Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Franken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1036

    Etter denne klagestormen forventer jeg en redegjørelse fra LSK, om hvorfor det er besluttet å gjøre det på denne måten.

    Såpass kan vi vel forlange?

    Jeg har 620kr klare, om jeg er en av de som får billett. Men som andre har sagt, dette er en prinsippsak. Og heller ikke jeg liker måten det er gjort på. Liker det ikke i det hele tatt.
    Fra Baillsund

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      Forklaringen er vel ganske enkel og grei; klubben vil tjene mer penger på cupfinalen.

      I mine øyne er dette helt riktig. Klubben sliter med å gå i null. Det er vel riktig å benytte sjansen til å tjene litt ekstra på supporterartikler da. Dessuten er det en fair deal å få oppleve årets største fotballhappening (med lsk i hovedrollen!) for 600 kr.

      Å beskrive noen innlegg på forumet som klagestorm er vel også litt drøyt..
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        Fy faen for ett latterlig opplegg!!!! Må kjøpe med skjerf og flagg????? :evil: :evil:

        Herregud, for dem som har detta a? billettene koster 385 kr ellerno så skal LSK ha OVER 600 for dem!! Dette er LATTERLIG!!!

        Kommentar

        • Necrite
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2005
          • 164

          Opprinnelig skrevet av Kanariz
          Fy faen for ett latterlig opplegg!!!! Må kjøpe med skjerf og flagg????? :evil: :evil:

          Herregud, for dem som har detta a? billettene koster 385 kr ellerno så skal LSK ha OVER 600 for dem!! Dette er LATTERLIG!!!
          Greit. det er kanskje ikke helt riktig, men som sagt klubben trenger penger. Og alle vil på Cupfinalen, sannsynligvis vil de fleste betale det som det måtte koste.
          Hvis man ikke vil ha skjerf og flagg til 620,- så kan man jo alltids prøve å få kjøpt billett fra billettkontoret f.eks. Der koster jo billettene bare 1290,- for en kortsidebillett selv UTEN et spesiallaget (som jeg regner med at det er) Cupfinale skjerf og flagg.

          Håper at det kunne vært gjordt mulig å legge ut listen med medlemsnummer i KFL på kfl.no med de som er kvalifiserte uansett. Slik at de fleste ikke trenger å bekymre seg om denne posten som man vet man ikke helt kan stole på at rekker frem i tide. Jo fortere man får vite om man er kvalifisert eller ikke, hvor lettere er det å planlegge. Og ikke snakk om nervøsitetet om å muligens ikke få billett
          Fugla er RÅ... Forza fugla

          Kommentar

          • Kay
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 763

            Dersom KFL motarbeidet forslaget om "mersalg" uten gehør, slik det kan virke som av tidligere innlegg av Petter. Da syns jeg det er på plass med en markering.

            Denne markeringen må selvfølgelig ikke skje på cup finalen, men hva med f.eks. å ikke synge noe som helst før kampen og de første 20 minuttene i kampen mot BG. Med det trøkket man er vant til på åsåsen i år, tror jeg det ville blitt tydelig lagt merke til.

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              Opprinnelig skrevet av Kay
              Dersom KFL motarbeidet forslaget om "mersalg" uten gehør, slik det kan virke som av tidligere innlegg av Petter. Da syns jeg det er på plass med en markering.

              Denne markeringen må selvfølgelig ikke skje på cup finalen, men hva med f.eks. å ikke synge noe som helst før kampen og de første 20 minuttene i kampen mot BG. Med det trøkket man er vant til på åsåsen i år, tror jeg det ville blitt tydelig lagt merke til.
              Nå vil jeg ikke akkkurat gå innpå hvordan vi har jobbet, men de vet ihvertfall at vi er i mot det.

              Noen offisiell protestform kan nok ikke KFL begi seg utpå denne gang.
              Hva undergrupper og andre finner på, det er opp til dere.

              Petter

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                Jeg slenger meg på lasset av de som ikke er særlig fornøyd med det tvungne ekstra-utlegget. For min egen del, så hadde jeg høyst sannsynlig brukt mer enn 300 på effekter uansett, men er det én ting jeg hater, så er det TVANG!. Så da får det bli tenkeboksen inntil videre.

                Men, som enkelte også har minnet om: LSK har ikke den sunneste økonomien av norske fotball-klubber, eller hva?
                Les gjennom tråden "Nye Spillere" og kom med et forsiktig anslag over hva den ønskelista vil koste, og tenk så igjennom hvor LSK skal hente pengene fra...

                Til slutt: Jeg må nesten flire litt av de som snakker om å stå alene. Her får vi muligheten til å stå blant en familie på 6000+! Go figure...
                Knurr...

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Jeg synes ikke vi burde gjøre en markering på kamp, det er tross alt ikke spillerne og Uwe som har tatt denne beslutningen. For de som synes det er helt greit at LSK pålegger folk å kjøpe supportereffekter for 300 kroner ekstra, får det være deres egensak, men tenk dere om med tanke på at alle kanskje ikke har en VELDIG sterk økonomi og at for en familie på 5 kan 300 kr pr pers. svi ganske godt. Jeg synes ingen ting om at dette skal presses på, de kunne heller hatt et tilbud på cupfinale-effekter hvor kanskje noen av spillerne hadde møtt opp på salgsdagene, da hadde sikkert flere kjøpt med litt for å støtte LSK. Hvis argumentet er at LSK må utnytte sportslig suksess for å skaffe seg økonomi; ja, da skal jeg love deg at det vil bli dyrt å være LSK supporter de neste 10-15 åra, for nå går det bare en vei med LSK, og det er oppover. Nettopp derfor synes jeg dette er helt feil. Protest, ja! På kamp, nei!
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • KickassKlemp
                    Medlem
                    Møteplager
                    • May 2005
                    • 88

                    Billettfordeling

                    Holder på å begynne å grine her. Har vært medlem av fansen i 11 år, men har oppholdt meg i utlandet i år og fikk ikke meldt meg inn før etter kvartfinalen i år.

                    Har bestilt billett hjem til Norge til finalen, men reglene for fordeling gjør vel brått så jeg ikke får billett! Er denna regelen helt uten unntak? Føles ganske jævlig å ikke få billett når man har somla et år etter å ha støtta klubben og fansen i 11 år. Kjipt å betale for å fly hjem bare for å henge seg i garasjen på Fetsund 6. november...
                    Klempern. Translation german-english: Hammer
                    Hammer: To defeat (a person, a team) resoundingly

                    Kommentar

                    • Bill
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Oct 2005
                      • 4

                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Protest, ja! På kamp, nei!
                      Som om jeg skulle sagt det selv! Vi får legge hodene våre i bløt i tenkeboksen og se om vi kommer opp med en bra måte å gi uttrykk for vår misnøye på, uten at det går ut over Uwe og gutta.

                      Kommentar

                      • Kay
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 763

                        Opprinnelig skrevet av petter
                        Opprinnelig skrevet av Kay
                        Dersom KFL motarbeidet forslaget om "mersalg" uten gehør, slik det kan virke som av tidligere innlegg av Petter. Da syns jeg det er på plass med en markering.

                        Denne markeringen må selvfølgelig ikke skje på cup finalen, men hva med f.eks. å ikke synge noe som helst før kampen og de første 20 minuttene i kampen mot BG. Med det trøkket man er vant til på åsåsen i år, tror jeg det ville blitt tydelig lagt merke til.
                        Nå vil jeg ikke akkkurat gå innpå hvordan vi har jobbet, men de vet ihvertfall at vi er i mot det.

                        Noen offisiell protestform kan nok ikke KFL begi seg utpå denne gang.
                        Hva undergrupper og andre finner på, det er opp til dere.

                        Petter
                        Da er det nok ikke noe poeng med markering.

                        Det blir stadig nevnt lsk sin dårlige økonomi i denne saken, og vi er vel de fleste ganske enige om at dette er noe som er gjordt for at lsk skal tjene bedre. Det er forsåvidt greit nok for min del, de kunne f.eks. valgt å bare selge bilettene til 500 kr stk og sansynligvis tjent like mye, og at du ikke fikk noe skjerf og flagg. Så løsningen er på en måte litt god, men også litt feigt. Påstanden om at dette gjøres forde de vil farge ullevål gul og svart faller jo igjennom som en dårlig kamuflert dekkopperasjon.

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          Men Petter; før jeg blir forbanna:

                          Hva var det preiket om at hele Cola var vår? Er det bare jeg som misforstår eller gjelder bare billettene cola øvre?

                          Hvordan i granskauen skal vi organisere en stående syngene gjeng der oppe, hvor vanlige LSK fans også får billetter, som i utgangspunktet er nummererte?

                          *venter på svar*
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • KickassKlemp
                            Medlem
                            Møteplager
                            • May 2005
                            • 88

                            sjanser?

                            Skreiv et innlegg her for litt sia, kan noen svare på den og eventuelle muligheter til billetter? Hadde vært fint....er det kjørt?
                            Klempern. Translation german-english: Hammer
                            Hammer: To defeat (a person, a team) resoundingly

                            Kommentar

                            • Fugla
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 1718

                              Re: Billettfordeling

                              Opprinnelig skrevet av KickassKlemp
                              Holder på å begynne å grine her. Har vært medlem av fansen i 11 år, men har oppholdt meg i utlandet i år og fikk ikke meldt meg inn før etter kvartfinalen i år.

                              Har bestilt billett hjem til Norge til finalen, men reglene for fordeling gjør vel brått så jeg ikke får billett! Er denna regelen helt uten unntak? Føles ganske jævlig å ikke få billett når man har somla et år etter å ha støtta klubben og fansen i 11 år. Kjipt å betale for å fly hjem bare for å henge seg i garasjen på Fetsund 6. november...
                              Helt enig... de satser her på alle fjortisene som har meldt seg inn tidlig i år fremfor folk som har støttet og betalt medl.kontigent i alle år...
                              Homer Simpson.



                              www.ultrassarp.no

                              Kommentar

                              • Bobbythabird
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Aug 2005
                                • 115

                                Jeg har billetter til cola svingen! Fikk billetter pr Tlf! HAr fått kvittering i posten 4bill. a cola svingen

                                HER SKAL DET BLI LIIIIIV!!!!
                                Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                                Kommentar

                                • Do'h
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 1891

                                  Helvette. På denne kampen skal ALLE faen meg synge og stå på Cola.
                                  Jeg driter i om du er gammel, har brukket beinet eller er Molde supporter.
                                  Hele den drittribunen skal gløde.
                                  LSK FOR GULL 2006

                                  Kommentar

                                  • Ranakanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 487

                                    Helt enig, den som pokker meg ikke synger og er med på å lage liv i cola-svingen bør helst holde seg hjemme.

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      Er det noen som veit hvor mange billetter de forskjellige kvotene det blir kalt har fått?

                                      På hvilke kvote skal man handle?
                                      • Har du både sesongkort og er medlem av Kanari-Fansen? Da handler du på sesongkort-kvota.
                                      • Er du medlem i både LSK og KFL? Da handler du på LSK-kvota.
                                      • Er du kun medlem i KFL? Vel, da havner du på KFLs kvote.

                                      Ser på dette som litt interessant og vite.


                                      Angående tifo: Siden LSK påtvinger oss skjerf og flag så ligger det litt ann til at veldig graits flaggtifo for KFL. Hvis alle har med de flagga som vi MÅ kjøpe (herrigud) så blir det et veldig mektig flagghav, meget mulig det største flagghavet noen gang i norge. (men liker ikke at vi blir påtvunget dette av klubben, får ikke sagt det mange nok ganger. LATTERLIG. Vår familie må ut med 1500kr ekstra pga dette. Vi hadde nok uansett nok brukt 400kr på skjerf flagg eller lignende, men ikke 1500kr.
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        Hadde LSK virkelig ønsket å tjene penger på dette burde de ikke ha solgt via sportshuset. Da er det jo sportshuset som sitter igjen med mesteparten av overskuddet. Eller tar jeg feil?
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • Liakanari
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • May 2004
                                          • 181

                                          En tanke jeg plutselig fikk..

                                          Virker som om LSK ikke har tenkt på familiene oppi alt dette. De kunne ha tilbudt hver familie en supporterpakke hver, og hvis det var fler i familien som ville ha cupfinale-produkter kunne de fått tilbud om å kjøpe dette selv, istedet for å påtvinges det. Synes fortsatt hele opplegget er latterlig, særlig for familier.

                                          Håper jeg formulerte meg riktig nå..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎