Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3338

    Tar visstnok (ikke overraskende) over Elfsborg.

    Kommentar

    • plantemiddel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2012
      • 802

      Han kan i alle fall slutte og snakke om å vise tålmodighet, bygge opp et lag osv. i sin neste klubb. Kommer til å låte temmelig hult.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Opprinnelig skrevet av plantemiddel
        Han kan i alle fall slutte og snakke om å vise tålmodighet, bygge opp et lag osv. i sin neste klubb. Kommer til å låte temmelig hult.
        Elfsborg kommer vel fra en fjerde og sjetteplass siste to sesonger. Avhenger nok også litt hva som skjer med Anders Svensson som ryktes bort. Er uansett utvilsomt et topplag i Sverige, og de kommer nok garantert fremdeles til å være det under Magnus Haglund selv om Malmø ser ut til å ha et bra forsprang på resten akkurat nå.

        Kommentar

        • plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 802

          Er ikke så interessert i hva han evt. kan få til i Elfsborg. Haglund har ikke vist LSK den samme tålmodigheten som han ba klubben om da han ble ansatt (og fikk). Han forsvant så snart han så seg bedre tjent med å være et annet sted.

          Kommentar

          • 307
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 358

            Opprinnelig skrevet av plantemiddel
            Er ikke så interessert i hva han evt. kan få til i Elfsborg. Haglund har ikke vist LSK den samme tålmodigheten som han ba klubben om da han ble ansatt (og fikk). Han forsvant så snart han så seg bedre tjent med å være et annet sted.
            Nei, han stakk på grunn av Økonomien er så usikker som den er nå.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              ... Noe haglund kan ta sin del av skylda for.

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2541

                Opprinnelig skrevet av reka
                ... Noe haglund kan ta sin del av skylda for.
                Er det noe du ikke har skyldt på Haglund for?
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4377

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  ... Noe haglund kan ta sin del av skylda for.
                  Hvis du tror våre økonomiske problemer stammer fra årene 2012 til 2014 så tar du nok feil gitt. Men, Haglund har sikkert skylda for galskapen Fjøra og Nordlie holdt på med. Mulig han hadde en finger med i spillet, fra kontorene i Borås.
                  ..................

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Ser ut som Mjelde starter denne kampen noe jeg ikke skjønner i det hele tatt. Når Haglund ikke har funnet plass til han før nå så bør heller en unggutt på benken få starte...

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      Hyggelig fyr, OK fotballtrener, og om 2 år er alt han holdt på med i Sportskubben glemt. På tross av noen lysglimt på slutten av hans 3. og siste sesong, så har han egentlig ikke oppnådd en dritt. Ingen tittler. Ingen pokaler. Hadde han hatt et snev av yrkesstolthet så hadde han blitt minst en sesong til for å bevise at han på tross av kjøligere økonomi kunne levere resultater, fremfor å være en kjip gråstær som stikker straks han får litt motstand.
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        Han har vel strengt tatt hatt nok av motstand de to første årene. I sommer og høst har han også klart kunststykket å styre et mulig konkursbo til kamp om Europa-liga-kvalifiseringsplassen og fjerdeplassen.
                        Last edited by Frode D. Homb; 08.11.2014, 00:20.

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          Opprinnelig skrevet av Børge
                          Er det noe du ikke har skyldt på Haglund for?
                          Jeg er neppe en av Haglund-haterne, men man kan vel ikke underslå at 9 og 11. plasser var en ganske stor underprestasjon med tanke på stallen i 2012 og 2013. I år har han levert bra ut fra endrede forutsetninger....
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2541

                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Jeg er neppe en av Haglund-haterne, men man kan vel ikke underslå at 9 og 11. plasser var en ganske stor underprestasjon med tanke på stallen i 2012 og 2013. I år har han levert bra ut fra endrede forutsetninger....
                            Påpeker det faktum at reka har gitt Haglund skylda for nesten alt. Det eneste jeg kommer på han ikke har fått skylda for, et at Bjarmann ikke har klipt seg.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              Haglund har endelig snudd den elendige trenden som har fulgt LSK siden 2007 og plassert oss på en flott 5 plass, når han velger å slutte pga veldig usikker økonomi (samt kanskje familie årsaker?) så klarer enkelte her seg at han ikke har fått til en dritt og good riddance. Synes det er ganske respektløs.

                              Vi hadde da ingen forutsetninger å ta verken cupgull eller edelt metall i ligaen på det tidspunktet han kom til LSK. Det hjelper lite med flott stall hvis de ikke er samspilt, noe jeg vil si Haglund har fått til ganske bra i år. Kunne sett det allerede i fjor, hadde ikke halve stallen vært ute hele mai.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3399

                                Opprinnelig skrevet av Xavi
                                Haglund har endelig snudd den elendige trenden som har fulgt LSK siden 2007 og plassert oss på en flott 5 plass, når han velger å slutte pga veldig usikker økonomi (samt kanskje familie årsaker?) så klarer enkelte her seg at han ikke har fått til en dritt og good riddance. Synes det er ganske respektløs.

                                Vi hadde da ingen forutsetninger å ta verken cupgull eller edelt metall i ligaen på det tidspunktet han kom til LSK. Det hjelper lite med flott stall hvis de ikke er samspilt, noe jeg vil si Haglund har fått til ganske bra i år. Kunne sett det allerede i fjor, hadde ikke halve stallen vært ute hele mai.
                                Tja, under Berg lå vi på 4. plass før vi solgte Ujah, Nosa og Søgård, i tillegg til at Bjørn ble skadet. Så vidt jeg husker ble ingen erstattere av klasse hentet inn, laget raknet og Berg fikk sparken. Man kan si mye om Henning, men han holdt oss flytende med minimale ressurser i en tid hvor tidligere moro skulle forsøkes å ryddes opp i.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13272

                                  Opprinnelig skrevet av Børge
                                  Påpeker det faktum at reka har gitt Haglund skylda for nesten alt. Det eneste jeg kommer på han ikke har fått skylda for, et at Bjarmann ikke har klipt seg.
                                  Hel ufattelig at Bjarmann ikke har fått klippekort av Haglund. Ser den.

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3192

                                    Opprinnelig skrevet av Xavi
                                    når han velger å slutte pga veldig usikker økonomi (samt kanskje familie årsaker?)
                                    Haglunds kone skal ha sagt til alle sine treningsvenniner på SATS helt fra starten av 2014 at familien skulle hjem til Sverige i 2015, så der har han nok hatt en enda vanskeligere utfordring enn å få Knudtzon til å skåre på sjansene sine.

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4377

                                      Totalt sett så synes jeg Haglund har gjort en stor jobb med laget. De to første sesongene var skuffende tabellmessig, men jobben man gjorde har gitt resultater i årets sesong synes jeg. Før Haglund kom hadde vi overhodet ikke noe eget spill. Det var kick and run, kontringer og hårreisende forsvarsspill. Hele Åråsen fikk hjerteinfarkt hver gang vi prøvde å trille ballen i bakerste ledd, med god grunn. Haglund sin filosofi er så fjernt fra det som har vært standard Lillestrøm fotball, at det nesten var dømt til å mislykkes. Men omsider så har han da faktisk klart det. Vi er i stand til å behandle kula, holde ballen i laget og ha 20 trekk før vi går i angrep. Vi har blitt veldig pasningssterke de siste årene i forhold til hva det har vært før. Han tok over en gjeng junior med et par gamlinger når han kom. Pluss en haug med nye spillere, som alle skulle lære en helt ny filosofi, sammen. I ettertid så kan jeg skjønne at det tok litt tid, selvom det var jævlig hardt å akseptere. Jeg synes hvertfall han har lagt igjen en solid jobb for nestemann som kommer. Så får vi bare håpe at han (Kristinsson) klarer å bruke det til noe, samt jobbe med det Haglund ikke var så god på. Fortsatt synes jeg vi kan spille mer direkte, med mer entusiasme og ha en mer offensiv inngang til viktige kamper.
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • 307
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2007
                                        • 358

                                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                                        Hyggelig fyr, OK fotballtrener, og om 2 år er alt han holdt på med i Sportskubben glemt. På tross av noen lysglimt på slutten av hans 3. og siste sesong, så har han egentlig ikke oppnådd en dritt. Ingen tittler. Ingen pokaler. Hadde han hatt et snev av yrkesstolthet så hadde han blitt minst en sesong til for å bevise at han på tross av kjøligere økonomi kunne levere resultater, fremfor å være en kjip gråstær som stikker straks han får litt motstand.
                                        Skal man se på hvilke pokaler folk har vunnet er det ikke mange godkjente trenere siden vi vant serien sist i 1989. Langt over 20 år siden. Men vi har vel vunnet et par cup mesterskap.

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          Vi er snart et konkursbo og har det vært lenge. Likevel så klarer gutta og teamet og lose oss inn til beste sesong siden 2007. Vi går over ende med stil. Regner med gravøl på Martins før jul. Kjole og hvitt!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎