Er Per Bergs makt bra for LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglefar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 202

    #61
    Opprinnelig skrevet av biggie
    Jeg vil benytte denne tråden til å takke Per Berg for sin inntreden i Sportsklubben. Uten han er det mulig vi hadde måtte spilt kvalikkamper for å unngå nedrykk, eller spilt i 1. div. Vi lå nede for telling da han kom inn med sine penger og kompetanse.
    Jeg synes en slik kritikk som trådstarter kommer med er ufattelig korttenkt og til og med flaut!

    Per Berg, takk for at du er i LSK og måtte du bli det i all evighet.
    Selv om Per Berg har reddet klubben fra en usikker sjebne, som konkurs eller nedrykk. Så må det være lov og være kritisk til enkelte handlinger som blir gjordt. Hvis vi skal være helt ukritisk til alle i klubben, så hvorfor har da Rösler mistet sin stilling, etter å ha hevet laget fra middelmådigheta til finaler og medaljehåp?????
    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

    Kommentar

    • Nr.10
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 597

      #62
      Opprinnelig skrevet av boss
      I mai sa vi at det måtte bli gull fordi vi ledet uten å ha spilt en god kamp. Vi hadde tur med dommeravgjørelser. Hvor mange gode kamper har vi spilt etterpå ? Greit å banke enga to ganger, men det redder ikke sesongen. Hadde Arne E hatt dagens stall hadde vi garantert gjort det bedre enn det Røsler har prestert. Er lei "sikring" av ledelse og uthaling av tid på Åråsen. Nå må det ansettes en trener som våger å lykkes og ikke kun tenker på å unngå egne feil.
      Er veldig enig i mye av det du sier. Det har faktisk ikke blitt spillt veldig mye god fotball i år. Sånn sett så syntes jeg forrige sesong var bedre. Jeg trodde laget skulle utvikle seg mer enn det de har gjort. Når det gjelder Arne Erlandsen, så blir det selvfølgelig bare spekulasjoner..
      Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

      RÅGG 19116

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7048

        #63
        Opprinnelig skrevet av artois
        Lillestrøm Sportsklubb er per dags dato langt mer enn en vanlig fotballklubb. Vi er en bedrift som lever av å skape resultater.
        Unnskyld språkdrakta, men piss meg i øret. Hvis jeg vil heie på en bedrift kan jeg begynne å gå på bedritsseriekampene til Freia. LSK er ingen bedrift, det er en fotballklubb og et lag som rører ved hjertene til tusenvis av mennesker. Hvor mange tusen blir rørt når de ser logoen til Kværner? Spar meg for blårusspreiket. Vel er LSK avhengige av å skape resultater, men retorikken din får det til å høres ut som om vi har bytta plass med Hamkam på tabellen.

        Faktum er at Rösler har endret hele attityden i forhold til det å være profesjonelle fotballspillere i LSK. Både i forhold til det treningsmessige og ernæringsmessige. Hadde vi en fysisk trener i klubben før Jerome?

        Vi konkurrerer med klubber som har mye større rammebetingelser enn oss. Utfra det, og isolert sett, altså uten at vi tar med den dårlige høstsesongen i bildet, så er ikke en fjerdeplass i serien noe å trekke på skuldra av. Nå gjør vi det likevel ettersom sesongen utviklet seg slik den gjorde.

        Men Rosenborg snøyt blant annet ut 10 millioner kroner på Sapara, og rista ut 4,5 millioner av det ene buksebeinet i årslønn til Steffen Iversen uten at revisoren i klubben fikk en eneste ansiktsrykning.

        Hvis Per Berg ønsker å konkurrere med slike rammebetingelser får han se til å riste ut noen millioner av den overfylte lommeboka si, dersom han mener alvor og ikke bare vil spre sin egen dårlige ånde av forventningspress og dårlig skjult enevelde over Åråsen og alle som jobber der. Det er å håpe at Nordlie, eller hvem det nå blir, får midlene til å ta opp kampen på den måten Per Berg åpenbart krever, i sitt svart-hvite bilde av hvordan ting skal være, i 2007.

        Per Berg: Put your money where your mouth is.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #64
          Per Berg, som eier av LSK AS og medlem/leder av sportslig utvalg, hvor er du?

          Kom frem og kommuniser med omverdenen!
          Jeg trenger å vite, ikke bare ha en avisartikkel ført i pennen av Torvik fra forrige uke.

          Petter
          Last edited by sniper; 13.11.2006, 22:01. Begrunnelse: I helvete da Torolf:)

          Kommentar

          • emanem
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2006
            • 100

            #65
            velfortjent

            Hvis Det Som Står På Linken Under Har Skjedd Mens Uwe Har Trent Oss, Så Var Det Jævlig Fortjent At Han Fikk Sparken, Da Har Han Satt Sine Egne ønsker Foran Klubbens Og Fansens.

            Jeg Har Alltid Vært Full Av Beundring For Uwe Og Håper Og Tror Dette Bare Er Rent Oppspinn Og Sience Fiction Fra Tv2 Sin Side, Men Hvis Ikke Så Blir Jeg Meget Skuffet Over En Jeg Trodde Var Blant De Mest Lojale, ærligste Og Mest Respektiv I Dagens Fotball

            Kommentar

            • 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

              #66
              Opprinnelig skrevet av artois
              Per Berg og Lillestrøm Sportsklubb har med dette signalisert hvor lista ligger. Tapte finaler og fjerdeplasser er for dårlig.
              Per Berg har med dette signalisert at begynner å bli jævla utålmodig. Og det blir jeg stressa av. Treårsplanen var RL i år 1, medalje i år 2 og gull i år 3. Når Uwe - to finaleplasser til tross - får sparken fordi han bomma med
              én plassering i år 2, forteller det at Per Berg vil ha en bøtte, og han vil ha den NÅ. Da er det grunn til å ha nerver for hva som skjer hvis den ikke kommer til neste år heller.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #67
                Jeg tror Per Berg trekker seg ut relativt kjapt om det ikke blir Medaljer eller pokaler neste år...
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Som eier av LSK AS og medlem/leder av sportslig utvalg, så kan jeg spørre, Per Berg, hvor er du?

                  Petter
                  Når ble du LSK-eier og medlem av sportslig utvalg, Petter?

                  Kommentar

                  • krisruds
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 839

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Når ble du LSK-eier og medlem av sportslig utvalg, Petter?

                    Hæ? Er jo ikke det han sier.
                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #70
                      Det finnes ikke tvil om hvem som står bak dette, det er Per Berg. Sparkinga av Uwe og Gunner kommer til å koste, og jeg tviler på at Per Berg hadde godtatt den utgiften hvis han var fornøyd med Uwe.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1173

                        #71
                        når de med pengesekken begynner å røre på seg, skjer ting fort

                        Kommentar

                        • official
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Apr 2005
                          • 101

                          #72
                          Fy faen for en rar dag!

                          dropper pisspreiket og kutter til chasen


                          ..til syvende og sist ble dagen bra, men det er med endel hvis`er:
                          - hvis Koren går til Man City gratis pga tipset fra Uwe.
                          - hvis Berg er konsekvent når han sparker trener pga dårlige resultater.
                          - hvis dette gjør at Fjøra begynner å grine et annet sted, og gjør plass til Bjarmann som Manager
                          - hvis Fugla vinner the treble med Nordlie og Johnsen
                          ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                          ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                          Kommentar

                          • blomasa
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Nov 2006
                            • 3

                            #73
                            Som mange andre her sier så er det Per Berg og ingen andre sin skyld at vi er der vi er i dag, med det mener jeg dersom han ikke hadde gått hardt inn i klubben for noen år tilbake hadde vi med stor sannsynlighet vært på nedre halvdel i TL evt i toppen i adecco ligaen. Med det spiller matriale Uwe har hatt i år er det meget skuffende resultat han har levert. Det var i år vi virkelig hadde muligheten til å vinne noe, det var han langt ifra å greie. Derfor er det helt korrekt å løse Uwe fra sin stilling som trener i sprortsklubben. Disse to finalene som vi har tapt er ingen god CV spør du meg. Man skal vinne finaler, holder ikke bare komme til disse. Ønsker Uwe/Halle lykke til videre.

                            Kommentar

                            • Fritz
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 1033

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av emanem
                              Hvis Det Som Står På Linken Under Har Skjedd Mens Uwe Har Trent Oss, Så Var Det Jævlig Fortjent At Han Fikk Sparken,
                              Hvilken link er det du snakker om?

                              Kommentar

                              • artois
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 176

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Unnskyld språkdrakta, men piss meg i øret. Hvis jeg vil heie på en bedrift kan jeg begynne å gå på bedritsseriekampene til Freia. LSK er ingen bedrift, det er en fotballklubb og et lag som rører ved hjertene til tusenvis av mennesker. Hvor mange tusen blir rørt når de ser logoen til Kværner? Spar meg for blårusspreiket. Vel er LSK avhengige av å skape resultater, men retorikken din får det til å høres ut som om vi har bytta plass med Hamkam på tabellen.
                                Helt off topic detta, men det er nok en god del mennesker som blir rørt når de ser logoen til Kværner. Den sørger for x antall tusen jobber i inn- og utland, ved en fjerning av denne logoen (utflagging eller nedleggelse) skjer det rett som det er at flere tusen er rørt.

                                Og hvis du så til de grader lar følelsene ta overhånd at du ikke kan se at det er resultater, og kun resultater, som trenere blir målt i, ja da må du gjerne ta fram øret neste gang jeg ser deg.
                                Retorikken min? Syns du fjerdeplass er godt nok?
                                Jeg gir blanke i hvor mye andre norske klubber bruker av penger på spillere. Når jeg ser Sportsklubben spille, har jeg troen på seier hver gang, uansett hvem vi spiller mot og hvor vi spiller hen.
                                Mortus vivis praecipant
                                ¤ Brigate Giallo ¤

                                Kommentar

                                • scages
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1292

                                  #76
                                  Tydlig at mange her inne synes det er helt greit at èn mann sitter med all makt i Sportsklubben. Jeg var faktisk ikke klar over at det var gått så langt.
                                  Jeg kan min verdenshistorie, og sier bare: Når kommer revolusjonen?

                                  Det er selve prosessen her som gjør meg uvel.

                                  Lenge leve Uwe!
                                  Last edited by scages; 13.11.2006, 23:18.

                                  Kommentar

                                  • Wanker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 632

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                                    Hæ? Er jo ikke det han sier.
                                    Vi skjønner jo at han ikke er schizofren eller stormannsgal, men det ER det han skriver.
                                    Hunter S. Thompson:

                                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                    Kommentar

                                    • Øyvind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 292

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av scages
                                      Jeg kan min verdenshistorie, og sier bare: Når kommer revolusjonen?
                                      I den prosessen Lillestrøm nå går igjennom, er alt som skjer innenfor dette tidsrommet opptakten til "revolusjonen" din; SERIEGULL!

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av artois
                                        Og hvis du så til de grader lar følelsene ta overhånd at du ikke kan se at det er resultater, og kun resultater, som trenere blir målt i, ja da må du gjerne ta fram øret neste gang jeg ser deg.
                                        Retorikken min? Syns du fjerdeplass er godt nok?
                                        Med fare for å få øret fullt av urin, jeg synes fjerdeplass er godt nok. Jeg er også opptatt av mye annet enn bare resultater for A-laget. Blant annet en Sportsklubb som opptrer rederlig og med integritet.
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • scages
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1292

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                          I den prosessen Lillestrøm nå går igjennom, er alt som skjer innenfor dette tidsrommet opptakten til "revolusjonen" din; SERIEGULL!
                                          Ja, det har jo gått kjempe bra med eneveldene rundt omkring i verden. Slikt er dømt til å mislykkes på sikt.
                                          Tilbake til ungdomskolen!
                                          Last edited by scages; 13.11.2006, 23:44.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎