Ruben Gabrielsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Oppdatering:

    3000 for afro (14 tomler+meg)
    8000 for "evig" LSK-afro(UD er full?)

    Kan igjen da for faen! Vi trenger Ruben i afro!
    Høyner til 8000, 5000 ved bekreftelse fra Ruben, deretter 3000 til når han har kommet et stykke på vei og afroen synes.

    Edit, om Ruben sier ja, men trekker seg i etterkant så bør han sette inn tilsvarende:-)
    Last edited by Uwes disippel; 19.06.2014, 17:37.

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2526

      I dagens RB på papir, linkes han til MFK. Selv virker han lunken i sin uttalelse og sier vel i korte trekk at han først og fremst ønsker å bli LSK. Sier vel også at det kan endre seg hvis mange spillere forsvinner i den økonomiske oppryddingen/redningsaksjonen som pågår. Spør du meg, virker det som om det kommer bud fra MFK (Skullerud var også tatt i tale av RB) uten at de selvsagt ønsker å si noe om det.
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Dette er ikke noe nytt det er en tidliger lsk spiller som prater varmt om Ruben oppe i Norges kjedligste by...

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2526

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Dette er ikke noe nytt det er en tidliger lsk spiller som prater varmt om Ruben oppe i Norges kjedligste by...
          Han behøver vel ikke prate så mye, da spillet hans taler for seg selv.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • mats
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 621

            Opprinnelig skrevet av Børge
            Han behøver vel ikke prate så mye, da spillet hans taler for seg selv.
            Hater Molde ass!

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2526

              Opprinnelig skrevet av mats
              Hater Molde ass!
              Kan hate MFK dagen lang, men klubben trenger cash. Mye cash! Hjelper ikke å ha gode spillere, hvis du ikke kan betale regningene dine og styrer rett mot konkurs.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • mats
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 621

                Opprinnelig skrevet av Børge
                Kan hate MFK dagen lang, men klubben trenger cash. Mye cash! Hjelper ikke å ha gode spillere, hvis du ikke kan betale regningene dine og styrer rett mot konkurs.
                Skjønner hva du mener! Men som Ruben sier, har håper å bli, men ønsker å ha med de "beste" videre.
                Da får vi kvitte oss med "de overbetalte" og satse på våre unge gutter og gi dem det "de ønsker"

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2526

                  Opprinnelig skrevet av mats
                  Skjønner hva du mener! Men som Ruben sier, har håper å bli, men ønsker å ha med de "beste" videre.
                  Da får vi kvitte oss med "de overbetalte" og satse på våre unge gutter og gi dem det "de ønsker"
                  Å kvitte seg med, overbetalte som du kaller det, gir ikke nye midler inn - kun reduksjon i lønnskostnader. Kanskje man sparer noen kroner på å kvitte seg med dem, men det hjelper lite når man mangler 15-20 mill i likvider for å drifte klubben ut året
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7028

                    Med potensialet hans og nivået han allerede er på, bør det være mye større klubber enn Molde, i andre land, som er interesserte i Ruben.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • mats
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 621

                      Opprinnelig skrevet av Børge
                      Å kvitte seg med, overbetalte som du kaller det, gir ikke nye midler inn - kun reduksjon i lønnskostnader. Kanskje man sparer noen kroner på å kvitte seg med dem, men det hjelper lite når man mangler 15-20 mill i likvider for å drifte klubben ut året
                      Men kvitte seg med Udjus, Palmi - samt selge Ringstad - her har vi faktisk en erstatter klar. Vi trenger tre stoppere av kvalitet. Bare jævlig bittert at det er slik det er om dagen. Men det "positive" er jo at Ruben, Ringstad, PVM sier at de faktisk ønsker å bli værende. Håper evt bidragsytere ser at de"beste" vil bli. Og det kan bidra til at vi også gjør det bra neste år, som igjen gir ringvirkninger av at de støtter oss med penger nå!

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        Forsvinner enda en av våre unge, egenproduserte gutter til Fittegjengen, så sier jeg takk for meg og lykke til videre. Da gidder jeg ikke mer.

                        Edit: jeg gidder nok uansett. Men faen heller!
                        Last edited by veiron; 04.07.2014, 13:42.

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Forsvinner enda en av våre unge, egenproduserte gutter til Fittegjengen, så sier jeg takk for meg og lykke til videre. Da gidder jeg ikke mer.
                          sånn er fotball.. klubben må prioritere overlevelse
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            Det føles bare så meningsløst til tider. Hver gang LSK har noe på gang, så forsvinner de beste spillerne.
                            "Rykk tilbake til start".
                            Og når spillere begynner å gå til drittlag i Norge, føles det enda verre. Særlig når det i tillegg er snakk om spillere fra egen stall! De skal være i LSK!

                            Kommentar

                            • Patriot
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2010
                              • 437

                              Er det én gang jeg aksepterer at klubben selger de beste spillerne (selv til norske klubber), er det akkurat nå. Vi finner nye spillere, det viktigste er at LSK overlever.

                              Kommentar

                              • Ginola
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2010
                                • 549

                                Jeg er innforstått med at Ruben, Ringen, Fofana og kanskje Lundemoen forsvinner i sommer. Men for guds skyld selg til noen andre enn Mfk! Selg heller til viking og RBK om det på død og liv må selges til norske klubber. Må da være mulig å finne klubber i Skandinavia eller mellom-Europa og Kina som kan være interessere?!?! Å se Molde med Ruben, BBS og Bukken blir for mye for meg. Da har vi solgt alt sølvtøyet vårt til mfk og spart oss til fant. Da sier vi samtidig til resten av Norge at vi ikke er en klubb å regne med og at ambisjonene våre er lik null. Selges Ruben til MFK har jeg kjøpt mitt siste sesongkort, da orker jeg ikke mer.

                                Kommentar

                                • Marit
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2010
                                  • 885

                                  Som jeg har sagt tusen ganger før er Ruben spesiell for meg. Jeg vil rett og slett ikke holde ut å se han gå til Molde. Ikke han.
                                  Andas in och andas ut
                                  Orkar jag så orkar du

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Selvfølgelig må man selge, men fittegjengen i Molde fortjener ikke spillere som Ruben og BBS.
                                    Jeg kan se LSK synke nedover og fortsatt støtte dem, men faen heller. Selg heller til Malmø eller Groningen for småpenger enn å selge til Molde.

                                    Jeg orker ikke å se at Molde skal bli bedre på vår bekostning, det orker jeg rett og slett ikke.....

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2526

                                      Opprinnelig skrevet av Ginola
                                      Jeg er innforstått med at Ruben, Ringen, Fofana og kanskje Lundemoen forsvinner i sommer. Men for guds skyld selg til noen andre enn Mfk! Selg heller til viking og RBK om det på død og liv må selges til norske klubber. Må da være mulig å finne klubber i Skandinavia eller mellom-Europa og Kina som kan være interessere?!?! Å se Molde med Ruben, BBS og Bukken blir for mye for meg. Da har vi solgt alt sølvtøyet vårt til mfk og spart oss til fant. Da sier vi samtidig til resten av Norge at vi ikke er en klubb å regne med og at ambisjonene våre er lik null. Selges Ruben til MFK har jeg kjøpt mitt siste sesongkort, da orker jeg ikke mer.
                                      Selge til Viking eller RBK? Dem har ikke cash... Eneste klubben i Norge med cash, er MFK. Resten lever nærmest fra hånd til munn (eller har en investor som kan legge i litt ved nye spillere, men viljen begynner å bli svak her også...). Er ikke klubber i Norge med penger.

                                      PS: Lundemo tror jeg ikke forsvinner. Han blir nok. Husk at han var vanskelig å få til å flytt på seg fra Bærum.

                                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Selvfølgelig må man selge, men fittegjengen i Molde fortjener ikke spillere som Ruben og BBS.
                                      Jeg kan se LSK synke nedover og fortsatt støtte dem, men faen heller. Selg heller til Malmø eller Groningen for småpenger enn å selge til Molde.

                                      Jeg orker ikke å se at Molde skal bli bedre på vår bekostning, det orker jeg rett og slett ikke.....
                                      Sorry kompis. Når man er så skakkjørt økonomisk som LSK er i dag, så er det ingen vei utenom. Man må selge til den som gir mest penger for de spillerne man har. Dette er den harde sannheten om sportsklubbens finansielle stilling: kassa er skrapa og luksusen med å sitte på spillere andre klubber ønsker, har man ikke.
                                      Last edited by Børge; 04.07.2014, 14:28.
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • general
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 1150

                                        Opprinnelig skrevet av Ginola
                                        . Da har vi solgt alt sølvtøyet vårt til mfk og spart oss til fant. Da sier vi samtidig til resten av Norge at vi ikke er en klubb å regne med og at ambisjonene våre er lik null. Selges Ruben til MFK har jeg kjøpt mitt siste sesongkort, da orker jeg ikke mer.
                                        du er klar over alvoret vi befinner oss i?? "Spare oss til fant" , "ambisjoner lik null".. Ambisjonen er å overleve høstsesongen
                                        Seriegull 2016!!!

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av Ginola
                                          spart oss til fant
                                          Gratulerer. Du har skrevet den minst presise beskrivelsen av Sportsklubben noensinne.
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎