Statistikk: Rekorder og kuriositeter om Fugla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Den største seieren i en åpningsrunde på 56 år og Lillestrøms største borteseier siden 1948!
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      Hva er egentlig den største bortseieren i tippeligaen(øverste nivå)?
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
        I følge media er dette den beste åpningen noen noengang har hatt i øverste divisjon noen gang.

        Dette var også det største hjemmetapet til Stabæk noen gang. Gjett hvem som påførte dem det sist gang .

        Ellers må Ujahs 7 mål på 2 siste obligatoriske kamper være en rekord?

        Var ikke det den lampen der Heidar puttet fire?

        Kommentar

        • Ginola
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2010
          • 549

          Gratulerer til Berg og Co med ny rekord! Og flere står for fall!

          Fles kamper på rad uten scoring i klbbens historie! Fantastisk prestasjon! Jeg trodde rekorden fra 1988 med flest minutter uten scoring var uslåelig, men der tok jeg feil. Dagens LSk lag er historisk, og flere rekorder står nå for fall. Viligger godt an til å ta rekordene for flest tap på rad og antall kamper på rad uten å holde nullen

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            Pinlig, rett og slett!
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Ginola
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2010
              • 549

              Vannvittig flaut og pinelig. Det som skjer kan ikke unskyldes, for det skal ikke kunne skje.

              Kommentar

              • dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

                Den bakre firern har tidligere vist at de holder mål. Problemet er midtbanen og angrepet som består av unge spillere som ikke holder nivå. Noe må gjøres ellers blir det nedrykk neste år!

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Den bakre firern har tidligere vist at de holder mål. Problemet er midtbanen og angrepet som består av unge spillere som ikke holder nivå. Noe må gjøres ellers blir det nedrykk neste år!
                  Lenge siden vi har sett noe fra denne kanten.
                  Mener du virkelig at de 4 bak holder mål? De 4 som ikke presser ballfører og som ser på at motstanderne skyter ballen i mål kamp etter kamp? Per nå syntes jeg ingen holder mål i forhold til innsats og prestasjon, men selvsagt er det ett par spillere bak der som har potensialet til å være bærebjelker for laget vårt. PSA er der med litt mer tid og spill hver uke. Kippe har vel alltid hvert der, men han som kaptein må ta ansvaret sitt og sin del av skylda for at laget ikke gjør mer ut av seg utpå banen. Altfor enkelt å lure seg unna!

                  Kommentar

                  • Ginola
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2010
                    • 549

                    Men en ting er sikkert: med de forsvarsspillerne vi har idag og med Logi bakerst er jeg overbevist om at vi knuser rekordene for antall Kamper på rad med baklengsmål, antall baklengsmål totalt og antall tap på rad...

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                      Den bakre firern har tidligere vist at de holder mål. Problemet er midtbanen og angrepet som består av unge spillere som ikke holder nivå. Noe må gjøres ellers blir det nedrykk neste år!
                      Du tror med andre ord 31 poeng holder til ny kontrakt i år? Håper du får rett, jeg er usikker. Dersom Særp slår FFK i morgen og kommer seg opp på 20 de også, så tror jeg de to bånnlagene blir leie utover høste.
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Lenge siden vi har sett noe fra denne kanten.
                        Mener du virkelig at de 4 bak holder mål? De 4 som ikke presser ballfører og som ser på at motstanderne skyter ballen i mål kamp etter kamp? Per nå syntes jeg ingen holder mål i forhold til innsats og prestasjon, men selvsagt er det ett par spillere bak der som har potensialet til å være bærebjelker for laget vårt. PSA er der med litt mer tid og spill hver uke. Kippe har vel alltid hvert der, men han som kaptein må ta ansvaret sitt og sin del av skylda for at laget ikke gjør mer ut av seg utpå banen. Altfor enkelt å lure seg unna!
                        Selvsagt ikke bra å slippe inn mål i kamp etter kamp, men hovedproblemet nå er det offensive spillet som er totalt fraværende fordi det er totalt FRAVÆRENDE av kvalitet. Hvis du ikke ser det kan jeg ikke hjelpe!

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                          Selvsagt ikke bra å slippe inn mål i kamp etter kamp, men hovedproblemet nå er det offensive spillet som er totalt fraværende fordi det er totalt FRAVÆRENDE av kvalitet. Hvis du ikke ser det kan jeg ikke hjelpe!
                          Vi har jo sett problemer i forhold til de bakerste en god stund alt, med KUN 2 kamper uten baklengs så lang i sesongen så trenger jeg vel ikke å si så mye mer? Rune A. Jarstein og Viking har til sammenligning 10 kamper uten baklengs i år, på samme poengsum som vi har. Tenk om LSK hadde hatt 10 kamper uten baklengs. Om DU ikke ser det...!

                          Problemet til LSK sitter i hele klubben, det som en gang ble betegnet som en klubb med vinnermentalitet i veggene er herved blitt en tannløs gjeng med "liksom økonomer" helt uten vinnermentalitet. All ære til de som rydder opp i økonomien, men nå kan det tenke seg at klubben har hatt fokus litt for mye på fremtiden og litt for lite på nåtiden!

                          Kommentar

                          • holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

                            Enkelte av oss påpekte problemene med at vi lekker som ei sil bakfra allerede før sesongstart i fjor:
                            Hilsen Anders

                            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              Til din informasjon har LSK nå satt ny rekord i spilte minutter uten mål for, mener du det er forsvaret som har hovedansvaret for det? Hvis du mener det bekrefter du min lange oppfatning om at du er en dott.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                Til din informasjon har LSK nå satt ny rekord i spilte minutter uten mål for, mener du det er forsvaret som har hovedansvaret for det? Hvis du mener det bekrefter du min lange oppfatning om at du er en dott.
                                Forsvar er det beste angrep er det noe som heter.

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1445

                                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                  Til din informasjon har LSK nå satt ny rekord i spilte minutter uten mål for, mener du det er forsvaret som har hovedansvaret for det? Hvis du mener det bekrefter du min lange oppfatning om at du er en dott.
                                  Ja, angrepet er rævva, men forsvaret har da faen meg ikke spilt bra de heller! Greit nok at du blir blaut av Kippe, men forsvaret har vært alt for dårlig!
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Forsvar er det beste angrep er det noe som heter.
                                    OK da, vi har et ræva forsvar, og en midtbane som brillierer, at je ikke har set det før nå. Erling er en feinsmecker, Tokstad en pasningslegger av rang, fredrik en nådeløs avslutter

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      OK da, vi har et ræva forsvar, og en midtbane som brillierer, at je ikke har set det før nå. Erling er en feinsmecker, Tokstad en pasningslegger av rang, fredrik en nådeløs avslutter
                                      Leste du at jeg skrev det? Det er ræva fremover, men forsvaret er ikke stort bedre.

                                      Kommentar

                                      • dollyholly
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2007
                                        • 965

                                        Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                                        Ja, angrepet er rævva, men forsvaret har da faen meg ikke spilt bra de heller! Greit nok at du blir blaut av Kippe, men forsvaret har vært alt for dårlig!
                                        Kippe har vært LSKs beste spiller hele sommer og høst, ikke lett når du har en gjeng med sauehuer rundt deg

                                        Kommentar

                                        • mooph
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2005
                                          • 1496

                                          Dolly har rett, problemet ligger i at det offensive er ikke-eksistrende. Det er bra mye lettere å forsvare seg når det offensive fungerer fordi motstandera må da bli mer forsiktige. Nå kan de leke med LSK og kjøre alt i angrep siden risikoen er nær lik null.
                                          Fugla mot nye høyder

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎