Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Magnus, kjære deg! Jeg vil så inderlig se deg i 2015 også.
    Vi kan gjøre LSK til et topplag sammen.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3975

      I mediene meldes det igjen at Haglund vurderer en eventuell retur til Sverige etter årets sesong. Uttalelsene til Petter og Johan kan tolkes som om det kan bli utslagsgivende for om de også fortsetter i LSK.

      Det er vel ingen stor overdrivelse å hevde at de alle tre vel nå har sin beste periode siden de kom til klubben. Både Petter og Johan vil selvfølgelig være veldig attraktive for andre klubber slik de presterer nå, og hvis Haglund skulle velge å gå til Sverige, ser jeg det som relativt sannsynlig at han eventuelt vil ønske å ta med seg en av dem, kanskje begge to. Samtidig vil antageligvis begge bli jaget av andre norske klubber også, klubber som ikke behøver å drive like edruelig som LSK nå må gjøre.

      Jeg vil ikke krisemaksimere om så skulle skje - jeg tror faktisk klubben har et godt grunnlag for fremtiden også uten dem. Og jeg tror både Runar og Tandberg eventuelt vil kunne bli gode løsninger.

      Likevel: Med den utviklingen laget har hatt i år, må vi håpe at Haglund blir og at det fører til at også Petter og Johan blir!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Laguttak i verdensklasse! Tenkte "WTF" med Lundemo på benken (1. gang i år?) BHR på sin 3. beste posisjon og Amundsen på back men det virka perfekt!
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2541

          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Både Petter og Johan vil selvfølgelig være veldig attraktive for andre klubber slik de presterer nå, og hvis Haglund skulle velge å gå til Sverige, ser jeg det som relativt sannsynlig at han eventuelt vil ønske å ta med seg en av dem, kanskje begge to.
          Tror ikke Haglund er typen som tar med seg spillere videre. Tom Nordli og Solskjær driver med slikt.

          Jeg håper virkelig at Haglund blir med videre. Aller helst tegnet en kontrakt over 3 år og fått litt ro rundt den posisjonen.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3975

            Opprinnelig skrevet av Børge
            Tror ikke Haglund er typen som tar med seg spillere videre.
            Hvis Petter og Johan ikke forlenger med LSK, vil det være helt legitimt om Haglund eventuelt skulle ønske å hente dem til sin eventuelle nye klubb. Og hvis så skulle skje, vil jeg 1000 ganger heller se dem i for eksempel Elfsborg enn på kjøpelaget eller i Stabæk!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2129

              Jeg har i lang tid vært kritisk til Haglund, men han har utrolig nok greid å overbevise meg om at han også nå er mitt førstevalg som LSK Trener neste sesong.
              Men tolker jeg signalene rett, så trur jeg han ikke er i LSK neste sesong ?
              Hadde vi ikke kunne oppnådd noe som helst resten av sesongen, hadde han nok allerede gitt beskjed om dette ?

              Håper selvfølgelig at PVM og Johan forlenger , men håper og tror ikke vi bør bli så mye dårligere uten dem heller ?
              Lundemo kan nok utfylle Johans rolle etterhvert. Bonke blir spennende og følge , Riise har bevist at han kan spille alt utenom keeper,midtstopper og midtspiss.Mjelde og Ohi synes jeg ikke er gode nok, så vi må vel muligens få inn en ny sentral midtbanespiller ? Men hvis Johan sier nei til ca 1 million i året , så kan vi nok få inn en god midtbanespiller på samme lønn?
              Fremover er jeg trygg på at både Pelle og Friday vil gjøre meget god nytte for seg , bare de får tillitt.

              Kommentar

              • jeykey
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2012
                • 452

                Er jo tydelig at et klart flertall ønsker Haglund med videre. Kanskje kunne kanarifansen laget banner/tifo eller sang av støttende slag. Petter fremhevde jo stående applaus som noe han verdsatte høyt.

                Kanskje på tide å ta frem "Haglunds disipler"-banneret ? Krigere sto det kanskje? Noen som erindrer banneret?
                "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                - Sitat Grusom B

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Sitter med følelsen at det blir vanskeligere å selge hallen enn å få med Haglund videre. Og da står det om selve eksistensen, og trenerspørsmålet blir for en trivialitet å regne.

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2129

                    Nå er det jaggu på tide at han bestemmer seg om han skal være i LSK eller ikke neste sesong? ,sånn at det er mulig for klubben å begynne å planlegge neste sesong.

                    For min del er jeg likegyldig til hva han skulle bestemme seg for ? bare han bestemmer seg snarest.

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      Opprinnelig skrevet av Playboy1
                      Nå er det jaggu på tide at han bestemmer seg om han skal være i LSK eller ikke neste sesong? ,sånn at det er mulig for klubben å begynne å planlegge neste sesong.

                      For min del er jeg likegyldig til hva han skulle bestemme seg for ? bare han bestemmer seg snarest.
                      Klubben bør da planlegge foran neste sesong uavhengig av om han blir eller ikke. Noe det ser ut til at de også gjør mtp at de har tilbudt noen nye kontrakter til enkelte spillere. En eventuell ny trener bør uansett hentes basert på klubbens ønsker, og da skal de spillerne som resigneres og eventuelt signeres passe klubbens filosofi, ikke en eventuell ny trener sin.

                      Det viktigste for meg er at Magnus Haglund har fokus på neste kamp og muligheten til å kvalifisere seg for Europa fremfor neste sesong. Det får Torgeir Bjarmann og andre jobbe med til sesongen er ferdig. Tiden er uansett sånn at man nok ikke tør signere noen nye spillere før man har bedre kontroll på hva man får av inntekter neste år. Så fokuset er nok først og fremst på å få i land nye kontrakter til de man ønsker å beholde i første omgang.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3975

                        Jeg kommenterte først dette i nyhetstråden, men der skal vi jo ikke debattere! Dette blir vel riktig tråd.

                        Opprinnelig skrevet av Tittil
                        Positivt med en avklaring. Men tull å lage støy om dette umiddelbart SIF-kampen
                        Støy blir det bare hvis han gir beskjed om at han ikke fortsetter, så kanskje dette er et signal om at han blir med videre?
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Klimtkongen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2014
                          • 419

                          Kan ikke skjønne annet enn at disse forlengede fristene ikke tyder på at han er særlig lysten på å fortsette.

                          Tror Haglund er den eneste som kan holde oss i TIppeligaen neste år. Forsvinner han, så forsvinner nok et par, tre nøkkelspillere også. Og uten penger, med ny (og antakeligvis) urutinert trener, så er vi fucked.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                            Kan ikke skjønne annet enn at disse forlengede fristene ikke tyder på at han er særlig lysten på å fortsette.
                            Han skrev ny kontrakt 27 oktober i fjor, så han er tidlig ute nå. Er nok som i fjor litt avhengig av situasjonen i klubben også. Hvis man mister alle spillerne med utgående kontrakt er det nok mindre attraktivt for han å bli her kontra å gå til en klubb med litt mer satsing. Vi kan vel kanskje håpe at man er i ferd med å få på plass 1-2 av nøkkelspillerne våre foran neste sesong også, og at det derfor kommer en positiv melding i dagene før godset kampene.

                            Tror klubben skal klare seg bra uten Haglund også. Man har bygget opp ett bra fundament for en ny trener, og selv om man skulle miste PVM, JA og Palmi så er det ikke noe en ny trener ikke bør kunne takle når han kommer inn fra utsiden. Det er kanskje optimistisk å tro på medaljekamp også neste år, men nedrykk både håper og tror jeg klubben vil holde seg greit unna de neste sesongene også. Vi er jo ikke akkurat alene om å ha økonomiske utfordringer heller, så vi vil konkurrere på like eller bedre vilkår enn minst halvparten av TL lagene i alle fall.

                            Kommentar

                            • Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

                              Magnus blir. I motsetning til flere her inne, så begår han ikke faneflukt. Magnus ser potensiale i klubben, derfor blir han.

                              Kommentar

                              • Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Han skrev ny kontrakt 27 oktober i fjor, så han er tidlig ute nå. Er nok som i fjor litt avhengig av situasjonen i klubben også. Hvis man mister alle spillerne med utgående kontrakt er det nok mindre attraktivt for han å bli her kontra å gå til en klubb med litt mer satsing. Vi kan vel kanskje håpe at man er i ferd med å få på plass 1-2 av nøkkelspillerne våre foran neste sesong også, og at det derfor kommer en positiv melding i dagene før godset kampene.

                                Tror klubben skal klare seg bra uten Haglund også. Man har bygget opp ett bra fundament for en ny trener, og selv om man skulle miste PVM, JA og Palmi så er det ikke noe en ny trener ikke bør kunne takle når han kommer inn fra utsiden. Det er kanskje optimistisk å tro på medaljekamp også neste år, men nedrykk både håper og tror jeg klubben vil holde seg greit unna de neste sesongene også. Vi er jo ikke akkurat alene om å ha økonomiske utfordringer heller, så vi vil konkurrere på like eller bedre vilkår enn minst halvparten av TL lagene i alle fall.

                                Siste avsnitt er det beste jeg har lest her inne på lenge. Mer av det.
                                Lillestrøm klarer seg dersom Magnus mot formodning tar med seg fanen sin og stikker hjem med halen mellom beina. Men Magnus vil bli den store i Lillestrøm. Slik jeg kjenner Magnus, har han en enorm karakter og vilje til å utrette noe for klubbene han trener. Derfor tror jeg Magnus blir. Jo større utfordringene blir, jo større leder blir han. Han er den du vil ha med deg i krigen.

                                Kommentar

                                • Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

                                  Magnus sitt ja før Godset-kampen setter fyr på spillergruppa og vi senker Godset-skuta i Drammenselva før vi toger hjem til Romerike og drikker opp alt ølet i Gjoleid.

                                  Kommentar

                                  • Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

                                    Jeg tipper Haglund kommer til å stille krav om at viktige spillere beholdes. Tenker da i første rekke på Lundemo, Andersson og Vaagan Moen. Hvis LSK sier de MÅ selve ved bud eller ikke klarer å reforhandel avtalene så tror jeg desverre Haglund er tapt for oss desverre. Håper investorene ser dette og gir oss muligheten til å beholde disse spillerne en stund til.
                                    Fugla Forever

                                    Kommentar

                                    • Xavi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 1275

                                      Haglund gir seg etter sesongen. Ref RB.

                                      Faen!
                                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7055

                                        Synd. Jeg håper Rùnar Kristinsson overtar. Klubblegende med publikumsappell. Det blir bra!
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Akkurat som jeg sa for noen dager siden, men lykke til videre Haglund.

                                          Kommentar

                                          Working...