Nyheter oktober 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1224

    Scheel velger Sogndal eller Lillestrøm

    http://fotball.aftenposten.no/elites...icle213737.ece

    Isak Scheel har tilbod frå både Sogndal og Lillestrøm. Han bestemmer seg i løpet av veka.

    -Meininga var at eg skulle bestemme meg i løpet av helga. Men det går ikkje, utan at eg vil gå nærmare inn på det, seier Smestad-karen på 21 år som har spelt fast i midtforsvaret til Sogndal i år. Han fortel at han har takka nei til gamleklubben Stabæk.
    - Ja, Stabæk er ute av bildet. Eg vil ikkje seie noko meir om kvifor. Men eg ønskjer Stabæk alt vel, seier han.
    Scheel møtte gamle lagkameratar og kompisen Mikkel Diskerud på Fosshaugane søndag. Med 0-0 var alle partar nøgde, ingen gjekk sigrande ut av kompisduellen, og ingen tapte.
    Scheel fortel også at han har takka nei til ein nederlandsk klubb på øvste nivå.
    - Det går litt på totalbildet. Eg har fått nødvendig speletid i Sogndal, og det må eg fortsette å ha, seier han.

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      RB


      FOMLET: Stefan Logi Magnusson ga en dårlig retur da Aalesund tok ledelsen på Åråsen. Foto: Larsen, Håkon Mosvold


      – Folk har rett til å ytre sin mening


      ÅRÅSEN: (Lillestrøm – Aalesund 1-1). Men Stefan Logi Magnusson selv sier han ikke har hørt mishagsytringer fra Åråsen-publikummet.

      Etter 1-1 mot Aalesund måtte islendingen forklare seg i pressesonen på Åråsen. Da gjestene tok ledelsen etter 30 minutter ga han en svak retur på et skudd fra Enar Jaager. Returen ble sklidd i mål av Edvard Skagestad.
      – Det er høst og det er vått og jeg mista ballen feil vei. En keepertabbe, innrømmer Logi Magnusson ovenfor rb.no.
      Fra pressetribunen på Åråsen hørte man også flere Lillestrøm-supportere brøle ut sin frustrasjon ovenfor islendingens keeperspill. Selv sier han at han ikke har hørt mye av det.
      – Men folk har full rett til å ytre sine meninger. Vi er et lag som har slitt den siste tiden og når jeg gjør feil blir de også veldig tydelige. Da blir mange fort negative, sier han.
      – Føler du selv at du har måttet forklare mange tabber i år?
      – Jeg syntes man ofte finner feil hvis man vil finne de. Slik jeg ser det har jeg bare gjort tre tabber før denne i dag, sier Logi Magnusson rakrygget.
      Etter at Henning Berg fikk sparken har Petter Belsvik og Magnus Powell jobbet med konkrete ting innad i spillergruppen. Det syntes også islendingen kom fram mot Aalesund.
      – Hva de tingene er får trenerene i så fall si selv, men det går på klare og enkle beskjeder. Mot Aalesund var vi aggresive som lag og det er masse positivt å ta med mot slutten av sesongen.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        Avisen Agder

        Belsvik håper på toppjobb i Lillestrøm

        Lillestrøm (NTB): Petter Belsvik sikter mot hovedtrenerjobben i Lillestrøm. – Jeg har bedt styret ta meg med i vurderingen når ny trener skal ansettes, sier Belsvik til Aftenposten.

        Av Steinar.Johan.Bjerkmann@ntb.no
        31.10.2011 kl 08:13

        Han har vært assistenttrener under sparkede Henning Berg. Nå vil den tidligere storscoreren ha hovedtrenerjobb.
        Belsvik skal lede LSK ut sesongen som vikartrener sammen med Magnus Powell. Han har to år igjen av kontrakten med Åråsen-klubben og

        – I utgangspunktet er det som hjelpetrener, men mye er forandret etter at Henning (Berg) nå er ute. Jeg har aldri lagt skjul på at målet mitt er å bli hovedtrener i eliteserien. Det er jo ingen grunn til å legge listen lavere, sier Belsvik.
        Lillestrøm har vært i fritt fall i høst. Noen umiddelbar effekt av trenerskiftet ble det ikke.
        1-1 ble i det søndagens kamp mot Aalesund. Dermed har LSK ni kamper uten seier. (©NTB)

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          lsk.no

          38 år og rekorden står

          Kun syltynn matematisk teori man ikke møter før sent på videregående kan sende LSK ned fra Tippeligaen nå. - Det bringer ro i laget, sier Stian Ringstad.

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            lsk.no

            Eriksen viste vei

            Med aggressivitet, guts og knallharde taklinger viste Lars Kristian Eriksen hva det vil si å være LSK-gutt da han endelig fikk sjansen i favorittposisjonen som høyre back

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              lsk.no

              - Honnør for arbeid, innsats og tæl

              Hovedtrener Petter Belsvik oppsummerer 1-1 mot Aalesunds FK på Åråsen søndag kveld.

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                lsk.no

                Aurskog Finstadbru Golfklubb er med

                Den lokale golfklubben har nå forlenget avtalen med LSK ut 2014.

                http://www.lsk.no/no/sponsor/markeds...b7C_wlzO4z.ips

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  LSK-magasinet (RB)



                  – Vi har vanskelig for å score

                  Sportsdirektør Torgeir Bjarmann om LSK-Aalesund på Åråsen. Se ferskt LSK-magasin her!

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3192

                    Toindouba: Ny midtbanespiller fra 2012

                    Guy Roger Toindouba (23) fra Kamerun har signert, foreløpig for 2012, men hvis alt går som det skal vil Bjarmann, agenten og Roger raskt sette seg ned for å forlenge. Han kommer som Bosmann fra serievinneren i Tunisia, Esperance de Tunis, der han skårte 3 mål på 21 kamper i siste sesong, og der han spilte sammen med Khaled "Kiko" Mouelhi, som her spilte back, mens Roger spilte sentral midtbane. Bjarmann sier til RB i dag at han er er en mer erfaren og "ferdig" spiller enn mange av de andre klubben har henta i det siste.

                    http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/Guy+Roger+Toindouba+har+signert.b7C_wlzO5A.ips




                    gilbert

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎