Er Per Bergs makt bra for LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Opprinnelig skrevet av Greven
    Han ønsker å innvester i en klubb som LSK og på lang sikt ønsker han vel å få avkastning på de pengene. Når det sies at han lukker pengesekken hvis ikke Uwe fikk sparken så skjønner jeg det.
    Det handler om å innvestere i noe du tror på. Når han så ikke tror at Uwe er rette mannen for å ta fugla til nye høyder og enda mer penger inn i kassa. Selvfølgelig ønsker han ikke innvestere mange penger i noe han ikke tror på og det må han få lov til.
    Sakset fra Aftenposten-artikkel gjengitt i nyhetstråden:

    "Berg kom i forrige uke med kritikk, ikke bare av resultatene, men særlig av måten laget har spilt på under Rösler.
    Johan Olaisen, professor i ledelse og organisasjon - kompetanseledelse, ved BI i Oslo mener dette er en helt utenkelig situasjon i næringslivet.
    - Det er ganske fantastisk om investorer, gjennom sine investeringer, skal bestemme hvordan laget skal spille. Da er det nærmest patriarkisk, de ser på det som sin eiendom. Det er absurd, sier Olaisen til Aftenposten.
    - Du kan selv tenke deg om en av Aftenpostens eiere skulle blande seg inn i hvordan sportsredaktøren styrer avdelingen. Du ville kalt det galskap. Jeg kjenner ikke til slik detaljstyring i næringslivet, og å bestemme hva slags spillestil laget skal ha, det er detaljstyring.

    Lang eller kort sikt?

    Samtidig tror Olaisen Norge taper terreng internasjonalt når over halvparten
    av klubbene bytter trener i løpet av en sesong.
    - Ut ifra forskning og mine opplevelser fra norske bedrifter, kan jeg si at hyppige skifter gjør at man oppnår det motsatte av det som er ønskelig. Det blir ingen kultur og ikke noe samspill i organisasjonen. Du vil oppnå kortsiktige resultater fordi treneren er veldig tent og omgivelsene er det, men du får ikke noe langsiktig utbytte."

    Jeg skjønner til en viss grad at man ikke kan sammenligne en fotballklubb med næringslivet forøvrig, men synes allikevel at Olaisen har et par gode poeng.

    Per Berg oppfører seg mer som en klubbeier (noe han benekta i VG i går...) enn en investor. Det er et høyt spill.

    Vi som elsker Fugla får håpe at det ender godt.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1452

      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Det er jo helt avhengig av hvilken pris Per Berg ønsker å ta for aksjene og strengt tatt hva han selv vil.

      Dersom han ønsker å få tilbake noen av kronene han har spyttet inn i LSK, er det åpenbart at han vil selge aksjer. Ønsker han at flere skal være med og betale gildet samt få inn mer kapital i ASet, vil LSK bli tilbudt å være med i en emisjon.

      Dette er dog ikke opp til LSK å bestemme.
      Jeg henger med på det, men nå er det vel inngått en avtale om at LSK skal kjøpe seg inn i ASet. Etter det som har blitt skrevet vil det forundre meg om ikke dette kommer av et ønske om mer makt til LSK og mindre makt til Per Berg, men så lenge man ikke vet noe mer konkret om avtalen vil det naturligvis bare bli spekulasjoner.
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

      Kommentar

      • frustrert
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Oct 2006
        • 2

        Dette er veldig enkelt. Uwe må gå fordi Tom Nordlie er ledig på markedet og Per Berg mener Tom N er en bedre trener. ( Noe jeg støtter 100%) Med Per Berg og Tommy Lund i sportslig utvalg er det ingen som bør stille spørsmål ved den fotballfaglige kompetansen.

        Avgjørlsen om å sparke Uwe vitner om at Per B er villig til å satse enda mer på å få de resultatene vi ønsker.

        Min mening er at alle som støtter sportsklubben bør stille seg 100% bak Per Berg og avgjørlsen som klubben tok. Som Fjøra sa på sporten i går, dette er en avgjørlse som er til beste for Lillestrøm Sportsklubb.

        Gleder meg veldig til sesongen 2007 starter, med Lillestrøm i 4-3-3

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
          Jeg henger med på det, men nå er det vel inngått en avtale om at LSK skal kjøpe seg inn i ASet.
          Det har vært ytret fra både Per Berg og fra klubbens formann Per Mathisen, at det er ønskelig at LSK kjøper seg opp i LSK AS. Berg ønsker åpenbart ikke å sitte som eneste rike onkel for LSK AS, da klubben etter hvert begynner å tjene 5-10 millioner kroner i året.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            Opprinnelig skrevet av frustrert
            Med Per Berg og Tommy Lund i sportslig utvalg er det ingen som bør stille spørsmål ved den fotballfaglige kompetansen.
            I følge RBs oppslag i dag, var også Tommy imot å sparke Uwe. Noe som jeg også har fått høre fra andre kilder enn RB. Og det er liten tvil om at Tommy er den i sportlig utvalg som har størst faglig tyngde.

            Uansett, gjort er gjort og Per Berg har sine grunner. Jeg har lenge ønsket meg Tom Nordlie til LSK og sånn sett har vi gjort et scoop, men så lenge Uwe gjorde det så bra som han faktisk gjorde, så tror jeg laget kunne tatt et langt steg neste år under ham.

            Det som bekymrer meg mest er den kortsiktigheten som dette medfører. Uwe, Gunnar og Fjøra har bygget opp et slagkraftig lag for 4-4-2, terpet formasjoner og bygget opp et støtteapparat med blant annet en egen heltidsansatt speider. Mye av dette vil Tom antageligvis endre på for å få det som han vil selv og det er ikke nødvendigvis oppskriften for umiddelbar suksess.

            Jeg håper LSKs supportere gir Tom arbeidsro til å få inn sine tanker inn i laget og forme det som han selv vil. Vi kan ikke forvente hallelujafotball neste sesong, selv om det selvfølgelig kan skje. Om vi plasseringsmessig ikke får fremgang neste år, burde vi støtte opp om Tom og laget, ikke rope om avgang og andre løsninger.

            Rom ble ikke bygget på en dag og et godt lag kan ta litt tid å få bygget opp.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7048

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Rom ble ikke bygget på en dag og et godt lag kan ta litt tid å få bygget opp.

              ...og dette var jo de aller fleste LSK-supportere enige om ihht Uwes posisjon i klubben. Det store spørsmålet er og blir hvordan diktator-Per Berg vil se på en ny fjerdeplass til neste år. Er det godt nok, selv med hans egen mann i trenerstolen?

              Uansett hva man måtte mene om den bedritne måten Rösler har blitt behandlet på, jeg ønsker Tom Nordlie lykke til i LSK og garanterer at han vil få min ubetingede støtte fra første stund. Som lillestrømgutt er det litt ekstra stas å få ham til klubben også. Jeg håper bare inderlig at han lykkes og ikke kommer på kant med Per Berg. Eller Jan Åge Fjørtoft, for den saks skyld. Det er mange sterke personligheter som skal fungere sammen nå.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • ap4
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 271

                Opprinnelig skrevet av trigz
                ...og dette var jo de aller fleste LSK-supportere enige om ihht Uwes posisjon i klubben. Det store spørsmålet er og blir hvordan diktator-Per Berg vil se på en ny fjerdeplass til neste år. Er det godt nok, selv med hans egen mann i trenerstolen?
                Det var jo ikke bare plasseringa Per Berg kritiserte i artikkelen i RB, men også måten laget hadde spilt på. Så det er jo tydelig at det ikke bare er sluttresultatet det står på. Så jeg tror at hvis LSK spiller bra neste år, at spillerene til alle tider gir alt, men at vi likevel får en dårligere plassering, så er det godtatt.

                Virker nesten som fotballspillere blir "immune" mot treneren sin etterhvert. Er jo ganske merkelig da, at med en gang det kommer et trenerbytte så yter plutselig spillerene 120% i neste kamp.

                Kommentar

                • bøllefrø
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2004
                  • 462

                  Sterke personligheter har preget LSK helt siden vi tok steget opp på 70-tallet, og jeg er ikke sikker på om det vil være så mye mer konflikt eller uro rundt ev. Nordli enn det var med Uwe. Begge to er personer som opptar "mye plass", både internt og i media, og en sånn trenertype tror jeg også har størst mulighet til å ha suksess i en klubb med mange andre sterke personligheter.

                  Jeg tror f.eks. en litt mer smålåten personlighet som Semb ville hatt problemer med managerens til tider høye mediaprofil.

                  Men helt enig med de tidligere. Vi kan være så uenige vi vil med prosessen som har pågått her (selvom vi nok ikke sitter på alle fakta), men jeg ser ihvertfall fremover nå og håper virkelig at ledelsen (eller rettere sagt Berg) har tatt en rett avgjørelse som sikrer oss mange gode øyeblikk i sesongene som kommer.

                  Kommentar

                  • Greven
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2005
                    • 133

                    Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                    Sterke personligheter har preget LSK helt siden vi tok steget opp på 70-tallet, og jeg er ikke sikker på om det vil være så mye mer konflikt eller uro rundt ev. Nordli enn det var med Uwe. Begge to er personer som opptar "mye plass", både internt og i media, og en sånn trenertype tror jeg også har størst mulighet til å ha suksess i en klubb med mange andre sterke personligheter.

                    Jeg tror f.eks. en litt mer smålåten personlighet som Semb ville hatt problemer med managerens til tider høye mediaprofil.

                    Men helt enig med de tidligere. Vi kan være så uenige vi vil med prosessen som har pågått her (selvom vi nok ikke sitter på alle fakta), men jeg ser ihvertfall fremover nå og håper virkelig at ledelsen (eller rettere sagt Berg) har tatt en rett avgjørelse som sikrer oss mange gode øyeblikk i sesongene som kommer.
                    Kan bare si meg enig i det du skriver her. Vi får roe oss ned å tro på at de har tatt et valg som gir oss fin fotball og noen pokaler i skapet.
                    Født i glasshus med lomma full av småstein

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern

                      Rom ble ikke bygget på en dag og et godt lag kan ta litt tid å få bygget opp.
                      Helt riktg.
                      Bare synd mannen med makta ikke har skjønt det. (ps slang du på den som et agn for piske oppe stemninga )

                      Ellers må jeg si at vi alle selvfølgelig skal støtte Nordlie. Det er jo ikke det diskusjonen her handler om.

                      Kommentar

                      • Håkon
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Nov 2006
                        • 40

                        Er så enig, så enig!

                        Er så enig , man må tenke litt før man går ut å kritiserer vår gamle gode kaptein fra tida når vi spilte oss opp i fra Østland Nordre til tippeligaen (den gang 1. divisjon), det var han nemlig med på for dere som ikke vet det.
                        Per har altså vært med å bringe LSK dit de er idag, og han har nå påsett at vi har holdt oss i tippeligaen pluss at vi har styrket både resultat, spillertropp og støtteapperatet. Kan man da klage på at denne mannen vil ha litt å si????


                        Opprinnelig skrevet av RSP
                        Først og fremst
                        en redningsmann

                        Pengetigging og kakelodd ville ikke holdt LSK i toppen av norsk fotball
                        Sjelden har vi opplevd at debatten om norsk Tippeliga har gått så høyt – etter en sesongslutt. De hyppige trenerbyttene er svært omstridte. Landslagssjef Åge Hareide finner grunn til å minne om at det stort sett bare er to lag som rykker ned og uansett bare ett som får vunnet gull.
                        I miljøet rundt Åråsen hilser de fleste Tom Nordlie velkommen hjem. Forventningene er store. Samtidig er det mange som mener Uwe Rösler fikk en for tøff behandling av klubben han har trent til to fjerdeplasser og to finaler på like mange år. Til sjuende og sist var det klubbens sterke mann, Per Berg, som skar igjennom. Klubbeieren trumfet gjennom at laget hans skal spille underholdende, publikumsvennlig fotball i tida framover.
                        Alle har sin oppfatning av hva som er det beste for klubben i sitt hjerte. Det er derfor engasjementet er så stort. Men i den påfølgende debatten er Per Berg av enkelte nærmest framstilt som en "skurk" fordi han har foretatt disposisjoner mange er uenige i.
                        Vi overlater det rent sportslige til ekspertene. Men vi føler behov for å minne om vår nære fortid og de faktiske forhold.
                        I midten av september 2003 var LSK nær konkurs. Klubben hadde akkurat spilt målløst hjemme mot erkefienden Vålerenga. Kampen hadde markert startskuddet for innsamlingsaksjonen "LSK Dugnad 2003". I pausen hadde OKS-pastor Åge Åleskjær over høyttaleranlegget bedt folk om å åpne lommeboka og redde Sportsklubben.
                        Tanken var god, men tigging og kakelodd ville ikke holdt LSK i toppen av norsk fotball. I denne situasjonen dukket redningsmannen opp. Det var ikke hvilken som helst mesen, men mannen med flest A-kamper for LSK gjennom tidene, den tidligere midtstopperkjempen, nå entreprenøren, Per Berg. "Jeg er ingen julenisse", uttalte han da han tok over. "Bærjern" investerte både med hode og hjerte. Kloke og langsiktige bedriftseiere har alltid forstått verdien av å vise samfunnsansvar. Det gir godt omdømme, og det lønner seg i et lengre perspektiv. Berg sier også at han vil trekke seg ut når klubben står på egne bein økonomisk.
                        Som Kjell Inge Røkke i Molde, Atle Brynestad i Lyn og John Fredriksen i Vålerenga i sin tid, satte han sist uke foten ned og fikk det endelige ordet. Makta hans kom til uttrykk i trenerspørsmålet.
                        Er det egentlig så ille? At Berg nå framstilles som den store, stygge ulven, blir nokså historieløst. For hva ville egentlig alternativet vært uten Per Berg i Lillestrøm Sportsklubb?
                        Økonomisk ruin og i beste fall Adeccoligaen.

                        Kommentar

                        • KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

                          Opprinnelig skrevet av ap4
                          Det var jo ikke bare plasseringa Per Berg kritiserte i artikkelen i RB, men også måten laget hadde spilt på. Så det er jo tydelig at det ikke bare er sluttresultatet det står på. Så jeg tror at hvis LSK spiller bra neste år, at spillerene til alle tider gir alt, men at vi likevel får en dårligere plassering, så er det godtatt.

                          Virker nesten som fotballspillere blir "immune" mot treneren sin etterhvert. Er jo ganske merkelig da, at med en gang det kommer et trenerbytte så yter plutselig spillerene 120% i neste kamp.
                          Trur kanskje det at Nordlie nå var ledig på markedet, også var viktig for den avgjørelsen som ble tatt. Var det ikke snakk om å hente inn Nordlie, da det ble klart at Erlandsen ikke fikk fortsette også. Mener ihvertfall å huske at Berg antydet noe slikt dengang ihvertfall. Dengang ville vel ikke Start slippe Nordlie billig. Men nå, som Nordlie faktisk stod uten jobb, innså vel Berg at det var nå eller aldri.

                          Selv om jeg har vært kritisk til Nordlie tidligere; mest pga hva han faktisk ikke har oppnådd som trener, så synes jeg faktisk det er spennende å se hva han kan få til, med LSK i årene fremover. Klarer han å skapen den kontinuiteten som trengs for et topplag, så er han åpenbart den rette mannen for jobben.

                          Skal også bli spennende å se hvordan spillerne takler trenerbyttet. En ting er å få et løft med ny trener, når laget har gjort det dårlig i en periode. Noe helt annet er det når laget faktisk har hatt resultater.


                          KimFL

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            Jeg synes ikke at Per Berg har for mye makt i LSK. Her har mannen egenhendig reddet LSK fra å havne i et økonomisk uføre ved å bruke av sin egen lommebok. Da synes jeg faktisk at det er greit at han må få lov til å ha innvirkning på det produktet han ønsker skal leveres. Og da må det være akkurat like greit om han velger å si ifra om at han ikke ønsker å være med på et opplegg han ikke kan stå inne for.

                            Og litt flåsete til slutt: hvem har vunnet mest av Per Berg og Uwe Rösler?
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Øyvind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 292

                              Opprinnelig skrevet av KimFL
                              Selv om jeg har vært kritisk til Nordlie tidligere; mest pga hva han faktisk ikke har oppnådd som trener, så synes jeg faktisk det er spennende å se hva han kan få til, med LSK i årene fremover. Klarer han å skapen den kontinuiteten som trengs for et topplag, så er han åpenbart den rette mannen for jobben.
                              Skjønner ikke hvorfor folk sier at Nordlie ikke har oppnådd noe som trener. Slik denne retorikken føres betyr det at for eksempel Bjarmann ikke har oppnådd noe som fotballspiller, at LSK ikke har oppnådd noe siden 1989 og at Uwe Rösler ikke har oppnådd noe som fotballtrener.

                              Regner med at de fleste sier seg uening. Det å oppnå noe er ikke noe som bare kan regnes i antall pokaler.

                              Kommentar

                              • Vegar Hjermundrud
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 423

                                Per Berg har opptrådt som sjef. Lik det eller ikke, men slik er det. Jeg er heller ikke totalt overbevist om at dette blir en suksess, men er ganske sikker på at LSK var på vei inn i en blindgate. Vi hadde (om jeg har forstått det riktig) en trener som ønsket forlengelse av kontrakten og en klubb/eier som ønsket å vente å se. Det er ikke nødvendigvis en katastrofe med en trener på oppsigelse, men neppe noen fordel heller.

                                Det har blitt hevdet at det å være konsekvent ville være å sparke Nordlie dersom det blir fjerdeplass eller dårligere i 2007. Imidlertid har Berg snakket mye om å se bak resultatet og det vil vel også evalueringen underveis, og etter, sesongen 2007 bære preg av.

                                Det har hele tiden vært intensjonen at LSK skulle kjøpe seg tilbake i elitelaget og at Per Bergs nødvendige inntreden var midlertidig. Nå begynner driften av Åråsen og eiendommene rundt å generere penger slik at vi vel ser starten på gjenkjøpet, noe som vel også ble bekreftet av Per Mathisen i RB forleden(?).

                                Uten Per Berg og Per Mathisen tror jeg det ville vært atskillig tristere å være LSK-supporter nå og jeg vil benytte anledningen til å takke dem begge to.
                                Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                Kommentar

                                • KimFL
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1410

                                  Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                  Skjønner ikke hvorfor folk sier at Nordlie ikke har oppnådd noe som trener. Slik denne retorikken føres betyr det at for eksempel Bjarmann ikke har oppnådd noe som fotballspiller, at LSK ikke har oppnådd noe siden 1989 og at Uwe Rösler ikke har oppnådd noe som fotballtrener.

                                  Regner med at de fleste sier seg uening. Det å oppnå noe er ikke noe som bare kan regnes i antall pokaler.
                                  Hvis man skal oppsummere hva Nordlie har oppnådd i sin karriere som topptrener:
                                  -opprykk med Odd
                                  -sparket fra Odd
                                  -nedrykk med søpla
                                  -2 nesten-opprykk med Sandefjord
                                  -opprykk med Start
                                  -sølv med Start
                                  -sparket i Start
                                  -reddet såvidt plassen med Viking

                                  Sier ikke at Nordlie er en dårlig trener, men jeg er fortsatt litt skeptisk. På den annen side, så er det jo ikke mange trener som har oppnådd så jævla mye de siste 15-20 åra. Er vel stort sett 3-4 mann, og ingen av de hadde vel vært aktuelle for LSK uansett.

                                  Men jeg håper at Nordlie er rett mann, og kan føre LSK til til topp, der de hører hjemme.


                                  KimFL

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    Opprinnelig skrevet av KimFL
                                    Hvis man skal oppsummere hva Nordlie har oppnådd i sin karriere som topptrener:
                                    -opprykk med Odd
                                    -sparket fra Odd
                                    -nedrykk med søpla
                                    -2 nesten-opprykk med Sandefjord
                                    -opprykk med Start
                                    -sølv med Start
                                    -sparket i Start
                                    -reddet såvidt plassen med Viking
                                    Nordlie fikk ikke sparken i Odd, han hoppet på et tilbud fra søpla. Og ser man på tiden hans hos søpla, presterte han veldig bra sett med LSK-øyne. Dog er det liten tvil om at han og laget hadde veldig mye stang ut den sesongen. Den berømte kampen på Ullevaal, da Per, Petter og Øystein ikke kunne være der og ikke hadde gyldig grunn i følge Mykle (intern for de som kjenner saken), så vant vi 1-0, men tapte sjansestatistikken med noe sånt som 13-1.

                                    Nestenoppprykkene med Sandefjord var meget sterke prestasjoner og hadde dte ikke vært for en korrupt dommer i Vallhall, ville sesongen vært kronet med opprykk. Super jobb med Start da de rykket opp, meget bra når de slåss om seriegullet og strengt tatt ok resultater, sett ut fra skadesituasjon osv., da han ble sparket.

                                    At han gjorde en meget god jobb med Viking, kan ingen si noe på.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Vegar Hjermundrud
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 423

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Den berømte kampen på Ullevaal, da Per, Petter og Øystein ikke kunne være der og ikke hadde gyldig grunn i følge Mykle (intern for de som kjenner saken), så vant vi 1-0, men tapte sjansestatistikken med noe sånt som 13-1.
                                      Årsaken til fraværet er vel ikke mer internt enn at de ble hengt ut til skrekk og advarsel i et nummer av Humbug & Kanari samme år. En gang i verden var det mulighet til å se PDF-filer av gamle H&K via KFLs sider - er det fortsatt slik, Glenn?
                                      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                                        En gang i verden var det mulighet til å se PDF-filer av gamle H&K via KFLs sider - er det fortsatt slik, Glenn?
                                        Kanaripedia: http://www.kanari-fansen.no/wiki/index.php/Humbug_%26_Kanari
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          Per Berg løfter LSK nok en gang

                                          Nok en gang ser vi at det er Per Berg som drar lasset for å skaffe LSK gode spillere.

                                          Ingen Per Berg --> Ingen Simen Brenne

                                          Stor takk til Per Berg for det han bidrar med. Uheldigvis finnes det elementer her som ikke evner å sette pris på det Berg bidrar med.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎