LSK motarbeidelse av aktivt tribuneliv

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Highlander
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2008
    • 60

    #21
    Jeg personlig, vet ikke hvordan man tenker i styretrommet på åråsen. Men dette vitner om total skivebom fra ledelsen sin side. Når en supporterklubb, sender ett åpent brev til styret og påpeker en rekke ting, som er helt leggetime. Så svarer styret med å utstenge sentrale personer i styret i KFL, under dekke av blussingen på VIF kampen. Dette er for meg en form for makt arroganse, som ikke tjener til noe som helst.

    Jan Petter Myrvold
    From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      #22
      Opprinnelig skrevet av Boing
      Greit det er regler som gjelder, men utestenge 2 stykker ut 2012(!!!!!!!) er da en skikkelig overreaksjon fra LSK.
      Jeg er enig at det er strengt. Men dersom man har vært i miljøet en stund, så skulle det vel ikke komme som noen stor overraskelse at det fikk konsekvenser.

      Kommentar

      • Kvittre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 265

        #23
        Opprinnelig skrevet av morten
        Så viss en sjef forsvarer en kollega med rusproblemer og holder han på jobb, men kollegan går på en smell på jobb så skal sjefen bli permitert?
        Eh..hæ??
        Merkelig sammenligning, men om sjefen setter seg ned å drikker sammen med denne personen med rusproblemer og forsvarer overtrampet, så ja..

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9413

          #24
          Opprinnelig skrevet av Roll75
          Jeg er enig at det er strengt. Men dersom man har vært i miljøet en stund, så skulle det vel ikke komme som noen stor overraskelse at det fikk konsekvenser.
          Du sier både det ene og det andre.

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            #25
            Opprinnelig skrevet av knut
            Du sier både det ene og det andre.
            Tja jeg forstår at det er frustrerende å bli utestengt så lenge. Samtidig blir det litt som å kjøre alt man har forbi en fotoboks man vet står der, og så etterpå bli overrasket over at bota kommer. Er det noen jeg hadde vært muggen på så var det vel meg selv i første rekke!
            Last edited by Roll75; 30.09.2011, 10:14. Begrunnelse: leif

            Kommentar

            • LasseN
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 1610

              #26
              Bare sånn for å få litt oversikt - de to i styret som er utestengt, blussa ikke? (Om de er for eller mot blussing er en helt annen ting akkurat nå). Samtidig, så er de som blussa ikke utestengt?
              Hvis dette stemmer så høres det veldig ut som en skivebom fra LSK. Det blir litt som å skyte postmannen for at man får regninger i posten...
              LasseN

              Kommentar

              • HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

                #27
                Opprinnelig skrevet av Roll75
                Tja jeg forstår at det er frustrerende å bli utestengt så lenge. Samtidig blir det litt som å kjøre alt man har forbi en fotoboks man vet står der, og så etterpå bli overrasket over at bota kommer. Er det noen jeg hadde vært muggen på så var det vel meg selv i første rekke!
                Feil, det blir som å vite om noen som har kjørt for fort forbi en fotoboks, for så å få bot for det...
                ***Større baller enn vett***

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av LasseN
                  Bare sånn for å få litt oversikt - de to i styret som er utestengt, blussa ikke? (Om de er for eller mot blussing er en helt annen ting akkurat nå). Samtidig, så er de som blussa ikke utestengt?
                  Hvis dette stemmer så høres det veldig ut som en skivebom fra LSK. Det blir litt som å skyte postmannen for at man får regninger i posten...
                  Det er klart at hvis dette er riktig, så har de god grunn til å være relativ misfornøyd med sånn det har blitt. Det er jo de som blusser som bør få ansvaret her!

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av LasseN
                    Bare sånn for å få litt oversikt - de to i styret som er utestengt, blussa ikke? (Om de er for eller mot blussing er en helt annen ting akkurat nå). Samtidig, så er de som blussa ikke utestengt?
                    Hvis dette stemmer så høres det veldig ut som en skivebom fra LSK. Det blir litt som å skyte postmannen for at man får regninger i posten...
                    Men hvordan kom disse blussa inn tror du..???

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                      Feil, det blir som å vite om noen som har kjørt for fort forbi en fotoboks, for så å få bot for det...
                      Enig hvis feil folk er tatt!

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Men hvordan kom disse blussa inn tror du..???
                        Sannsynligvis i buksene på folk... Jeg kunne stappet lommene fulle av pyro for jeg ble såvidt sjekket langs armene og overkroppen...
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • Speeder
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 951

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Men hvordan kom disse blussa inn tror du..???
                          Ubemerket med fallskjerm?
                          Tore Galgerud

                          Kommentar

                          • Frk Rogalending
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Aug 2011
                            • 5

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                            (overasker meg ikke hvis de blir lettere traumatisert av det også.. om ikke annet så hadde jeg iallefall nektet ungene mine å dra tilbake på fotball kamp om resultatet av at de dro var at de kom hjem med sår og bandasjer.. )
                            Det er dette som er synd!!!
                            Vet at Jørgen prøver hard å få med flere barn og ungdom til Åråsen og se på fotballkamp og alt arbeidet hans blir på en måte ødelagt...

                            Traumatisert blir de vel ikke, men tvilen er at en del foreldrer kommer ikke la ungene sine bli med på store match...

                            Igjen, det er veldig synd! Vi trenger flere unger til å engasjere seg i fotball (sport) og det å gå på stadion å se favorittlaget sitt (live) er en fin opplevelse alle burde få...
                            Futbol no es un hobby, pero si no una forma de vivìr

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Speeder
                              Ubemerket med fallskjerm?
                              Det har vært forsøkt før, desverre ble han oppdaget.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • AG-3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 1081

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Men hvordan kom disse blussa inn tror du..???
                                Tipper den tidligere nevnte postmannen hadde de med...før han ble skutt for å ha levert regninger i posten

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Frk Rogalending
                                  Det er dette som er synd!!!
                                  Vet at Jørgen prøver hard å få med flere barn og ungdom til Åråsen og se på fotballkamp og alt arbeidet hans blir på en måte ødelagt...

                                  Traumatisert blir de vel ikke, men tvilen er at en del foreldrer kommer ikke la ungene sine bli med på store match...

                                  Igjen, det er veldig synd! Vi trenger flere unger til å engasjere seg i fotball (sport) og det å gå på stadion å se favorittlaget sitt (live) er en fin opplevelse alle burde få...
                                  Det er da mange tribunedeler man kan ha med unger på!! Hvorfor MÅ kids stå på en dedikert supportertribune som naturlig nok er røffere og mer risikofylt?? Tåpelig.

                                  Kommentar

                                  • Raskolnikov
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1452

                                    #37
                                    Når jeg var en liten kid så var fyrverkeri og kinaputter noe av det feteste som fantes, i dag blir kidsa traumatisert? Merker at jeg tror akkurat hva jeg vil om det. Tipper de fleste kidsa synes det er drittøft med pyro jeg.
                                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                    Kommentar

                                    • brisbane-kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2006
                                      • 595

                                      #38
                                      Har blitt ganske vant med latterlige avgjørelser av styret de siste årene, men dette tar faen meg kaka.

                                      Styret har tydeligvis en agenda om å drepe alt av engasjement rundt klubben. Som Fjøra sier, ingen bryr seg om Fugla lenger med unntak av kjernen i Lillestrøm. Ingen hater oss lenger og ingen frykter oss. Ingen har meninger om Fugla lenger. Ingen gidder å bry seg om det som mer og mer ligner en bakgårdsklubb. Gratulerer til styret. Dere er godt på vei til å fullføre deres agenda om å drepe alt engasjement.

                                      Jeg kan ikke fatte at de tar en slik beslutning i den situasjonen vi er i nå. Ungfolene trenger all mulig støtte de kan få. Løsningen til styret er å gjøre sine trofaste supporterene ubeskrivelig forbanna og skape mer splid.

                                      Dette tar virkelig kaka - styret må gå

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Det er da mange tribunedeler man kan ha med unger på!! Hvorfor MÅ kids stå på en dedikert supportertribune som naturlig nok er røffere og mer risikofylt?? Tåpelig.
                                        Feil!
                                        Feltet er KFL sin viktigste rekrutteringsarena. Hvor mange av dagens bøffer starta bøffelkarriæren som små drittunger under tvbua?


                                        Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                        Når jeg var en liten kid så var fyrverkeri og kinaputter noe av det feteste som fantes, i dag blir kidsa traumatisert? Merker at jeg tror akkurat hva jeg vil om det. Tipper de fleste kidsa synes det er drittøft med pyro jeg.
                                        Enig, men jeg tror ikek det er unga som blir traumatisert, jeg tror det er foreldrene.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Roll75
                                          Jeg er enig at det er strengt. Men dersom man har vært i miljøet en stund, så skulle det vel ikke komme som noen stor overraskelse at det fikk konsekvenser.
                                          Er ingen som er overasket, det folk reagerer på er den ultrastrenge straffen.

                                          Blir som om og bli tatt i og naske feks ett skjerf i en butikk og få 2 år i fengsel.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...