Ruben Gabrielsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Hvorfor er fotballspillere så jævlig utolmodige?! Her har han gått skadet i lang tid, skaden var så alvorlig at det på ett tidspunkt var usikkert om han ville komme tilbake for fullt. Så spiller han god fotball i en halv sesong før han haster seg videre til Molde (helt sikker på at han var klar over denne interessen siste to kamper). Om han hadde hatt like mye tolmodighet rundt sin neste klubb som han hadde rundt skaden så ville han kommet seg mye lenger enn Molde. Med norske trenere i utlandet, gode tradisjoner i LSK for å selge spillere til utlandet osv er det ingen som helst tvil om at han på ett tidspunkt ville spilt i utlandet om han fortsatte fremgangen fra vårkampene. Synd at norsk fotball bruker pengegriske svin som Jim, og at man ikke tenker utvikling/spillerens beste. Kos deg på plastikken i Molde Roger!

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      Hva er kilden til 2.5m?
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        Dette gjør vondt langt inni hjerterota. At Gundersen gikk er en ting, han passer inn i fittegjengen der oppe. Ruben er en helt annen type.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Takk for meg. Jeg finner meg ikke i at vi har blitt en type farmerklubb for fittelaget fra møre og selger store talent billig dit.
          LSK og norsk fotball er ødelagt og jeg orker ikke bruke mer tid og energi. Her har dere tapt så det synger, LSK.

          Salg er greit, men til Molde for småpenger er faen ikke greit!!!!

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9386

            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Hva er kilden til 2.5m?
            En upålitelig type her inne nevnte iaff denne summen + magnar som tilbud 2 fra moilde. Kilden var internettet, derfor sa han også at det var ukjent om dette stemte, slik at ingen måtte ta det som ble skrevet for gitt.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3961

              Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
              Dette gjør vondt langt inni hjerterota. At Gundersen gikk er en ting, han passer inn i fittegjengen der oppe. Ruben er en helt annen type.
              Jeg kjenner ingen av dem personlig. Men jeg tror mange her inne lar følelsene styre og tillegger spillere holdninger de kanskje ikke har. Hvem var det forresten som valgte Jim Solbakken som Rubens agent? Jeg bare spør! Eller forresten, det passer bedre på nynorsk: Eg berre spyr!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3159

                Klarer ikke å hisse meg opp over dette. Å overleve som klubb er prioritet 1. Sportslig er Magnar på nivå med Ruben, så det er no big deal. Dekningsmessig er vi på kort sikt svakere, men Nordermoen er et stort talent og vil snart være tilbake.

                Kudos til Petter for hans viktige signal, og så håper jeg at vi kan beholde Johan. Da sover jeg fortsatt godt om natta.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2308

                  Fryktelig kortsiktig å selga unna alt. Da vil vi etter alle solemerker være i Adecco i 2016 eller i beste fall være en parentes i TL 2015, og derfra
                  blir det nye overlevelsesår. Det virker som det faktisk er planlagt nærmest å skifte ut hele dagens stall. Slik Stabæk måtte. Jo, det
                  har vel gått over all forventning med de, men det kom av en god posjon flaks at de rykket opp så raskt som de gjorde. Er gambling det
                  som bedrives nå.
                  Det ble jo dessuten sagt tidlig i opprydningsprosessen at det ikke skulle gå ut over den sportslige satsningen. Er det i det hele tatt
                  noe sannhetsgestalt i det som kommer fra Åråsen?

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9386

                    Havner ikke nødvendigvis i adecco av å selge høyre backen vår.

                    Hvem vet; kanskje kroaten er kung og bjarmann har en HB på blokka som kan hentes nå som en økonomisk ramme er "tilgjengelig" eller kanskje vi bare har en jr å sette der.

                    HB og venstre ving er jo de plassene vi driter i her i klubben, så om vi får en hævv med spenn og magnar, så ække detta den største krisa.

                    For all del, Ruben er en fin fyr. Men nå har han skaffa seg jim som agent. Så da kan egentlig dere queens type drama holde føleriet litt innabords. Detta går en vei.

                    Igjen; Ruben har jim som agent.

                    Must blame Bjarmann...

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Spillere kommer spillere går KLUBBEN BESTÅR.

                      Kommentar

                      • erikh
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2008
                        • 443

                        Kutt ut drittslenging når det gjelder Ruben. Herregud for noen hysteriske folk som lar seg rive med av et sitat gjengitt av journalister...Ikke bli med på den dansen. Dette er en tragisk situasjon for klubben, og det er nitrist at man vurderer å selge det som ser ut som et kjempetalent av en moderne midtstopper, tilsynelatende til spottpris. Men ikke legg dette på Ruben. Dette er for FA#¤ KLUBBEN sin skyld fra ende til annen. Vandrift over en lengre periode, håpløse spillerkjøp, manglende evne til omstilling, og utslitte investorer. Jeg synes tanker om illojalitet og idioti beskriver Høybråthen overgangen langt bedre.

                        Ruben har gitt uttrykk for sin kjærlighet og lojalitet til klubben ørten ganger gjennom årene. Husk det. Klubben har også stilt opp for Ruben og gjort en god jobb med ham. Jeg tror det er et godt og gjensidig forhold mellom LSK og Ruben. Men...

                        Ruben vet LSK er på randen av konkurs. Hvis det beste (eneste?) alternativet til klubben da er å selge til MFK, så prøver vel Ruben selv å se det positive i det; nemlig at Molde er i toppen av TL hvert år, gode sjanser for spill i Europa, han har flere kompiser i samme alder der, treneren har god track record når det gjelder jobb med yngre spillere, og fasiliteter som er like gode eller bedre enn i LSK (med unntak av kunstgress som kanskje ikke er ideelt for Ruben).

                        Ruben har ikke selv noe ønske om å dra fra LSK til en annen norsk klubb, samme med Ringen. Men LSK trenger penger. Sånn er det. Håper som noen andre her har vært inne på at det er mulig med "interne overganger", altså at investorer heller kjøper andeler i våre spillere, så vi slipper å miste potensialet, men samtidig får inn nødvendig kontantstrøm.

                        Ruben, hvis du leser her inne, jeg beklager på vegne av andre supportere. Dette fortjener du ikke. Med det sagt, du må gjerne "ta en Sundgot" for min del, og blånekte overgang (dersom det ikke er til utlandet) Hadde vært utrolig trist å miste deg på dette stadiet av din karriere.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          men hvordan går det med Ruben og bare trene /spille på plastikk gress??????

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            men hvordan går det med Ruben og bare trene /spille på plastikk gress??????
                            Han kan vel bare ta en telefon til gundersen og spørre, han blir jo ikke kvitt problemene sine med strekk..
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Opprinnelig skrevet av erikh

                              Ruben, hvis du leser her inne, jeg beklager på vegne av andre supportere.
                              God natt!!

                              Kommentar

                              • Geirfugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 561

                                Drømmeavtale: Ruben for 3 mill + Magnar tre år + BBS gratis ut sesongen... De brukern jo ikke.

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  Opprinnelig skrevet av erikh
                                  Ruben, hvis du leser her inne, jeg beklager på vegne av andre supportere.
                                  Ruben har vært i klubben såpass lenge at han vet at veien mellom himmel og helvettet er kort, han vet nok at blir han værende så blir han hyllet som en helt og at det utsagnet han har kommet med hvis han har blitt sitert er rett blir kjapt glemt.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Meget trist hvis han går. Bil heller se han bli en Moryke. Gutten er LSK tvers i gjennom.

                                    Trist hvis kneet ryker på kunstgresset men han får takke seg selv.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                      Drømmeavtale: Ruben for 3 mill + Magnar tre år + BBS gratis ut sesongen... De brukern jo ikke.
                                      Tviler på at molde har myndighet till å låne ut BBS, har vel han vært skadet, det er vel derfor de ikke bruker han?
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        Bra overgang for ruben om han fikser plastikken. Her får han nok spille midtstopper, han får spille i europa, kommer mye nærmere landslaget, får spille for et meget godt lag og får et kraftig lønbshopp.

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Tviler på at molde har myndighet till å låne ut BBS, har vel han vært skadet, det er vel derfor de ikke bruker han?
                                          5 mill i året de betaler for han? Elsker Björn men det er vanvittig
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎