Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Børge
    Glem ikke alderen hans. Jeg tror han blir i klubben en god stund fremover.
    Og hvis man faktisk glemmer alderen tipper man 25. Utvikler seg år for år og kan holde på så lenge han vil i mål.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      Min soleklare favoritt blant dagens LSK spillere.

      For en fantastisk fotballspiller vi sitter på her.

      Han er Tippeligaens beste keeper, han er mest sannsynlig for gammel til å bli solgt (flaks for oss).
      Uten tvil den beste spilleren med fansen, tar seg alltid tid, feirer som en supporter og terger søpla hver gang anledningen byr seg.

      Legg til en sterk vinnervilje og en generell sult på å utvikle seg.

      Kan han stå til han er 40?

      Jeg spår at Arnold blir en stor LSK-legende og vil dele en plass som vår beste keeper gjennom tidene sammen med navn som Arne Amundsen, Frode Grodås, Emille Baron.

      Kong Arnold, hyll hyll!
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        Tok opp nivået i kamp en etter skaden. Koste meg litt med deler av VIF kampen i går kveld. Her gjør jo han et par syke redninger. Fortsetter han sånn er jeg redd han blir solgt. Kan gi gode penger i kassa dog...

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Er det noe på gang? Siden han engelske keeperen er tilbake igjen..

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Opprinnelig skrevet av dollyholly
            Tok opp nivået i kamp en etter skaden. Koste meg litt med deler av VIF kampen i går kveld. Her gjør jo han et par syke redninger. Fortsetter han sånn er jeg redd han blir solgt. Kan gi gode penger i kassa dog...
            De gode pengene der er ikke gode nok. Uten Arnold, er nedrykk en reel fare, og noen millioner inn, kan bli flere millioner ut.. Han er ikke bare en god keeper, og inspirator. Det ser også ut som han klarer å styre forsvaret foran seg så de holder riktig avstand, og presser riktig i tillegg.
            Lagets desidert viktigste spiller !

            Kommentar

            • Geirfugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 561

              Arnold Origi er en snart 33-år gammel keeper, som har vært toppkeeper i to år og hatt en del skader, og som har kontrakt med LSK ut 2018. Det framstår for meg som helt usannsynlig at noen vil betale mer enn 1-1,5 mill for ham. Ergo: Han er vår! Og takk for det.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                Arnold Origi er en snart 33-år gammel keeper, som har vært toppkeeper i to år og hatt en del skader, og som har kontrakt med LSK ut 2018. Det framstår for meg som helt usannsynlig at noen vil betale mer enn 1-1,5 mill for ham. Ergo: Han er vår! Og takk for det.
                Jeg ville ikke veddet. Keepere har lang levetid som spillere, men jeg håper inderlig at du har rett. I tillegg til å være er særs god målvakt har han den samme trygghetsskapende effekten på de øvrige spillerne som Kippe og den er gull verdt for oss.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  Nok av klubber med kortsiktige tanker der ute. 33 for en keeper er ikke veldig gammel. I disse dager kan det komme tilbud fra all verdens hjørner. Iran, India, Kina, Azarbasjan osv. Det er vel få som ikke vil slå til på et tilbud som sikrer fremtiden. Når det er sagt så håper jeg klubben reforhandler kontrakten slik at han er på lønnstoppen i klubben. Helt klart den viktigste spilleren, spesielt med den tynne suppa vi har i bakhånd på keeperplass.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Nok av klubber med kortsiktige tanker der ute. 33 for en keeper er ikke veldig gammel. I disse dager kan det komme tilbud fra all verdens hjørner. Iran, India, Kina, Azarbasjan osv. Det er vel få som ikke vil slå til på et tilbud som sikrer fremtiden. Når det er sagt så håper jeg klubben reforhandler kontrakten slik at han er på lønnstoppen i klubben. Helt klart den viktigste spilleren, spesielt med den tynne suppa vi har i bakhånd på keeperplass.
                    Det er jamen ikke noe dårlig skussmål når det kommer fra deg
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                      Det er jamen ikke noe dårlig skussmål når det kommer fra deg
                      Forventer du at jeg skal svare på dette søpleinnlegget? Moderator og greier. Tøffemann

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5914

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Forventer du at jeg skal svare på dette søpleinnlegget? Moderator og greier. Tøffemann
                        Helt rolig, dollyholly. Jeg mente hvert ord og det er ikke et fnugg av ironi her. Det er gode ord fra deg. Jeg ser Frode som minst like viktig og jeg synes det er stort at du fremhever Origi på denne måten.

                        Og for the record: Moderatorer er også brukere av forumet. Hvis jeg snakker som moderator så signerer jeg også som det. Hilsen "tøffedama".
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Sender deg en melding i morgen. Ble selvsagt utlogget før jeg fikk sendt. Men du har tydeligvis et problem med dollyholly etter flere krasse meldinger og personlige meldinger. Men dette er Origis tråd. Arnold er faktisk en av mine største favoritter etter 40 års som supporter.

                          Kommentar

                          • 10theri
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2010
                            • 438

                            Fra nyhetstråden;
                            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                            Han er he(l)t i toppen

                            Ikke bare er Arnold Origi blant ligaens aller beste keepere: Han er trolig en av de hissigste også. Når 32-åringen vil vinne, merkes det.

                            (RB+)
                            Arnold Origi - Det beste som har skjedd sportsklubben siden Rösler.
                            Heia Lillestrøm......

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Fortjener en skikkelig hyllest fra tribunen neste gang. Laaang sang

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3969

                                Jeg hyller Arnold for at han tar på seg så mye skyld i forbindelse med tabbemålet mot Viking. Jeg liker at han kaller det en skandale at han har gjort dette to ganger på kort tid.

                                Men når Romerikes Blad lager et stort oppslag på forsida om at han skal ha sagt at de kan rive i stykker kontrakta hans hvis Runar blir sparket, stinker det tvilsom tabloidjournalistikk lang vei.

                                Det er liten tvil om at dette er noe Arnold sier i frustrasjon over egne feil. Hvis han hadde ment dette på alvor, ville det ha vært både illojalt og uprofesjonelt.

                                Det er godt å lese at både kaptein Kippe og visekaptein Knutzon er tindrende klare: "Styret har sin jobb å gjøre. Det må vi også respektere, sier kaptein Frode Kippe og visekaptein Erling Knudtzon mer eller mindre samtstemt."

                                Det er ikke noe nytt i at Romerikes Blad bruker skitne journalistiske metoder. Og selv om jeg tviler på at styret kommer til å gi Runar fyken i kveld, får vi i alle fall håpe at styremedlemmene er profesjonelle nok til å gjennomskue Romerikes Blads agenda.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  La meg se... Arnold har altså ikke lov til å mene offentlig at Runar ikke bør sparkes på grunn av keeperfeil og sette sin egen ære i det. Det er uprofesjonelt. I hvert fall bør ikke RB sitere ham på en saftig replikk i den sammenhengen, for da er det spekulativ journalistikk?
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • Fjeller'n
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 905

                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                    Jeg hyller Arnold for at han tar på seg så mye skyld i forbindelse med tabbemålet mot Viking. Jeg liker at han kaller det en skandale at han har gjort dette to ganger på kort tid.

                                    Men når Romerikes Blad lager et stort oppslag på forsida om at han skal ha sagt at de kan rive i stykker kontrakta hans hvis Runar blir sparket, stinker det tvilsom tabloidjournalistikk lang vei.

                                    Det er liten tvil om at dette er noe Arnold sier i frustrasjon over egne feil. Hvis han hadde ment dette på alvor, ville det ha vært både illojalt og uprofesjonelt.

                                    Det er godt å lese at både kaptein Kippe og visekaptein Knutzon er tindrende klare: "Styret har sin jobb å gjøre. Det må vi også respektere, sier kaptein Frode Kippe og visekaptein Erling Knudtzon mer eller mindre samtstemt."

                                    Det er ikke noe nytt i at Romerikes Blad bruker skitne journalistiske metoder. Og selv om jeg tviler på at styret kommer til å gi Runar fyken i kveld, får vi i alle fall håpe at styremedlemmene er profesjonelle nok til å gjennomskue Romerikes Blads agenda.
                                    Jøss.
                                    Var dette en artikkel det var verdt å irritere seg over også?
                                    "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                      Jeg hyller Arnold for at han tar på seg så mye skyld i forbindelse med tabbemålet mot Viking. Jeg liker at han kaller det en skandale at han har gjort dette to ganger på kort tid.

                                      Men når Romerikes Blad lager et stort oppslag på forsida om at han skal ha sagt at de kan rive i stykker kontrakta hans hvis Runar blir sparket, stinker det tvilsom tabloidjournalistikk lang vei.

                                      Det er liten tvil om at dette er noe Arnold sier i frustrasjon over egne feil. Hvis han hadde ment dette på alvor, ville det ha vært både illojalt og uprofesjonelt.

                                      Det er godt å lese at både kaptein Kippe og visekaptein Knutzon er tindrende klare: "Styret har sin jobb å gjøre. Det må vi også respektere, sier kaptein Frode Kippe og visekaptein Erling Knudtzon mer eller mindre samtstemt."

                                      Det er ikke noe nytt i at Romerikes Blad bruker skitne journalistiske metoder. Og selv om jeg tviler på at styret kommer til å gi Runar fyken i kveld, får vi i alle fall håpe at styremedlemmene er profesjonelle nok til å gjennomskue Romerikes Blads agenda.
                                      Du er virkelig helt utrolig. Er som en nettavisen-debattant som skal diskutere innvandring uansett hva artiklene handler om. Hele dette innlegget oppsummerer brillefint hvordan du argumenterer, der du nærmest klipper og limer fra intervjuene for å få det til å passe agendaen din. Ironisk nok er nettopp dette et klassisk virkemiddel i tvilsom tabloidjournalistikk, men samme det vel, for målet helliger middelet. Til og med, selv om, middelet er hykleri.

                                      Både Erling og Frode visste klokkeklar støtte til treneren sin. Vi har vært gjennom en god del av dem nå, men sjelden kan jeg huske at stallen har fremstått så unisont støttende til en trener under press som nå. Arnolds kommentarer er på mange måter brudeparet på bryllupskaka. Det er ikke uprofft og illojalt, det er profft og lojalt. Og du er en demagog.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9402

                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Kapteinsemne!
                                        Eller kanskje ikke.

                                        Kommentar

                                        • Fredenburg91
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2013
                                          • 377

                                          Uten at vi vet nøyaktig hva som har skjedd, er det så utrolig uprofesjonelt å la ens egne uoverensstemmelser ødelegge for laget. Jeg er enorm fan av Origi, men fy faen, det her er for dårlig av han og Jradi. Håper de skammer seg, når de ikke klarer å oppføre seg som voksne folk.
                                          ---------------------------------------------------------------------
                                          Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                                          Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                                          ---------------------------------------------------------------------

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎