSK spiller som jeg kan huske. Müllers var selvforvar. Dette var bevist forsøk på å skade.

    Når ikke opp til Martine, men i nærheten av Joakim Perssons Bakke-takling.

    Kos deg med Fagermo Lasse!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Gjest

      LKE bomma nok litt med taklingen på slutten, MEN LKE gikk av banen med all ære i behold, han latterliggjorde moen. (som igjen var partisk og "glemte" å gi kort til austin og klakalaks eller hva f.. han heter)

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1462

        Takk for hva du har bidratt med positivt. Synd du ikke fikk tjenestegjøre på rett side av banen. Tror du/vi hadde hatt enda større utbytte av det.
        Lykke til i Skien!

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Synd ikke den tacklinga ble satt på dommerjævelen istedenfor en eller annen Brann-spiller. Gå ut med stil, liksom.
          Helt greit med den kjøpt/betalt-gesten der også, selvfølgelig er slikt vanligvis "out of line" og under normale omstendigheter dårlig sportmanship, men når man kjenner historikken med LSK og notorisk beshitne NFF-dommere vi har vært utsatt for nesten konstant siste 10 år, hvordan dommere konstant favoriserer SK oppskrytte Brann særlig hjemme, så er det greit å komme med mishagsytringer. Når det har gått så langt at man som spiller, leder eller fan bare kjenner avsky og avmakt, så er slike desperate reaksjoner å regne med og faktisk helt på sin plass.

          Rune Pedersen og det elendige dommerkorpset av LSK-hatere han mønstrer får heller ta en nøye kikk i speilet på seg selv og sjekke om de faktisk har et speilbilde, eller om det forsvant ut bakveien sammen med all integritet da fotballen mistet sin uskyld en eller annen gang for 5-10 sesonger siden.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Styggeste taklinga av en LSK spiller som jeg kan huske. Müllers var selvforvar. Dette var bevist forsøk på å skade.

            Når ikke opp til Martine, men i nærheten av Joakim Perssons Bakke-takling.

            Kos deg med Fagermo Lasse!
            For å oppfriske minnet ditt noe: Heidar Helgussons beinbrekkede tackling på I A Olsen satt der den skulle.
            Førte motspilleren og hele motstanderlaget inn i en slags permanent grinebiter-sutreunge-trance de aldri kom seg over. It's part of the game, so well done, son! I dag ser jo jo også hvem av de to som faktisk hadde noe å fare med. Heidur gjør stor suksess og bøtter stadig inn mål mot topplag i det som trolig er verdens tetteste liga, I A Olsen spiller største klovn i en tegneserieklubb i en liksomliga.

            Gode, gamle Frank Grønlund, og herlige Bård Bjerkeland gikk heller ikke av veien for å sette inn en noen saftige bønner på motspillerne sine. Bare sånn for å la de vite hvor skapet skal stå. Fugla rule. La de få kjenne på kroppen hvem det er de spiller mot!
            Last edited by Hamburg & Kanari; 21.11.2011, 23:42.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Hallo Tacklinga er midt på leggen og der sitter det en leggbeskytter...Greit med Rødt kort. Men langt i fra så stygt som noen skal ha det til...

              Kommentar

              • Martin Olsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2007
                • 186

                Husker også taklingen til Anders Eriksen på Åråsen i en E-Cup kamp, tror det var Glentoran. Soleklart rødt kort, Tror han fikk 4 kamper utestengelse av UEFA. Den Nordirske spilleren spilte sin siste kamp på Åråsen..........

                Kommentar

                • lillestroom
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1020

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Hallo Tacklinga er midt på leggen og der sitter det en leggbeskytter...Greit med Rødt kort. Men langt i fra så stygt som noen skal ha det til...
                  Så fordi det sitter en leggbeskytter der var ikke taklinga så stygg? Hadde en brannspiller gjort dette mot en av våre, hadde nok reaksjonene her vært noe helt annet..

                  Kommentar

                  • Spntneous
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 1990

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Du er klar over at han må stå over minst 1-2 kamper for sin nye klubb, er neppe den starten han ville ha i sin nye klubb!
                    Men det blir virkelig flott i huset da!
                    Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                    Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      Opprinnelig skrevet av Spntneous
                      Men det blir virkelig flott i huset da!
                      Klabbert, her er jo sjefen sjøl:
                      DSC041591.jpg

                      "Larsemannen min, nå skal du høre her. Du har jo årna deg fri fra jobben de neste dagene, så da skal du skru møbler, rydde ut av pappesker og vaske do, mens jeg står her og tar bilder av meg selv til bloggen min. Greit?"
                      Last edited by holmiz; 22.11.2011, 21:53.
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎