Molde FK - Lillestrøm SK - Fredag kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vidarw
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2006
    • 67

    Ikke skyld på faye, molde keepern vvar jo en vandrende katastrofe i forhold. Det eneste skikkelige positive var 2 omg til erling. Lover godt

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3178

      Opprinnelig skrevet av HSft
      Ikke forventet noe? Av en landslagskeeper som er like gammel som keepern til Milan?
      Jo, selvfølgelig - (selv om det bare er vi som vet det) - og det er jo derfor jeg mener han burde få spille. Han er ung og meget lovende, men samtidig et ubeskrevet blad. Da er godviljen fra de fleste betydelig større, dvs han har alt og vinne og ikke noe å tape.

      Kommentar

      • runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 565

        De som er jævlig overraska over at vi er sårbare for fravær av førsteelleveren; har dere i det hele tatt fulgt med på klubben de siste åra og skjønner hva ståa er? To dårlige matcher så langt i år, dette var ikke en av dem. Jevnspilt, effektivt Molde (minus fg, men det gjelds jo ikke). Vi trenger kippe, vi trenger origi og vi trenger nøkkelspillere som fungerer. Den faens gnålinga om at det er bare å pakke sammen og alt suger er så fuckings irriterende at jeg nesten ikke orker lese kamptråd (ikke til deg gif, som faktisk har substans i klaginga). Kan vi opprette en parallell kamptråd der man kan spre eder og galle uten innhold, så kan de som vil kose seg glugg der. Plis? "Alt-er-dritt-LSK s08 9 april 2016"
        runarM

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2541

          Lurer litt på hvordan det er å varme benken for LSK? På 3x90 minutter har man benytte 14 spillere. To av disse er keepere pga sykdom.

          Synes Runar Kristinsson at de som er på banen levere så bra at friske bein ikke har noe å si? Eller synes han dem på benken ikke holder mål?
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Enig. Faye var nok ikke fornøyd, men ikke helt krise, var foran ham de største feilene ble gjort. Origi er god nok, til at han kanskje hadde reddet poeng, men kan ikke forvente mer av Faye enda.

            Arni viste vel igjen at han er spiss, og ikke kant.
            Martin burde ikke spille sentralt, det er for ustabilt. For hver geniale pasning, kommer der jo 3 katastrofale.

            Erling var god syntes jeg, men heller han ut på kant siste del av kampen enn Arni.

            Synes og Runar kunne brukt hvertfall ett bytte til, for å få flere i kampform.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3338

              Hva tenker Rindarøy? Greit nok at han ikke er vår eiendom, men han kunne jo blitt i Start å spilt hver kamp fremfor å være backup for Mikalsen.

              Kommentar

              • runarM
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 565

                Opprinnelig skrevet av Trooond
                Martin burde ikke spille sentralt, det er for ustabilt. For hver geniale pasning, kommer der jo 3 katastrofale.
                Martin er en nøtt. Litt usikker på hva vi hadde skapt uten han med de andre alternativene vi har i stallen pdd, samtidig som han er en tikkende bombe ift balltap i farlige situasjoner. Spent på å se om en kamprusten Lundemo kan styre spillet nok til at vi klarer å skape nok mot etablert forsvar.
                runarM

                Kommentar

                • Langballa
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2014
                  • 321

                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                  Gidder ikke disse en ung urutinert keeper som gjør så godt han kan,men han har vist i alle år at han ikke er i nærheten av nivået. Svakt at det ikke har blitt hentet inn noe annet Hva skjer med Origi skadet i lang tid? Da rykker vi ned.
                  Ung? Han er vel 21? Ødegård er ung... Lund er ikke ung lenger

                  Kommentar

                  • zkinny
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2012
                    • 322

                    Opprinnelig skrevet av fjacob82
                    burde ikke RK gjøre noen flere bytter nå? Sikkert greit for ett par av gutta å få prøve seg litt. Vi får jo ikke poeng her nå alikkavel.
                    Bra tanke gang.. Vi får ikke poeng, så da kan de stakkara på benken like godt få rævkjørt seg litt...

                    Kommentar

                    • zkinny
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2012
                      • 322

                      Opprinnelig skrevet av Børge
                      Lurer litt på hvordan det er å varme benken for LSK? På 3x90 minutter har man benytte 14 spillere. To av disse er keepere pga sykdom.

                      Synes Runar Kristinsson at de som er på banen levere så bra at friske bein ikke har noe å si? Eller synes han dem på benken ikke holder mål?
                      Tipper Runar synes gutta på banen er så bra at og bytte ikke lønner seg..

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2325

                        Alle Molde kompisa jeg kjenner mente LSK spilte bra, faktisk så bra at de tok ikke seire for gitt inntill det siste minutt.
                        Stolple ut, vi er ikke i vinnersonen enda

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2541

                          Opprinnelig skrevet av kunden
                          Alle Molde kompisa jeg kjenner mente LSK spilte bra, faktisk så bra at de tok ikke seire for gitt inntill det siste minutt.
                          Stolple ut, vi er ikke i vinnersonen enda
                          Det er en eneste grunn til at LSK førte kampen: de lå under størstedelen av kampen. Smart av mfk å legge seg bakpå all den tiden LSK spiller bort ballen offensivt gang på gang. Man kan rose offensivt spill så mye man bare klarer, men man reder opp sin egen grav ved å gi bort ballen gang på gang.

                          Jeg vet jeg er fryktelig negativ nå, men to poeng på tre kamper er ræva etter den hypen som ble skapt etter treningskampene. Og mye av skylda legger jeg rett og slett på treneren med svak kampledelse, nær sagt en frykt mot friske bein og lar spillere som er totalt anonyme få fortsette på banen.

                          12 utespillere og 2 keepere på 3x90 minutter sier meg at Runar Kristinsson liker å slippe til spillere er en myte. Vent til Lundemo er tilbake - da klemmes nok Martin inn på kant for å få han på banen eller Lundemo ut på kant for spille seg i form. Nå er jeg super-pessimistisk, men skulle ikke forundre meg om det blir på bekostning av Moa slik at Jradi kan fortsette med å være usynlig i 2x45 min (litt mer med i dag, men han er usynlig i store deler av kampen).
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7056

                            Jeg står på mitt, vi ville vunnet kampen hvis vi hadde hatt noen i mål. Vi kommer til å ta masse poeng bare Origi kommer tilbake (men hvis han brekker beinet, rykker vi paradoksalt nok ned, for fy faen).
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2325

                              Under middels poenghøsting mot de dårligere laga. Vi taper mot Molde borte. Vi skal ligge på midten, utem å ødelegge all glede. Jo, vi er såpass bra at vi kan bli blant topp 4. Vi har en kyla i laget jeg liker. Dette vill betale seg i lengden

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Jeg står på mitt, vi ville vunnet kampen hvis vi hadde hatt noen i mål. Vi kommer til å ta masse poeng bare Origi kommer tilbake (men hvis han brekker beinet, rykker vi paradoksalt nok ned, for fy faen).
                                Jeg tviler på at vi hadde vunnet med Origi i kassa, men tror fort han hadde berga uavgjort for oss. Med et skikkelig forsvarsspill og færre hasardiøse pasninger hadde vi vunnet. Selv med Faye i goalen.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  At enkelte supportere ?? Står igjen og kjefter ut Erling etter kampen i dag gjør meg bare så forbanna flau.

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    Lett å bli negativ etter denne seriestarten. Men denne kampen gir meg optimisme. Vi skaper mye halvsjanser og en del gode sjanser og jeg vil si at kampen er ganske jevn. Vi er fortsatt alt for upresise med pasninger og mottak men likte drivet som var i gutta. Ofkir blir en hit i år igjen. Jardi viste til tider at han kan heve laget. Bonke skulle hatt andre sko. Martin er en løs kanon, varierer helt vilt med geniale ting kombinert med hårreisende feil. Skogseid må jobbe med mottak i fartsretningen. Mye bra av spissparet, men irritert på at Fredag noen ganger blir stående stille i stedet for å avverge offside og vinne tilbake ball i Moldes forsvar. Erling gjør mye bra og et steg i riktig retning. Forsvaret må strammes opp og Origi er superviktig i mål. Vi har bare spilt tre kamper og seier mot Sarp kan være starten på en god periode.

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av runarM
                                      De som er jævlig overraska over at vi er sårbare for fravær av førsteelleveren; har dere i det hele tatt fulgt med på klubben de siste åra og skjønner hva ståa er? To dårlige matcher så langt i år, dette var ikke en av dem. Jevnspilt, effektivt Molde (minus fg, men det gjelds jo ikke). Vi trenger kippe, vi trenger origi og vi trenger nøkkelspillere som fungerer. Den faens gnålinga om at det er bare å pakke sammen og alt suger er så fuckings irriterende at jeg nesten ikke orker lese kamptråd (ikke til deg gif, som faktisk har substans i klaginga). Kan vi opprette en parallell kamptråd der man kan spre eder og galle uten innhold, så kan de som vil kose seg glugg der. Plis? "Alt-er-dritt-LSK s08 9 april 2016"
                                      Folk som deg, som forlanger munnkurv og kun solskinnshistorier som gjør at jeg nesten ikke er her. Hvor er takhøyden og ytringsfriheten? Her er det faen meg bare gnåling fra en gjeng med besserwissere som forventer og forlanger at alle har samme mening som dem. Forumpoliti fra helvete, det er det dere er. En gjeng med sutrete drittunger!

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Folk som deg, som forlanger munnkurv og kun solskinnshistorier som gjør at jeg nesten ikke er her. Hvor er takhøyden og ytringsfriheten? Her er det faen meg bare gnåling fra en gjeng med besserwissere som forventer og forlanger at alle har samme mening som dem. Forumpoliti fra helvete, det er det dere er. En gjeng med sutrete drittunger!
                                        Neida, "forumpolitiet", det er meg det og jeg foreslår at all videre diskusjon om dette tas i "ting som irriterer meg grenseløst" -tråden. Her diskuteres Molde-kampen, ikke forumbrukerne.

                                        Stray Cat - moderator
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9413

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Jeg står på mitt, vi ville vunnet kampen hvis vi hadde hatt noen i mål.
                                          Gjort er gjort og spist er spist.

                                          I Kenya.

                                          Kommentar

                                          Working...