Marius Lundemo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

    Tja... Hva kan vi gjøre med det? Det er for meg helt forståelig at han heller vil spille for en klubb som ønsker å være med og prege TL, ikke bare være med. For ikke å si en klubb som kanskje ikke engang er med.
    Enig i det du sier hvis det ikke var dit han vurderte å dra. Med "uakseptabelt" mener jeg at det alltid er uakseptabelt for LSK-spillere å dra dit. Da kommer jeg til å slenge dritt itl jeg ikke har stemme igjen ved hver mulighet.

    Odd er ille men noe heeeeeeeelt annet.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Gjest

      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

      Tja... Hva kan vi gjøre med det? Det er for meg helt forståelig at han heller vil spille for en klubb som ønsker å være med og prege TL, ikke bare være med. For ikke å si en klubb som kanskje ikke engang er med.
      Det er lite vi får gjort for å påvirke hans valg. Men for meg er det helt uforståelige å vurdere å gå til søpla! For meg er det så utenkelig, at jeg ikke tror at det kan være tilfelle! Det er 100 % illojalt å gå til erkerivalen. Selv om klubben skulle rykket ned til tredje divisjon så er det like uforskammet å vurdere en sånn klubb.

      Og hva mener du med at LSK er en klubb som ikke ønsker å være med å prege TL?

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3956

        Opprinnelig skrevet av biggie

        Det er lite vi får gjort for å påvirke hans valg. Men for meg er det helt uforståelige å vurdere å gå til søpla! For meg er det så utenkelig, at jeg ikke tror at det kan være tilfelle! Det er 100 % illojalt å gå til erkerivalen. Selv om klubben skulle rykket ned til tredje divisjon så er det like uforskammet å vurdere en sånn klubb.

        Og hva mener du med at LSK er en klubb som ikke ønsker å være med å prege TL?
        Det er selvfølgelig helt uforståelig for oss! Men jeg tror vi må ta innover oss at de fleste spillere i dag ikke har noen tilhørighet til klubben de spiller for og heller ingen klubbfølelse. Var det ikke foran vårmøtet med søpla rb snakket med spillerne om "hatet" til eller rivaliseringa med søpla? De aller færreste av våre spillere hadde noe kjennskap til det, med unntak av noen få unntak. Fotballen har blitt sånn at de fleste spillere mer eller mindre bare er opptatt av hva som gavner dem selv.

        Selvfølgelig hater jeg også det hvis han går til søpla, men det er ikke noe vi kan få gjort noe med, annet enn å skrive at vi hater eller misliker det! Og det kan vi selvsagt fortsette med, men jeg synes ikke vi skal bruke for mye energi på det. Det er bedre å heve seg over det og ignorere det, hvis vi klarer det.

        Det er jo for øvrig LSK selv som har gått ut med at vi ikke skal prege TL.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3150

          Lundemo har blitt brukt feil i LSK, der er jeg helt enig med Fagermo. Skal bli spennende å se om Arne gjør noe med det.

          Lundemo har potensiale, og reiser han er det trist. Når det er sagt så er ikke potensialet på et nivå som gjør det at han evt reiser til noen stor katastrofe.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3956

            Da har Marius Lundemo spilt sin siste kamp for LSK. Sett i ettertid har han vært en gedigen skuffelse og når vi kjenner historien, burde klubben helt klart ha solgt ham da de kunne og i det minste fått noe igjen.

            Likevel: Takk for innsatsen og lykke til i Odd eller RBK!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Langballa
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2014
              • 321

              Er det sånn at LSK nå betaler operasjonen til en spiller som aldri skal spille for oss igjen? Eller er det forsikringer? Bare lurer, ikke noe syting

              Kommentar

              • Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

                Det er normalt forsikring det vel

                Kommentar

                • Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

                  Opprinnelig skrevet av Langballa
                  Er det sånn at LSK nå betaler operasjonen til en spiller som aldri skal spille for oss igjen? Eller er det forsikringer? Bare lurer, ikke noe syting
                  Dette er forsikringer. Normalt sett er det egenandel på ca 2000kr, og det klarer strengt tatt klubben å betale.
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9372

                    Opprinnelig skrevet av Oddis

                    Dette er forsikringer. Normalt sett er det egenandel på ca 2000kr, og det klarer strengt tatt klubben å betale.
                    Niks.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3352

                      Noen som har hørt noe om statusen til Lundemo? Må innrømme at jeg hadde trodd vi skulle høre noe for flere uker siden.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7029

                        Blir ikke overrasket hvis interessen fra andre klubber har lunket, etter to sesonger preget av skader og formsvikt. Ser ikke hvem han skal ta plassen fra i RBK.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3352

                          Nei, har tenkt mye i samme retning. Trodde han ville blitt signert allerede i sommer, og med tanke på interessen fra IFK skulle man tro han hadde signert allerede. Spesielt etter at den siste skaden satte han ut for resten av sesongen.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • Nordby-Kanaris
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2006
                            • 146

                            Tror andre klubber ser potensialet hans til tross for en formsvikt og skadehistorikken hans. Liten risiko og signere han som bosman spiller. Tror desverre han allerede har signert for en annen klubb, men av respekt for den situasjonen klubben er i nå har valgt og holdt det hemmelig til sesongen er ferdigspilt.
                            Cupmestere 2007:D

                            Kommentar

                            • Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

                              Det er trossalt LSK som har bygd han opp og gitt han mulighet til å bli en attraktiv spiller. Spillerne i dag tenker kun på seg selv og det gjør Marius også. Han har helt sikkert signert for enten Odd eller Godset. I RBK får han ikke spille så det er nok ikke spesielt lurt. Jeg hadde et håp om at han så ann om vi klarte oss eller ikke, men Bjarmann har sagt at det er Mathew og Bonke som er våre sentrale midtbanespillere neste år. For meg er det helt greit. Marius har ikke levert i nærheten i år. La en annen klubb betale lønna hans så får vi finne en i egen stall, eventuelt en ny Afrika import. Sinyan har jo imponert stort så jeg ser jo for meg at dette blir vår nye midtbane general om en stund.
                              Fugla Forever

                              Kommentar

                              • erikh
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2008
                                • 443

                                Etter de siste to sesongen er det ingen katastrofe om vi mister Marius. Samtidig er det et stort potensial der, som vi tidvis har fått se. En skadefri og godt trent Lundemo er en morsom og god spiller. Han er også norsk og (relativt) lokal, som jeg synes er viktig. Har egentlig veldig lyst til å ha sansen for Lundemo, men konstante spekulasjoner om at han skal bort (som begynte etter han hadde vært i klubben i typ to uker) gjør det unødvendig vanskelig

                                Kommentar

                                • armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 736

                                  Marius har hatt potensiale hele tiden, men har etter min mening ikke vært i nærheten å blomstre. Ja, han har vært banens beste i noen kamper. Bortsett fra det har han nå daffet rundt på banen i 1 og et halvt år og det har sett ut som han ikke trives med å spille fotball lenger. Marius Lundemo er en OK fotballspiller, ikke mer. At Fagermo ser på Marius som en målfarlig spiller skjønner jeg ikke. Jeg får litt Ringstad-vibber av hele fyren. Fremstår som veldig snill og sympatisk i media, men er ikke akkurat en eksentrisk spiller å se på, samt sliter de å prestere når de selv vil prestere. De har et par syke drag og kan forsere spillere enkelt, men dette ser man kun i et par situasjoner i kaaaanskje i 1 av 10 kamper. Jeg HÅPER av hele mitt hjerte at Marius drar, så noen andre kan prøve seg. Dette er ikke et stort tap.

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1251

                                    Har alltid lurt på hvorfor han fikk drakt nr 10. Han er ikke i nærheten av å fortjene den drakta

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2875

                                      Gi nå for faen gutten litt slakk. Det har ikke kommet noen bekreftede meldinger om at han har skrevet under for en annen klubb. Bare spekulasjoner enkelte drar ut av endetarmen, basert på noe en eller annen visstnok sa en eller annen gang. Inntil det er bekreftet at han har signert for andre, er Lundemo fugl! Slutt å spre dritt om egne spellere!

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        Tror mest på at han går til en annen klubb, men lar det ligge til sesongen er over for å slippe misnøyen fra egne fans som kommer. Et annet alternativ er at han faktisk vurderer å bli, men velger å se an om vi berger plassen. Obos er vel lite aktuelt for han. Men tror mer på det første. Da han var linka til IFK var det krise hvis han dro. Vi har bevist at vi klarer oss fint uten. Men vil gjerne at han blir. En spiller som Erlandsen liker med tanke på høyde og fysikk. Tror vi kunne fått mer ut av han under AE.
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Bibaboy
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 712

                                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                          Gi nå for faen gutten litt slakk. Det har ikke kommet noen bekreftede meldinger om at han har skrevet under for en annen klubb. Bare spekulasjoner enkelte drar ut av endetarmen, basert på noe en eller annen visstnok sa en eller annen gang. Inntil det er bekreftet at han har signert for andre, er Lundemo fugl! Slutt å spre dritt om egne spellere!
                                          Du får vente å se. Tror ikke Bjarmann hadde sagt at Bonke og Mathew er våre sentrale midtbane spillere neste år når det ble stilt spørsmål om Marius Lundemo hvis det ikke hadde vært noe i det.
                                          Fugla Forever

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎