Prøvespillere 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #81
    Opprinnelig skrevet av Børge
    Han skal vel med til La Manga. Pleier vel ikke å ta med spillere til La Manga for bare å være hyggelig?
    Tipper han blir sett på som en erstatter for Fofana. Enten ved at Fofana selges nå eller til høsten. Om de venter til høsten med å selge Fofana får vi bare håpe at ingen har plukket om Cyril i mellomtiden.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #82
      Victor Grodås skal ha imponert Viking-supportere som har fulgt treningene deres, men intet kontraktstilbud har kommet. Spilte jo en solid andreomgang mot Häcken, men er absolutt det siste vi trenger. Og angående antallet afrikanere i troppen, hva bunner det i? Handler det om krevende akklimatiseringsprosess? Fofana får jo uansett seile sin egen sjø, uten å lære seg hverken norsk eller engelsk. Cyril er vel den mest ferdige afrikaneren vi noengang har hatt her minus Nosa. Skulle KFL noen gang startet et "Supporternes spiller"-prosjekt så må vel dette være et så godt emne som man noen gang kan få.

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        #83
        Slik jeg forstår det, så man selge Fofana for å frigjøre lønnsmidler. Men dersom Cyril er villig til å spille for en lav lønn, så kan man jo signere ham nå, og gi han litt bedre kontrakt når Fofana forsvinner.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2317

          #84
          Får vi ikke solgt Fofana til sommeren, håper jeg vi forlenger ut 2016. Blir spennende å se hvem som forsvinner først av Lundemo og Fofana. Ikke utenkelig at begge forsvinner til sommeren.

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #85
            Handler nok mer om at Fofana har ytret ønsker om å bli solgt, evt ikke forlenge kontrakten. LSK er nok mest lystne på å få litt penger igjen for han, spesielt nå som erstatter er "på plass".

            Kommentar

            • Dinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 884

              #86
              Victor Grodås er klar for Sogndal. God signering for dem. 2 år. https://twitter.com/victorgrodas/sta...71880720875520
              twitter @amundsakis
              ΘΥΡΑ 13

              Kommentar

              • Ginola
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2010
                • 549

                #87
                Noe nytt om Cyril?

                Forsøker vi å signere han nå? Og får vi investorhjelp?

                Og ikke minst; Er han her enda, eller har han reist hjem etter La Manga?
                Last edited by Ginola; 10.02.2015, 11:08.

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #88
                  Denne uken skal det visstnok være en franskmann med ivoriansk bakgrunn på prøvespill for juniorlaget. Bestefaren har spilt på nokså høyt (kanskje høyeste?) nivå i Frankrike. Gutten er 17 år gammel og har et drøyt år igjen av gymnaset. Foreløpig bor han hos familien til sin onkel som er bosatt beleilig til på Romerike.

                  Neppe verdens mest spennende nyhet, men moro for nerdene!
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                    Denne uken skal det visstnok være en franskmann med ivoriansk bakgrunn på prøvespill for juniorlaget. Bestefaren har spilt på nokså høyt (kanskje høyeste?) nivå i Frankrike. Gutten er 17 år gammel og har et drøyt år igjen av gymnaset. Foreløpig bor han hos familien til sin onkel som er bosatt beleilig til på Romerike.
                    Kult! Men langt mer interessant enn hva bestefar har gort, hvilket nivå/lag/akademi er det denne 17-åringen kommer ifra?

                    Kommentar

                    • Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Kult! Men langt mer interessant enn hva bestefar har gort, hvilket nivå/lag/akademi er det denne 17-åringen kommer ifra?
                      Kilden tipper vilt på det parisiske laget Torcy...
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                      Kommentar

                      • lars p
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2005
                        • 190

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        Denne uken skal det visstnok være en franskmann med ivoriansk bakgrunn på prøvespill for juniorlaget. Bestefaren har spilt på nokså høyt (kanskje høyeste?) nivå i Frankrike. Gutten er 17 år gammel og har et drøyt år igjen av gymnaset. Foreløpig bor han hos familien til sin onkel som er bosatt beleilig til på Romerike.

                        Neppe verdens mest spennende nyhet, men moro for nerdene!
                        hørt det var to Islendinger på prøve også. for juniorlaget

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2540

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av lars p
                          hørt det var to Islendinger på prøve også. for juniorlaget
                          Tre stk fra den store utlandet på prøve? Veldig spennende. Kanskje det spisses enda mer på juniornivå? Høres ut som musikk i mine ører.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Børge
                            Tre stk fra den store utlandet på prøve? Veldig spennende. Kanskje det spisses enda mer på juniornivå? Høres ut som musikk i mine ører.
                            Skikkelig gøy er det! Ser allerede frem til angrepene som vil komme mot LSK for manglende satsing på norske talenter, selv med alle de klubben har på alderbestemte landslag. Før har det vært nok for dem å trekke frem Friday aleine, nå vil de i så fall gå av hengslene.

                            Kommentar

                            • Oddis
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 2744

                              #94
                              Vil vel egentlig tro at dette også er mye for å hjelpe rekruttlaget i 2. div. I tilfelle er det kun positivt at disse blir hentet. Kan vel umulig få proffkontrakt, og da kan det fort være en genistrek hvis de gjør det godt!
                              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2540

                                #95
                                Jens Braathen Rongved fra Skeid er på prøvespill. Er under kontrakt med Skeid. Midtbanespiller.

                                Hentet fra @SillySeasonNOR på Twitter.
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #96
                                  Kåret til årets spiller av fansen i fjor, og skal ha tatt store steg det siste året. Utvilsomt spennende, litt rart ikke Godset har vært hardere på ham med samarbeidsavtalen som ligger der mellom klubbene, han har vært nærmest landet rundt på prøvespill.

                                  Kommentar

                                  • 007
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2013
                                    • 272

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Kåret til årets spiller av fansen i fjor, og skal ha tatt store steg det siste året. Utvilsomt spennende, litt rart ikke Godset har vært hardere på ham med samarbeidsavtalen som ligger der mellom klubbene, han har vært nærmest landet rundt på prøvespill.
                                    Og scoret også Årets Mål i følge fansen! Se link til målet og noen andre sekvenser med han i Ryktetråden.

                                    Kommentar

                                    • mats
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 621

                                      #98
                                      Fra en Skeidkompis
                                      En spennende unggutt, siste års junior og herjet til tider i 2. div i fjor. Spilt fast på A-laget de to siste årene. Opptatt av egen utvikling hele veien.
                                      Pasningslegger av rang, god til å lese spillet, men er litt liten av vekst.


                                      Jens har kontraktsfestet at han skal få treningsopphold med Tippeligaklubber, og har derfor vært i Ålesund, Strømsgodset og LSK.
                                      Veldig opptatt og kjenne på nivået hos bedre lag.


                                      Kan jo legge til at vår keeper Idar trener med LSK, og skal trene jevnlig den neste tiden. Men han fortsetter i Skeid. Har ikke nivået helt inne ennå. Men har behov for bedre keepertrening.

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2890

                                        #99
                                        Han virker litt liten og sped, men har han teknikk, overblikk og fart, trenger ikke det å bety så mye. Jeg blei faktisk enda mer nysgjerrig på denne toppskåreren deres - Johnny ettellerannet. Han virka å være kald foran kassa, noe våre spisser har slitt med i mange år. Men, det henger kanskje sammen med kvalitetsforskjellen på stopperne i Tippeligaen sammenliknet med 2. div.

                                        Kommentar

                                        • Joha
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 314

                                          Opprinnelig skrevet av mats
                                          Fra en Skeidkompis
                                          En spennende unggutt, siste års junior og herjet til tider i 2. div i fjor. Spilt fast på A-laget de to siste årene. Opptatt av egen utvikling hele veien.
                                          Pasningslegger av rang, god til å lese spillet, men er litt liten av vekst.


                                          Jens har kontraktsfestet at han skal få treningsopphold med Tippeligaklubber, og har derfor vært i Ålesund, Strømsgodset og LSK.
                                          Veldig opptatt og kjenne på nivået hos bedre lag.


                                          Kan jo legge til at vår keeper Idar trener med LSK, og skal trene jevnlig den neste tiden. Men han fortsetter i Skeid. Har ikke nivået helt inne ennå. Men har behov for bedre keepertrening.
                                          Idar var banens beste mot Raufoss i vinter da Skeid spillte treningskamp mot Lillestrøm.Idar har spillt junior og a laget til Fk Toten samme klubb som Ruben fikk sin første a-lagskamp for.Idar har også vært innom A-Stallen til Raufoss før han begynte på skole i Oslo Idar er et stort keeppertalent

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎