Karim Essediri

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jannis
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 266

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Synes han oftere og offtere roter bort gode innleggsmuligheter i åpent spill. Istedenfor å slå inn ballen når han er fri og det er folk i feltet roter han seg inn i trange situasjoner.
    Slikt kalles dårlig/ræva selvtillit......

    Kommentar

    • armykanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2009
      • 737

      Fikk i dag en billett av en kompis av esset som var og skulle se på match i dag.

      Og han sa følgende:

      - Kontraktstilbudet han har fått er riv ruskende latterlig, selv om han forsto alderen osv.
      - Han Vil bli i Norge, og kommer ikke til og forlate Norge. Med mindre det ikke kommer noen tilbud i det hele tatt.
      - Han har ikke hørt noe ifra tromsø siden sist. Men han vil ikke til Tromsø uansett.

      For de som følte det var verdt å vite.

      Synes forresten at han hevet laget da kom inn i dag. Følte det ble mer erfaring i hele laget etter han kom inn.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Karim som back er uaktuelt. Om han går med på ett sterkt redusert kontraktsforslag kan jeg vel ikke se noe galt i at han er med som en back-up på vingen, men håper da klubben klarer å fremskaffe bedre spillere med 20 mill tilgjengelig!

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 737

          Ja, han sa forøvrig at han ikke vil spille back i det hele tatt. men ving. Som er veldig kjent

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av armykanari
            Ja, han sa forøvrig at han ikke vil spille back i det hele tatt. men ving. Som er veldig kjent
            Genialt! Lasse har spilt venstre back, men ønsker å spille høyre back da det er der han passe inn etter min mening. Karim har vært til tider elendig defensivt som høyre back, men ønsker å spille høyre kant. Stian Rignstad sliter benken, men er klar som et egg for å spille venstre back.

            Det gir virkelig mening!

            Kommentar

            • Kay
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 763

              Jeg har forsvart Karim før, og han har tidligere vært en god bidragsyter med mange assist, men i år har han vært skuffende dårlig. Og det er spesielt 2 ting som får meg til å rive av meg håret når Karim blir satt innpå i dag. Flere ganger han får ballen, så bare fører han den hjemover og passer bakover, og hvis han er involvert i en situasjon som ender med balltap så har han null interresse for lagspill, dvs delta i å vinne ballen tilbake.

              Jeg ble sjokkert når jeg i sommer hørte at Karim hadde fått tilbud om ny kontrakt mens visse andre fortsatt ventet.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av *46*
                Genialt! Lasse har spilt venstre back, men ønsker å spille høyre back da det er der han passe inn etter min mening. Karim har vært til tider elendig defensivt som høyre back, men ønsker å spille høyre kant. Stian Rignstad sliter benken, men er klar som et egg for å spille venstre back.

                Det gir virkelig mening!
                Henning Berg syndromet kalles det...

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2121

                  Uten Karim har vi i alle fall ikke antydninger til å skape noe offensivt. Gjør ikke meg noe om han blir med videre. Til de som vil kvitte seg med Karim, hvilke alternativer har vi?
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av Kay
                    Jeg har forsvart Karim før, og han har tidligere vært en god bidragsyter med mange assist, men i år har han vært skuffende dårlig. Og det er spesielt 2 ting som får meg til å rive av meg håret når Karim blir satt innpå i dag. Flere ganger han får ballen, så bare fører han den hjemover og passer bakover, og hvis han er involvert i en situasjon som ender med balltap så har han null interresse for lagspill, dvs delta i å vinne ballen tilbake.
                    Skal ballen fremover, har han to valg:
                    - enten spille den til andre i rettning motstanderens mål.
                    - utfordre selv og potensielt balltap.

                    Punkt 1. avhenger av å ha noen å spille til. Det er ikke alltid lett... Ikke mange som gjør seg spillbare. Jeg kan forstå at han sliter fremover i blant.

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av heidar
                      Uten Karim har vi i alle fall ikke antydninger til å skape noe offensivt. Gjør ikke meg noe om han blir med videre. Til de som vil kvitte seg med Karim, hvilke alternativer har vi?
                      Hva prater du om? Hvor skal han spille og hva skal han bidra med mener du da?

                      Kommentar

                      • aguado
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 448

                        Opprinnelig skrevet av heidar
                        Uten Karim har vi i alle fall ikke antydninger til å skape noe offensivt. Gjør ikke meg noe om han blir med videre. Til de som vil kvitte seg med Karim, hvilke alternativer har vi?
                        Alternativene må i så fall hentes inn og er evt. det man ville gitt Karim i lønn.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7055

                          Dødballfoten hans kan jeg etter hvert styre meg for, men det Karim virkelig har som spisskompetanse, er innlegg i fart fra løp. Akkurat der er han i særklasse den beste spilleren vi har.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9412

                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Uten Karim har vi i alle fall ikke antydninger til å skape noe offensivt. Gjør ikke meg noe om han blir med videre. Til de som vil kvitte seg med Karim, hvilke alternativer har vi?
                            I forhold til hvordan det skal satses, ville det (nesten) vært en fallitterklæring å ha med Karim videre.

                            Kommentar

                            • OppsalKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2008
                              • 1881

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Dødballfoten hans kan jeg etter hvert styre meg for, men det Karim virkelig har som spisskompetanse, er innlegg i fart fra løp. Akkurat der er han i særklasse den beste spilleren vi har.
                              Hæh?

                              Let me get this straight... he deserves a new contract because he hits a few good crosses now and then?

                              WTF?

                              Karim DOESNT take men on, he simply has that one trick where he screws the ball inside. If that doesnt work, then he's fucked.

                              Karim DOESNT win 50\50 balls.

                              Karim DOESNT run the line very well and his "back and forth" engine isnt exactly Beckham class when it comes to back tracking.

                              Karim has no left foot.

                              How good is Karim in the air?

                              I think it says EVERYTHING about his qualities when NO OTHER team has offered him a contract as of press.
                              Nå bosatt på Rasta !!!!!

                              Alltid Celtic og LSK

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7055

                                Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                Let me get this straight... he deserves a new contract because he hits a few good crosses now and then?
                                Er forumet kollektivt på fylla? Jeg har ikke sagt et eneste ord om hvorvidt jeg mener Karim bør få ny kontrakt eller ikke.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Boing
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 711

                                  Du glemte en ting da, høres nesten ut som ett jungelord fra fantomet, men uansett: Når Karim skal finte ut en spiller så går han alltid til høyre. Enkelt å forsvare seg mot han hvis man vet det.

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    Luringen på MAX omtalte ham som evigunge Karim Essediri. Jeg holdt på å dø av latter.
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Karim er oppskrytt og det er like greit at han ikke sier ja til ny kontrakt. Når man er fus i alt på LSK bør det vanke mange flere assist og farligheter enn det han har bidratt med i år, spesielt med tanke på at det er stort sett det han har å bidra med!

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2886

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Karim er oppskrytt og det er like greit at han ikke sier ja til ny kontrakt. Når man er fus i alt på LSK bør det vanke mange flere assist og farligheter enn det han har bidratt med i år, spesielt med tanke på at det er stort sett det han har å bidra med!
                                        For ikke å snakke om mål. Hvor mange frispark har vel ikke han tatt i livsfarlig posisjon i år og lompa den over muren. Dette har pågått i flere år nå og det eneste målet han har å vise til er giganttabben til Hirtsfeld mot Enga. En av årets morsomste øyeblikk var når Nosa "stjal" et frispark i farlig posisjon. Han var vel like lei som alle oss andre
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • heidar
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2121

                                          Uten Karim skaper vi i alle fall absolutt ingenting framover, bare å se på kampene han ikke har spilt i år: Aalesund (borte og hjemme), Haugesund borte og Brann.

                                          Han er også nr 11 på assistlista i Tippeligaen, noe som ikke er helt håpløst. Men det er bare å komme med forslag til bedre alternativer.
                                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                          Endelig er mørketida over.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎