Rambekk takket ja til Odd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    Pratet med Anders etter kampen på søndag. Han kunne fortelle at ingenting var avklart, men at det fortsatt var forhandlinger.

    Jeg fortalte han så at mange syntes det var veldig leit at han skulle reise fra klubben, men at han måtte tenke på seg selv og sine. Anders blir far i januar, og har lenge hatt planer om å flytte hjem til Grenland. Jeg la også til at han alltid vil bli husket som en av de som ofret seg for klubben.

    Anders fortalte da at han egentlig hadde en veldig lei følelse inni seg. Han ønsket ikke å forlate LSK, men at det nok ble utfallet av situasjonen nå. Med framtidsplanene i bakhodet var nok dette det beste.

    Han takket for absolutt all støtte han har fått og fortsatt får. Han setter umåtelig stor pris på Kanari-Fansen og miljøet rundt LSK.

    -okb! - som ikke vil bli sitert..
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1452

      Opprinnelig skrevet av okb
      Anders fortalte da at han egentlig hadde en veldig lei følelse inni seg. Han ønsket ikke å forlate LSK, men at det nok ble utfallet av situasjonen nå. Med framtidsplanene i bakhodet var nok dette det beste.
      Dette er vel gjensidig. De fleste syntes ikke det er noe stas å selge Rambekk, som er veldig godt likt. Men med framtidsplanene til LSK i tanke er det antageligvis til det beste. Det blir uansett hans siste sesong i LSK og da blir han veldig fort fryktelig dyr i drift neste år. Rambekk er et flott eksempel på en som kan gå ut av portene på Åråsen med hevet hode. Håper alle vet å verdsette en spiller med så gode holdninger når han en dag kommer på besøk med gjestende lag.
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎