Prøvespillere 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Prøvespillere 2015

    Ingen tråd for det enda som vi hadde i fjor. Vi har jo hatt en del her nå.

    Noen jeg har lest om her og på RB:


    Marcel Gecov (sentral midtbanespiller fra Tsjekkia) 27 år. Meget bra men kanskje dyr? Fortid fra Fulham, Slavia Praha (kaptein?) og virker på godfot med Bjørni.

    Uduak Cyril Idemokon (kant/spiss fra Nigeria) 20? Gullet som kanskje er en diamant ut i fra rapportene. Aneke sier han er den beste han har gitt oss som sier litt hvis det er sant. Aneke virker å være den strake motsetningen av sterotypen mange tenker på med afrikanske agenter. Kanskje en svartbjörn? (sorry kunne ikke dy meg). 1 måned til å overbevise og har kanskje klart det alt?

    Venstrebein så kunne hatt venstresiden og lik rolle som Fofana har på andre siden. (Spennende med BHR og to gode venstrebente venstrekanter).

    Calvente Criado Ezequiel (kant/spiss fra Spania): 7 u-lagskamper fra Spania men ikke i form og må trenes opp så sendt hjem. Bra av klubben når vi ikke kan ta oss råd til å bruke penger på spillere som ikke er a-lagsmateriell.

    Martin Rauschenberg: Vurderte for lett av Rùnar og uaktuell.

    Neven Lastro: 26 år gammel kroatisk stopper. Virker smart i spillet og god fot. Spennende å høre hvordan han klarer seg.

    Noen flere?

    Edit: Mer i nyhetstråden mens jeg skrev denne av Gilbert (årets forummann).
    Last edited by Kjell.T.Ring; 16.01.2015, 20:22.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Aneke sier han er den beste han har gitt oss som sier litt hvis det er sant
    Noe det ikke er, dessverre. Aneke har neppe uttalt det. Han er bra, men husk hva Nosa og spesielt Ujah oste og strålte fra dag én. Cyril er et knepp eller to bak, men kan like fullt bli TL-spiller og vel så det.
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • lars p
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2005
      • 190

      #3
      Opprinnelig skrevet av andee
      Noe det ikke er, dessverre. Aneke har neppe uttalt det. Han er bra, men husk hva Nosa og spesielt Ujah oste og strålte fra dag én. Cyril er et knepp eller to bak, men kan like fullt bli TL-spiller og vel så det.
      Nå strålte vel ikke Ujah så veldig på prøvespill da. Han var vel her tre eller fire ganger før det blei kontrakt
      Men herregud som han leverte da.

      Var han også på prøvespill hos Søpla ?

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #4
        Husker ikke. Nosa var vel hvert fall ønska innpå Oslo der, men søpla somla med kontrakt.
        Tror aldri Ujah var der inne, men han imponerte stort siste vinteren her før han signerte. Helt vilt nivå inni LSK-hallen. Samtlige så at det der måtte bli speller.
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Opprinnelig skrevet av andee
          Noe det ikke er, dessverre. Aneke har neppe uttalt det. Han er bra, men husk hva Nosa og spesielt Ujah oste og strålte fra dag én. Cyril er et knepp eller to bak, men kan like fullt bli TL-spiller og vel så det.
          Hørhør. Ujah hadde vel enda en vei å gå da han kom til oss, men vi får nok neppe oppleve en spiller i Nosa-klassen. Han var rett og slett outstanding fra første kamp (kom innpå borte mot Tromsø?) og hadde knapt en dårlig kamp. Tippeligaen har vel knapt sett et større talent, synd for Nosa at holdningene hans var alt for dårlige, hvis ikke er jeg overbevist om at han kunne hatt fast plass på et topplag i Europa i dag.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • lars p
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Nov 2005
            • 190

            #6
            Opprinnelig skrevet av andee
            Husker ikke. Nosa var vel hvert fall ønska innpå Oslo der, men søpla somla med kontrakt.
            Tror aldri Ujah var der inne, men han imponerte stort siste vinteren her før han signerte. Helt vilt nivå inni LSK-hallen. Samtlige så at det der måtte bli speller.

            joda , han var der inne.
            Var nok kampene etter kontrakt han herjet som værst

            Kommentar

            • mats
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 621

              #7
              Holder vi mannen fra Island på vent, siden vi heller vi ha mannen som kjenner BHR, og venter på Johan? eller ka?

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9383

                #8
                Opprinnelig skrevet av mats
                Holder vi mannen fra Island på vent, siden vi heller vi ha mannen som kjenner BHR, og venter på Johan? eller ka?
                Trur jeg har spørt om det samma som deg når det gjelder islendingen Uansett så har jeg fått med meg nå at vi driver å forsikrer oss om at han kommer "uten heftelser". Han signerte med en anna klubb før sesongen, som kommer nå, men hadde klausul om å kunne gå gratis om "profflivet" kalte.

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3182

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av mats
                  Holder vi mannen fra Island på vent, siden vi heller vi ha mannen som kjenner BHR, og venter på Johan? eller ka?
                  Nei, islendingen er ikke signert ennå bare fordi LSK venter til alle formaliteter er avklart mellom et par klubber på Island.

                  gilbert

                  Kommentar

                  • 307
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 358

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av lars p
                    Nå strålte vel ikke Ujah så veldig på prøvespill da. Han var vel her tre eller fire ganger før det blei kontrakt
                    Men herregud som han leverte da.

                    Var han også på prøvespill hos Søpla ?
                    Ujah ble også flyttet ned til andrelaget og spilte noen kamper der, men da tok han seg sammen og resten er historie.

                    Kommentar

                    • Pasi Rasimus
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Feb 2010
                      • 226

                      #11
                      Noen som kjenner til hvordan Gecovs evt. lønningspose vil se ut. Makser han våre rammer, eller blir han rimeligere med mulighet i kontrakt for salg ut til rett klubb?

                      Kommentar

                      • Ginola
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2010
                        • 549

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
                        Noen som kjenner til hvordan Gecovs evt. lønningspose vil se ut. Makser han våre rammer, eller blir han rimeligere med mulighet i kontrakt for salg ut til rett klubb?

                        Tipper han blir blant de best betalte om han signerer/får et tilbud. Vi er uansett avhengig av hjelp, vil jeg tro, om han skal signeres. Mulig lån?

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #13
                          Om han er villig til å spille for 850K eller mindre bør vi kunne hente ham uten hjelp. Det blir dog på bekostning av enten Petter eller Johan. Slavia Praha har gjort det klart at de vil bli kvitt ham etter at han havna på kant med treneren, så jeg kan ikke tenke meg at de kommer til å kreve penger for ham. Alternativet er at de fortsetter betale lønna hans mens han trener med andrelaget.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Fredenburg91
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2013
                            • 377

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av andersmm
                            Alternativet er at de fortsetter betale lønna hans mens han trener med andrelaget.
                            Eller at han finner seg en annen klubb. LSK er neppe det eneste alternativet for Gecov. Sånn sett håper jeg det kommer litt fortgang i å signere han, for han virker som en lovende spiller som kan styrke Sportsklubben. Surt om en annen klubb kommer på banen før LSK rekker å signere han, dersom det er intensjonen til Bjarmann & co. Innser at det er et økonomisk spørsmål der som sikkert gjør at de ikke er bare-bare å hente han i løpet av kort tid, men en kan håpe.
                            ---------------------------------------------------------------------
                            Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                            Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                            ---------------------------------------------------------------------

                            Kommentar

                            • Funchaloe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2011
                              • 511

                              #15
                              Velkommen Finnur!
                              Custodes
                              Contra o futebol moderno!

                              Kommentar

                              • Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

                                #16
                                Gecov er et perfekt investorobjekt. Han kan selges videre med profitt om det blir aktuelt.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                  Gecov er et perfekt investorobjekt. Han kan selges videre med profitt om det blir aktuelt.
                                  Samtidig har han kanskje sine beste år foran seg og kan bli helt Björn i Tippeligaen for oss. Håper veldig på han og vår nigerianske venn.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • klippen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2009
                                    • 251

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                    Gecov er et perfekt investorobjekt. Han kan selges videre med profitt om det blir aktuelt.
                                    Investorobjekt, er han ikke litt gammel? 27 år

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av klippen
                                      Investorobjekt, er han ikke litt gammel? 27 år
                                      God nok for Fulham OG kaptein i Slavia Praha. Jo, han kan selges!
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #20
                                        Nå var han vel strengt tatt ikke god nok for Fulham..
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎