Nyheter oktober 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #41
    lsk.no

    HENRIK DEBUTERTE

    Kom rett fra 90 minutter for rekruttene, og fikk sin a-lagsdebut for LSK noen timer seinere.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #42


      Bekrefter LSK-møte
      I løpet av kort tid kommer Johan Andersson (28) til å sette seg ned med LSK-ledelsen. Svensken er høyaktuell for kanarifuglene neste sesong.

      MORTEN SVESENGEN og PER MORTEN SØDAL
      Publisert 16.10.2011 kl 22:00 Oppdatert 17.10.2011 kl 07:14
      Den 28 år gamle svensken slapp å bli banket gul og blå av LSK lørdag. Det kan han også unngå neste sesong.

      For svensken – som har utgående kontrakt i den økonomisk skakkjørte Bærum-klubben – står høyt oppe på LSKs ønskeliste.

      Og den offensive midtbanespilleren utelukker heller ikke at han blir å finne i gult og svart neste sesong.

      – Ja, Lillestrøm er en interessant klubb. Og jeg vet at de er interessert i meg også. Vi kommer til å ha et møte i løpet av de neste to ukene, sier svensken til Romerikes Blad.

      Ønsker å bli i Oslo
      LSK er imidlertid langt fra alene om å ønske seg 28-åringens tjenester. Det er allerede kjent at Tromsø er inne i bildet.

      – Men det er helt klart mitt ønske å fortsette i Oslo-området. Men alt kommer an på tilbudet – både sportslig og økonomisk.

      Andersson har ikke pratet med LSK-ledelsen selv, men er blitt grundig oppdatert av sin agent, Mike Kjølø.

      – Johan er en veldig god spiller som det er naturlig å følge. Han spiller i en rolle hvor vi har en god spiller fra før, men han kan også brukes andre steder. Men alt om eventuelt nye spillere må du ta med Torgeir Bjarmann, sier LSK-trener Henning Berg.

      Sportsdirektør Bjarmann er som alltid veldig meddelsom når det gjelder ryktebørsen.

      – Vi vet at Johan er en god spiller og Bosman. Utover det er det lite å kommentere, sier han

      Mer Stabæk
      Andersson skal heller ikke være den eneste fra de blå som er ønsket på Åråsen. Midtbanekollegaen Palmi Rafn Palmason (26) er også Bosman-spiller, men trolig rangert bak Andersson hos LSK-ledelsen.

      – Jeg har ikke hørt noe fra LSK, men det er helt klart en interessant klubb, sier islendingen.

      Også 20-åringene Mikkel Diskerud og Vegard Eggen Hedenstad skal være interessante. Men de har kontrakt også neste sesong og må i tilfelle kjøpes med investorhjelp.

      Midtbanedirigenten Pontus Farnerud (31) er Bosman-spiller, men blir trolig for dyr for LSK. I tillegg søker han sannsynligvis ut av Norge.

      Mer fra Sverige
      At LSK ønsker seg Sogndal-stopper Isak Scheel (21) har lenge vært kjent.

      Ut fra det RB-sporten kjenner til jakter også Åråsen-klubben den storvokste høyrebacken Markus Holgersson (26) fra de svenske mesterne Helsingborg og den islandske midtbanespilleren Ari Freyr Skulason (24) med en fryktet frisparkfot som holder til i GIF Sundsvall.

      Begge disse kan gå gratis, men her kan det også bli et spørsmål om både økonomi og konkurranse fra andre klubber.

      Den unge offensive midtbanespilleren Martin Rønning Ovenstad (17) fra Mjøndalen er så vidt RB-sporten vet en spiller LSK har fulgt tett.

      Aktuell er sannsynligvis også Brynes U21-landslagskeeper Anders Kristiansen (21) og den fransk-marokkanske venstrebacken Salaheddine Sbai (26) som blant annet var i Blackpool i vinter.

      Han er trolig foretrukket foran Branns Bjørnar Holmvik (26) som foreløpig ikke er et hett havn på Åråsen.

      Kameruneren Guy Roger Toindouba (23) har trent med klubben i to uker. Midtbanespilleren vil fortsette oppholdet ut i den kommende også.

      – Positiv kartlegging, kommenterer en sjeldent meddelsom Bjarmann om prøvespilleren.

      – Sunt med uenighet
      Trener Henning Berg mener LSK er godt i gang med neste sesong. Han mener den påståtte uenigheten mellom han og styreleder Per Mathisen er overdrevet.

      – Vi mener nok mye av det samme. Jeg tror en del av uttalelsene mine er blitt misforstått. Vi kan heller ikke være enige hele tiden. Jeg tror også det er sunt at det er litt uenighet iblant, hevder han.

      Treneren var ikke spesielt fornøyd med hva han fikk se av laget lørdag.

      – Resultatet var bedre enn prestasjonen. Vi har mye å jobbe med. Selv om vi slapp til få sjanser, er jeg også misfornøyd med hva vi gjorde defensivt.

      – Andreomgangen var rett og slett syltynn. Hva skjedde?

      – Ikke godt å si. Men vi ble løpende en del etter før pause. Samtidig har vi en del spillere som har slitt litt med småskader og lite kampgrunnlag, sier treneren.
      Last edited by Skinke; 17.10.2011, 07:07. Begrunnelse: ^^

      Kommentar

      • PA
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 500

        #43
        OVER TRIBUNEN: Øverst til venstre, rett over tribunen, kan du se noe som ligner på et ansikt på himmelen. Foto: Privat.


        Hviler det en forbannelse over Åråsen denne høsten?



        Kanskje dette bildet viser hvorfor Lillestrøm står med sju kamper uten seier.



        UAVGJORT: Lillestrøms Steinar Pedersen og Stabæks Herman Stengel i duell da lagene spilte 1-1 lørdag. Foto: Gorm Kallestad / Scanpix


        annonse

        annonse


        VET IKKE HVA DET ER: Pressesjef i LSK Ole Kristian Bakkene. Foto: Stian Lysberg Solum / SCANPIX




        Følg Start - Brann i fotballstudio fra 19.00.

        (Dagbladet): Henning Berg og Lillestrøm har hatt en dårlig høst på fotballbanen. Laget står med sju seriekamper uten seier, men fikk med seg et etterlengtet poeng da Stabæk gjestet Åråsen lørdag ettermiddag.

        Rett før innmarsjen til kampen mot Stabæk ble bildet øverst i saken tatt av en ukjent fotograf.

        På himmelen rett over tribunen øverst til venstre, kan det se ut et ansikt som ser ned på gressmatta.

        Mediesjef i Lillestrøm Ole Kristian Bakkene postet bildet på Twitter, men vet ikke hvor bildet stammer fra.

        - Jeg ble overrasket og flere kollegaer har lurt på hva det dette er, sier Bakkene til Dagbladet.

        Mediesjefen vet ikke om bildet er redigert eller om det er ekte, men tror ikke «ansiktet» har noen sammenheng med den dårlige poengfangsten etter sommeren.

        - Det er nok heller noen som våker over Åråsen og sørger for at vi overlever hvert år. Vi har tross alt vært i Tippeligaen en stund, sier Bakkene med et smil.

        Bakkene har en egen teori på hva som faktisk har skjedd.

        - Rett bak Åråsen ligger det et forbrenningsanlegg som kan slippe ut røyk. Hvis det er en naturlig forklaring, og at bildet er ekte, så tipper jeg det er røyk vi ser, sier Bakkene.

        En kilde som ønsker å være anonym, sier til Dagbladet at han mottok bildet på mobiltelefonen bare noen minutter etter innmarsjen på Åråsen. Han vet ikke hvem som har tatt bildet, men mener at sannsynligheten for at noen har rukket å redigere bildet er liten.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #44
          Rb papir kjører i dag 2 siders intervju med Kong Ståle. - Har alltid elsket LSK og Åråsen. Utelukker ikke en rolle i fremtiden:-)

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #45
            lsk.no

            LSK-shop pyntet til fest

            I kveld kan du møte Fredrik Gulbrandsen, Steinar Pedersen og Stefan Logi Magnusson - ikke minst sikre deg meget gode tilbud i LSK-shop når det er nattåpent på Lillestrøm Torv.

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #46
              lsk.no

              Kan bli seriemestere onsdag

              Juniorlaget kan bli seriemestere for andre år på rad. Må slå Hamkam hjemme onsdag 18:45.

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #47
                lsk.no

                Nedre Romerike Taxi er med

                Nye sponsorer strømmer til LSK. Nå er det Nedre Romerike Taxi som har signert kontrakt ut 2014.

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  #48
                  RB

                  – Har alltid elsket Åråsen og LSK

                  Hvert år drar Ståle Solbakken tilbake til Åråsen bare for å føle stemningen og å møte miljøet han mener er særegent i norsk fotball. Köln-treneren utelukker heller ikke at han en gang kan havne i LSK igjen.

                  Morten Svesengen
                  Publisert 17.10.2011 kl 22:00 Oppdatert 18.10.2011 kl 13:18

                  43-åringen som nå har en av de mest utsatte trenerjobbene i Europa, vil alltid ha et spesielt forhold til LSK og Åråsen.
                  – Jeg har alltid elsket både klubben og miljøet på Åråsen. Det er noe med fotballkulturen der som tiltaler meg. Den sitter i veggene, ja faktisk i hele byen, mener Solbakken.

                  Selv om LSK med unntak av cuptriumfen i 2007 ikke har vunnet noe i norsk fotball siden 1989, mener han at grunnlaget for å gjøre det igjen alltid vil være der.
                  – Forutsetningene for at LSK skal være en maktfaktor i norsk fotball er der, og med den historien klubben har tror jeg ikke det vil forandre seg så lenge klubben heter LSK og statuen av Tom Lund står utenfor stadion. Historie er ikke noe man kan kjøpe. Den må skapes, men det slipper LSK. Betydningen av det skal ikke undervurderes, mener Köln-treneren.

                  – En ære å bære gul drakt
                  Solbakken har vært på Åråsen minst to ganger i året etter at han ble solgt fra klubben i 1997.
                  – Det er alltid like morsomt å komme tilbake. Hver gang møter jeg fortsatt folk som Einar Krokan, Svein Rustad, Kolbjørn Halvorsen og Svein Skoglunn, personer som på hver sin måte har betydd mye for historien til LSK. Slike eksempler er det mange av i hele byen. Dette kan du ikke forholde deg likegyldig til som LSK-spiller, og derfor bør det være en ære å bære den gule drakta, mener han.

                  I hans egen klubb, Köln, får han historien midt i ansiktet hver gang han setter seg på spillerbussen.
                  – Der henger det bilder fra klubbens storhetstid for 30–40 år siden. Det gjør noe med deg.

                  – Ledet 3–0 og ble pepet ut
                  Kanari-Fansen har på sin måte bidratt til å skape trøkk rundt LSK. Solbakken mener det er spennende sammensetning av publikum på Åråsen.
                  – Kanari-Fansen er en imponerende fanskare som jeg synes viser stor tålmodighet med klubben. I tillegg har LSK supportere som har opplevd storhetstida, og legger lista høyt. Jeg husker fortsatt godt at vi ble pepet av banen da vi ledet 3–0 til pause over Strindheim midt på 90-tallet. I sum betyr det at LSK har en spennende konstellasjon supportere. Det skal stilles krav på Åråsen, og det er det viktig å huske selv om klubben er inne i en litt tyngre periode, sier Ståle.


                  – Åråsen et ekkelt sted
                  Fra Tyskland har han fått med seg debatten som foregår rundt LSK.
                  – Jeg skal ikke ta stilling i diskusjonen mellom Henning Berg og Jan Åge Fjørtoft. Henning har rett i at man må bygge ut fra de forutsetningene klubben har. Der har Torgeir Bjarmann gjort en god jobb ved å få tak i billige spillere som er blitt solgt videre. Men jeg følger også Jan Åge når han sier at LSK ikke skal være et lag som andre er likegyldig til. LSK har mistet litt av det særegne at Åråsen var et ekkelt sted å komme. Entusiasmen må tilbake, sier den tidligere LSK-kapteinen.

                  Kunne blitt LSK-trener
                  I 2005 kunne Solbakken blitt LSK-trener, men da valgte han å ta ett år til i HamKam. Sesongen etter kom tilbudet fra FC København.

                  I sommer tok han enda et steg opp – til Köln i den tyske Bundesligaen. Selv om det høres usannsynlig ut nå som trenerprofilen har begynt å få orden på Köln, så er det ikke helt utenkelig at Ståle en gang kommer tilbake i en rolle på Åråsen igjen.
                  – Det er ikke noe jeg tenker på nå. Mange ting skal stemme både privat og ellers. Men LSK vil alltid være noe spesielt for meg, og jeg vil absolutt ikke utelukke at det en gang kan bli noe. Men akkurat nå har jeg mer enn nok med å tenke på Köln, sier Solbakken med et smil om munnen.

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #49
                    RB papir har i dag to sider rundt Henning Bergs rolle på Åråsen. Ujah hamrer løs på sin tidligere sjef som han mener har alt for mye makt, uten at det er noen oppsiktsvekkende nye opplysninger i intervjuet, slik jeg leser det.
                    H Berg på sin side sier han aldri har opplevd verre kritikk i sin karriere, og spør om RB har en skjult agende: "En kan begynne å lure på det, eller om de ubevisst er et talerør for eks-LSKere med markeringsbehov".
                    Osv, osv...
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #50


                      Denne uken kunne Romerikes Blad fortelle at Lillestrøm nå ser på muligheten for å «raide» Stabæk ved å hente Johan Andersson Palmi Rafn Palmason, Mikkel Diskerud og Vegar Eggen Hedenstad. Sistnevnte er en av Stabæks fremste salgsobjekter og mange ser på elverumsgutten som et fremtidshåp for høyrebackplassen på det norske landslaget. Hedenstad har imidlertid ingen planer om å forlate Stabæk til fordel for LSK.
                      Faktisk, hadde han ikke hørt om interessen fra Romerike.
                      - Sier du det? Jeg følger ikke med på sånn, jeg, sier Hedenstad til Nettavisen.
                      Det tar imidlertid ikke lang tid før han går langt i å utelukke en overgang til Åråsen.
                      - Lillestrøm er vel egentlig ikke så aktuelt. Jeg ser ikke på det som et steg opp fra Stabæk, sier 20-åringen.

                      Trives i Stabæk
                      I sommer var Rosenborg ute etter å hente inn Hedenstad som erstatter for Mikael Lustig, men U21-landslagsspilleren var ikke interessert i å flytte til Trondheim.
                      - Jeg ser for meg å spille i Stabæk neste sesong og har også en kontrakt som strekker seg ut neste år, sier Hedenstad.
                      Det er imidlertid liten tvil om at Stabæks høyreback kan bli en ettertraktet spiller på overgangsmarkedet denne vinteren. Det er heller ingen hemmelighet at 20-åringen har en proffdrøm.
                      Etter det Nettavisen erfarer var FC København interessert i å sikre seg unggutten i sommer, men landet i stedet på Fredrikstads Cristian Gamboa.
                      Hedenstad innrømmer at det frister med spill i utlandet når tiden og tilbudet er det rette.
                      - Tilbud fra utlandet vil nok alltid bli vurdert, men jeg forholder meg til kontrakten med Stabæk, sier Hedenstad.
                      Andersson positiv
                      Mikkel Diskerud ønsket ikke å kommentere koblingen til LSK overfor Nettavisen etter tirsdagens trening på Nadderud.
                      Johan Andersson var ikke med på tirsdagens trening, men virket positiv da han snakket med Romerikes Blad om LSK-interessen.
                      - Ja, Lillestrøm er en interessant klubb. Og jeg vet at de er interessert i meg også. Vi kommer til å ha et møte i løpet av de neste to ukene, sier svensken til Romerikes Blad.
                      Søndag får Stabæk-spillerne en etterlengtet pause fra utenomsportslig fokus når laget tar imot Molde i Telenor Arena.

                      Kommentar

                      • flisbyen
                        Utestengt
                        • Sep 2010
                        • 305

                        #51


                        SKIEN/TALLINN: Erik Midtgardens (23) nederlandske eventyr er over allerede før det kom i gang. Nå har gulsetgutten – etter det TA erfarer – signert kontrakt med Lillestrøm.


                        • Erik Midtgarden

                        • Flora Tallinn ,
                        • Odd ,
                        • Vitesse ,
                        • Lillestrøm ,
                        • Norge


                        • Erik Midtgarden
                        • Født: 18.11.1987
                        • Høyde: 184 cm
                        • Land: Norge
                        • Lag: Flora Tallinn
                        • Posisjon: Angrep









                        Det kom som en overraskelse på mange da den nederlandske toppklubben Vitesse Arnhem i sommer ville kjøpe Erik Midgarden løs fra det siste halvåret av kontrakten i Skien. På grunn av diverse overgangsfrister, ble Midtgarden imidlertid kjøpt til den estiske toppklubben Flora Tallinn i stedet. Tanken var at gulsetgutten skulle spille høstsesongen i Tallinn, for så å slutte seg til eredivisie-klubben fra 1.1.2012.
                        Men etter det TA erfarer har det vært mye rot etter at Midtgarden kom til den estiske hovedstaden. Avtaler gjort både av Flora Tallinn og Vitesse, har ikke blitt holdt. Det skal også ha vært problemer med lønnsutbetalingene.
                        Og i forrige uke ble frisparkeksperten observert i lokalene til Lillestrøm på Åråsen. TA vet at Midtgarden her skrev under på en kontrakt fra 1.1.2012.
                        - Det har jeg ingen kommentar til, sier Midtgarden på telefon på vei til kamp for Flora Tallinn.
                        I og med at Midtgardens kontrakt i Tallinn går ut ved årsskiftet – og at han ikke har skrevet under for Vitesse, står han fritt til å skrive under for hvem han vil.
                        - Kan du ikke, eller vil du ikke, bekrefte at du er klar for Lillestrøm?
                        - Jeg vil ikke si så mye om dette, for å være helt ærlig, sier han.
                        - Det eneste jeg kan si, er at jeg ser mot klubber i Norge, sier han.
                        SKYLDER 300 000 KRONER
                        Det stopper imidlertid ikke der. Da Flora Tallinn kjøpte Midgarden – mer eller mindre på vegne av Vitesse – i sommer, ble de enige med Odd om en overgangssum på ca. 300 000 kroner.
                        Pengene har Odd imidlertid ikke sett snurten av.
                        - Vi har ikke fått en krone, bekrefter Odd-direktør Tore Andersen.
                        - Avtalen var at vi skulle få pengene med en gang, men det har ikke skjedd. De sier de skal betale, men vi har ikke sett noe til det.
                        - Hva slags pressmidler har dere i denne saken?
                        - Vi kan bruke Norges fotballforbund, det estiske fotballforbundet og FIFA. Men hvor lang tid en slik sak kan ta å få avgjort, er umulig å si.
                        - Hva syns du selv om oppførselen fra Flora Tallinns side?
                        - Klart det er irriterende når klubber ikke overholder klare avtaler. Jeg har stort sett bare gode erfaringer med norske klubber, men mange europeiske gjør ikke opp for seg på riktig måte. Det syns jeg ingenting om. En avtale er en avtale, sier Andersen.
                        - Kanskje vi har vært naive tidligere, men i det tilfellet her handlet det også om å gi en hjelpende hånd til Erik Midtgarden. Overgangen måtte skje raskt, så derfor rakk vi ikke å få bankgaranti. Jeg vet også at Erik selv har vært frustrert over dette, sier han.
                        - Men jeg gir aldri opp, legger Andersen til.
                        - FØLER PÅ DET
                        Midtgarden forteller at han har vært i kontakt med klubbledelsen i Tallinn.
                        - Jeg føler faktisk veldig på at Odd ikke har fått pengene sine. Jeg har forsøkt å hjelpe klubben, og faktisk fått lovnader fra klubblederen om at pengene skal komme i november. Det er første gang jeg har hørt han si akkurat det, sier Midtgarden.
                        Man kan trygt si at ikke alt har gått på skinner – verken for Midtgarden selv eller for Odd – etter sommerens overgang. På banen har 23-åringen imidlertid gjort det bra. Han har spilt 10 kamper for ligalederen i Estland, og scoret to mål.
                        - Tallinn er en flott by, og Flora Tallinn et godt fotballag. Nå ser det også ut til at vi blir estiske seriemestere, så det er jo gøy. Det har vært en god erfaring for meg, sier Midtgarden.

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #52
                          RB

                          Ujah mener Berg styrer alt

                          Snart fire måneder etter at han ble Mainz-spiller, er Anthony Ujah fortsatt brennende opptatt av det som skjer på Åråsen. Han er klar på at LSK ikke kan fortsette med Henning Berg enerådende sjef.

                          Morten Svesengen I TYSKLAND
                          Publisert 18.10.2011 kl 22:00 Oppdatert 19.10.2011 kl 12:41

                          – Én person kan ikke bestemme alt. Ingen enkeltperson er viktigere enn klubben. Slik det er i LSK nå, så er det Henning Berg som bestemmer alt uansett hva det gjelder. Det må ta slutt, ellers kan det gå galt på Åråsen. Folk er frustrert, advarer Anthony Ujah.

                          Spissen som i sommer ble solgt til den tyske Bundesliga-klubben Mainz for en rekordsum med en totalpakke verdt 23 millioner kroner, bryr jeg fortsatt om LSK.

                          – Jeg er en afrikaner som bare var 15 måneder på Åråsen, og jeg har kommet til en stor liga. Derfor hadde jeg ikke trengt å si det jeg sier nå, men jeg føler det er på tide at noen forteller hva som skjer på Åråsen. Dessuten betyr LSK mye mer for meg enn de 15 månedene skulle tilsi. Jeg både bryr meg om klubben, supporterne og dem som jobber der, sier Ujah.

                          – Ingen tør å si noe
                          Men Henning Bergs måte å bruke makten sin på har han liten sans for. Han tror det er direkte ødeleggende for klubben.

                          – Du trenger ikke være på Åråsen i mer tre måneder for å skjønne hva som foregår. Det er én mann som bestemmer alt uansett hva det gjelder.

                          – Henning Berg har det sportslige ansvaret. Er det ikke naturlig at han har det siste ordet?

                          – Det er ikke det dette dreier seg om. Uansett hva som skjer i klubben, så er treneren med. En gang satt jeg i møte for å diskutere problemer rundt min lønn. Torgeir Bjarmann og Per Mathisen var med på møtet. Vi holdt på i to timer. Treneren snakket i en time og 45 minutter. Vi andre måtte dele på resten av tida. Slik jeg opplevde det, blander Henning seg inn i jobben til de fleste på Åråsen. Flinke folk får ikke gjort jobben sin. Til og med da spillerne skulle prøve dresser for å bestemme kampantrekk, så var han der for å bestemme. Som spiller lurte jeg av og til på hvordan han hadde tid til å konsentrere seg om å vinne fotballkamper, sier Ujah.

                          Den tidligere LSK-spissen mener at frustrasjonen er stor både blant spillere og andre på Åråsen.

                          – Ingen tør å si noe. De er redd for konsekvensene. Jeg har blant annet sett Henning instruere Stefan (Logi Magnusson), mens en god keepertrener har stått og sett på. Når Karim (Essediri) ikke tar dødballene på trening, så gjør Henning det selv. Hvordan skal andre spillere bli gode da, undrer Ujah.

                          LSK-trener Henning Berg kjenner seg ikke igjen i kritikken fra Anthony Ujah. Berg mener både spillere og ledere ikke er redde for å ytre sine meninger overfor ham.

                          Valgte å holde kjeft
                          Han hadde flere ganger lyst til å synge ut, mens han fortsatt var på Åråsen. Men nigerianeren valgte å droppe det.

                          – Jeg la ut noen twittermeldinger og fikk min straff da jeg sto over den siste treningskampen mot Odd. Etter Stabæk-kampen hvor jeg scoret fire mål, valgte jeg å holde kjeft og konsentrere meg om min egen karriere. Hvis jeg ikke hadde gjort det, tror jeg ikke jeg ville vært i Mainz nå. Det var også viktig at en diskusjon mellom meg og treneren ikke skulle ødelegge for laget. Klubben er viktigere en alle enkeltpersoner, sier 21-åringen.

                          Men nå mener han det er viktig for LSK at det skjer noe.

                          – Alle spillerne ser det som skjer, men de føler ikke at de får gjort noe med det. I starten forventet jeg at de rutinerte spillerne skulle ta tak fordi ting ikke fungerte, men etter en stund så jeg at heller ikke de nådde fram hos treneren. Spillerne ser det samme og er stort sett enige, men selv om det blir sagt fra om ting, skjer det ingen forandring. Da gir folk etter hvert opp å mene noe. Det hjalp noe da Simon (Mesfin) kom inn, men det løser ikke alle problemene, sier Ujah.

                          – Fjørtoft har rett
                          Ujah brukte mye tid på å tenke over hva som var grunnen til problemene han så på Åråsen. Han undrer fortsatt.

                          – Jeg prøvde å finne ut hva som var årsaken, men klarte aldri å finne svaret. Fortsatt vet jeg ikke om det er Hennings lederstil eller personligheten hans som er problemet. Men uansett kan det ikke fortsette, fastslår Ujah.

                          Mye av kritikken fra Mainz-spissen likner på det tidligere LSK-manager Jan Åge Fjørtoft ga uttrykk for til RB-sporten den dagen LSK spilte mot Rosenborg.

                          – Jeg leste meningene hans på nettsiden deres, og jeg støtter Fjørtoft i det han sa. Han har rett i at det er én sjef på Åråsen. Nå håper jeg virkelig noen i klubben tar ansvar og gjør noe med det. Det fortjener alle supporterne og sponsorene som bruker masse penger på LSK, mener Ujah.

                          Selv om han har tatt et nytt steg i sin egen karriere, følger Ujah med på det som skjer i gamleklubben.

                          – Jeg leser nettaviser og ser noen kamper på nett når jeg har mulighet. Og fortell supporterne at jeg fortsatt har dette skjerfet, sier Ujah og viser fram avskjedsgaven fra Kanari-Fansen.

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            #53
                            Aldri opplevd lignende

                            LSK-trener Henning Berg kjenner seg ikke igjen i kritikken fra Anthony Ujah. Berg mener både spillere og ledere ikke er redde for å ytre sine meninger overfor ham.



                            – I løpet av min 20-årige karriere som spiller og trener har jeg aldri opplevd maken til surmaget kritikk. Ingen av de stedene jeg har vært tidligere har jeg opplevd lignende. Det er kraftige påstander Anthony kommer med og det blir ord mot ord, sier Berg, som ikke kjenner seg igjen i Ujahs beskrivelser av ham.
                            Den tidligere LSK-spissen er ikke den eneste som har kritisert treneren. Også tidligere LSK-manager Jan Åge Fjørtoft var tidligere i sesongen og sa hva han mente om sin tidligere arbeidsgiver og trener Berg.


                            – Jeg registrerer at det i motgang alltid er ekstrenere, eksspillere eller eksmanagere som uttaler seg.
                            – Tør å si ifra

                            LSK-treneren er ikke spesielt imponert av hvordan personer som tidligere har holdt hus på Åråsen, har fått lov til å mene mangt og mye om ham og klubben i lokalavisa.
                            – En kan begynne å lure på om Romerikes Blad har en agenda, eller om de ubevisst er et talerør for eks-LSKere med markeringsbehov. Berg reagerer også på Ujahs utsagn om at ingen på Åråsen tør å ytre sine meninger overfor ham. – Slik jeg kjenner spillere som Stefan Logi Magnusson og Frode Kippe så er de ikke redde for å si hva de mener. Det er heller ikke styreleder Per Mathisen, sportssjef Torgeir Bjarmann eller trenerne Magnus Powell og Petter Belsvik, for å nevne noen, sier Berg.
                            Deler ikke oppfatningen

                            LSK-kaptein Frode Kippe føler ikke Ujah har rett når han mener at spillerne ikke når fram til treneren med sine synspunkter.
                            – Det er hans oppfatning om hvordan det var. Spillere ser ting fra ulike sider og har forskjellige meninger. Oppfatningen av ting vil alltid være forskjellig fra person til person, sier Kippe.


                            Kippe mener det er feil at de ikke tør å si hva de mener til hovedtreneren eller andre i støtteapparatet.
                            – Jeg mener at vi kan si ifra og det er også et ønske at vi skal gjøre det. Vi har kommet med flere innspill gjennom blant annet spillermøter til Henning, men til slutt er det hans vurderinger som blir gjeldende, sier Kippe.
                            Får jobbe i fred og ro

                            Ujah beskriver et møte hvor Berg, styreleder Per Mathisen og sportssjef Torgeir Bjarmann var til stede. Videre mener nigerianeren at Berg blander seg borti jobben til alle andre på Åråsen, slik at flinke folk ikke får gjort jobben sin. Det er ifølge LSK langt fra sannheten.
                            – Dette var ikke et forhandlingsmøte. Alle forhandlinger er det jeg som gjør med spillerne og den jobben har jeg fått gjort i fred og ro så lenge jeg har vært i klubben, forteller Bjarmann.


                            Sportsdirektøren mener Ujahs framstilling av møtet er feil og påpeker at han leder alle forhandlinger uten innblanding fra Berg.
                            – Enden på visa var at Anthony ble proff i Bundesligaen, så han kan ikke ha hatt det så veldig fælt hos oss, sier Bjarmann. – Anthony kom til oss etter å ha vært på prøvespill i Vålerenga og uten å få kontrakt. Han trente med oss flere ganger, før vi bestemte oss for å satse på ham. Hos oss utviklet han seg som spiller, ble solgt til Bundesliga og hever sikkert en høy lønn i dag, sier Berg.

                            kilde: http://www.fuckurb.no/lsk-magasinet/article5775192.ece
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              #54
                              Saken fra VGNett.

                              Ujah frykter Bergs maktposisjon kan ødelegge LSK

                              Eks-toppscorer: - Ingen i LSK tør å si noe. De er redd for konsekvensene

                              (VG Nett) - Fortsatt vet jeg ikke om det er Hennings lederstil eller personligheten hans som er problemet. Men uansett kan det ikke fortsette, sier tidligere LSK-toppscorer Anthony Ujah.


                              Det er i et større intervju med Romerikes Blad den tidligere LSK-toppscoreren tar et oppgjør med det han opplever som en enerådende lederstil i gamleklubben. Mainz-spissen opplever det som Henning Berg styrer alt på Åråsen.


                              - Slik det er i LSK nå, så er det Henning Berg som bestemmer alt uansett hva det gjelder. Det må ta slutt, ellers kan det gå galt på Åråsen. Folk er frustrert, sier Anthony Ujah til rb.no.

                              - Slik jeg opplevde det, blander Henning seg inn i jobben til de fleste på Åråsen. Flinke folk får ikke gjort jobben sin. Til og med da spillerne skulle prøve dresser for å bestemme kampantrekk, så var han der for å bestemme. Som spiller lurte jeg av og til på hvordan han hadde tid til å konsentrere seg om å vinne fotballkamper, fortsetter 21-åringen.

                              Occean-slakt

                              VG Nett kunne i juni fortelle at spissen ble solgt til tyske Mainz for snaue 25 millioner kroner. Ujah havnet i unåde hos Berg allerede før seriestart da han på Facebook støttet flere personer som kritiserte treneren. Tidligere LSK-spiss Olivier Occean hang seg på og skrev følgende i et kommentarfelt på LSKs hjemmeside:

                              «Jeg støtter deg fullt ut i denne saken, Anthony. Henning er en hykler og en løgnaktig jævel. Nå kan han plutselig vrake deg for halve sesongen, og forteller at han vil teste noen andre i stedet for deg. Stol på meg; han har planlagt alt nå. Det verste er at han bare snakker med to spillere i garderoben, og tror at han er uovervinnelig så lenge han har støtte fra dem. Jeg mener virkelig at han lyger for supporterne. Jeg husker en spiller sa at han hatet LSK, men ble han suspendert? Nei, han forsvarte ham. Hvis han ikke støtter toppscoreren sin, hvem skal da score målene for ham? Å, det glemte jeg, det kommer alltids noen dødballer.»

                              - Ingen tør å si noe. De er redd for konsekvensene. Jeg har blant annet sett Henning instruere Stefan (Logi Magnusson), mens en god keepertrener har stått og sett på. Når Karim (Essediri) ikke tar dødballene på trening, så gjør Henning det selv. Hvordan skal andre spillere bli gode da, undrer Ujah.

                              Berg: - Ord mot ord


                              Mainz-spilleren forteller at han forventet at de rutinerte spillerne skulle ta tak da ting ikke fungerte, men at han etter hvert skjønte at heller ikke de nådde frem hos Berg.

                              - Spillerne ser det samme og er stort sett enige, men selv om det blir sagt fra om ting, skjer det ingen forandring. Da gir folk etter hvert opp å mene noe, sier Ujah.

                              Kritikken kommer i en periode hvor LSK står med seks tap på de sju siste kampene. Kun 1-1-oppgjøret mot Stabæk sist minner om en aldri så liten opptur på Åråsen denne høsten der salgene av Ujah og Nosa Igiebor samt Björn Bergmann Sigurdarsons skade har preget laget voldsomt.

                              - I løpet av min 20-årige karriere som spiller og trener har jeg aldri opplevd maken til surmaget kritikk. Ingen av de stedene jeg har vært tidligere har jeg opplevd lignende. Det er kraftige påstander Anthony kommer med og det blir ord mot ord, sier Berg, som ikke kjenner seg igjen i Ujahs beskrivelser av ham, til rb.no.

                              Krangel med Nosa


                              Dette er langt fra første gang denne sesongen Berg må svare på kritikk. Fansen er opprørte etter at treneren og styreleder Per Mathisen i lokalavisen de siste ukene har uttalt seg meget ulikt om aktuelle 2012-forsterkninger. Etter 3-0-tapet hjemme mot Sogndal i høst ventet en rekke supportere utenfor Åråsen for å be Berg om svar.

                              I juli nektet Nosa Igiebor å spille fra start i en kamp mot Viking. Etter oppgjøret fortalte Berg at nigerianeren også hadde uteblitt fra en trening tidligere den uken, mens midtbanespilleren svarte med at treneren mangler respekt for spillerne.

                              Partene forsøkte å løse konflikten, men det var tydelig at de ikke ble enige om alt før Igiebor ble solgt til Israel. I flere Twitter-meldinger kom Ujah med støtte til Igiebor underveis i Berg-krangelen.

                              - Ingen i Fotball-Norge bryr seg om LSK. Likegyldighet er LSKs største trussel, og jeg er bekymret for klubbens framtid som toppklubb, sa tidligere manager Jan Åge Fjørtoft i høst.

                              Støtte fra Hoff

                              - Han har helt rett. Først og fremst må klubben ta det sportslige ansvaret tilbake igjen fra Henning Berg hva gjelder spillerkjøp, kontrakter og lignende. Hva er det Torgeir Bjarmann (sportslig administrativ leder) gjør? Det er klubben som er viktig. Den identiteten har klubben mistet, og det skjønner publikum. Derfor resignerer og forlater de, uttalte Ivar Hoff til VG Nett.

                              Berg svarte på Fjørtoft-kritikken med påstander om at «han etterlot seg gigantisk gjeld og en aldrende spillerstall da han forlot Lillestrøm».

                              - Jeg synes det er bra at folk bryr seg om Lillestrøm. Men det er alltid i motgang at eks-trenere, eks-spillere og eks-managere tror de vet bedre, sa Henning Berg til VG Nett.
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #55
                                lsk.no

                                QUALITY OLAVSGAARD HOTELL ER MED

                                Signerte denne uken en sponsoravtale med LSK som går ut 2012.

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #56
                                  lsk.no

                                  Seriemestere 2010 og 2011

                                  Bjerkenes (4), Rustadbakken (2), Babajide, Fjelstad og Osvold scoret da LSK vant 9-0 over Hamkam og ble seriemestere for andre år på rad!

                                  Kommentar

                                  • RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

                                    #57
                                    lsk.no

                                    - Sterkt av oss å bli seriemestere

                                    Simen Rustadbakken var selvsagt fornøyd med at juniorene vant seriemesterskapet for andre år på rad, tross store utskiftninger fra forrige sesong.

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      #58
                                      VG

                                      Sjekk LSK-snittet som skaper press på Berg

                                      ** Berg: - Handler om mye mer enn statistikk
                                      ** Erlandsen: - Treningskvaliteten må opp
                                      ** Nordlie: - Økonomien kan ikke ta all skyld

                                      Som VG Netts statistikk i grafikken over viser, er Berg hovedtreneren som har tatt færrest poeng i snitt siden Arne Erlandsen inntok trenerstolen for 13 år siden. I går gikk Anthony Ujah ut mot gamletreneren - og tallenes tale viser at den gamle Manchester United-helten sliter med å levere resultater på Åråsen.

                                      Uwe Rösler (1,65 poeng i snitt) kommer best ut, men to 4. plasser var ikke nok til å fortsette etter 2006-sesongen.

                                      Dårligst ut, hvis man ikke regner med Erland Johnsen og Frode Grodås' vikariat i 16 kamper i 2008, kommer Henning Berg, som med sine 1,27 poeng i snitt siden 21. oktober 2008 har ledet Lillestrøm til 11., 10. og foreløpig en 12. plass.

                                      - Har du fått med solgte spillere i den statistikken? spør Henning Berg når VG Nett konfronterer ham med tallene - og forklarer at LSK har solgt spillere for 45 millioner kroner i hans regjeringstid uten å bruke like mange penger selv.

                                      - Dreier seg om mye mer
                                      - Våre resultater i min tid i Lillestrøm dreier seg om mye, mye mer enn poengsnitt. Det dreier seg også om å få en klubb til å overleve, både økonomisk og i eliteserien, sier Berg, som noterte seks strake tap før det ble 1-1 mot Stabæk lørdag.

                                      VG Nett har snakket med gamletrenerne Erlandsen og Nordlie, og på spørsmål om jobben Berg har gjort, er begge tilbakeholdne med kritikk. Erlandsen mener spillermateriell og treningskvaliteten er nøkkelen til å få klubben høyere opp på tabellen.

                                      Liten endring i konkurranse
                                      Nordlie poengterer at økonomien ikke kan ta all skyld for de svake resultatene, ettersom han mener det relative forholdet til andre klubbers økonomi er nokså stabil.

                                      - Budsjettet de siste årene har vært like stort i forhold til motstanderne som da Uwe (Rösler), Arne (Erlandsen) og jeg var der. Det er mange rammevilkår som er bedre nå, selv om antall kroner er mindre. Men det som kostet fem millioner kroner i 2007, koster 500.000 kroner i dag. Det viktigste er hvor mye penger man har i forhold til motstanderne, sier Nordlie til VG Nett.

                                      I en god førstesesong i 2007 tok han 1,69 poeng i snitt, førte laget til en fjerdeplass og cupmesterskap, men Nordlie måtte forlate klubben etter åtte kamper og bare seks poeng i 2008.

                                      - Det er vanskelig å sammenligne treneres sesongsnitt, men jeg føler meg trygg på at om jeg hadde fortsatt ut 2008, hadde vi fått rettet det opp, sier Nordlie.

                                      Spillermateriale og omrokkeringer
                                      I løpet av sine syv sesonger fra 1998 til 2004 tok Erlandsens LSK 1,57 poeng i snitt per kamp. Det skaffet blant annet sølv i 2001.

                                      - LSKs prestasjoner er veldig ustabile. Det har også vært relativt store utskiftninger i laget og omrokkeringer i posisjoner. Slike omrokkeringer skaper usikkerhet, spesielt for unge spillere. Slik vil jeg unngå at mine lag fremstår, sier Erlandsen til VG Nett.

                                      Ull/Kisa-treneren, som feiret opprykk til 1. divisjon lørdag, ser nesten alle LSKs hjemmekamper, og framhever spesielt treningskvalitet som en nøkkel for å snu trenden.

                                      - Blir sentrale spillere borte, blir treningskvaliteten dårligere. Da faller prestasjonene i kamp også. Etter min mening er det man gjør i hverdagen konsekvensen av det man presenterer i kamp. Dette tror jeg gjelder mange lag: At man på en måte glemmer for mye av hverdagen. Intensiteten og kvaliteten på treningene er for dårlig, og mengden er også for lav, sier Erlandsen til VG Nett.

                                      - Spillersalg utgjør en stor forskjell
                                      Berg, på sin side, påpeker at gjennomsnittsalderen i LSK har falt. Og han har opplevd at profiler som Anthony Ujah, Nosa Igiebor og Espen Søgård alle har forsvunnet fra klubben siden i sommer.

                                      - Selvfølgelig henger det sammen med spillermaterialet. Jeg hadde et mye høyere poengsnitt i Lyn, for eksempel. For noen år siden kjøpte Lillestrøm spillere for seks, sju og åtte millioner kroner. De solgte ikke spillere, men lot dem gå gratis etter kontraktene var gått ut, som (Robert) Koren og (Michael) Mifsud. Det er en stor forskjell i forhold til å vinne fotballkamper, forklarer Berg til VG Nett.

                                      Sju kamper uten seier, seks tap, 47 innslupne mål (bare Start og Sarpsborg 08 har flere) så langt denne sesongen, utestengning av supportere og protestbrev fra supporterklubben er noen av ingrediensene i dagens Lillestrøm-situasjon.

                                      - Vi har sluppet inn altfor mange mål. Den defensive delen av spillet vårt er det vi har mest fokus på nå, sier Berg.

                                      Søndag kan treneren forbedre statistikken sin, men det blir tøft: LSK reiser til Viking stadion for å kjempe om tre poeng.

                                      (VG Nett) Her er tallene som viser hvor tungt det går for Henning Berg (42) i Lillestrøm. Poengsnittet er dårligere enn forgjengerne - som ikke fikk fortsette som trenere på Åråsen.

                                      Kommentar

                                      • krisruds
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 839

                                        #59
                                        Krever Henning Bergs avgang

                                        ÅRÅSEN:
                                        Per Berg er villig til å investere i nye spillere og være med på en sportslig satsing i LSK, men han forventer at det blir gjort forandringer på Åråsen først.


                                        STTER KRAV: En treneravgang var det mest sentrale av flere ting Per Berg ønsket å snakke med klubben om før han eventuelt åpner lommeboka denne høsten.

                                        Investor Per Berg bekrefter at han har vært i møte med LSKs formann Per Mathisen om mulig investorhjelp med tanke på 2012-sesongen.
                                        RB-sporten vet at investoren i samtalene blant annet ha bedt klubben om å sparke Henning Berg fra trenerjobben så raskt som mulig, slik at man kan komme i gang med arbeidet som kreves for å styrke LSK-laget fram mot neste sesong.
                                        – LSK trenger tre-fire gode spillere som kan komme inn og styrke laget, og det er absolutt noe vi ønsker å bidra til. Men vi forventer at det blir gjort noen forandringer først, sier Per Berg uten at han ønsker å gå konkret inn på hva forandringene går ut på.
                                        DEBATT: Hva er din mening? Diskutér saken nederst i denne artikkelen!

                                        – God dialog og diskusjon

                                        RB-sporten vet at en treneravgang var det mest sentrale av flere ting Per Berg ønsket å snakke med klubben om før han eventuelt åpner lommeboka denne høsten.
                                        – Det er ikke vi som skal styre LSK, men hvis vi ikke føler at vi vil få noe igjen for investeringene, så kan vi like gjerne gi pengene til andre, sier investoren.
                                        Men på Åråsen er man veldig interessert i den økonomiske hjelpen Berg kan tilby, og LSK-formann Per Mathisen bekrefter at han har vært i møte med Berg denne uka.
                                        – Vi ønsket å snakke med ham om framtida, og vi hadde en god dialog og diskusjon. På møtet diskuterte vi alt fra LSK kvinner til hvordan LSK skal løfte seg. Per tok opp forskjellige problemstillinger. Han har mange tanker rundt både det sportslige og andre ting som han mener bør endres. Men jeg kan ikke gå i detalj om hva det dreier seg om, sier Mathisen.
                                        JAN ÅGE FJØRTOFT: Frykter framtida for LSK
                                        Diskuterte samarbeidsavtale

                                        Han vil heller ikke bekrefte at Per Berg krever at Henning Berg sparkes fra trenerjobben umuiddelbart for å være med og bidra.
                                        – Jeg vil ikke gå konkret inn på hva vi diskuterte. Men vi ser for oss en form for samarbeidsavtale hvor vi blir enig om noen punkter. Uansett er det ikke Per Berg som bestemmer hva LSK skal gjøre, og det har han heller ikke krevd. Det var forresten ingen stor uenighet i det vi diskuterte. Vi var enig om det meste, sier Mathisen.
                                        – Er en av tingene dere diskuterte å sparke Henning Berg fra trenerjobben?
                                        – Det vet du at jeg ikke kan kommentere, svarer Per Mathisen.
                                        Detble torsdag morgen spekulert i at LSK-styret i et møte onsdag kveld hadde bestemt seg for å fjerne Berg. Det avkrefter Mathisen.
                                        – Det har ikke vært noe styremøte siden tirsdag i forrige uke, sier LSK-formannen.
                                        UJAH MED KNALLHARD KRITIKK: – Én person kan ikke bestemme alt
                                        Berg: – Helt nytt for meg

                                        Henning Berg selv sier at dette er helt ny informasjon for ham, da Romerikes Blad konfronterer ham med saken torsdag ettermiddag.
                                        – Dette kjenner jeg ikke til, derfor har jeg heller ingen kommentar til dette. Dette må du nesten høre med andre om, sier Henning Berg til Romerikes Blad



                                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5777129.ece
                                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          #60


                                          Henning Berg angripes fra alle kanter etter nok en skuffende LSK-sesong. Espen Søgård mener treneren er feil mann for Lillestrøm - og TV2 vet at klubbledelsen vurderer å sparke Berg to år før kontrakten utgår.
                                          Kritiserer Berg
                                          Etter 13 sesonger i Lillestrøm måtte Espen Søgård til Kristiansand for å fortsette karrieren. LSK-veteranen mener Henning Berg ikke er rett mann for trenerjobben på Åråsen.
                                          – Sånn som ting ble for meg i LSK, så var det feil trener - i og med at han hadde den sportslige vurderingen som han hadde, sier Søgård.
                                          Les også: – Aabrekk gir seg som Sogndal-trener på dagen
                                          Anthony Ujah gikk i gårsdagens Romerikes Blad til frontalangrep mot LSK-treneren - og også Nosa Igiebor mener Berg forskjellsbehandler spillerne.
                                          – Det jeg ble straffet for, ville ikke kapteinen blitt straffet for. En annen spiller ville ikke blitt straffet, sier Igiebor - som nå spiller i israelske Hapoel Tel Aviv.
                                          – I motgang er det lettere at folk ytrer meninger og kritiserer, spesielt utenifra, sier Henning Berg.
                                          Les også: Christer Kleiven kan velge og vrake i Tippeliga-klubber
                                          Ikke redd for å miste jobben
                                          Også supporterne har angrepet Berg for mangel på entusiasme og resultater - TV 2 vet at Lillestrøm-ledelsen vurderer å kvitte seg med treneren denne høsten.
                                          – Er du redd for å miste jobben din?
                                          – Jeg tenker ikke i de baner i det hele tatt. Jeg er opptatt av den jobben jeg gjør her, og føler jeg har en god dialog både oppover i systemet - og nedover i systemet, sier Berg til TV 2 Sporten.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎