Marius Lundemo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    Når sa han det?
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2875

      Opprinnelig skrevet av Bibaboy

      Du får vente å se. Tror ikke Bjarmann hadde sagt at Bonke og Mathew er våre sentrale midtbane spillere neste år når det ble stilt spørsmål om Marius Lundemo hvis det ikke hadde vært noe i det.
      Jeg har liten sans for å bruke kremlologi for å konkludere med hvilke spillere som kommer til å bli med oss videre. Jeg vil anbefale å vente med å spy eder og galle til spilleren faktisk har skrevet under for en annen klubb.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7029

        Helt ærlig, med den formen han har hatt det siste året: Kommer han til å bli savnet?
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          Herregud, nei. Det skulle komme et svar etter Sogndal-kampen... I sommer. Vi har ikke hørt noe som helst, noe som er ganske ensbetydende med at han ikke vil bli. Greit for meg, slår meg som en fyr som setter seg selv foran laget og aldri har hatt intensjon om å bruke klubben som noe annet enn springbrett. Vil heller se Sheriff som førstereserve både foran og på midten, kanskje er han akkurat nå foran Bonke også. Om det finnes en rutinert og noe eldre herremann som kan tenke seg å komme inn å rotere på midten/være læremester for tre store talenter mtp på en potensiell trenerfremtid vil jeg også heller ha det enn Lundemo. Ikke sammenlign med Ringstad. Han hadde alltid noe jordnært og ærlig over seg, jeg får ikke samme følelse av Lundemo.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            Både Brann og Odd som er interessert i han. For å si det sånn, hadde jeg vært han hadde førstevalget vært Brann, deretter Odd for så å bli i Lillestrøm.

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Herregud, nei. Det skulle komme et svar etter Sogndal-kampen... I sommer. Vi har ikke hørt noe som helst, noe som er ganske ensbetydende med at han ikke vil bli. Greit for meg, slår meg som en fyr som setter seg selv foran laget og aldri har hatt intensjon om å bruke klubben som noe annet enn springbrett. Vil heller se Sheriff som førstereserve både foran og på midten, kanskje er han akkurat nå foran Bonke også. Om det finnes en rutinert og noe eldre herremann som kan tenke seg å komme inn å rotere på midten/være læremester for tre store talenter mtp på en potensiell trenerfremtid vil jeg også heller ha det enn Lundemo. Ikke sammenlign med Ringstad. Han hadde alltid noe jordnært og ærlig over seg, jeg får ikke samme følelse av Lundemo.
              Har selv møtt Lundemo en god del ganger - ekstremt sympatisk type. En utrolig god ambassadør for LSK, både på og utenfor banen. Selvsagt utrolig synd at vi nå (etter all sannsynlighet) mister han gratis, men det må nesten klubben takke seg selv for. Vi har ikke klart å få bukt med skadeproblemene hans, og vi har heller ikke spilt en type fotball som passer Lundemo. Etter mitt skjønn er han en utrolig fotballsmart type som hadde sin beste sesong under Haglund da vi hadde noen andre spillertyper han passet godt med, deriblant Andersson.

              At han forsvinner nå er ikke overraskende - han har høye ambisjoner på egne vegne og ønsker å utvikle seg som fotballspiller. Han er nok neppe særlig imponert av den utviklingen han har hatt de siste to årene under Runar, og med usikkerhet på trenersiden er det relativt forståelig at han velger noe annet. Velger han å bli i Norge, ville jeg tippe Odd hvor han kan få en indreløperrolle eller Molde er veldig aktuelle alternativer. Vet også at Deila er interessert, og jeg hadde heller ikke blitt overrasket om Rosenborg meldte seg på. Jeg tror Lundemos eget ønske er utlandet, og dersom han forsvinner til en annen norsk klubb er det først og fremst vår skyld at vi ikke fikk opp nivået hans tidsnok.

              Jeg kommer ikke til å bære nag (med mindre han forsvinner til VIF), og synes først og fremst det er synd at vi aldri fikk mer ut av en så god, ung, norsk spiller.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                – Har ikke snakket med LSK

                Bak "muren" i den lokale Pravda ligger en artikkel om at klubben har gitt beskjed om at de vil snakke med Marius Lundemo om ny kontrakt, men at han fortsatt ikke har hørt noe fra dem. Lundemo sier at han heller ikke har snakket med Odd, som han vet er interessert. Han utelukker ikke å fortsette i LSK, men ønsker å vite mer om klubbens framtid og hvilke planer de har med ham, før han bestemmer seg. På grunn av skaden har ikke ML trent eller spilt under Arne, men han sier han synes han virker som en "grei" trener.

                Rb skriver også at treninga starter opp igjen på mandag etter tre ukers ferie. Det er ventet at flere spillere vil vise seg frem i tiden fremover og at 19 år gamle Eric Kitolano, som er ute av kontrakt med Odd og aktuell for flere klubber, kan være på trening med LSK alt neste uke.

                Det meldes også at Fredrik Krogstad var i samtaler med klubben på tirsdag om en forlengelse med LSK. I følge Atta Aneke vil Krogstad bestemme seg for LSK eller Kisa denne uka.

                http://www.rb.no/lsk/fotball/marius-.../s/5-43-400230
                Sakset fra nyhetstråden.

                Det er jo katastrofe at klubben ikke engang har snakket med Marius! Hvordan kan det være mulig egentlig??
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • Gjest

                  Opprinnelig skrevet av Oddis

                  Sakset fra nyhetstråden.

                  Det er jo katastrofe at klubben ikke engang har snakket med Marius! Hvordan kan det være mulig egentlig??
                  I denne pågående feiden mellom RB og LSK så gjør vel RB sitt for å komme med negative stikk.
                  Jeg vil anta at det som kommer fram er en halvsannhet. At den hele sannheten er at Marius har hatt et såpass klart standpunkt rundt sine ønsker, at det ikke har vært noe behov for å inngå reelle sluttforhandlinger enda. Og at RB for å komme med et sleivspark lar denne negativiteten henge i luften.

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1465

                    Å koke suppe på spiker er også mulig..
                    Ingen har forhandlet før man visste om det ble øverste divisjon i 2017, og deretter hvilken trener det ble. Lundemo sier at han kommer på jobb på mandag når man starter opp igjen. Det blir gode anledninger til å snakke sammen før ting må avklares. jeg er ingen katastrofe i det. Jeg synes det ville være på sin plass både å se an skaden/restitusjon hos Lundemo, og hva Lundemo tenker om å spille Arne-fotball - og til syvende og sist hva Arne tenker om Lundemo.
                    Vi trenger gode spillere på rett plass, og har ikke råd til å ha noen gående på gress. Det skal kun kjempes på gress ;-)

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Det finnes jo ingen grense for hvor mye dritt alle skal ha om dagen. Bjarmann fikk sykt mye tyn på twitter i går pga Rb sin sak om Lundemo. Tror folk virkelig at Bjarmann har slått av mobilen, reist til Mexico i en måned uten ha en plan. Arne og TB har kontroll - helt overbevist!

                      Når det er sagt, hvorfor går Lundemo direkte til rb å sutrer - buhu, ingen har snakket med meg... Hold nå k... og kom deg på Åråsen om du savner noen å snakke med.
                      Kjør på Arne og TB. Stoler på dere inntil det motsatte er bevis (eller hva Morten Svensengen).

                      Kommentar

                      • rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1445

                        Er vel ikke nødvendigvis han som har gått til RB. Vil tro RB har ringt og spurt om hvordan ståa er, og lager en sak ut av enkle svar fra Lundemo. Lundemo virker heller ikke som han klager. Ser ikke helt hvordan du ser dette som sutring.
                        Custodes
                        I med og motgang

                        Kommentar

                        • OlaG
                          Oversetterdrone
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 884

                          Etter at kritikken har hagla mot Lundemo for å sitte på gjerdet i hele høst er det nå Bjarmann sin feil? Kutt ut da.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3352

                            Må innrømme at å resignert en frisk Lundemo hadde vært en drøm. Ofkir-Bonke-Lundemo-Mathew er et midtbaneledd det lukter svidd av. Jeg hadde avskrevet Marius som utgående Bosman-spiller for lenge siden, men dersom han blir ser det veldig lovende ut.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3956

                              Marius i dagens rb; – Det er ikke til å legge skjul på at det er viktig for meg å være på et lag som «spiller fotball.

                              Han bekrefter at flere klubber er interessert og på spørsmål om han var i møter med Strømsgodset på onsdag svarer han: – Jeg har ikke noe å si om den påstanden.

                              Med mindre Erlandsen klarer å overbevise Lundemo om at LSK 2017 vil være et spillende lag og Bjarmann samtidig knuser den sparegrisen klubben ikke har, er nok Marius Lundemo historie på Åråsen.
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3324

                                Dessverre..

                                Når det gjelder Marius Lundemo opplyste midtbanespilleren tidligere i uken at det ikke var skjedd noen utvikling i samtalene med LSK. Det standpunktet deler Torgeir Bjarmann.

                                – Det er ingen bevegelse. Han sitter på det tilbudet han fikk i sommer, men det er per nå absolutt ingenting som tyder på at det ender med forlengelse med LSK.


                                Kilde er RB og artikkel om Kippe.

                                Kommentar

                                • forzafugla!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2008
                                  • 461

                                  Bra vi ikke kaster penger etter denne fyren. Kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig TL-spiller.

                                  Kommentar

                                  • armykanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 736

                                    Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                    Bra vi ikke kaster penger etter denne fyren. Kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig TL-spiller.
                                    Dette har jeg skrevet før og fikk kjeft for det her inne. Gutten er tydeligvis supergira på å komme seg bort fra klubben fort som faen, og har null respekt for klubben som klubb. Han har helt sikkert et godt forhold og respekterer apparatet rundt, men noen lidenskap finnes ikke i Lundemo. Synd å si, men det er tydelig når det som blir sagt kommer frem. Lundemo sin karriere i Lillestrøm har ikke glimtet mer enn et par, kanskje 3 latterlig gode gjennomspill og raid. Han kommer som du sier ikke til å bli mer enn en middelmådig TL-spiller OM IKKE han plutselig blir en vinnerskalle av rang.

                                    Kommentar

                                    • TomLundby
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 616

                                      Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                      Bra vi ikke kaster penger etter denne fyren. Kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig TL-spiller.
                                      Det som er dumt at bare et par stykker av oss var enige i at LSK burde cashe inn når IFK var på banen med bud for et knapt år siden.

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        Opprinnelig skrevet av TomLundby

                                        Det som er dumt at bare et par stykker av oss var enige i at LSK burde cashe inn når IFK var på banen med bud for et knapt år siden.
                                        Lett å være etterpåklok.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9372

                                          Opprinnelig skrevet av El Caco

                                          Lett å være etterpåklok.
                                          Letteste klokskapen av dem alle.

                                          Men detta har gått så i dass som det kunne.

                                          Ikke det at vi hadde gjort noe anna enn å skusle bort de penga vi evt hadde solgt'n for (var det 6mill?).

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎