Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1817

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Uenig i at det er keeper som skal lastes for disse..
    0-3 skal han for det første holde og for det andre hvertfall ikke slå ut igjen i boksen der det venter flere rbk spillere.

    0-2 Har all verden av tid til å komme seg opp og tilbake i målet. Håpløst å ligge nede der, samme hvor vondt du har det. Spesielt dumt ser det jo ut når han tilsynelatende kun fikk en liten smell

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9365

      Selv om jeg er Origi forkjemper, så ser jeg at han faker det vel mye på mål 2. Driver å kikker opp på dommer'n og legger seg ned igjen siden dommer'n ikke blåser. Uffa. Uffa. Blåse på.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Vi har fortsatt et keeperproblem, uakseptabel oppførsel på banen i dag.

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          Arnold er en fantastisk fyr, og med et skadefritt 2014 blir han vår Baron 2.0
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av glasgow

            Bestill bildet
            Steffen Andersen på tur til Belgia med Lillestrøm-keeper Arnold Origi. Den unge Hei-keeperen har lenge hatt Origi som sitt store idol og forbilde på fotballbanen. Foto: Stian Kittilsen








            Til Belgia med LSK-keeper

            Hei-keeper Steffen Andersen (18) har blitt lovet et treningsopphold hos en belgisk klubb av sin venn og forbilde, Lillestrøm-keeper Arnold Origi.

            Den unge Hei-keeperen har hatt Origi som idol siden kenyaneren spilte for Moss i 2009.
            – Jeg er oppvokst i Moss, og har alltid vært blodfan av klubben. Det var slik jeg fikk øynene opp for Arnold Origi. Han er en veldig akrobatisk keeper som det er gøy å se i aksjon. Nå har jeg fulgt han i fire år, og vi har etter hvert blitt godt kjent, forteller 18-åringen.
            I sommer ble Steffen invitert til to økter med keepertrening med Origi på feltet til Lillestrøm.
            – Det var veldig inspirerende å trene med han. Det var også en fin opplevelse å dele garderobe med Frode Kippe og de andre Lillestrøm-spillerne, forteller Andersen.
            Tur til Belgia

            Unggutten, som nå er inne i sitt siste skoleår på idrettslinja i Porsgrunn, fikk en klar utfordring fra eliteseriekeeperen da de møttes i sommer.
            – Dersom jeg viste solid utvikling i siste halvdel av sesongen skulle han ordne et treningsopphold med en belgisk klubb i desember eller januar, sier han.
            Andersen leverte varene for Hei, og ble blant annet kåret til den mest fremgangsrike spilleren til 4. divisjonslaget etter årets sesong.
            – Nå håper jeg bare at jeg får innvilget en søknad om noen dager med fri fra skole. Da blir det tur til Belgia, sier han.
            Håper på toppklubb

            Nå venter 18-åringen i spenning på hvilken klubb han skal trene med.
            – Origi har familiemedlemmer og andre kontakter som jobber for gode klubber i Belgia. Klart jeg håper vi skal besøke en av de største klubbene, men om det skulle bli et lag fra nivå to eller liknende, så blir også det helt sikkert en fin opplevelse, sier Hei-gutten.
            kopierer denne fra en annen tråd. Artikkelen snakker for seg selv, Arnold er hel ved! Glad for å ha en sånn fin fyr i klubben.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Førstekeeper!
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Patriot
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2010
                • 437

                Han virker å ha luket vekk barnefeilene. Vært en gigant lenge, og må ha enorm selvtillit om dagen. Herlig!

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Plutselig helt sjef i feltet. Plukker ned masse, eller bokser ut av farlig sone. Beste igangsetteren vi har hatt siden gud veit når.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Plutselig helt sjef i feltet. Plukker ned masse, eller bokser ut av farlig sone. Beste igangsetteren vi har hatt siden gud veit når.
                    For første gang siden Heinz Müller? så stoler jeg på keeperen vår. Kanskje med unntak av Otto i kortere perioder.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • magnuslt
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Oct 2011
                      • 213

                      Rekkevidden er det jeg syns origi er best på - skikkelig kvalitet! Tigersprang i hver kamp!

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Opprinnelig skrevet av magnuslt
                        Rekkevidden er det jeg syns origi er best på - skikkelig kvalitet! Tigersprang i hver kamp!
                        Har alltid det trur jeg. Er resten som plutselig ser ut til å ha tatt et kvantesprang.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Dinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 884

                          Origi er en kjempesignering av Bjarmann. Kom vel gratis i fra Ull-Kisa og er på 4-500k i lønn. Har spilt strålende etter min mening og vil bare bli bedre. Minner meg noe om Baron når det kommer til nettopp dette med spenst og rekkevidde, på tross av å være en noe "kortvokst" keeper. Både han(Ull-kisa), Ringstad(Eidsvoll) og Lundemo(Bærum) er bevis på at det finnes utrolig mange spennende unge og gode spillere nedover i divisjonene.
                          twitter @amundsakis
                          ΘΥΡΑ 13

                          Kommentar

                          • Oddis
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 2744

                            Kult for Origi å få møte Moss i køppen da!
                            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              Nest best redningsprosent av alle keeperne i Tippeligaen (80%). Origi har i tillegg stått alle kampene i motsetning til Østbø (1.pl) og Langer (3.pl). Passende etternavn for en vif keeper forøvrig.
                              ..................

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                Enda en skikkelig god kamp av Origi. Deilig å ha en så solid keeper. Både i mot Sogndal og i dag redda han oss.

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2526

                                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                                  Enda en skikkelig god kamp av Origi. Deilig å ha en så solid keeper. Både i mot Sogndal og i dag redda han oss.
                                  Han var "litt" i ekstase etter kampen også - deilig å se
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Origi i toppen på VG ifht keepere. Synd han ikke kan bli norsk, tror han kunne gjort en vel så god jobb som Nyland og gjengen.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Kontrakten går ut i år. På tide å forlenge før noen snapper han opp i sommer? Er jo ikke gammel for å være keeper og har de beste årene foran seg.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

                                        - LSK har holdt nullen i sine to siste hjemmekamper i TL. Lillestrøm har kun sluppet inn ett mål på sine seks siste spilte kamper i serie og cup.
                                        Arnold Origi <3

                                        Kommentar

                                        • El Caco
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2009
                                          • 2286

                                          - Hva syns du om støtten dere fikk fra Kanari-Fansen i dag?
                                          - Som alltid bra. Man begynner å gå tom for ord om hva man skal si om Kanari-Fansen. Jeg er bare stolt av å spille for Lillestrøm på grunn av de, avslutter Arnold Origi.

                                          Klassekar!
                                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎