[Etter] Brann-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3401

    #81
    Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
    Jeg er enig i at dommeren fortjener mye kritikk i situasjoner underveis i kampen og at han ble direkte avgjørende for noe av kamputfallet, men akkurat denne situasjonen synes jeg han løste på en tilfredsstillende og grei måte. Å gi noen røde kort i denne situasjonen ville etter min mening vært direkte galt, men han kunne jo like gjerne gjort det når vi senere fikk se hva han valgte å gjøre...(les. straffesituasjonen PSA-Helstad)...
    Hvis dommeren gjorde riktig her, burde Rune Pedersen sette seg ned og gå igjennom dommerinstruksene en gang til. Det må kunne bes om litt samsvar mellom de forskjellige dommerne slik at gutta vet hva de kan forholde seg til.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Nightfox
      -Brannsupporter-
      Bøffel
      • May 2006
      • 24

      #82
      Opprinnelig skrevet av Larsk
      info til deg.. dere sutrer hele jævla tia.. og når det først går opp for dere at dere leder 3-0 nei da støtter dere laget, men er dere i litt motgang så blir det buing.. grattis med og bli knust på tribunen av 400 kanaris SOM VEIT HVORDAN MAN LAGER LIV OG STØTTER LAGET, vi sang som F*** når vi lå under 3-0 hva hadde dere gjort da? bua ut laget? og har hørt rykter om at alt man hørte fra dere på tv'en var buing og klapping.. og en gang byen er bergen og laget er brann kom igjen så suger vi 30 mann heia brann brann... og jeg har ikke noe i mot bergensere, har bare mye i mot deg...
      Opprinnelig skrevet av myggen
      HADDE DE VERT 0-3 TIL LSK SO HADDE DE IKJE VERT ANDRE ENN KANARIFANSEN PÅ STADION DA HADDE BRANN GUTTA REIST HEIM...........

      BRANN er blant norges beste supportere i medgang, men di verste i motgang..,
      Sånn sett kom jo dette på et greit tidspunkt..

      Hva i all verden skal dere klage på nå da? Har dere noe mer å referere til?

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #83
        Opprinnelig skrevet av Nightfox
        Sånn sett kom jo dette på et greit tidspunkt..

        Hva i all verden skal dere klage på nå da? Har dere noe mer å referere til?
        Er det pipekonserten på 4-0 du sikter til? "De eneste utonene kom da lagene gikk til pause på 4-0. Da var det pipekonsert fra Brann-hjørnet." Den bidro sikkert til å begrense nederlaget.

        Kommentar

        • rEPPA
          *****istrator
          • Nov 2003
          • 3930

          #84
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Er det pipekonserten på 4-0 du sikter til? "De eneste utonene kom da lagene gikk til pause på 4-0. Da var det pipekonsert fra Brann-hjørnet." Den bidro sikkert til å begrense nederlaget.
          Det skylder sikket på at det var dommeren de peip på. (Heldigvis er det ikke R i piiiip).
          www.kfl.no/debatt

          Kommentar

          • Nightfox
            -Brannsupporter-
            Bøffel
            • May 2006
            • 24

            #85
            Opprinnelig skrevet av rEPPA
            Det skylder sikket på at det var dommeren de peip på. (Heldigvis er det ikke R i piiiip).
            Noe som stemmer, og uansett så var ikke det så jævla mye piping at det gjør noe. Så... Det er en myte at vi ikke støtter laget i motgang, akkuratt så det er en myte at dere har tre sanger.

            Kommentar

            • myggen
              Medlem
              Hoffnarr
              • Apr 2007
              • 52

              #86
              er vell eneste gangen eg kan hugse hvertfall att brann fansen står igjen å synger når di har tapt......

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #87
                Jeg synes ikke denne tråden hører hjemme på hovedforumet lenger. Deler av den bør evt flyttes til tribunekultur.

                Kommentar

                • Juven
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2006
                  • 212

                  #88
                  Tror nok Brann-fansen lærte noen nye knep sist helg når fugla var på besøk
                  At man støtter laget i motgang også!
                  Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2887

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Juven
                    Tror nok Brann-fansen lærte noen nye knep sist helg når fugla var på besøk
                    At man støtter laget i motgang også!
                    føler vi møter oss selv litt i døra i dag. det var ikke alt for mye støtte fra kanarifansen i dag. ingen piping selvfølgelig men dog
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      føler vi møter oss selv litt i døra i dag. det var ikke alt for mye støtte fra kanarifansen i dag. ingen piping selvfølgelig men dog


                      UENIG!

                      Vi møter absolutt ikke oss selv i døra. Vi tør å innrømme at vi var ræva, at vi ble pissa på av enga imotsetning til skarrefolket som er best på tribunen uansett...
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎