Aalesund-Lillestrøm Sportsklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ynnor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 857

    Man kan vel ikke si man KUNNE vunnet hvis man hadde scoret på de tre sjansene sine.Jeg har sett alle de største tapene våre i moderne tid. Dette er blant det aller dårligste. Stabæk i fjor Glimt i fjor og TIL i fjor er på samme nivå. 0-6 og 2-7 mot RBK feks var ikke i nærheten så håpløst.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      iPad med autokorektur og forum uten redigeringsmuligheter er ingen god kombinasjon.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        Kort oppsummert:

        Mål imot, mål for, god periode, mål imot, mål imot, pause, ingen stolthet, mål imot, mål imot, mål imot, mål imot, ferdig...
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3375

          Jeg føler mest for å gi mesteparten av skylda til midtbanen vår, og spesielt veteranene. Mjelde var så å si helt fraværende når vi trengte han som mest. Riise forsvant mer og mer ut av kampen, og Palmi gjorde det samme. Ohi slipper litt av peset siden han er ung, men begynner å bli såpass rutinert at jeg forventer mer av han.

          Udjus var vel heller ikke helt patent i dag. Noen meget gode inngrepen, men jeg er usikker på hvor mye skaden hemmet han i andre omgang.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Hallo?

            Kan vi komme oss over de spontane raseriutbruddene og si noe om kampen til de av oss som ikke fikk sett den? Hva gikk feil? Hvem? Når? Tidlige rapporter på forumet tydet på at LSK var ganske bra i første omgang.

            Noen som påtar seg analysejobben?
            Kort oppsummert:

            2 x personlige feil på 1-0. Ballen BØR kunne klareres ut før den når rommet foran keeper. Men når den først når inn foran mål, bør Udjus kaste seg etter ballen. Det blir en misforståelse mellom Scheel og Udjus, som ender med sleivspark av førstnevnte i eget mål. Godt innlegg av Riise på 1-1, hvor Ohi knuser motspiller i feltet. Vi ser ut til å ha god kontroll på stillinga 1-1. Har mest ball og skaper sjangser nok til å gå opp i ledelsen. Fofana burde definitivt satt en goal i dag. Virker litt ubesluttsom foran kassa. Det Aafk stort sett får sjangser ut av er personlige feil fra våre egne. Markeringssvikt fører til at målene renner i mot før pause. 4-1 blir den endelige spikeren i kista, og etter det blir det helt uinteressant, ettersom LSK er fullstendig resignerte.
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Jeg føler mest for å gi mesteparten av skylda til midtbanen vår, og spesielt veteranene. Mjelde var så å si helt fraværende når vi trengte han som mest. Riise forsvant mer og mer ut av kampen, og Palmi gjorde det samme. Ohi slipper litt av peset siden han er ung, men begynner å bli såpass rutinert at jeg forventer mer av han.

              Udjus var vel heller ikke helt patent i dag. Noen meget gode inngrepen, men jeg er usikker på hvor mye skaden hemmet han i andre omgang.
              Orker ikke å gjøre noen ordentlig analyse selv, men enig i dette. Mjelde var usynlig og Riise dårlig. Vi var i utgangspunktet i undertall på midten og det ble værre når vi så ut til å gi opp. Forsvaret blir fort sårbart når midtbanen får tre passninger gjennom upressa og ingen tar duellene i returrommet.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3967

                Vi må reise oss og gjøre det enda bedre, sier Magnus Haglund til Cmore etter kampen.

                Jeg er ikke helt sikker på om Haglund faktisk sa enda, eller om det gikk en liten faen i språk-komikerne på lsk.no...
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • Gigi
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Sep 2009
                  • 110

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Tidlige rapporter på forumet tydet på at LSK var ganske bra i første omgang.

                  Det var før forsvaret vårt fikk Allah til å se ut som en gud.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Orker ikke å gjøre noen ordentlig analyse selv, men enig i dette. Mjelde var usynlig og Riise dårlig. Vi var i utgangspunktet i undertall på midten og det ble værre når vi så ut til å gi opp. Forsvaret blir fort sårbart når midtbanen får tre passninger gjennom upressa og ingen tar duellene i returrommet.
                    Helt utrolig at vi kom i undertall på midten da aalesund hadde en man som bare stod i ro der.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Helt utrolig at vi kom i undertall på midten da aalesund hadde en man som bare stod i ro der.
                      Ja, det er egentlig det verste. Vi møter et pissdårlig hjemmelag som preges av en tydelig usikkerhet selv etter pangstarten de fikk. Mot ti mann presterer vi å tape 1-6 før Morrison blir tatt av. Wathne raljerer over Brann, det LSK leverer i dag er det flaueste av det flaue.

                      Kommentar

                      • aaleby
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Aug 2007
                        • 11

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B

                        Og før dere begynner å skulle sparke Haglund må jeg nesten bare be dere holde kjeft. Vi manglet våre fem beste spilllere, muligens også den sjette om vi legger Rubens prestasjoner på stopperplass i fjor til grunn. Ja, det er det verste LSK noensinne har opplevd resultatmessig, men det var en freak accident. Med flyt og jevne marginer kunne vi faktisk like godt vunnet.
                        Med ørsmå, nanograms marginer i favør AaFK så hadde de orange skåret to mål til i første, LETT. Skal avslutte min innblanding i tråden med å legge til at AaFk manglet Matland, Stewart, Orry, Phillips og Arnefjord som alle ville fått plass i startellveren og fikk i tillegg Nordvik skadet tidlig.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          Alle på sjanser dere fikk i gave av oss. Husk det. Og de spillerene der er milevis unna å mangle Stoor, Kippe, Ringstad, Helstad og Vaagan Moen, alle minus førstemann blant ligaens desidert beste spillere i sine respektive posisjoner så langt i år.

                          Edit: Seriens desidert beste spillere i sine respektive posisjoner inntil de ble skadet/suspendert.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • aaleby
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Aug 2007
                            • 11

                            Philips, Stewart og Orry var sannsynligvis de største bidragsyterne til at AaFK startet så fantastisk. Siden har de mer eller mindre vært skadet. Arnefjord er vår beste midtstopper. Forøvrig er det totalt uinteressant hvem som skaper hva. Stolpeskudd er stolpeskudd og i min verden var det Morrisons fraværenhet som var den største bidragsyterne til de gedigne rommene som LSK fikk i tilknytning til sine sjanser. Et moment som uansett er uinteressant all den tid enhver sjanse kommer som følge av motstanderfeil.

                            Kommentar

                            • Boing
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 711

                              synes LSK gjør en fantastisk kamp i dag. Det spiller disiplinert og gir aafk lite rom å gå i. Og spillerne jobber og blør for drakta som dem aldri har gjort før, fantastisk taktik av haglund også, den fungerte jo helt perfekt.

                              Må gi skryt til styre og stell i LSK som gjør en kjempejobb med å hente de rette spillerne og trenerene. Og dem gjør jo alt rett i forhold til det å få folk på kamp igjen, dette fungerer jo strykende.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av aaleby
                                Philips, Stewart og Orry var sannsynligvis de største bidragsyterne til at AaFK startet så fantastisk. Siden har de mer eller mindre vært skadet. Arnefjord er vår beste midtstopper. Forøvrig er det totalt uinteressant hvem som skaper hva. Stolpeskudd er stolpeskudd og i min verden var det Morrisons fraværenhet som var den største bidragsyterne til de gedigne rommene som LSK fikk i tilknytning til sine sjanser. Et moment som uansett er uinteressant all den tid enhver sjanse kommer som følge av motstanderfeil.
                                Who cares??

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13271

                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Noen som påtar seg analysejobben?
                                  Kokkosfotball første 45, hvor veiuvesenet så ut til å ha gått ut i streik. Gutta fikk løpe rundt uten noe press. Men det ble med five-a-side og hæpping av ball, lite målfarlig. Deretter ble det snorta og knipsa i forsvarsrekka vår og denne tungt rusa narkorekka nærmest gav bort flere 100 % målsjanser. Til sist våknet skrålesund og fikk satt noen av de rammene som vi serverte. Så klikka det i hodet på udjus, han insisterte på å stå kampen med en arm avrevet i beste "black knight" tradisjon hvorpå det rant inn mens laget kjørte på med apedop, spansk pepper og muleposer med benzo.

                                  Kommentar

                                  • ballong7
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Sep 2009
                                    • 119

                                    Var på kampen og kan bekrefte at Riise smilte fordi noen drittunger ropte "Jævla Riise" til han.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Helt utrolig at vi kom i undertall på midten da aalesund hadde en man som bare stod i ro der.

                                      Nesten fasinerende å studere midtbanen vår på 3-1 scoringa bl.a.

                                      Kommentar

                                      • mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

                                        Seksmålstap altså. Mot kvalitetslaget i orange og blått fra fiskeslo stadion. Ja, ja. Det var jo dumt... tidligere hadde det neppe vært mulig. Sørgelig å følge hvordan mentaliteten utvikler seg. De slipper vel å gå hjem også, den tia er vel over. Nå skal potene pusses før neste underholdnings økt med ball dytting. For fotballkamp blir det neppe, denslags er for brutalt, ekkelt og gammaldags.
                                        Fugla mot nye høyder

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2310

                                          Hva er løsninga? Ikke ute etter blod. Men hva faen kan vi gjørra?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎