Prøvespillere 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ginola
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2010
    • 549

    #61
    Noen som har noe sladder å dele? Kommer det flere på prøvespill de nærmeste dagene, eller satser vi nå alt på å signere finnen og Cyril

    Kommentar

    • Kvalen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 327

      #62
      Opprinnelig skrevet av Ginola
      Noen som har noe sladder å dele? Kommer det flere på prøvespill de nærmeste dagene, eller satser vi nå alt på å signere finnen og Cyril
      Jeg lurer også på dette.. Spesielt mtp Cyril og Gecov..
      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
      - Ivar Hoff

      Kommentar

      • Ginola
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2010
        • 549

        #63
        Opprinnelig skrevet av Kvalen
        Jeg lurer også på dette.. Spesielt mtp Cyril og Gecov..
        Tolket TB dit hen at Gecov når var uaktuell, men jeg hadde blitt en glad mann om han blir hentet til klubben. Han fikk sjeldent positiv omtale når han var på prøvespill. Reiste vel hjem for et par uker siden?

        Kommentar

        • Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

          #64
          Gecov er uaktuell nå ja. Johan, Lundemo, Margeirsson, Ohi og Bonke er alle sentrale midtbanespillere . Det er ikke plass til en til.

          Alt inn på Finnen og Cyril. Da er troppen klar for 2015 med mindre det åpner seg for en annen billig og god spiller på tampen av overgangsvinduet.
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3175

            #65
            Opprinnelig skrevet av Dinho
            Gecov er uaktuell nå ja. Johan, Lundemo, Margeirsson, Ohi og Bonke er alle sentrale midtbanespillere . Det er ikke plass til en til.
            Er uenig. Hverken Margeirsson, Ohi eller Bonke er pr i dag i nærheten av Gecov kvalitetsmessig. Jeg ser Gecov som en spiller som ville passet perfekt sammen med Johan og Marius i 2015, og kan overta for Johan når han troligvis forsvinner før 2016-sesongen.

            Kommentar

            • Dinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 884

              #66
              Jeg mener ikke at Gecov er uaktuell med tanke på å heve laget sportslig, men med tanke på vår økonomi og Torgeirs uttalelser så kommer ikke LSK til å hente tjekkeren. Vi har 5 spillere i den posisjonen i tillegg til to andre norske ungutter som trolig kommer til å spille mye i 2.div. Sier seg selv at midtbanen, som Torgeir sier, er fylt opp for nå. At han er på radaren i forhold til å erstatte Johan og Margeirsson om et år igjen, ja, men at han kommer nå, nei. Ønsker ikke å være party-pooper, men slik er det. Hadde jeg tatt Gecov over de tre du nevner? ja, men uavhengig av det så har sportslig og styret valgt disse fem nå og kan ikke gå tilbake på akkurat det. Slik jeg ser det så sto det mellom Gecov og Johan. Nå har vi signert Johan og burde være tilfreds med det.
              twitter @amundsakis
              ΘΥΡΑ 13

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3175

                #67
                Opprinnelig skrevet av Dinho
                Nå har vi signert Johan og burde være tilfreds med det.
                Absolutt - er meget tilfreds med det. Og vil bli like tilfreds om hans erstatter blir Gecov, men det skal mye til om han er tilgjengelig om ett år.

                Kommentar

                • Jannis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 266

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                  Absolutt - er meget tilfreds med det. Og vil bli like tilfreds om hans erstatter blir Gecov, men det skal mye til om han er tilgjengelig om ett år.
                  Hvis vi da ikke får bedre bud fra IFK og selger Lundemo, som gjør at vi kan hente Gecov....

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #69
                    Hvem skal spille offensiv midtbane i år? Ohi? Krogstad? Kolstad? Nå som PVM og Palmi er borte mangler vi et tydelig alternativ her. Spørsmålet er om vi skal ut og leite på markedet, eller ta en av de nevnte. Bjarmann nevnte i et av intervjuene han har gitt den siste tiden at vi må signere spillere lenger fram på banen. Da antar jeg at han pratet om denne posisjonen. Jeg synes fortsatt det høres ut som en bra idé å la Lundemo få både tier-trøya og tier-posisjonen. Da kan vi hente Gecov, som virker som en solid spiller som kan ta for seg fra og med første serierunde.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                      Hvem skal spille offensiv midtbane i år? Ohi? Krogstad? Kolstad? Nå som PVM og Palmi er borte mangler vi et tydelig alternativ her. Spørsmålet er om vi skal ut og leite på markedet, eller ta en av de nevnte. Bjarmann nevnte i et av intervjuene han har gitt den siste tiden at vi må signere spillere lenger fram på banen. Da antar jeg at han pratet om denne posisjonen. Jeg synes fortsatt det høres ut som en bra idé å la Lundemo få både tier-trøya og tier-posisjonen. Da kan vi hente Gecov, som virker som en solid spiller som kan ta for seg fra og med første serierunde.
                      I utgangspunktet er det favorittplassen til Johan...
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • krogen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2009
                        • 228

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Absolutt - er meget tilfreds med det. Og vil bli like tilfreds om hans erstatter blir Gecov, men det skal mye til om han er tilgjengelig om ett år.
                        Det var synd det ble Johan og ikke Gecov (usett).

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Hvem skal spille offensiv midtbane i år?
                          Lundemo, Johan eller Ohi tenker jeg. Om Margeirson eller Bonke er bedre enn Ohi så tar en av dem den ene defensive plassen. Da flyttes Lundemo (eller Johan) opp på den offensive plassen.

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2541

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Lundemo, Johan eller Ohi tenker jeg. Om Margeirson eller Bonke er bedre enn Ohi så tar en av dem den ene defensive plassen. Da flyttes Lundemo (eller Johan) opp på den offensive plassen.
                            Lundemo flyttes opp. Bankers.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3175

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Lundemo flyttes opp. Bankers.
                              En bra lösning. Hverken Bonke eller i enda større grad Ohi er klar for denne rollen (ennå)

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                En bra lösning. Hverken Bonke eller i enda større grad Ohi er klar for denne rollen (ennå)
                                Blir vel kanskje litt spilletid på de to på sentral midtbane i stedet da. Bonke er vel uansett ikke noe alternativ for offensiv midtbane?
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Canário
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1471

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Lundemo, Johan eller Ohi tenker jeg.
                                  Håper Johan vil fortsette som dyp midtbanespiller. Da får han mye ballkontakt og kan styrer tempoet i kampen, og dermed i stor grad være taktsetter på midtbanen. Hans perioder som hengende spiss og kant kontra spillet han har vist som dyp midtbanespiller, er klasseforskjell i favør dyp midtbanespiller. Selv om han selvsagt kan finne bedre kjemi med Friday, Pellegrino eller Erling på topp, har han kvaliteter som kanskje gjør han til den beste igangsetteren og ballfordeleren i eliteserien. Tenker for eksempel tilbake på hvordan han regelrett dominerte midtbanen mot vif x 2 i fjor fra sin midtbaneposisjon. Lundemo har både tempo, driv med ballen og skuddfoten som i mine øyne kler 10-er rollen mye bedre enn både Johan og ikke minst nå avgåtte Vaagan Moen.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3398

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Canário
                                    Håper Johan vil fortsette som dyp midtbanespiller. Da får han mye ballkontakt og kan styrer tempoet i kampen, og dermed i stor grad være taktsetter på midtbanen. Hans perioder som hengende spiss og kant kontra spillet han har vist som dyp midtbanespiller, er klasseforskjell i favør dyp midtbanespiller. Selv om han selvsagt kan finne bedre kjemi med Friday, Pellegrino eller Erling på topp, har han kvaliteter som kanskje gjør han til den beste igangsetteren og ballfordeleren i eliteserien. Tenker for eksempel tilbake på hvordan han regelrett dominerte midtbanen mot vif x 2 i fjor fra sin midtbaneposisjon. Lundemo har både tempo, driv med ballen og skuddfoten som i mine øyne kler 10-er rollen mye bedre enn både Johan og ikke minst nå avgåtte Vaagan Moen.
                                    I fjor synes jeg Johan lå altfor lavt i banen. Altfor ofte lå han jo mellom midtstopperne, noe som ga færre pasningsmuligheter fremover i banen. Dette førte igjen til veldig mye pasninger på tvers og i perioder lite bevegelser fremover.

                                    I kampene mot søpla førte Johan ballen forbi motstanders midtbaneledd og tvang midtstopperne til å gjøre vanskelige valg. DA var han meget god, men for det meste nøyde han seg med å ligge altfor lavt. Desverre var det for få kamper hvor Johan var villig/fikk lov til å bevege seg fremover. Hvor mye av skylda Haglund skal ha aner jeg ikke. Uansett mener jeg Johan vil komme bedre til sin rett fremover på banen hvor overblikket hans kommer mer til sin rett.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2320

                                      #78
                                      Dette er synsing fra min side, men kan han ble liggende lavt for å være mindre utsatt for skader? Det er en kjensgjerning at hvor høyere i banen en ligger, jo høyere er konsentrasjonen av spillere, og situasjonene er med uoversiktelige. Jeg for min del satt med hjertet i halsen hver gang noen puffet borti mannen - han gikk jo ned hver gang også.

                                      Kommentar

                                      • S-kill
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jan 2010
                                        • 79

                                        #79
                                        Hva skjer med Cyril?

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2541

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av S-kill
                                          Hva skjer med Cyril?
                                          Han skal vel med til La Manga. Pleier vel ikke å ta med spillere til La Manga for bare å være hyggelig?
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎