Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ErikB
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 360

    Petter, din sadist.
    Nå sitter du vel og koser deg med pils og potetgull, mens du ler av oss stakkarer som sitter og trykker update to ganger i sekundet?
    Ja ja, kvelden er ung, jeg vet. Kommer det no' info snart?
    Det er kjedeliiiiig å sitta her og trøkke, vi må ha visshet!! :wink:

    -erik
    Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      Opprinnelig skrevet av ErikB
      Petter, din sadist.
      Nå sitter du vel og koser deg med pils og potetgull, mens du ler av oss stakkarer som sitter og trykker update to ganger i sekundet?
      Ja ja, kvelden er ung, jeg vet. Kommer det no' info snart?
      Det er kjedeliiiiig å sitta her og trøkke, vi må ha visshet!! :wink:

      -erik
      Hehe, jeg venter på skrivet selv jeg Det er en annen som skal forfatte det, jeg bare publiserer det.
      Det går nok bra skal du se

      Petter

      Kommentar

      • Liakanari
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 181

        Opprinnelig skrevet av petter
        Vi kan absolutt velge å la være å kjøpe billetter. Ingen tvil om det.

        Men gjør vi det?
        Vi kan vel komme med en eller annen form for markering, sånn som perta påpekte på Lista? Vel vel..

        Kommentar

        • Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

          Har styret i kfl gjort noe som helst for å få Lsk til å droppe de fantasiske pakketilbudene??? Eller?

          Synes det er jævli skuffende av klubben!
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

          Kommentar

          • Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

            Neste cupfinale får vi kun kjøpt billett med hotellpakke i Lillestrøm :lol:
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

            Kommentar

            • Liakanari
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 181

              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
              Har styret i kfl gjort noe som helst for å få Lsk til å droppe de fantasiske pakketilbudene??? Eller?

              Synes det er jævli skuffende av klubben!
              Trist om man bare godtar dette sånn helt uten videre, syns jeg. Hva er en klubb av LSKs størrelse uten sine supportere? (Muligens noe merkelig formulert, men la gå..)

              Kommentar

              • Fjeller'n
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 905

                Opprinnelig skrevet av Liakanari
                Vi kan vel komme med en eller annen form for markering, sånn som perta påpekte på Lista? Vel vel..
                Betal for hele pakka, ta med skjerfet som et klenodium og la flagget ligge igjen med en innstruks om hvor det kan stappes.

                Stian
                "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                Kommentar

                • Liakanari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 181

                  Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                  Opprinnelig skrevet av Liakanari
                  Vi kan vel komme med en eller annen form for markering, sånn som perta påpekte på Lista? Vel vel..
                  Betal for hele pakka, ta med skjerfet som et klenodium og la flagget ligge igjen med en innstruks om hvor det kan stappes.

                  Stian
                  Kommer nok til å betale for hele pakka jeg, om ikke LSK endrer på det, men synes likevel det er forkastelig.

                  Blir tingenes tilstand slik som de er nå, blir det kun meg fra denne familien som stiller seg i billettkø desverre. Men nok om det, vi får se hva som skjer.

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    Jeg synes vi burde kunne forvente såpass at de fjerner pålegget om å kjøpe skjerft og flagg for å få billett. Minst 90% av Kanari-fansen har enten drakt, skjerf, flagg eller en form for supportereffekt som viser hvilket lag de støtter, og at man da skal utnytte og tjene penger på at folk vil på cupfinalen, synes jeg er lavmålt av Lillestrøm Sportsklubb. Jeg synes rett og slett det er usmakelig. Hvilket signal sender dette ut? Jeg er selv i ungdomsalderen og baser ikke i penger for å si det mildt, å bruke 300 kroner ekstra på no tull jeg ikke trenger, da jeg har supportereffekter fra før synes jeg er waste of money. Jeg sparer og sparer, fordi jeg vet at neste år kommer LSK med 2 knallfete nye drakter som jeg SKAL ha når de kommer ut, LSK kan vente seg en kjempeopptur på effektsalg nå som de får seg nye drakter osv, og alikevel skal de tjene masse penger på cupfinalen. Hva skjer om vi vinner serien? Skal man bli pålagt å kjøpe "Vi vant serien 2006" - genser til 800 kroner før man får kjøpt sesongkort til neste sesong? Skal LSK ved sportslig suksess presse sine fans for penger? Er det en fin måte å behandle sine tilhengere på? Jeg tror nå at flere vil backe ut på grunn av dette, innkludert meg selv da jeg ikke har råd til å betale over 500 kroner for å se en fotballkamp på Rad 6, plass 15, mens mine venner står spredd rundt på resten av stadion. Snakk om å ta gleden fra folk, da ser nok hvert fall mine kretser det bedre å hygge seg med snaks foran TV'n.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Fritz
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2004
                      • 1033

                      Enig med alle som er skuffet over Sportsklubben. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe supporterutstyr, og å støtte Sportsklubben økonomisk, men jeg vil selv velge når- og hva jeg handler.

                      Klubben utnytter sine mest trofaste supportere ved å gjøre det på denne måten, og jeg hadde faktisk ventet mer respektfull behandling av de tusenvis av mennesker som bruker tid og penger på å følge Lillestrøm Sportsklubb.

                      Spør du meg burde Kanari-Fansen kreve ovenfor Sportsklubben at de går bort i fra denne ordningen. Det verste som kan skje er at klubben ber de dra til helvete - men da har man i det minste sagt i fra.

                      Kommentar

                      • LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

                        På tide med en stille og ikke-syngende ståtribune igjen som markering?
                        LasseN

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2881

                          Har et spørsmål her som jeg håper noen kan svare på!! Hvis jeg sender medlemskortet mitt i fansen til en kompis. kan han da kjøpe bilett til seg selv med hans kort, og samtidig kjøpe til meg med mitt??
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • Fugla
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 1718

                            Dette er sinnsvakt LAVMÅL!!!

                            Har ikke ledelsen i KFL hatt en dritt de skulle sagt i denne saken eller har de samtykket i at dette er en god idé???
                            Homer Simpson.



                            www.ultrassarp.no

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              Da har vi endelig blitt ferdig med informasjonen om cupfinalen 2005 som skal ut til Kanari-Fansens medlemmer.

                              Fordeling av billetter :

                              LSK har fått rett over 6000 billetter som har blitt kvotefordelt til følgende grupper : sponsorer, LSK-medlemmer, tillitsvalgte og medlemmer av Kanari-Fansen Lillestrøm.

                              For at fordelingen skulle bli mest mulig rettferdig ble vi tidlig i forhandlingene enige om at selv om man har medlemskap i LSK og KFL, samt sesongkort, så får man kun en billett. Måten dette har blitt gjort på er at man har vasket de forskjellige listene opp mot hverandre, slik at dette skulle gå så smertefritt som mulig.

                              På hvilke kvote skal man handle?
                              • Har du både sesongkort og er medlem av Kanari-Fansen? Da handler du på sesongkort-kvota.
                              • Er du medlem i både LSK og KFL? Da handler du på LSK-kvota.
                              • Er du kun medlem i KFL? Vel, da havner du på KFLs kvote.

                              Som dere ser av dette, så får KFL enda flere medlemmer på tribunen enn sine tilmålte billetter, og tilslutt sitter vi igjen med over 50% av LSKs billettkvote, noe som slettes ikke er galt.

                              Som dere sikkert alle har skjønt, så kan dessverre ikke alle medlemmene i KFL få billett på vår kvote, og for å få det mest mulig rettferdig, vil det gå på når medlemsskapet for 2005 ble betalt, jo tidligere du betalte ditt medlemsskap, desto større sjanse har du til å få billett.

                              Vi vil uansett sende ut et brev pr post snarest til de som som er ”kvalifisert” til å kjøpe billett.

                              Mottar du ikke dette brevet, samt at du heller ikke passer inn i de andre kvotene (du er kun medlem av KFL) vil du dessverre ikke ha mulighet til å kjøpe billett i første omgang.

                              Salget av billetter vil KUN foregå på LSK-shopen, og salget organiseres slik :
                              Fredag 14. oktober kl 1600-2100 : Salg for tillitsvalgte i LSK og SESONGKORT
                              Lørdag 15. oktober kl 0900 – 1800 : Salg for LSK og KFLs medlemmer.

                              Bor du utenfor Østlandsområdet, ta kontakt med Jan Jensen på jan@kanari-fansen.no for bestilling av billetter. Personer på Østlandet må selvfølgelig MØTE. (Har du ikke mulighet til å komme, send noen med ditt medlemskort, slik at de kan handle for deg.)

                              KFLs medlemmer og sesongkortinnehaverne vil i denne kampen få plasser på Cola Øvre, og prisen for billettpakker der er 620 kr, noe som inkluderer skjerf og flagg (må kjøpes).
                              Kanari-Fansen står for organiseringen av hele Cola-tribunen denne dagen, noe som selvfølgelig innebærer at Norge igjen vil se hvem som virkelig lager stemning på tribunen.

                              Andre viktige ting ang cupfinalehelgen :

                              Transport
                              Bussbilletter til cupfinalen selges på LSK-shop fra fredag 14/10-2005 og vil koste 100 kr. Dette inkluderer også en pen sum i TIFO-støtte som vi er meget avhengig av for å få til den planlagte TIFOen denne dagen.
                              Avreise søndag 6/11-2005 klokken 1100 fra Alexander Kiellandsgate. La oss lage vår største kolonne sammen, noensinne, så kjøp bussbilletter.
                              For mere informasjon : tony@kanari-fansen.no

                              Fest&Moro
                              LSK sammen med utelivsbransjen i Lillestrøm og Kanari-Fansen arrangerer fest på Stortorget. Gigantisk telt skal leies inn, slik at flere tusen skal få plass. Mere detaljert info på dette kommer senere.

                              Hotel i Lillestrøm :
                              Hotel Arena, Carlton hotel og Fagberborg hotel er hotellene som ligger veldig sentralt til for deg som vil bo nære festen denne helgen.

                              Utstyr :
                              I tillegg til supporterpakka som følger med finalebillettene, vil også LSK-shop ha en mengde nye artikler på plass til denne kampen. Mer detaljert info vil komme her på kfl.no og på www.lskshopen.no.

                              TIFO
                              TIFO-gruppa, trenger masse hjelp til å lage denne gigantiske TIFOen som er planlagt, ta kontakt med Rune Kvalheim på mail rune@kanari-fansen.no eller tlf 93416133

                              For ytterligere informasjon
                              Petter : petter@kanari-fansen.no
                              Jan : jan@kanari-fansen.no
                              Arild : 97531931

                              Kommentar

                              • Necrite
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2005
                                • 164

                                Gutta trenger uansett støtte på Cupfinalen!!! den skal hjem til Lillestrøm.
                                sportsklubben har kanskje lagt litt merklig måte å selge bilettene på med tillegg?

                                Men en markering på dette bør uansett ikke gjøre på CUPFINALEN!!!!

                                Kommer til ågjøre og betale det jeg må for komme meg dit.
                                Litt usikker på hvordan det blir.
                                Da jeg er kun medlem av KFL, ikke lsk.
                                Og om jeg kan få kjøpt med bilett til et familie medlem som ikke kan være hjemme ved salg som faktisk er medlem i LSK.

                                Men regner med det ordner seg.
                                Krysser fingrene for det. og at alt blir godt avklart før lørdagen kommer for min del.
                                Fugla er RÅ... Forza fugla

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  Opprinnelig skrevet av Fugla
                                  Dette er sinnsvakt LAVMÅL!!!

                                  Har ikke ledelsen i KFL hatt en dritt de skulle sagt i denne saken eller har de samtykket i at dette er en god idé???
                                  Har fått frem vår mening, men dessverre, her har ikke vi mye vi skulle ha sagt.

                                  Petter

                                  Kommentar

                                  • Kanarijenta
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 504

                                    Det er vel salg på tirsdag og, og sesongkortinnehaverne kan jo kjøpe alle dagene? Eller kan dem bare kjøpe på fredag i følge det siste Petter skrev..? De jeg skal dit med har sesongkort, og jeg er medlem av KFL, så hvis jeg da får billett så må jeg stå ALENE! ÆÆH!

                                    Venter i spenning på mail fra kfl de neste dagene. Føler meg ikke så veldig sikker på at jeg får billett nå
                                    Super Kanaris

                                    Kommentar

                                    • kulfugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2005
                                      • 256

                                      jeg må ha det inn med teskje jeg, men da jeg betalte kontigenten min i januar/februar, har jeg relativt god sjanse til å få tilbud om billett da? og hvordan vil den "handelen" foregå? hvordan ser flaggene og skjerfene ut forresten?
                                      Forza fugla!

                                      Kommentar

                                      • Fugla
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 1718

                                        Jeg synes skikkelig synd på de stakkars medlemmene som har vært medlem i 13 år (som meg selv) og har betalt kontigentet punktlig hvert eneste år og i år kanskje har vært tregt ute og for det skal de svi...???

                                        Har ikke ledelsen hørt om ansinitet??
                                        Homer Simpson.



                                        www.ultrassarp.no

                                        Kommentar

                                        • Kanarijenta
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2005
                                          • 504

                                          Jeg betlate vel i slutten av juli/begynnelsen av august, så da har vel jeg en relativt dårlig sjanse da
                                          Super Kanaris

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎