Ruben Gabrielsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    Til Børges innlegg:

    Jepp! Hovedpoenget mitt er at supporterne nå bør mane klubben til å ha is i magen, og ikke selge til 2-3 mill. Å starte en freddyboy hatkampanje mot spilleren basert på ett Stokstadsitat vil bare fremskynde skamsalget. Sagt på en annen måte, supporterne spiller sin rolle i agentens sjakkspill til perfeksjon...

    Kommentar

    • Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

      Hvem skal spille høyre back om Ruben forsvinner? Om Molde blar opp femten millioner, og vi har en ok erstatter på trappa, så er det fornuftig å slippe Ruben. Tipper han kommer til å merke kjøret utover høsten...
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

      Kommentar

      • Fugl1970
        Medlem
        Møteplager
        • May 2008
        • 99

        Skjønner Ruben om han går. Sikkert greit å vite at man faktisk får lønn hver mnd....
        Redd det forsvinner flere ut porten de nærmeste ukene. Sportsklubben er helt på felgen. Trist som faen!

        Kommentar

        • klippen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2009
          • 251

          Og bare for å ha det helt klart, Ruben er en kjernekar og skal behandles deretter! At klubben er i trøbbel og Molde er interessert er ikke Rubens feil, så drittslenging til Ruben gjør bare vondt verre og er ikke til fordel for noen av partene.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Molde kom med 7 mill eller hold dere til helvete unna...Ruben pass på hva du sier til media nå veien fra himmel til helvete er ikke lang .

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              og en ting til Ruben molde spiller og trener på kunstgress hele tiden , tipper det ikke er så veldig bra for knærne dine......

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Molde kom med 7 mill eller hold dere til helvete unna...Ruben pass på hva du sier til media nå veien fra himmel til helvete er ikke lang .
                7 mill??
                De betalte 3 for Guldbrandsen med 6 mnd igjen av kontrakten. Hva betalte de fpr lille Elyanoussi?

                Host opp 10-15 pluss klausuler, vi snakker om tippeligaens største stopper talent som allerede er en av de beste i sin posisjon.

                Ruben, LSK har stått opp for deg gjennom skadehelvete og familietragedie. LSK har satset og støttet deg, vis for faen din takknemlighet. Du kan hilse agenten og be han ringe Molde og be de hoste opp om de mener du er verdt det!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Ruben har ikke prestert de siste kampene, ikke overrasket over dette i det hele tatt, tror situasjonen preger ham. Det gule kortet sist irriterer meg ennå. At krypet Jim var agenten var jeg dog ikke klar over, men salt i såra er man nesten blitt herda imot nå. Med Nordermoen ute er vel Keivan neste i køen? Og det er vel en grunn til at en midtstopper fra Elverum linkes til oss, Magnar forsvinner kanskje også.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9388

                    Hadde det vært den mest spennende stopperen i Tippeligaen som også har et skyhøyt potensiale (min mening om Ruben) som stod i fare for å forsvinne, hadde dette vært krise.

                    Men nå er han jo ute på backen, så da veit jeg da faen.

                    Kommentar

                    • skotten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 1794

                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Hadde det vært den mest spennende stopperen i Tippeligaen som også har et skyhøyt potensiale som stod i fare for å forsvinne, hadde dette vært krise.

                      Men nå er han jo ute på backen, så da veit jeg da faen.
                      Tilbøyelig til å være enig. Hvis vi havner i en situasjon der vi uansett ikke får forlenget etter sesongen, er kanskje ikke tapet så stort at vi har råd til å si nei til 3 mill nå...

                      Må tenke litt mer på den...

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        At Ruben forsvinner er ingen bombe og det er bare å forberede seg på at flere av våre beste spillere blir solgt i løpet av kort tid. Med kriselamper hengende over Åråsen er det ingen klubber som kommer til å bla opp for våre spillere, dette er kjøpers marked og vi må finne oss i å selge billig for å overleve som klubb. Alternativet er å gjøre som Lyn, nekte å selge på lave bud og konke to uker etterpå. La det være klinkende klart: det er ikke et alternativ å ha is i magen, klubben trenger penger NÅ. Vi trenger salg med umiddelbar betaling heller enn avdrag og må derfor senke prisen. Forhandlingskortene våre er fullstendig bedritne. Klarer vi å få et sted mellom 3 og 5 millioner hver for Ruben og Fofana skal vi være veldig fornøyde.

                        Det er heller ingen grunn til å forberede seg på at det kommer inn spesielt solide erstattere. LSK må lete i nedre divisjoner etter nye stjerner alá Lundemo. Risikoen er høy og mange vil kunne ende som Nico Solberg eller Tore Andreas Gundersen. Det ser ikke spesielt lyst ut for laget den kommende høsten, vi vil miste både bredde og flere av våre beste. Forhåpentligvis kan vi klare å levere brukbare resultater og holde oss på et anstendig nivå på tabellen. Cupen er vår sjanse til og lykkes, både sportslig og økonomisk. Klarer klubben å dra inn de 10-15 millionene som trengs innen 2014 har de igjen mulighet til å drifte klubb som normalt med betydelige kutt i 2015.

                        Det kan virke som mange fortsatt ikke forstår alvoret i klubbens økonomiske situasjon, men det er kun svært velvillige kreditorer som har æren for at vi ikke er slått konkurs. Det finnes ikke penger til å hente spillere, ei heller unge stjerneskudd fra Island. Forhåpentligvis kan noen salg sørge for at vi holder hodet over vannet en stund til. Optimalt hadde det heller vært Ringstad som ble solgt da vi har en erstatter i bakhånd i Kind Mikalsen. Det er uansett ingen grunn til å ta ut frustrasjon eller sinne på Ruben, hadde ikke LSK vært tvunget til å selge hadde han aldri reist til LSK. Han bør ikke under noen omstendigheter settes i bås med Fredrik eller Høibråten, Ruben er og vil alltid være en fugl. Så får vi alle ha våte drømmer om at vi en gang i fremtiden får se Ruben og Björn igjen i den vakre gule og svarte drakta, heller enn i drittklubben i vest...
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Kay
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 763

                          Etter det VG får opplyst er Molde og Lillestrøm enige om en overgang for midtstopperen

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            Rimelig oppgitt over situasjonen klubben har satt seg i. Vi har et av norges absolutt beste stoppertalenter, bruker han som høyreback siden klubben ikke har klart å hente noen høyreback og vurderer å selge han for ca 3 mill fordi vi har skakkjørt økonomien.

                            Men slik situasjonen er trenger vi pengene og kan trolig finne et alternativ på høyrebacken for en billigere penge, ruben bør spille midtstopper nå og molde trenger en tredje stopper.

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                              At Ruben forsvinner er ingen bombe og det er bare å forberede seg på at flere av våre beste spillere blir solgt i løpet av kort tid. Med kriselamper hengende over Åråsen er det ingen klubber som kommer til å bla opp for våre spillere, dette er kjøpers marked og vi må finne oss i å selge billig for å overleve som klubb. Alternativet er å gjøre som Lyn, nekte å selge på lave bud og konke to uker etterpå. La det være klinkende klart: det er ikke et alternativ å ha is i magen, klubben trenger penger NÅ. Vi trenger salg med umiddelbar betaling heller enn avdrag og må derfor senke prisen. Forhandlingskortene våre er fullstendig bedritne. Klarer vi å få et sted mellom 3 og 5 millioner hver for Ruben og Fofana skal vi være veldig fornøyde.

                              Det er heller ingen grunn til å forberede seg på at det kommer inn spesielt solide erstattere. LSK må lete i nedre divisjoner etter nye stjerner alá Lundemo. Risikoen er høy og mange vil kunne ende som Nico Solberg eller Tore Andreas Gundersen. Det ser ikke spesielt lyst ut for laget den kommende høsten, vi vil miste både bredde og flere av våre beste. Forhåpentligvis kan vi klare å levere brukbare resultater og holde oss på et anstendig nivå på tabellen. Cupen er vår sjanse til og lykkes, både sportslig og økonomisk. Klarer klubben å dra inn de 10-15 millionene som trengs innen 2014 har de igjen mulighet til å drifte klubb som normalt med betydelige kutt i 2015.

                              Det kan virke som mange fortsatt ikke forstår alvoret i klubbens økonomiske situasjon, men det er kun svært velvillige kreditorer som har æren for at vi ikke er slått konkurs. Det finnes ikke penger til å hente spillere, ei heller unge stjerneskudd fra Island. Forhåpentligvis kan noen salg sørge for at vi holder hodet over vannet en stund til. Optimalt hadde det heller vært Ringstad som ble solgt da vi har en erstatter i bakhånd i Kind Mikalsen. Det er uansett ingen grunn til å ta ut frustrasjon eller sinne på Ruben, hadde ikke LSK vært tvunget til å selge hadde han aldri reist til LSK. Han bør ikke under noen omstendigheter settes i bås med Fredrik eller Høibråten, Ruben er og vil alltid være en fugl. Så får vi alle ha våte drømmer om at vi en gang i fremtiden får se Ruben og Björn igjen i den vakre gule og svarte drakta, heller enn i drittklubben i vest...
                              når Molde betaler mer for Guldbransen(søppel) så blir jeg grinete! LSK "må" selge men ikke for noen drops. Er ikke Magnar med i dealen så klikker jeg i evigheten!!

                              Kommentar

                              • armykanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2009
                                • 737

                                Dette er bånn i bøtta!!! Til Molde!!! Det her kan virkelig ikke stemme, ikke Ruben!!!!! Han vet bedre, drar han nå starter han et ras av spillere ut porten. HJÆLP!!

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9388

                                  Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                  når Molde betaler mer for Guldbransen(søppel) så blir jeg grinete! LSK "må" selge men ikke for noen drops. Er ikke Magnar med i dealen så klikker jeg i evigheten!!
                                  Magnar + 2,5 er nevnt som tilbud nr 2 fra moilde. Tilbud 1 var 2,0 alene. Ukjent hvorvidt dette stemmer, og håper tilbud 3 var bedre.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Ruben er ikke uerstattelig, og vi er i en mye bedre situasjon nå enn ved forrige "opphørssalg", vi har noe som ligner et system på plass. At klubben må bli mye flinkere til å leite riktig har vært klart lenge, midtstopperen fra Elverum er et godt eksempel på at ting tross alt har forandra seg i LSK. At folk ser dommedag får være deres sak, hva klubben har fått til med en haugevis av overbetalte navn over flere år imponerer tross alt ingen, altfor lenge har alt vært på plass utenom et godt fotballag. Forandringer har dessverre måttet tvinge seg igjennom som reine skippertak.

                                    På kanten av stupet får man håpe klubben endelig lærer.

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1445

                                      Nå. Er. Jeg. Lei. Samtlige favorittspillere ut porten. OGSÅ TIL JÆVLA FUCKINGS FORPULTE MOLDE DA, RUBEN! Dette gjør faens så vondt
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1545

                                        Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                                        Nå. Er. Jeg. Lei. Samtlige favorittspillere ut porten. OGSÅ TIL JÆVLA FUCKINGS FORPULTE MOLDE DA, RUBEN! Dette gjør faens så vondt
                                        Greit nok at de ikke går til konkurrenter som Ulf, Sarpsborg, Strindheim eller Mjøndalen. Det er tross alt de klubbene som nå hører til i samme bunten som oss. Molde er på en annen planet.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9388

                                          Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                                          Nå. Er. Jeg. Lei. Samtlige favorittspillere ut porten. OGSÅ TIL JÆVLA FUCKINGS FORPULTE MOLDE DA, RUBEN! Dette gjør faens så vondt
                                          Veit akkurat hvordan du har det



                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎