Aalesund-Lillestrøm Sportsklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    Opprinnelig skrevet av heidar
    Minner om at vi spiller med halve laget ute, og faktisk spilte jevnt en omgang.

    Jeg skylder på Riise som kaptein, han burde vært på benken i stedet
    Greit at vi har et halvt lag ute, men 7-1 er i overkant dårlig. 3-1 målet var spikeren i kista. Vi klarte ikke følge opp i det hele tatt i 2.omgang. VELDIG mye dårlig i dag.
    Det jeg synes er litt synd at vi ikke klarer å spille på styrkene til spissene våre i det hele tatt. Synes forøvrig at vi nesten aldri klarer å bruke gulbrandsen riktig, og frykter at han kommer til å stagnere og forvitre hvis det ikke løsner for han snart.
    Fofana bør komme seg på språk og kommunikasjons kurs. Gjør mye riktig, også blir det bare rot tilslutt. Gjøre alt sjæl, uten å kommunisere med de andre. Hjelper ikke å være kretsmester i triksing når du ikke klarer å skape noe ut av det.

    Vi skal gjøre alt så forbanna fancy, uten at det er noen samhandling. Hælspark, hoppe over ball, tre oss inn i 5-meter'n før vi avslutter...hjelper fint lite når ikke resten av laget er med på det fancy som skjer...kan noen i det hele tatt skyte utenfor 16meteren utenom PVM?

    Riise var forøvrig ikke voldsomt bra i dag heller, og har vel ikke hatt noen bra sesong så langt i det hele tatt. Sliter'n med hodet sitt, eller har denne teipingen gjort pasningskvaliteten så mye dårligere? Hadde ett godt innlegg, resten av lite bra.

    Er så uvirkelig at vi har tapt 7-1 at jeg ikke helt klarer å ta det alvorlig.
    Var jo en kjempegave til markedsavdelingen ifht. å fylle opp Åråsen til 16.mai kampen.... Trist hele saken.
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1073

        Opprinnelig skrevet av Grusom B
        Er jo ikke tull. De har og har alltid hatt enorme fordeler av banedekket. TLs tre beste hjemmelag har tre unike kunstgress. Det er så lite tilfeldig som noe kan få blitt. Det er primært to ting som gjør at tippeligaen er så ekstremt kokos som den er, og det er at alle kan velge selv hva slags dekke de vil ha, og hvilken ball de vil bruke. Hvis jeg er budeie og får ta med yndlingskua mi på budeie-vm og alle andre også må melke kua mi, sier det seg selv at jeg kommer til å melke mest. Det er ekstremt useriøst og gir lag fordeler de ikke skal ha. På en gressbane blir det selvsagt ikke 7-1.

        Og før dere begynner å skulle sparke Haglund må jeg nesten bare be dere holde kjeft. Vi manglet våre fem beste spilllere, muligens også den sjette om vi legger Rubens prestasjoner på stopperplass i fjor til grunn. Ja, det er det verste LSK noensinne har opplevd resultatmessig, men det var en freak accident. Med flyt og jevne marginer kunne vi faktisk like godt vunnet.
        Jeg skjønner ikke helt at du slår deg til ro med at vi mangler våre 5 beste spillere. Hvis forskjellen på best og nest-best er så stor. Så bør det ringe en bjelle.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Problemet er ikke at det manglet spillere i dag, problemet er at de som manglet like gjerne kunne gjort de samme feilene som byr motstanderlaget på sjanser og mål. Dette er ett lag med store problemer med å holde fokus, uansett hvilke elleve vi sender ut.

          Kommentar

          • jonfugl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2009
            • 181

            Ser oppsummeringen nå, spillerne står å ser på Alesund spiller fotball, flaut
            Hvor er stoltheten. Forventer straffe trening!

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Slår meg ikke til ro. Har vekket begge ungene med ekstreme raseriutbrudd og sparket møbler og leker veggimellom. Har ikke vært så sint siden offsiden til moa. Jeg er ikkr rolig. Jeg er kvalm, uvel og borderline suicidal. Men jeg evner å se at dette ikke er treneren sin skyld.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • AG-3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 1081

                Men hva tror du treneren sa i pausa?

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Ja, vi manglet fem stk, men det er fortsatt ikke den dårligste kampen vi har hatt spillemessig i år. Sier ikke det alt?
                  jeg begynte å spille bass for tre uker siden uten å ha rørt et instrument siden barneskolen og allerede nå viser jeg mer intelligens og større innsats der i noe jeg ikke kan en disse såkalte spillerne i sine jobber.
                  Vi har utelukkende spilt en grei og en ræva omgang i hver eneste kamp uansett hvilke spillere vi har hatt til rådighet, så vi kan ikke skylde på noe annet en feil innstilling til kamp. Gutta går ut på banen blotte for selvtillit, virker som de så vidt aner konturene av hva de skal gjøre.

                  Kommentar

                  • ynnor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 857

                    Der mistet jeg den siste respekt for Grusom. Med flyt kunne vi vunnet??????. Gi meg noe av det du drikker.

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2117

                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                      Greit at vi har et halvt lag ute, men 7-1 er i overkant dårlig. 3-1 målet var spikeren i kista. Vi klarte ikke følge opp i det hele tatt i 2.omgang. VELDIG mye dårlig i dag.
                      Det jeg synes er litt synd at vi ikke klarer å spille på styrkene til spissene våre i det hele tatt. Synes forøvrig at vi nesten aldri klarer å bruke gulbrandsen riktig, og frykter at han kommer til å stagnere og forvitre hvis det ikke løsner for han snart.
                      Fofana bør komme seg på språk og kommunikasjons kurs. Gjør mye riktig, også blir det bare rot tilslutt. Gjøre alt sjæl, uten å kommunisere med de andre. Hjelper ikke å være kretsmester i triksing når du ikke klarer å skape noe ut av det.

                      Vi skal gjøre alt så forbanna fancy, uten at det er noen samhandling. Hælspark, hoppe over ball, tre oss inn i 5-meter'n før vi avslutter...hjelper fint lite når ikke resten av laget er med på det fancy som skjer...kan noen i det hele tatt skyte utenfor 16meteren utenom PVM?

                      Riise var forøvrig ikke voldsomt bra i dag heller, og har vel ikke hatt noen bra sesong så langt i det hele tatt. Sliter'n med hodet sitt, eller har denne teipingen gjort pasningskvaliteten så mye dårligere? Hadde ett godt innlegg, resten av lite bra.

                      Er så uvirkelig at vi har tapt 7-1 at jeg ikke helt klarer å ta det alvorlig.
                      Var jo en kjempegave til markedsavdelingen ifht. å fylle opp Åråsen til 16.mai kampen.... Trist hele saken.
                      Det er sant at det renner på bakover idag, her skyldes nok mye at vi ikke har vinnerskaller på banen med Kippe og PVM ute. At det blir så mange mål skyldes backrekka og en håpløs midtbane.

                      Vi prøver å spille på spissene våre i bakrom i første omgang, men Fofana er ikke fotballintelligent, og Gulbrandsen virke helt ute av det dessverre. Men er enig i at vi skal gjøre alt fancy - trenger en plan B når ting ikke fungerer (håpløse innlegg mot spisser som taper alle dueller er ingen plan B). Bør være mulig å gjøre ting enklere og raskere i det offensive spillet.

                      Riise bør ut av laget så fort Ruben er klar.
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1538

                        Opprinnelig skrevet av ynnor
                        Der mistet jeg den siste respekt for Grusom. Med flyt kunne vi vunnet??????. Gi meg noe av det du drikker.
                        Faktisk kun marginer som skiller oss fra en Champions League finale

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          Opprinnelig skrevet av AG-3
                          Men hva tror du treneren sa i pausa?
                          Sikkert like motiverende som dette:
                          "jaja pojkar, lite utur med 3-1, men ni får prova att gjøre det lite bettre i neste omgang"

                          Tror Haglund faktisk er på vei til å prestere kunststykket å overgå Berg i sjarm og karisma blandet med sylskarpe analyser.
                          Er ikke for at treneren skal halshugge spillere ala Rekdal, men går jo ann å vise litt engasjement og vinnervilje. Kall en spade for en spade...
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • Stan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1073

                            Opprinnelig skrevet av fjacob82
                            Sikkert like motiverende som dette:
                            "jaja pojkar, lite utur med 3-1, men ni får prova att gjøre det lite bettre i neste omgang"

                            Tror Haglund faktisk er på vei til å prestere kunststykket å overgå Berg i sjarm og karisma blandet med sylskarpe analyser.
                            Er ikke for at treneren skal halshugge spillere ala Rekdal, men går jo ann å vise litt engasjement og vinnervilje. Kall en spade for en spade...
                            Typisk Svensk fenomen det der. Unntaket er Kjell Jonevret og Benny Lennartsson.

                            Kommentar

                            • Mingus
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Mar 2004
                              • 193

                              Fulgte kampen på nettet og dagens prestasjon står utvilsomt min gamle Dell E6510 for. Den fikk en kilevink av dimensjoner etter ett av målene. Var sikker på at skjerm, tastatur, hovedkort, ja alt, var smadret og at den kunne sendes rett i søppla. Til min store overraskelse var den nærmest uberørt og virket helt greit etter en ny oppstart. Amazing!

                              @Spillere: dere er en gjeng fitter, men jeg elsker dere for det. Stiller på torsdag...

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Opprinnelig skrevet av ynnor
                                Der mistet jeg den siste respekt for Grusom. Med flyt kunne vi vunnet??????. Gi meg noe av det du drikker.
                                Whatever. Klarer meg brillefint uten internettrespekt fra folk jeg ikke vet hvem er. Men for all del, jeg kan godt utdype bittelitt om det hjelper deg å ta ut skuffelsen din på noe annet. Når jeg sier at vi kunne vunnet er det fordi vi kunne scoret både ett, to og tre før de fikk sjanseorgien som snudde kamppsykologien fullstendig på huet i vår disfavør. Den kom som et direkte resultat av at Andersson stoppet opp fordi ballen ville gått ut på en fotballbane, mens aafkeren løp som faen fordi han trener der flere timer hver dag og dermed godt visste at ballen slett ikke ville gå ut. Dermed marginer, flyt, juksebane, etc. Selv Steffen Iversen fokuserte på at sjansene de FIKK etter dette snudde kampen. Før dette var 25 minutter med overkjørsel fra vår side. Denne kampen var absurd og et kroneksempel på hvor viktig psykologi er i fotball. Hadde Fofana satt en av de to åpne kassene han snublet vekk hadde vi vunnet. Det er jeg helt sikker på. Dermed står jeg på mitt.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7042

                                  Hallo?

                                  Kan vi komme oss over de spontane raseriutbruddene og si noe om kampen til de av oss som ikke fikk sett den? Hva gikk feil? Hvem? Når? Tidlige rapporter på forumet tydet på at LSK var ganske bra i første omgang.

                                  Noen som påtar seg analysejobben?
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Jeg gjorde det nå nettopp.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7042

                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Jeg gjorde det nå nettopp.
                                      Vi skrev samtidig, så jeg så det ikke. Bra! Leser gjerne noe litt mer konstruktivt enn kjønnsord og personsjikane...
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Hallo?

                                        Kan vi komme oss over de spontane raseriutbruddene og si noe om kampen til de av oss som ikke fikk sett den? Hva gikk feil? Hvem? Når? Tidlige rapporter på forumet tydet på at LSK var ganske bra i første omgang.

                                        Noen som påtar seg analysejobben?
                                        Enkel analyse. LSK var best frem til 40 spilte, da Ålesund fikk tomkjappe. Vi burde puttet to, men bommer på ballen i boksen. Ohi og Fofana burde puttet. Som vanlig rakner alt i en omgang, denne gangen i andre. Vi ble rett og slett voldtatt. Null interesse av å spille. Dypere analyse orker jeg ikke.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Noen som påtar seg analysejobben?
                                          Intet nytt, du har sett det mange ganger før, kanskje bare ikke i helt samme rekkefølge. Laget er ikke på fra start, reiser seg, mister konsentrasjonen, personlige feil, bunnløst bunnivå. Positive tendenser drukner i manglende fokus på arbeidsoppgaven.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎