Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Opprinnelig skrevet av knut
    Tenk deg dessuten forside i rb: Ny trener annkommet. Låver å bygge videre på Haglund sitt grunnlag.

    Ikke sexy for en femmer, og lokker ikke en eneste ny person til å kjøpe sesongkort.
    Prat for deg selv mr.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      Opprinnelig skrevet av knut
      Tenk deg dessuten forside i rb: Ny trener annkommet. Låver å bygge videre på Haglund sitt grunnlag.

      Ikke sexy for en femmer, og lokker ikke en eneste ny person til å kjøpe sesongkort.
      Spillera håper Haglunds arvtager bygger videre, mens du håper alt dette pælmes på båten? No offence, men endeløs grining på forumet er heller ikke sexy eller sesongkortselgende.
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Håper virkelig klubben har en oppfattning om hvilken type av fotball vi skal spille. Uavhengig av trener. Selvfølgelig er det vanskelig å finne to trenere som er helt like hverandre, og det er vel heller ikke hensiktsmessig, men jeg håper for guds skyld at vi har et sett med kriterier for hvordan vi vil spille. Dette er helt nødvendig for å kunne jobbe langsiktig med spillerlogistikk og spillerutvikling. En ny trener skal selvfølgelig ha et særpreg og styrker, men disse må falle innenfor rammene klubben setter. En hovedtrener skal passe klubben, vi kan ikke holde på å tilpasse klubb og stall til en ny trener hvert 3. - 4. år. Jeg tror det er viktig å få inn en trener som bygger videre på det Haglund har gjort. Ikke fordi jeg synes Haglund har gjort en perfekt jobb, men fordi jeg håper at Haglund har jobbet etter en filosofi og et mål som klubben har definert.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9412

          Opprinnelig skrevet av andee
          Spillera håper Haglunds arvtager bygger videre, mens du håper alt dette pælmes på båten? No offence, men endeløs grining på forumet er heller ikke sexy eller sesongkortselgende.
          Non taken.

          Spillera ja. Dem veit jeg ikke helt hvor jeg har. Har et bilde av at de ikke trener nok og bare daller rundt, som en gutteklubb Grei og etter 1-2 timer lavintensitet på fellesen, med kanskje en og annen tjommi stående igjen å skyte frispark/egentrening/løfte vekter, er det hjem fortere enn svint for å spille Fifa 15.

          Dette er jo bare et klisjefylt bilde jeg har, og det er sikkert 99% feil.

          Men uansett så driter jeg i hva spillera vil. De har i likhet med flesteparten nedpå Åråsen (finnes unntak) fått oss ut i økonomisk uføre med å være for rævva over en for lang periode. Og hver gang de skal prøve å redde en stump (fjerdeplass, #vierlsk-kampen, hva faen) så failer de.

          Faaaan. Tapet hjemmet mot Særp i køppen er jo nesten utilgjivelig. Alt var duket og lå til rette!!!!! Haglund out.

          edit:

          Kan det forresten sies så enkelt at jeg mener det er en taperkultur i vegga på Åråsen og at håpet ligger i at en ny trener røsker det vekk?
          Last edited by knut; 19.10.2014, 21:42. Begrunnelse: edit

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            Opprinnelig skrevet av knut
            Kan det forresten sies så enkelt at jeg mener det er en taperkultur i vegga på Åråsen og at håpet ligger i at en ny trener røsker det vekk?
            Akkurat her har vel Magnus Haglund snudd tapermentaliteten til noe som i det minste nærmer seg vinnerkultur igjen. Uavhengig av om det blir femte eller sjetteplass, så er det en sesong over forventningen til de fleste her inne og lang over forventningene til "ekspertene". Dette er vel også første sesongen siden Tom Nordlie sin første at vi aldri har trengt å bekymre oss for nedrykksstriden.
            Jeg sier ikke at det betyr at man skal slå seg til ro med 6.plasser, men vi har i det minste tatt flere klare steg mot å kunne kjempe i toppen igjen under Magnus Haglund. Dette skal en ny trener bygge videre på, men det betyr ikke at han skal være en kopi av Magnus Haglund. En som kan ta med seg det positive fra Haglund sin tid og i tillegg tilføre noe nytt som vil utvikle oss videre er jo drømmen.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3973

              Opprinnelig skrevet av knut
              Og siden det tok'n to og et halvt år å "knekke koden", er denne kunnskapen så jævli å hige etter?
              Jøss, har'n knekt koden? Var'e det vi så i Drammen i kveld...?
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2541

                Opprinnelig skrevet av andee
                No offence, men endeløs grining på forumet er heller ikke sexy eller sesongkortselgende.
                Nå er faktisk ikke grininga til knut noe jeg legger inn i min "for og i mot"-regnestykke når jeg skal avgjøre om jeg skal kjøpe sesongkort. I grunn så gir jeg blanke F i om noen griner på forumet. Det er klubben i form av spillere, trenerne, markedsavdeling, media (ekstern og intern) og framtidsutsikter som selger sesongkort. Grinebitere som knut og meg på dette forumet, har neppe spesiel innvirkning på det.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  Nå er faktisk ikke grininga til knut noe jeg legger inn i min "for og i mot"-regnestykke når jeg skal avgjøre om jeg skal kjøpe sesongkort. I grunn så gir jeg blanke F i om noen griner på forumet. Det er klubben i form av spillere, trenerne, markedsavdeling, media (ekstern og intern) og framtidsutsikter som selger sesongkort. Grinebitere som knut og meg på dette forumet, har neppe spesiel innvirkning på det.
                  Det eneste som avgjør om jeg skal kjøpe sesongkort eller ei er om LSK stiller lag i en eller annen divisjon. Jeg hadde kjøpt sesongkort for de neste 10 årene om jeg fikk lov.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Opprinnelig skrevet av Børge
                    Det er klubben i form av spillere, trenerne, markedsavdeling, media (ekstern og intern) og framtidsutsikter som selger sesongkort. Grinebitere som knut og meg på dette forumet, har neppe spesiel innvirkning på det.
                    Alt dette er en del av en hel pakke, supportere, forumet, markedsavdelingen, media osv er en symbiose. Dersom forumet, med noen viktige bjellesauser foran, hadde gått inn for det, kunne man skapt en veldig negativ greie rundt klubben. Heldigvis er de som har vært kronisk negative de siste årene, ikke i en posisjon til å være ledestjerner og således har man klart å opprettholde en viss positivitet rundt klubben.

                    Nå kan jeg ikke bli fort nok ferdig med denne sesongen, akkurat som jeg har hatt det de siste årene, men nå kan jeg i det minste glede meg til å få presentert en ny trener. Med unntak av Powell som vil gi oss mer av det vi har sett de tre siste årene, så vil enhver løk skape ny entusiasme og fart i sesongkortsalget. Tror faen meg jeg hadde jubla om så klubben hadde signert GIFKanari...
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Alt dette er en del av en hel pakke, supportere, forumet, markedsavdelingen, media osv er en symbiose. Dersom forumet, med noen viktige bjellesauser foran, hadde gått inn for det, kunne man skapt en veldig negativ greie rundt klubben. Heldigvis er de som har vært kronisk negative de siste årene, ikke i en posisjon til å være ledestjerner og således har man klart å opprettholde en viss positivitet rundt klubben.

                      Nå kan jeg ikke bli fort nok ferdig med denne sesongen, akkurat som jeg har hatt det de siste årene, men nå kan jeg i det minste glede meg til å få presentert en ny trener. Med unntak av Powell som vil gi oss mer av det vi har sett de tre siste årene, så vil enhver løk skape ny entusiasme og fart i sesongkortsalget. Tror faen meg jeg hadde jubla om så klubben hadde signert GIFKanari...
                      Jeg er alltids ledig da. Har ett års erfaring som trener for G05 og haugevis av timer som manager i FIFA og FM
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3175

                        Jeg er glad våre veier skilles. Ja, vi har hatt stigning - men det har gått uendelig tregt. Det jeg kommer til å minnes klarest er forunderlige laguttak, endeløse klippekort og slappe treninger. (Og før Haglundentusiastene går til angrep: Ja, jeg har sett en rekke treninger, og jeg er enig med Marius, Fredrik og Ruben: Kvaliteten og intensiteten er langt bedre andre steder).

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2541

                          Opprinnelig skrevet av G-Man
                          Det jeg kommer til å minnes klarest er forunderlige laguttak, endeløse klippekort og slappe treninger.
                          Lykke til med å finne en trener som ikke benytter seg av klippekort.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            Forhåpentligvis var det siste gangen Romerikes Blad fikk bestemme om en trener skulle sparkes og hvilken han skulle erstattes av
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3175

                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Lykke til med å finne en trener som ikke benytter seg av klippekort.
                              Det er forskjell på å benytte seg av klippekort og å klamre seg til dem som om de var livbøyer i midten av Atlanterhavet.

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Jeg er glad våre veier skilles. Ja, vi har hatt stigning - men det har gått uendelig tregt. Det jeg kommer til å minnes klarest er forunderlige laguttak, endeløse klippekort og slappe treninger. (Og før Haglundentusiastene går til angrep: Ja, jeg har sett en rekke treninger, og jeg er enig med Marius, Fredrik og Ruben: Kvaliteten og intensiteten er langt bedre andre steder).
                                Laguttak vil alltid forundre og det ser man bare her inne på forumet hvor det er hundre forskjellige meninger fordelt på like mange mennesker.
                                Dette er sjarmen med fotball, og det som skaper engasjement og diskusjon. Det er vel kun i fotball vi som er tilskuere kan komme med kvalifiserte meninger som vi mener overgår de som er profesjonelle trenere.

                                Det er nok av ganger forumet har krevd at en spiller får starte, så får han muligheten før man krever at han skal benkes igjen. EK har vel vært en av spillerne som man først ville kaste på huet og ræva ut av klubben før man senere hyllet han, så var han ræva igjen før han plutselig skulle satses på som spiss etter at Haglund overraskende for de fleste her inne ga han sjansen på topp i sin første sesong og leverte. Da var plutselig Haglund en idiot når han satte han i en annen posisjon igjen. Nå varierer meningene mellom fullstendig udugelig til at han spiller i feil posisjon.

                                Det kan godt hende du har truffet på alle dine antagelser, men jeg hadde et innlegg her en gang tidligere som oppsummerte en del av de tingene forumet (meg selv inkludert) mente var best, som i ettertid viste seg å være idiotisk. Det er langt flere av de tilfellene enn at forumet har skjønt noe trenerapparatet ikke har skjønt.

                                Ift klippekortene du snakker om, så mener jeg dette er så tullete som du kan få det.
                                Magnus Haglund og hvilken som helst annen trener vil alltid velge det laget han mener er best for laget på kort eller lang sikt. At Palmi får mye tillit ift hva han har prestert er jeg enig i, men at Haglund velger han har nok ikke så mye med hans personlige forhold til han å gjøre, men heller det at han mener han bidrar eller kan bidra med noe som ikke en potensiell erstatter kan. Alt handler om å finne den riktige balansen i laget, ikke nødvendigvis plukke de 11 beste spillerne.
                                Nå ville sikkert en annen trener gjort det annerledes, men det hadde garantert vært spillere som hadde irriterende mye tillit blant enkelte av oss da også.
                                Jeg tør allerede nå forutsi at vi vil ha akkurat de samme innleggene her inne under den neste treneren med mindre vi vinner omtrent samtlige kamper.

                                Slappe treninger skal jeg ikke mene så mye om, da du garantert har sett flere LSK treninger de siste årene enn meg.
                                Det eneste jeg kan si etter å ha sett en rekke treninger med andre LSK årganger (Erlandsen og Uwe tiden), andre TL lag og flere utenlandske lag i Europeiske toppserier er at det ikke er på intensiteten på trening vi taper ift de andre nasjonene.
                                Det er kvaliteten på treningene, detaljene og tilpasset trening til den enkelte spiller jeg savner her til lands. Intensiteten er nesten så høy blant enkelte lag her til lands at man ikke får noe kvalitet eller fokus på detaljene så lenge treneren sine eneste konstruktive meldinger går på om man er for langt unna en duell eller er for dårlig på et returløp. Jeg har sett treninger i Tyskland der man knapt er i full spurt en eneste gang i løpet av treningen. Stort sett har de kun en høyintensitetsøkt i løpet av uka i sesong, og da er det kamplikt tempo som gjelder.
                                Da hjelper det naturligvis å ha halve a-landslaget og halve U21 landslaget på trening i tillegg til dobbelt så stort støtteapparat som kan tilpasse treningen for den enkelte.

                                Nå skal det jo sies at Marius, Fredrik og Ruben først og fremst har utviklet seg så mye under dagens regime at de både debuterte på u-landslagene og gjorde seg attraktive for Molde. Så nivået på treningene i LSK kan ikke ha vært så ille for de.

                                Jeg er derfor ikke så fan av Arne Erlandsen treninger som kanskje fungerer for å oppnå resultater i Norge på litt kortere sikt, men liker de Svenske og Danske trenerne som fokuserer mer på utvikling av spillere i både spillestil og treningsform. Dette er ikke basert på Magnus Haglund spesifikt som jeg ikke kjenner treningsmetodene godt nok til, men det faktum at Allsvenskan som med lavere intensitet i kampene, og tydeligvis på trening, har lyktes langt bedre enn oss med å utvikle spillere til de store ligaene de siste årene. Det tror jeg har sammenheng med at man fokuserer langt mer på ferdigheter som teknikk og pasningsferdigheter enn i Norge der vi tradisjonelt sett har fokusert mest på intensitet, trøkk, andreballer og fysikk.
                                Det gjør nok at vi i kamper med Svenske lag er relativt jevne, men samtidig tror jeg de Svenske spillerne har ferdigheter man setter høyere ute i dagens Europa.
                                At vi selger mer eller mindre null spillere til England om dagen tror jeg rett og slett handler om at utenlandske managere har tatt over brorparten av klubbene, og de ser også etter andre ferdigheter enn man gjorde i PL på 90-tallet da det var kick & run som gjaldt, og dermed var våre spillere perfekt match. Sverige og Danmark har tradisjonelt sett alltid solgt spillere til Italia, Nederland og Spania.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Haglunds kanskje største problem i LSK har vært avstanden mellom lagdelene, opp da spesielt midtbane og angrep. Ettertrykk er det jeg fortsatt savner i LSK, hvor ofte ser man ikke returer ut i området foran motstanders sekstenmeter uten en gul i sikte, for eksempel. Samtidig ser jeg at mye nok handler om et kompromiss for å få det beste ut av hva man har.

                                  Få vekk såkalt kreative spillere med altfor høy feilprosent og dyrk toveisspilleren for alt det er verdt. Ambisjonen bør ikke være lavere selv for en klubb uten penger. Det er den sikreste måten å få inn penger på også, utvikle spillere utlandet vil ha. Neste år vil vi kunne ha et meget spennende sentralt midtbanepar i Lundemo og Bonke. Allerede nå er de kanskje de fremste eksemplene klubben har på gode toveisspillere.

                                  Da kan man snakke om spillere som blør for drakta og har litt attåt også.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3175

                                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                                    Slappe treninger skal jeg ikke mene så mye om, da du garantert har sett flere LSK treninger de siste årene enn meg.
                                    Det eneste jeg kan si etter å ha sett en rekke treninger med andre LSK årganger (Erlandsen og Uwe tiden), andre TL lag og flere utenlandske lag i Europeiske toppserier er at det ikke er på intensiteten på trening vi taper ift de andre nasjonene.
                                    Det er kvaliteten på treningene, detaljene og tilpasset trening til den enkelte spiller jeg savner her til lands. Intensiteten er nesten så høy blant enkelte lag her til lands at man ikke får noe kvalitet eller fokus på detaljene så lenge treneren sine eneste konstruktive meldinger går på om man er for langt unna en duell eller er for dårlig på et returløp. Jeg har sett treninger i Tyskland der man knapt er i full spurt en eneste gang i løpet av treningen. Stort sett har de kun en høyintensitetsøkt i løpet av uka i sesong, og da er det kamplikt tempo som gjelder.
                                    Fra et (som vanlig) godt innlegg fra deg har jeg valgt å kommentere akkurat dette om treninger. Er helt enig i dine vurderinger om tyske treninger, men tyske fotballspillere har generelt både bedre kondisjon, grunnteknikk og spilleforståelse enn norske. Det betyr at når de blir f.eks 20 og debuterer på førstelaget så har de dette inne. Treningene kan da fokusere mindre på å vedlikeholde det som allerede er på plass, og mer på kollektiv utvikling og spissing av den enkeltes fortrinn.

                                    De treningene jeg har sett med Haglund har etter min mening vært for lite spesifike, og overlater i for stor grad til den enkelte spiller å spesialtrene - og ikke alle er modne for det. Et eksempel er Lundemo som vet han har et tungt skudd, men at presisjonen kan bli bedre. Hva gjør han? Står igjen etter trening og skyter skudd etter skudd. Det motsatte eksemplet er Erling. Han vet han er rask, beveger seg (stort sett) smart, men sliter ettertrykkelig med avslutningsteknikk med fart i bena. Trenes det spsifikt på dette? I liten grad, og Erling står heller ikke igjen etter treningene.
                                    Dette er eksempler hvor Haglund som ansvarlig har tatt lite grep. Det er opp til spillerne selv (så bør selvfølgelig den enkelte spilelr være voksen nok til å ta ansvar, men det er en annen diskusjon).

                                    Hadde jeg vært Haglund så hadde Erling på hver eneste trening vært sendt gjennom 20-30 ganger mot 2-3 forsvarere med oppgaven å komme til avslutning selv. Det har jeg knapt sett.

                                    Liten bredde på troppen gjør at innsatsen på trening ikke behøver å være så stor. De fleste på dagens LSK-lag vet at får spille uansett. Og de som er slappe på trening er slappe i kamp, med Palmi som det verste eksemplet. Og de som virkelig presterer på trening og i rekruttkampene får ikke spille, uansett - med Mjelde som det grelleste eksemplet på nettopp det.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      De treningene jeg har sett med Haglund har etter min mening vært for lite spesifike, og overlater i for stor grad til den enkelte spiller å spesialtrene - og ikke alle er modne for det. Et eksempel er Lundemo som vet han har et tungt skudd, men at presisjonen kan bli bedre. Hva gjør han? Står igjen etter trening og skyter skudd etter skudd. Det motsatte eksemplet er Erling. Han vet han er rask, beveger seg (stort sett) smart, men sliter ettertrykkelig med avslutningsteknikk med fart i bena. Trenes det spsifikt på dette? I liten grad, og Erling står heller ikke igjen etter treningene.
                                      Dette er eksempler hvor Haglund som ansvarlig har tatt lite grep. Det er opp til spillerne selv (så bør selvfølgelig den enkelte spilelr være voksen nok til å ta ansvar, men det er en annen diskusjon).

                                      Hadde jeg vært Haglund så hadde Erling på hver eneste trening vært sendt gjennom 20-30 ganger mot 2-3 forsvarere med oppgaven å komme til avslutning selv. Det har jeg knapt sett.

                                      Liten bredde på troppen gjør at innsatsen på trening ikke behøver å være så stor. De fleste på dagens LSK-lag vet at får spille uansett. Og de som er slappe på trening er slappe i kamp, med Palmi som det verste eksemplet. Og de som virkelig presterer på trening og i rekruttkampene får ikke spille, uansett - med Mjelde som det grelleste eksemplet på nettopp det.
                                      Dette har jeg som sagt liten kontroll på, men stoler på deg når du sier det.
                                      Det er allikevel utvilsomt sånn at de færreste Norske klubber har trenere på ett topp internasjonalt nivå, og at nivået på Molde treningene er bedre enn i LSK mener jeg er naturlig med en stor og sterk spillerstall og et stort trenerapparat som kan støtte hovedtreneren på feltet.
                                      Jeg tror i likhet med deg på at f.eks avslutninger er noe man kan terpe på så lenge at det bare faller deg naturlig.
                                      De beste spissene er ikke nødvendigvis de som ser på keeper og plasserer ballen der han ønsker, men det er ofte de som kan avslutte på instinktet sitt. Jeg så senest på en spiller som scorer mye mål i går for Marseille, nemlig Andre Pierre Gignac. Målet hans er ikke noe godt plassert skudd, men han fokuserer på å presse ballen ned på førsteberøringen med feil bein der en middels TL spiller som EK sikkert ville tatt i mot ballen og prøvd å få den over på riktig bein før han hadde blitt blokkert av en forsvarer som hadde rukket å komme opp i han pga den ekstra berøringen.

                                      At Lundemo står igjen etter trening viser bare hva slags hode det er på gutten. Den aller viktigste personen i utviklingen av en god fotballspiller er spilleren selv, og der er Marius Lundemo tydeligvis et forbilde.

                                      edit: I tillegg trenger ikke detaljene å være så fryktelig avanserte. Jeg så en video med David Beckham der de spurte hvordan han klarte å treffe krysset så ofte som han gjorde på frispark. Da svarte han at han aldri siktet på krysset, men rett over hodet til spilleren ytterst i muren, og at så lenge han fikk ballen over muren ville det uansett bli farlig. Derfor var ikke fokuset på å lime ballen i krysset som ofte er vanskelig å gjenskape fra treningen når høyden på ytterste mann er annerledes enn det hinderet man setter opp. Har man kun fokus på hodet til ytterste mann som står 9-meter unna deg, så tror jeg også sjansen for å gjøre det samme på kamp som i trening er større.
                                      Last edited by Totti21; 20.10.2014, 14:06.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Tror faen meg jeg hadde jubla om så klubben hadde signert GIFKanari...
                                        Jo, takk for den, Rønnern. Du skal vite at jeg jobber med meg selv hver eneste dag for å bli et bedre menneske. Til mitt forsvar dog, jeg bruker bare ord. I dine egne rekker, som stadig blir tynnere forresten, er det derimot elementer som gjør langt mer skade og som er negative for klubben på en mye mer effektiv måte. Som med upåklagelig dårlig timing skaper overskrifter klubben gjerne skulle vært foruten. KFL er nå LSKs største enkeltfaktor til at mulige sponsorer skygger banen. Det er min påstand.

                                        Du må gjerne projisere frustrasjonen din over på enkelte forumbrukere, men det løser ikke de større problemene. Som nevnt, jeg skriver nok for mye svada, men bidrar også på min måte, i all beskjedenhet. Som å rapportere fra rekruttkamper, noe jeg vil fortsette med. Ikke bare fordi talent- og utviklingsbiten kanskje er det som fascinerer meg mest ved fotballen, men også fordi folk her inne faktisk viser at de setter pris på dem. Det betyr faktisk noe. Og forumbruker knut er vel en drøy kar til tider også, men samtidig en hovedfigur bak supporterinitiativet som ga hundretusener til klubben i våre hjerter.

                                        Takhøyde og proporsjoner. Det er ikke de med sterke meninger her inne som er klubbens hovedproblem.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Må bare tillegge, etter velmenende råd om å korrigere, jeg er jævla glad i KFL. Men grupperingen har et problem den må få løst, fordi næringsliv og vanlige folk ikke skjelner mellom bråkmakere og KFL. I media står det LSK-supportere. Få has på problemet, uten å ende opp helt A4.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎