Ruben Gabrielsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Wanker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 632

    "Jeg pleier å studere egne kamper i tre dager fremover, om og om igjen, og spoler til de situasjonene jeg er med på. Jeg vil forbedre meg, sier han."

    Konge! Denne karen vil komme langt...
    Hunter S. Thompson:

    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

    Kommentar

    • Wanker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 632

      Opprinnelig skrevet av Wanker
      "Jeg pleier å studere egne kamper i tre dager fremover, om og om igjen, og spoler til de situasjonene jeg er med på. Jeg vil forbedre meg, sier han."

      Konge! Denne karen vil komme langt...
      Når jeg tenker meg om, så hadde jeg vel egentlig håpet at de enkelte spillere fikk en redigert sesjon etter hver kamp, og en etterfølgende gjennomgang med de trenerne vi tross alt har. Men det er vel ikke penger til noe slikt?
      Hunter S. Thompson:

      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3185

        Opprinnelig skrevet av Wanker
        Når jeg tenker meg om, så hadde jeg vel egentlig håpet at de enkelte spillere fikk en redigert sesjon etter hver kamp, og en etterfølgende gjennomgang med de trenerne vi tross alt har. Men det er vel ikke penger til noe slikt?
        Såvidt jeg har fått med meg, har Haglund, Powell og Sundgot en gjennomgang med spillerne etter kamp med redigert opptak av utvalgte situasjoner. Men ikke med hver enkelt spiller; det høres i overkant ambisiøst ut, synes jeg, selv om det er veldig i bra at Ruben og andre spillere ser seg sjøl i opptak i hver eneste situasjon gjennom hele kampen.

        gilbert

        Kommentar

        • Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2125

          Selv trodde jeg ifjor at Ruben desverre var ett avsluttet kapittel i LSK.
          Da er det så utrolig gledelig å nå se han som den klassespilleren han er.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            Helt utrolig faktisk. Hadde sett for meg han som en brukbar squadplayer når han kom tilbake. Men så kommer han tilbake bedre enn noen gang og er helt klasse. Fantastisk! Spiller litt dristig noen ganger (straffet seg en gang mot Aafk) men det får vi tåle. En spiller som vil og tørr skal få lov til nettopp det! Gull.
            ..................

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              Ruben har lurt oss, jeg har fått "bekreftet" at han bare var på treningsleir
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • Ginola
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2010
                • 549

                En fryd å se Ruben på banen om dagen! Helt rått at han i det hele tatt har kommet tilbake på banen etter den type skade han hadde. og i tillegg har han blitt bedre enn han var før skaden. Hatten av til Ruben for et fantastisk godt comeback!

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2529

                  Opprinnelig skrevet av Ginola
                  En fryd å se Ruben på banen om dagen! Helt rått at han i det hele tatt har kommet tilbake på banen etter den type skade han hadde. og i tillegg har han blitt bedre enn han var før skaden. Hatten av til Ruben for et fantastisk godt comeback!
                  Helt suverent, men noen ganger spiller han med veldig høy risiko som nær sagt bakerste mann. Heldigvis har det ikke blitt baklengs av det enda. Det er eneste som er å utsette på han - ellers har gjort et comback på et nivå man ikke kunne drømme om. Skadet i 1 1/2 år og så komme tilbake bedre enn tidligere skal ikke være mulig
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

                    Ruben Rubin!

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      Hva er det Ruben prater om? Sponse Oslos flauhet? Dette kan han ikke mene! Må jo ha rabla helt for han nå.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Ruben hater søpla så jævlig at han ikke klarer tanken på ikke å møte de.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • junior
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 492

                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Ruben hater søpla så jævlig at han ikke klarer tanken på ikke å møte de.
                          Da kan han jo sette inn en slant til #VIERLSK, er jo ikke akkurat gull og grønne skoger hos oss om dagen heller.
                          ------- Forza Fugla! -------

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Noen er rett og slett større enn oss andre!

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Ruben er en herlig type, men dette blir bare tull spør du meg. Ingen LSK spillere eller supportere kan støtte konkursboet til Trøim så lenge vi selv er i den situasjonen vi er i.

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Noen er rett og slett større enn oss andre!
                                Sarkasme, ikke sant?
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • Brækken
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2007
                                  • 109

                                  Han har twitret det også så han mener det nok.

                                  Jeg hadde kanskje ikke gitt penger, men jeg er enig i at om bydelslaget går konkurs så blir Tippeligaen en attraksjon fattigere.

                                  Det er jo f**en meg morro å vinne på Ullevål!

                                  Skal de liksom erstattes av IL Nest-Sotra??
                                  Team Wenche Myhre

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Ruben er LSK through and through, og vil mest av alt gruse søpla 2 ganger i året. Samtidig er han også en tippeligaspiller som vil at den jobben han legger ned hver eneste dag skal gi resultater i form av økt interesse og engasjement, ikke bare på Romerike, men i hele landet. Regner med at han allerede har gitt bidrag til #vierlsk. Og selv om vi ikke har det fett for tida, så er vi ikke i nærheten av en like prekær situasjon som søpla er i. Jeg synes det er like greit at søpla overlever på almisser og tigging år inn og år ut. Om de faktisk skulle tvinges til å ta grep og drive klubben profesjonellt så skulle de bli langt mer farlige på lang sikt. En skikkelig ledelse skulle kunne forløse det potensialet som ligger i å være den eneste klubben innenfor Oslos bygrense. Nå kommer de til å skrape inn noen kroner her og noen kroner der, og så er alle i klubben fornøyde. 15 mill kommer de aldri til å skrape inn på bøssebæring. kanskje 500 000 - 1 000 000. De blir helt nødt til å selge Islendingen eller andre verdifulle spillere i sommer, og han er vel heleid av Trøim så der blir det bare noen små kroner til overs.

                                    Strengt tatt er det ingenting kontroversiellt med dette. Ærlige arbeidsfolk på Romerike har jo sponsa vifs supportere igjennom NAV-systemet siden tidenes morgen.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • Bibaboy
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 712

                                      For dere som er så ekstremt negative til Ruben sitt utspill!! Det er jo nettopp kampene mot bla. Enga som fyller åråsen. Dette skjer ikke mange ganger ila en sesong og er direkte penger i en slunken LSK kasse. Jeg synes det er fulstendig meningsløst å kritisere Ruben for noe slikt. Han har sansynligvis tenkt ett hakk lenger enn de som mener dette er forkastelig. Det er ingen tvil om at årets største kamp for oss LSK supportere så sant vi ikke kommer til cupfinalen er hjemmekampen mot Enga. Jeg hater dette laget som pesten. Men om Enga går konkurs så uteblir vår viktigste kamp for året. Få opp øya folkens og tenk litt lenger en nesetippen.
                                      Fugla Forever

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        Ruben er en fugl. ferdig snakka. Men kan skjønne hva han mener, TL ville blitt en attraksjon mindre. Men ikke en stor attraksjon akkurat. De sliter med publikumstekket og driver klubben som fulle sjømenn. De har en ukarismatisk trener og ett anonymt lag, hvor man kun kjenner navnet på ett par spillere. Når han går ut med skade så er det laget i deep shit..

                                        Samtidig irriterer det vettet av meg at en klubb som har vært like elendig som oss de siste årene skal få så enormt mye mediedekning. Abonnerer på Aftenposten og hver bidige gang det er noe fotball relatert er det 2-3 sider med enga. Dritt lei av overfokusering på det møkkalaget. Vurderer å si opp abonnementet

                                        Men jeg tror bydelslaget hadde hatt godt av å rykke ned ett år og få på orden på sakene sine. Vi har fått våre almisser vi også, men er ikke i nærheten å få så mye hjelp som bydelslaget. Håper det ender på verst tenkelig måte og laget selger alt og rykker ned, men alle veit jo at Trøim, Fredriksen eller Spetalen blar opp det som trengs rett før de møter i skifteretten.
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Kampene mot engen er ikke de beste og artigste, det er de jævligste.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎