Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    Opprinnelig skrevet av petter
    Ifølge en persons mening på LSK-lista blir det unummerert ja.
    Det offisielle er at det blir nummerert.

    Petter
    Nå, ja. Det er vel flere i KFL som har hevdet dette i forkant. Men, men - det får tiden vise hva det ender opp med. Regner med folk er med å synger UANSETT hvem dem står sammen med!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Liakanari
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 181

      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Opprinnelig skrevet av petter
      Ifølge en persons mening på LSK-lista blir det unummerert ja.
      Det offisielle er at det blir nummerert.

      Petter
      Nå, ja. Det er vel flere i KFL som har hevdet dette i forkant. Men, men - det får tiden vise hva det ender opp med. Regner med folk er med å synger UANSETT hvem dem står sammen med!
      Visst faen. Får jeg tak i billett skal jeg synge for full hals!

      Kommentar

      • Necrite
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2005
        • 164

        Uansett forskjell på TEORI og praksis.

        ordner seg alltid hvis 5 kompiser kommer inn og har nummerert plasser sprett rundt.
        Fugla er RÅ... Forza fugla

        Kommentar

        • Fritz
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 1033

          Opprinnelig skrevet av petter

          Ifølge en persons mening på LSK-lista blir det unummerert ja.
          Det offisielle er at det blir nummerert.

          Petter
          Så lenge Lillestrøm Sportsklubb ikke klarer å selge billettene på en måte som sørger for at familier og venner får stå sammen på kamp, kommer svingen i praksis til å bli unummerert på kampdagen - folk kommer ikke til å akseptere å måtte stå "alene", og vil ta seg til rette.

          I ´92 satt Frank Grønlund i en campingstol foran toalettet på Martin´s og solgte billetter til finalen, det så rimelig døvt ut, men selv det opplegget fungerte bedre enn det LSK legger opp til nå.

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            Blir litt kjipt å betale 620 kr pr billett til unga hvis ikke de får SETT kampen. Men den stemningen som blir når LSK, forhåpentligvis, løfter pokalen vil jeg ikke de skal være foruten. Kanksje ONCE IN A LIFETIME!
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Anders_Bakken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 542

              Jeg stusser litt på en ting...kikka på lsk.no om bilettinfo'n der. "Medlemskort er de kortene som sitter på giroen dere får for medlemskontingenten (papirkort med plast bak) "???? Er jeg tett i hue eller..hva mener de liksom??
              Det er vel det vanlige medlemskortet som skal vises fram..samme som man benytter på martins blant annet ..plastkortet?

              Kommentar

              • Ranakanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 487

                Det er medlemskortene til LSK, ikke forveksle dem med KFL sine vettu

                Kommentar

                • Anders_Bakken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 542

                  Okai!Takk!!

                  Kommentar

                  • Necrite
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2005
                    • 164

                    å har du ikke den lille plastlappen fra LSK, men bare plastkortet fra kfl.

                    Så må du få brev fra kfl med beskjed om at du er en av de "kvalifiserte"
                    før det nytter å ta turen ned.

                    Ettersom jeg har skjønt.
                    Fugla er RÅ... Forza fugla

                    Kommentar

                    • JhnY
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 975

                      *vente på mail eller post*

                      Kommentar

                      • elsker78
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jan 2004
                        • 217

                        Hei alle fugla folk!
                        syns vi skal slutte med denne suttringa. ikke bare her,men også til alle de (sensurerer meg selv) på lista. hehe.....kødda.

                        JA alle vil selvfølgelig på Ullevål og se lsk spille finalen,men sånn blir det ikke bare. Ja fordelinga er vel ikke jeg heller helt fornøyd med,men lite vi får gjordt med det. Ja det blir dyrt med disse pakkene,men det er f...verdt det. skjønner for en familie på 4-5 pers at det blir mye penger,men dette har vi ventet på utrolig lenge,så jeg syns vi skal ta oss råd til dette. dere hadde brukt en god del penger,uansett pakke løsningen el ikke.
                        Syns de som ikke får billett el har råd til dette burde få "pumpen" sin inn til Oslo uansett og sette de riktige farger på tigerstaden. vise disse Oslo folka at vi støtter laget uansett hvor og når. Tenk på molde supporterne,de får jo ferre billetter enn oss, de kommer til og være "mange" i oslo denne dagen(helgen). kan jo ikke la det skje at det blir flertall av dem i oslo. La oss vise VIF,LYN og lille Molde at vi er mange og sterke og at vi er de som tilhører på toppen.både på banen og som supportere. tenk dere den stemmninga vi kan lage i oslogryta hvis det blir seier. (20.000 tomme seter fylles av kanaris) det er ikke bare duer som går i gatene i oslo den natten,men også kanarifugler. Et hærlig syn. (noen som var i oslo sentrum da Norge slo Brasil?????????)

                        Støtt Fugla uansett (uff,høres jo ut som sykkelmann nå jo)


                        GOD HELG


                        nr 7


                        Kommentar

                        • demian
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Apr 2005
                          • 228

                          amen
                          ULTRAS FELT C

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2886

                            stusser litt på den plastlappen jeg å! jeg må sende kanari kortet mitt til en kammerat så han kjøper for meg. men stoler faen ikke på posten, dem er faen så treige. jeg veit jo ikke når jeg får mailen eller brevet :roll:
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • demian
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2005
                              • 228

                              amen
                              ULTRAS FELT C

                              Kommentar

                              • Ultras_2013
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Aug 2005
                                • 46

                                (KFLs medlemmer og sesongkortinnehaverne vil i denne kampen få plasser på Cola Øvre, og prisen for billettpakker der er 620 kr, noe som inkluderer skjerf og flagg (må kjøpes). )


                                fy faen for no sprøyt.... nei noen sånt trodde jeg aldri jeg skulle få se i Lillestrøm sportsklubb.. jeg blir direkte sint, på måten de utnytter situasjoen for og tjene mest mulig penger på supportere som er trofaste....
                                den som har funnet opp denne ideen kan bare gå og legge seg.. makan til uhøflighet kan man lete lenge etter...
                                forbanna møkka folk som styrer med dette

                                Kommentar

                                • Liakanari
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2004
                                  • 181

                                  Jepp.... trodde aldri dette om klubben jeg eLSKer. Men... om vi lar oss utnytte så.. men seriøst - TVINGE folk til å betale 300 ekstra i utstyr som man allerede har fra før, der eneste forskjell er at dette er cupfinale-produkter... og hvis ikke, så får man ikke billett. Hør på dere selv LSK, det er jo direkte latterlig.

                                  Kommentar

                                  • e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

                                    Helt greit at LSK selger biletten sammen med noe supporterutstyr.
                                    Og det som er bra er at det er ikke bare de 2000 mest trofaste supportene som kjoper, men det er 4000 andre i tilegg.

                                    Jeg vil se LSK i toppen av norsk fotball framover. Da ma de tjene penger. Dere som sier dere er sa trofaste supportere. For dere er det vel et lite offer a stotte klubben i vare hjerter med 300kr nar det samtidig er 6000 andre som ogsa stotter klubben med 300 kr. Klubben ma benytte denne muligheten til a tjene penger. Det har bltt et voldsomt pengegap mellom klubbene i norsk fotball og dette vil bare oke. De klubbene som ikke henger med okonomisk kommer til a bli sjanselose sportslig. Dette toget gar na og det vil jeg gjerne vare med pa. Jeg vil se LSK banke Enga ogsa til neste ar og a vinne serien.

                                    Det klubben her gjor kan enten sees pa som utnytting av supportene og at man er imot av prinsipielle grunner. - eller det kan sees pa som en mate a gi supportene det de vil ha. Nemlig sportslig suksess.
                                    Jeg synes det har vart et godt samarbeid mellom LSK og KFL. Og jeg synes LSK har stottet KFL like mye som KFL stotter Lillestrom. Ville vart fint for samarbeidet mellom klubben og supportene at leder i KFL gar ut a stotter det klubben her gjor.

                                    Det ressursene ma sttes inn mot na er a fa organisert cola svingen slik at der blir det fult med staende og syngende supportere. Og til helvete med nummererte plasser. Vi klarer a finne en plass sjol. Sa det er ingen ting a bry seg om.
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      Jeg ønsker å se 1000 sittende og lydløse fans på Kanari-Feltet på neste hjemmekamp! Ingenting er som en god markering av vårt synspunkt!
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        Hva med å stå og synge for å støtte laget vårt til seier og tre uhyre viktige poeng?

                                        Kommentar

                                        • blue
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2004
                                          • 1429

                                          Opprinnelig skrevet av Larsi
                                          Hva med å stå og synge for å støtte laget vårt til seier og tre uhyre viktige poeng?
                                          Det ville vært forferdelig uoriginalt da! 8) :lol:
                                          Fugla 4 Life!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎