Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
    Jeg synes det burde være valgfritt om folk vil kjøpe supporterutstyr eller ikke, å utnytte etterspørselen etter billetter på den måten trodde jeg faen ikke var mulig av denne klubben!!
    "Tilfeldigvis" blir LSKs underskudd lagt frem dagen før dette salget...

    Skulle det først ha vært noe supporterutstyr som var obligatorisk å kjøpe burde det vært DEN NYE DIADORA DRAKTA!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Jeg synes det er helt hårreisende at en må betale minimum 520 kroner for å se den kampen. Billettprisene på 220 nede og 320 oppe får være så, men at de pålegger alle å kjøpe cupfinale-utstyr for 300 kroner ekstra, det synes jeg er å utnytte situasjonen, ufint akkurat som de som svartebørs selger billetter. At man i tillegg arrangerer en flott ordning så man ikke kan få kjøpt billetter ved siden av sine venner, synes jeg bare topper kransekaka. Da blir hvert fall festen for min del, halvvert
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • JhnY
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 975

        dude, vil si at øvredel av cola svingen vil koste ca 620spenn. helt utrolig...

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          Hadde det ikke vært for at NøFF solgte egne billetter i Cola-svingen kunne KFL/LSK solgt disse som unummererte og dermed unngått problemet med å ikke få stå sammen med "sine" kompiser. :evil:
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • JhnY
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 975

            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
            Hadde det ikke vært for at NøFF solgte egne billetter i Cola-svingen kunne KFL/LSK solgt disse som unummererte og dermed unngått problemet med å ikke få stå sammen med "sine" kompiser. :evil:
            Jeg tror ikke det blir så farlig når vi kommer dit alikevel. folk kommer nok til å stå der dem har lyst.. håper bare det ikke det er en kødd som starter å skrike rundt fordi han ikke fikk plassen sin...

            Kommentar

            • Liakanari
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 181

              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
              Jeg synes det burde være valgfritt om folk vil kjøpe supporterutstyr eller ikke
              Enig i den. Forstår jo at det er cupfinale-effekter det dreier seg om, men for en familie med trang økonomi blir dette en smule vanskelig å få til. Jeg må ihvertfall på den finalen, så får jeg se hva de andre velger å foreta seg når jeg har fortalt dem at det blir mye dyrere enn først antatt.

              Man har da massevis av skjerf og flagg fra før av... så å argumentere med at man vil farge stadion gul og svart synes jeg blir litt dumt. De som ikke har skjerf og flagg fra før av kan vel kjøpe dette selv...

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                Jeg har et silkesjerf fra 70-tallet, et Lillestrøm SK-skjerf fra 80-tallet og et Lillestrøm-skjerf fra 90-tallet. Ser ut til at Cupfinalen kom beleilig slik at jeg også får et skjerf for 00-tallet...
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  Æsj! Tenk på så stygt det blir med de som har kjøpt billetter til Cola-vingen gjennom NøFF som IKKE har like skjerf og flagg som oss...
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

                    Blir billig for de med familie som hadde planlagt cupfinale dette....
                    620 kr billetten, muligheter for å skaffe seg billetter på Qxl til samma prisen omtrent.
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      Jeg liker ikke å klage... Spesielt ikke siden vi ENDELIG er i finalen. Men min personlige mening er nå at skjerf OG flagg er litt vel "overkill." Et offisielt cupfinale-skjerf til 120,- kunne vært en fin gest, og gitt et lukratift mersalg for klubben. Men hva skal vi med det flagget?

                      Vil ikke alle kjøpt supportereffekter for 300,- MINST før denne kampen alikevel? Jeg har heldigvis penger og jeg liker å støtte opp kassa til Sportsklubben så jeg smiler og betaler, men det flagget skal de få beholde.

                      Det med alfabetisk salg av billetter nekter jeg å tro at man må følge i praksis. Den kommer man rundt på et vis.

                      Jeg mener, ...skal en familie på 4, som har betalt toogethalvttusen kroner for en søndag formiddags sosial hygge måtte sitte/stå på 4 forskjellige steder? Det er så dumt at jeg ikke klarer å tro det er sant.

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        Opprinnelig skrevet av Ola
                        Jeg mener, ...skal en familie på 4, som har betalt toogethalvttusen kroner for en søndag formiddags sosial hygge måtte sitte/stå på 4 forskjellige steder? Det er så dumt at jeg ikke klarer å tro det er sant.
                        Er en i familie har en vel oftest samme etternavn. Unntakene kan selvfølgelig ordne seg, det er ingenting som er umulig å fikse.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Fjeller'n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 905

                          Sitte kan dere gjøre foran TV'n.
                          Vi står. Og vi står sammen med de vi vil. Basta.

                          Stian
                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                          Kommentar

                          • ole
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Nov 2003
                            • 64

                            Dette pålegget om å måtte kjøpe supporterutstyr for 300 kroner for å få billett er helt hårreisende og jeg trodde ærlig talt ikke at klubben kunne synke så dypt og undervurdere sine egne supportere på denne måten her. Det lukter utpressing og det skinner tydelig igjennom at det KUN er pengene som rår, også ovenfor egne trofaste supportere. Ikke er dette spesielt billig heller.

                            Og når dem skriver at dem ønsker at Ullevaal skal være gult og sort denne dagen er jeg veldig spent på hva slags tilbud dem vil komme med ovenfor Moldesupporterne som naturlig nok egentlig ville brukt andre farger. Blir forresten spennende å se hva kongefamiliens representant er ikledd også! Hvis LSK ikke planlegger å male stadion da…

                            Her pålegger man alle supportere og spesielt barnefamilier store ekstrautgifter. En normal familie vil fort ryke på 1200-1500 ekstra pga dette kravet og enden på visa kan jo for noen bli at de ikke ser seg råd til å ta denne turen som de har sett frem til, kanskje, i flere år.
                            Kanskje dette er en gylden anledning for å få skvisa ut noen av disse til fordel til noen som kan synge høyere?

                            Når de også skriver at de har fått billettene ferdig utskrevet fra forbundet så må jeg nesten si heldigvis, for hva ville prisen ellers vært? Og hvis vi ikke reagerer nå, hva blir man pålagt å kjøpe ved billettsalget ved en eventuell cupfinale beste år???

                            Oppfordre til å kle seg i klubbfarger syns jeg en skulle gjøre, og lag gjerne noen attraktive greier til en grei pris. Skjerfene og flaggene blir sikkert fine de, og mange vil nok handle, men la nå dette her være opp til hver enkelt og ikke tving noen på denne måten her. Må nok dessverre innrømme at jeg nå er i tenkeboksen angående cupfinalebillett, kanskje ikke så mye pga de 900 ekstra jeg ryker på.

                            For meg er prinsippet viktigere.

                            Kommentar

                            • Liakanari
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 181

                              Veldig enig med deg, Ole. Jeg kjøper nok billett uansett, men dette er rett og slett utrolig lavmål fra LSK sin side. Skulle nesten tro at Kanari-Fansen ikke har gulsvart utstyr fra før... "vi vil farge stadion gul og svart" er et latterlig argument for å TVINGE folk til ekstra utgifter. 1200,- i ekstra utgifter for denne familien hvertfall. Håper det skjer noe i løpet av den uka som er frem til billettsalget, og at LSK fjerner dette patetiske pålegget.

                              Cupfinale - greit, men det får da være grenser!

                              Kommentar

                              • MoBee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 958

                                Spørsmål

                                Min øster med mann og to barn er medlem i kanarifanse, men er i spania til lørdagen. Er det noen som vet om jeg kan ta med kortene deres og kjøpe med billetter til dem?

                                Kommentar

                                • MoBee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 958

                                  Eeeeeh

                                  Min Søster, ikke øster...

                                  Kommentar

                                  • demian
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2005
                                    • 228

                                    Spørsmålet er om det er lovlig å gjøre det på denne måten, å selge i pakke. Noen andre som var inne på det, og sikkert noen som kommer til å kontakte forbrukerrådet, eller hva dem heter.
                                    ULTRAS FELT C

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      Opprinnelig skrevet av demian
                                      Spørsmålet er om det er lovlig å gjøre det på denne måten, å selge i pakke. Noen andre som var inne på det, og sikkert noen som kommer til å kontakte forbrukerrådet, eller hva dem heter.
                                      Det har vært prøvd før, og de kunne ikke nekte klubben å selge med flagg/skjerf.

                                      Petter

                                      Kommentar

                                      • ole
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Nov 2003
                                        • 64

                                        Men vi kan velge å la være...

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          Vi kan absolutt velge å la være å kjøpe billetter. Ingen tvil om det.

                                          Men gjør vi det?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎