Aalesund-Lillestrøm Sportsklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2879

    Dommer syns synd på oss og blåser av med en gang. Gjør det bare enda værre. Kan bli skjebnesvangert i nedrykksstriden dette tapet med tanke på målforskjellen
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Dette er ikke det rette tidspunktet å sparke Haglund. Husk at kampen gikk på astroturf, og ikke på en reell fotballbane. Ingen bør bedømmes etter en kamp på en slik massiv dritbane. Ligger vi under med 0-2 hjemme igjen etter første omgang mot Sandnes, derimot.... styret kan allerede begynne samtaler med Kong Ståle Solbakken av Åråsen.
      Nå trener vi på denne dritten gjennom hele vinteren, samt at halvparten av lagene i ligaen har denne dritten. Absolutt ingen unnskyldning!!!
      Få ut den forbanna svensken...nå!!!

      Kommentar

      • nyvalth
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2007
        • 43

        Fy faen, så utrolig provoserende å se Riise glise. Skam deg.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7041

          Skal innrømme at mitt inntrykk av denne kampen var 10 minutter i førsteomgang, før jeg (gudskjelov) gikk ut for å spille ball med sønnene mine, og at det antakelig var adskillig jævligere å se på dette enn jeg kan forestille meg...men husk at vi knapt har friske forsvarsspillere og at vår beste spiller var suspendert.

          Uansett vårt første skikkelig kalas-bombetap under Haglund. Blir spennende å se hva han sier og gjør etter dette.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3329

            Haglund får spm om hva som går feil av reporter.

            Når du faen ikke greier å svare for deg hva som går feil når du som trener slipper inn 7(!) mål har du FAEN ikke en dritt å gjøre i dette laget.

            Forsvinn din ekle faen!

            Kommentar

            • Simeone
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 761

              Opprinnelig skrevet av nyvalth
              Fy faen, så utrolig provoserende å se Riise glise. Skam deg.
              Forsvarsmekanisme. Har tar ihvertfall praten med fansen etter kampen. Så ut som de fikk det glatte lag av tilreisende fans etter kampen. Har vel aldri vært mer fortjent.
              Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
              para gritarle a la FIFA:
              ¡Que ellos son el gran ladrón!

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Dette er ikke det rette tidspunktet å sparke Haglund. Husk at kampen gikk på astroturf, og ikke på en reell fotballbane. Ingen bør bedømmes etter en kamp på en slik massiv dritbane. Ligger vi under med 0-2 hjemme igjen etter første omgang mot Sandnes, derimot.... styret kan allerede begynne samtaler med Kong Ståle Solbakken av Åråsen.
                Uansett underlag, vi gjør grove feil overalt på banen i kamp etter kamp, også i dag har vi god kontroll og gir det fra oss på personlige feil du bare ikke skal se på dette nivået. Og vi lærer ikke av feila, noe er fundamentalt galt!

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2117

                  Minner om at vi spiller med halve laget ute, og faktisk spilte jevnt en omgang.

                  Jeg skylder på Riise som kaptein, han burde vært på benken i stedet
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Nå trener vi på denne dritten gjennom hele vinteren, samt at halvparten av lagene i ligaen har denne dritten. Absolutt ingen unnskyldning!!!
                    Få ut den forbanna svensken...nå!!!
                    Dersom Ståle er ledig og motivert er jeg ubetinget enig med deg. Dersom vi ikke har noen andre enn hjelpetreneren eller materialforvalteren klare...vent. Uten sammenlikning forøvrig: MUFC holdt på å sparke SAF i starten også. Før den første tittelen kom. Nå vet jeg ikke helt om Haglund har samme vinnervilje som SAF, men...skal bli interessant å høre hva vår nedpissa kaptein har å si her nå. Haglund sa den samme gamle dritten vaffal. Ikke noe nytt fra den kanten.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • junior
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 492

                      Hadde ikke helt dagen i dag. Sylskarp analyse Magnus... Håper dere rundpuler Ulf på "festdagen".
                      ------- Forza Fugla! -------

                      Kommentar

                      • OlaG
                        Oversetterdrone
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 891

                        Opprinnelig skrevet av nyvalth
                        Fy faen, så utrolig provoserende å se Riise glise. Skam deg.
                        Etter at han og hele laget har vært nede i svingen og antageligvis tatt imot en solid mengde flåkjeft. Hvem vet hva han ser på tribunen der oppe som han gliser av?
                        Han virker vel ikke akkurat flåsete på intervjuet på tv heller.


                        Jeg var "beklageligvis" på trening og fikk ikke sett når det begynte å rakne helt. Men med de folka som er på banen og banken i dag, hvem er det som skal gå foran og ha rak rygg når det går så innmari til helvete?
                        Jeg tipper jeg hadde savna PVM på banen i dag hvis jeg hadde sett kampen. Men når jeg kom inn på 4-1 så var det åpenbart at alle som var der hadde gitt opp for lenge siden. Kjipe greier.

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Dette er ikke det rette tidspunktet å sparke Haglund. Husk at kampen gikk på astroturf, og ikke på en reell fotballbane. Ingen bør bedømmes etter en kamp på en slik massiv dritbane. Ligger vi under med 0-2 hjemme igjen etter første omgang mot Sandnes, derimot.... styret kan allerede begynne samtaler med Kong Ståle Solbakken av Åråsen.
                          Vi hadde blitt pissa på om det hadde vært asfalt, filt, nappa, cashmer, silke, motbakke, medbakke eller en bane på skrå. Underlaget har null å si.
                          At vi har spillere som ikke spiller på sine vante plasser og en 18 åring er tynn suppe det også. Det er dette de driver med hele jævla uka. Året rundt.
                          Vi har en trener som er like taktisk smart som en rusten colakork. Banalt og patetisk hele pakka.

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Minner om at vi spiller med halve laget ute, og faktisk spilte jevnt en omgang.
                            Nå må man slutte å putte hodet i sanda. Første omgang var grei nok frem til 2-1, når man nok en gang klapper sammen så handler det ikke om at man har mange skader. Da er det innstilling og motivasjon til kamp det handler om. Vi har en motivator på linje med en klone av en gråstein.

                            Kommentar

                            • nyvalth
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Oct 2007
                              • 43

                              Opprinnelig skrevet av OlaG
                              Etter at han og hele laget har vært nede i svingen og antageligvis tatt imot en solid mengde flåkjeft. Hvem vet hva han ser på tribunen der oppe som han gliser av?
                              Han virker vel ikke akkurat flåsete på intervjuet på tv heller.


                              Jeg var "beklageligvis" på trening og fikk ikke sett når det begynte å rakne helt. Men med de folka som er på banen og banken i dag, hvem er det som skal gå foran og ha rak rygg når det går så innmari til helvete?
                              Jeg tipper jeg hadde savna PVM på banen i dag hvis jeg hadde sett kampen. Men når jeg kom inn på 4-1 så var det åpenbart at alle som var der hadde gitt opp for lenge siden. Kjipe greier.
                              Enig i det, jeg tar den. Han skal ha respekt for å gå bort til en hissig Kopperud og stå der som en mann.

                              Kommentar

                              • jonfugl
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jun 2009
                                • 181

                                Forslag til ny sang " Haglund dra, ha det bra"

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7041

                                  Sandnes må jo være det verst tenkelige laget å møte akkurat nå. Møkkafotball, kjapt inn i 16-meteren + i form. Det lukter skandale på torsdag, dessverre.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Sailor Man
                                    Moderator
                                    • Jun 2007
                                    • 1353

                                    Opprinnelig skrevet av OlaG
                                    Jeg tipper jeg hadde savna PVM på banen i dag hvis jeg hadde sett kampen. Men når jeg kom inn på 4-1 så var det åpenbart at alle som var der hadde gitt opp for lenge siden. Kjipe greier.
                                    I første omgang får jo gutta til en del framover på banen egentlig, og når vi slipper inn sju synes jeg det er andre ting enn savnet av Mjøsas som har vært viktige. Vi slipper inn altfor enkle mål, og mange av dem kommer på grunn av dårlig posisjonering bakover. Gang på gang gir vi bort altfor mye rom, det synes jeg sentral midt og forsvaret må ta skylda for. Jeg tror savnet av Kippe var tydeligere her enn noe annet.

                                    Kommentar

                                    • OlaG
                                      Oversetterdrone
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 891

                                      Ett ord. Pinlig. Men vi skal snu det her sammen! #lsk
                                      https://twitter.com/Gulbrandsen9/status/334013434939179010
                                      Last edited by OlaG; 13.05.2013, 19:35. Begrunnelse: la til sitatet

                                      Kommentar

                                      • AG-3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 1081

                                        Opprinnelig skrevet av junior
                                        Håper dere rundpuler Ulf på "festdagen".
                                        Redd vi kommer til å fungere som "fluffer" isteden for det som er av lag i TL i laaaang tid.

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          Er jo ikke tull. De har og har alltid hatt enorme fordeler av banedekket. TLs tre beste hjemmelag har tre unike kunstgress. Det er så lite tilfeldig som noe kan få blitt. Det er primært to ting som gjør at tippeligaen er så ekstremt kokos som den er, og det er at alle kan velge selv hva slags dekke de vil ha, og hvilken ball de vil bruke. Hvis jeg er budeie og får ta med yndlingskua mi på budeie-vm og alle andre også må melke kua mi, sier det seg selv at jeg kommer til å melke mest. Det er ekstremt useriøst og gir lag fordeler de ikke skal ha. På en gressbane blir det selvsagt ikke 7-1.

                                          Og før dere begynner å skulle sparke Haglund må jeg nesten bare be dere holde kjeft. Vi manglet våre fem beste spilllere, muligens også den sjette om vi legger Rubens prestasjoner på stopperplass i fjor til grunn. Ja, det er det verste LSK noensinne har opplevd resultatmessig, men det var en freak accident. Med flyt og jevne marginer kunne vi faktisk like godt vunnet.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎