Rambekk takket ja til Odd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trønderkanari
    Medlem
    Møteplager
    • Aug 2004
    • 84

    Rambekk takket ja til Odd

    I følge Varden,har Rambekk takket ja til tilbudet fra Odd. Kun forhandlinger med LSK gjenstår før han er klar for de..
  • aguado
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 448

    #2
    Beklager, men dersom en norsk landslagsback selges til prisen som antydes i artikkelen over (3 mill), så gjør LSK en særdeles dårlig deal. Uten sammenlikning for øvrig kostet Martin Husár kostet mer enn dette.

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Anders ringte meg i går, og jeg må si jeg forstår han på dette.
      Han og fruen får jo barn i januar, og når klubben først har begynt å akseptere bud på han, så fant de ut at de gjerne vil hjem til Grenlandsområdet.

      For min egen del er det så mye mer spiselig at han forsvinner hjem til Odd, enn til feks Godset, men jeg forstår allikevel ikke sportslig utvalg som vil selge han.

      Anders hilser til alle, og sier han virkelig setter pris på den støtten han har fått fra tribunen, og han mener med hånda på hjertet at det ikke er noen som kan måle seg med Kanari-Fansen. For de som mener fotballspillere tar for lett på det, og skryter av supportere for å få innpass: Anders mener det. Ikke kan han juge og for de som har møtt han forstår at han ikke er en mann som farer med oksemøkk.

      Anders, du er en mann jeg alltid vil huske med glede, og du skal få din hyllest av meg hver gang du skal spille mot Sportsklubben, for det fortjener du virkelig!

      Petter

      Kommentar

      • Gullars
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 355

        #4
        Opprinnelig skrevet av petter
        For min egen del er det så mye mer spiselig at han forsvinner hjem til Odd, enn til feks Godset, men jeg forstår allikevel ikke sportslig utvalg som vil selge han.

        Anders hilser til alle, og sier han virkelig setter pris på den støtten han har fått fra tribunen, og han mener med hånda på hjertet at det ikke er noen som kan måle seg med Kanari-Fansen. For de som mener fotballspillere tar for lett på det, og skryter av supportere for å få innpass: Anders mener det. Ikke kan han juge og for de som har møtt han forstår at han ikke er en mann som farer med oksemøkk.

        Anders, du er en mann jeg alltid vil huske med glede, og du skal få din hyllest av meg hver gang du skal spille mot Sportsklubben, for det fortjener du virkelig!

        Petter
        Amen.

        Kommentar

        • Laksen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 287

          #5
          Dette er trist. Har ikke noe sansen for denne "alle er til salgs" policyen. Men det skal bli spennende å se hva/hvem de bruker millionene på.
          Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

          Kommentar

          • MagnetMagne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 446

            #6
            Et lite paradoks at vi vil selge en spiller som faktisk er lojal og oppriktig glad i klubben, mens vi vil beholde en liten Malteserer som har pratet om å skifte klubb siden dag 1? Eller tar jeg feil?:???:

            Vil takke Anders for en fantastisk tid. Er ikke mange spillere i Sportsklubben som raskere har spilt seg inn i hjertet mitt i hvertfall.. Det betyr så utrolig mye å se spillere som er oppriktig glad i klubb og fans!

            Du skal i hvertfall få stående applaus fra meg når du returnerer neste år.. Lykke til videre Anders. Du blir ikke glemt av meg med det første..
            Snart neste hælj.....

            Always Hardcore
            TS05

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              #7
              Dette var en veldig trist nyhet. Nå ble jeg oppriktig lei meg. Anders har vært en av de som alltid har gitt alt for Sportsklubben. Han har også alltid vist med hele seg selv at han har satt utrolig stor pris på støtten fra Kanari-Fansen.

              Jeg ønsker selvsagt Anders lykke til videre, og håper han fortsetter utviklingen som fotballspiller. Ønsker også lykke til med familieforøkelsen.

              Når det er sagt så er det nå viktig at 'Sportslig utvalg' handler inn en ny midtstopper. Vi har mistet en landslagsstopper som, ifølge Varden, går for 3 millioner kroner. Her bør alle pengene legges på bordet for å finne en ny og kanskje bedre spiller enn Rambekk.

              -okb!
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • Vicarious
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 391

                #8
                Det var som pokker!
                Kaffen i halsen også..

                Men jeg føler meg rimelig sikker, som også Petters melding fra Rambekk indikerer, på at det ligger personlige årsaker bak dette. Rambekk og kona ønsker å flytte til Grenlands-området igjen. Da syns jeg det bare er ålreit at klubben belønner en trofast spiller med å få lov til å gå for en greit lav sum. Dette sender også ut gode signaler til andre spillere.

                Tror ikke det handler om noen "alle til salgs" policy. Dessuten betyr det at det endelig satses for fullt på Pål Steffen. Vår neste landslagsspiller, merk mine ord.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  #9
                  Faen. Kjipe nyheter. Han var min personlige favoritt! En lojal og ikke minst god spiller som bryr seg om fansen. Lykke til videre hvertfall! Stående applaus når du kommer til Åråsen neste år!
                  ..................

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    #10
                    Lykke til videre Anders. Du vil bli savnet...

                    Du har alltid vært en favoritt
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • antikris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 520

                      #11
                      "når klubben først har begynt å akseptere bud på han, så fant de ut at de gjerne vil hjem til Grenlandsområdet."

                      Ja nemlig. Vet at i en klubb som LSK er i prinsippet alle til salgs, men dette er ingen overgang som det er lett å svelge. Hadde egentlig trodd at en spiller som var såpass glad i klubben ville være mer "hands off", men ok. Ønsker Rambukk lykke til i Skien.

                      Kommentar

                      • bøllefrø
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2004
                        • 462

                        #12
                        Ønsker han lykke til, men dette er synd. Hadde trodd at han skulle bli når Nordli kom, men sånn gikk det ikke.

                        Trist dag.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #13
                          Lykke til videre og takk for innsatsen!
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Kjetil
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Mar 2006
                            • 48

                            #14
                            Skulle vi selge noen var det greit at det ble han. Han er vel nesten den eneste (+Riise) vi kunne få litt penger for. Det er jo bare noen nyanseforskjeller mellom han og PSA og det blir litt dumt å holde en av de på benken. Litt vemodig er det likevel.
                            Diego for fugla!

                            Kommentar

                            • chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

                              #15
                              Dette er synd, all den tid han er en kjernekar og en god spiller.

                              Samtidig forstår jeg klubben, som tross alt er avhengig av inntekter. Rambekk kom gratis, og hvis han selges for 3 millioner er det 3 millioner rett inn som overskudd. Det er, til en viss grad, slik LSK må tenke.

                              Rambekk har heller ikke vært "oustanding" og jeg tror selvfølgelig andre kan ta hans plass. Om det er PSA som vil ta steget eller noen nye får tiden vise.

                              Synes også at dette sender ut gode signaler til andre spillere som vurderer LSK. Vi utvikler han til å bli en landslagsspiller og lar han gå for et beløp som LSK kan si seg fornøyd med, og både spiller og ny klubb er fornøyd. Det er mye bedre enn klubber som setter altfor høye priser på spillere som ikke er i nærheten av Rambekks kaliber. Med det resultat at spillerne ikke blir solgt, og ikke får utviklet seg i sin karriere.

                              Lykke til videre Rambukk!! Takk for kjempeinnsats og engasjement tiden du var hos oss.
                              Bølerkanaris

                              Kommentar

                              • AG-3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 1081

                                #16
                                Enda en nitrist nyhet fra Åråsen. Trenger snart noen tralalala-piller for å se lysere å ting...

                                At Rambekk, klubbens absolutt greieste kar på og utenfor banen, reiser hjem er bare trist trist trist. Ønsker lykke til!

                                Rambekk skal også ha skryt for å ta seg god tid til den yngre garde på fotballskoler etc. Rett og slett en mønsterkar!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #17
                                  Veldig synd at Rambekk forsvinner. Supersympatisk kar som er en lojal og god spiller.

                                  Dog har hele Rambekk-greia vært en bra deal for Fugla. Kom gratis, har hatt en moderat lønn, spilt bra, utviklet seg til landslagsback, skaffet LSK medieoppmerksomhet og nå blir han solgt for noen saftige millioner.

                                  I tillegg hadde Rambekk en kontrakt som gikk ut neste år og han var ikke sånn ekstremt keen på å forlenge den. I det perspektivet er det kanskje greit å selge ham mens man ennå får noen grunker inn på bok. Kanskje vi kjøper Pelle for 10 millioner i mellomlegg?
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Det var som faen, klarer vi å stille lag neste år

                                    Lykke til i Odd og ta vare på familien. Du vil bli savnet stort på Åråsen neste år!

                                    Kommentar

                                    • lsk_fugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 864

                                      #19
                                      hadde virkelig tro på at vi nå kunne få beholde rambukk etter som at tom nordlie har ankommet klubben osv. det så jo virkelig lyst ut.

                                      Men slik gikk det da ikke

                                      Lykke til videre Anders! Du har vært en strålende spiller og har en super personlighet! Du vil bli mottatt godt når du spiller mot lillestrøm i fremtiden!

                                      Kommentar

                                      • iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

                                        #20
                                        Huff måtte sperra øya opp når jeg leste dette, og tristheten kom over meg når Petter bekreftet dette.

                                        Jeg skjønner deg godt Anders, og tro meg, spillere som deg finnes det ikke mange av.

                                        Du vil få stående applaus av de aller fleste kanaris når vi spiller mot Odd igjen.

                                        Lykke til videre, og kjemp med nebb og klør for landslagsplassen. Den har du fortjent!
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎