Marius Lundemo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Egumen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2011
    • 181

    Håper han mislykkes fullstendig og blir sendt på lån til Ranheim etter halvspilt sesong.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3324

      Gutten vil vinne titler og spille i Europa, noe han får i RBK. Sånn sett er det fullt forståelig, for det gjør han ikke her.

      Kommentar

      • stian84
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Dec 2015
        • 20

        Orker ikke sutre på grunn av det her. Lykke til i Trøndelag, Marius (unntatt mot oss seff).

        Kommentar

        • Gjedda
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2015
          • 147


          Fikk tidlig for store forventninger å leve opp til. Skader har sikkert satt sine spor, men to svake sesonger er fasit. Stort sett fått for gode skussmål i forhold til sine jevnt over middelmådige bidrag på banen. Virker å være en veldig sympatisk person, men som spiller så tramper han i vannet. Ingen fremgang de siste årene. Spørsmålet er om han allerede har nådd sitt toppnivå. Veldig lite sannsynlig at han blir god nok til å spille fast på et topplag i Norge.
          For Arnes måte å spille på bør ikke dette være noe stort savn. Vil tro at Arne uansett vil foretrekke sentrale midtbanespillere med en helt annen krigerskhet i sin spillestil enn det fredelige Lundemo kan oppvise.

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Han har spilt halvskadet nesten hele sesongen, og ble ikke brukt riktig av Runar
            kommer til å slå til i rbk.

            lykke til, ikke rart å ha ambisjoner heller vel? Dessverre har de mer å tilby både sportslig og økonomiske.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              Skal ikke bare gi han en solid dose applaus når han kommer tilbake til Åråsen og eller? LSK har tapt seg, men det har supporterne og. Fordi vi er dårlige så er det fullt forståelig at vår nummer 10 går til den største rivalen gjennom alle tider? Faen så flaut.
              ..................

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3150

                Er knekkende likeglad med at han forsvinner.

                Vi har hatt en meget bra Marius de siste sesongene, og det er ikke Lundemo.

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  Hvis han tror han skal danke ut Mike Jensen og Fredrik Midtsjø på indreløperplassene, så lykke til. Du får vinne trofeene dine fra benken, Lundemo!

                  Kommentar

                  • Mr T
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Jun 2009
                    • 10

                    enig med folk her, om at dette er dårlig av lundemo. men hva faen med sportslig ledelse? dette her skjer jo hvert eneste år. er det så vanskelig å sikre kontrakt med spillerne? nå vet jeg selvsagt kun det som står i mediene, og det virker som Torgeir Bjarmann gjør en serdeles dårlig jobb i kontraktsforhandlingene.

                    Kommentar

                    • Robiwan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 603

                      Det som svir mest her er anerkjennelsen om hvor vi er i næringskjeden. Vi har blitt et farmerlag for Molde og Rosenborg, og syntes det er helt greit.

                      Noen ganger har jeg bare lyst til å skru av lyset, men hjerte banker fortsatt LSK.
                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        Opprinnelig skrevet av Robiwan
                        Det som svir mest her er anerkjennelsen om hvor vi er i næringskjeden. Vi har blitt et farmerlag for Molde og Rosenborg, og syntes det er helt greit.
                        .
                        Det er en forskjell på å selge våre egenutviklede spillere til Molde, samtidig som de er i ferd med å etablere seg som veldig gode Tippeligaspillere, kontra det å miste en spiller som går ut kontrakten og vi selv valgte å ikke selge på et tidligere tidspunkt. Spesielt når han sannsynligvis får en solid lønnsøkning i tillegg til at han kommer til det suverent beste laget i Norge.

                        Det er noe dritt at vi ikke klarte å forlenge kontrakten hans mens han var skadet, men etter hva jeg har forstått har det ikke manglet på forsøk.

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          Lundewho?

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3324

                            Marius Lundemo er én av tre mann som er i opptrening etter operasjoner i fjor. Som Lillestrøm-spiller ble han i oktober operert i sin trøblete ankel.

                            - Nå er han syk, og det vil sette ham litt tilbake; det er sjeldent gunstig å være syk når man skal trene seg opp, påpeker Thorbjørnsen lakonisk.

                            - Vi har tid nå, og vi må bruke tida godt. Vi må ha spillere som er godt nok trente, og som tåler å kjøres. Det blir tøft for Marius når han endelig er tilbake, for da skal han være på nivå med de andre. Det vil ta litt tid.

                            - For han har vært ute lenge, han har vært ute i mange måneder. Det er stor forskjell på å se ham på feltet og at han spiller kamp.

                            - Når er han tilbake?

                            - Vi har faktisk ikke sett på hvilken kamp han kan være tilbake i. Så det er såpass langt unna.

                            - Men han er aktuell for å spille treningskamper før seriestart i april?

                            - Ja, det er han.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2875

                              Ikke vårt problem, nå lenger.

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3324

                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Ikke vårt problem, nå lenger.
                                Det tror jeg de fleste her inne er klar over du, men for noen kan det fortsatt være interessant å se hvordan han ligger an. Selv tror jeg han vil slite med noe særlig spilletid før sommeren.

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2875

                                  For all del, det var ikke kritikk til ditt innlegg, men et lettelsens hjertesukk og refleksjon over at det kanskje ikke var så stort tap likevel at han forsvant.

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Hva skjer med Lundemo egentlig? Får han noe spilletid? er han i det hele tatt i nærheten av å få spilletid?
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • Lillestrøm Kirke
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 1470

                                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                      Hva skjer med Lundemo egentlig? Får han noe spilletid? er han i det hele tatt i nærheten av å få spilletid?
                                      Han kom innpå i går rett før utligningen. Vet ikke om han var nær ballen den tida han fikk, hadde visst spilt i cupkampen mot Strindheim sa kommentatoren.
                                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                        Hva skjer med Lundemo egentlig? Får han noe spilletid? er han i det hele tatt i nærheten av å få spilletid?
                                        Har stort sett vært skadet under hele pre-season i alle fall, så har nok et stykke igjen før han danker ut de to beste indreløperne i Norsk fotball.

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3352

                                          Må vel minst ett salg til før han får muligheten til å spille regelmessig. Kan ikke se for meg at han danker ut Jensen, Midtsjø eller Konradsen.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎