Hvem bør bli ny LSK-keeper?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Tror det er fødsel på gang for kona til Heinz.

    Kommentar

    • ektekanaris
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jul 2007
      • 14

      Stemmer for Jarstein. Herlig type!

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        Når jeg ser hvordan Otto gjør det mot Fredrikstad i dag - noe som selvfølgelig er et altfor tynt grunnlag, men likevel - så er jeg ikke så sikker på om vi ikke har en kommende toppkeeper allerede. Han har i hvert fall mange fine involveringer i dag. Det spørs om vi ikke heller burde bruke penga på en midtstopper eller noe annet vi - dersom Otto er god nok - har mer bruk for.

        Kommentar

        • KimFL
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1410

          Opprinnelig skrevet av Guling
          Når jeg ser hvordan Otto gjør det mot Fredrikstad i dag - noe som selvfølgelig er et altfor tynt grunnlag, men likevel - så er jeg ikke så sikker på om vi ikke har en kommende toppkeeper allerede. Han har i hvert fall mange fine involveringer i dag. Det spørs om vi ikke heller burde bruke penga på en midtstopper eller noe annet vi - dersom Otto er god nok - har mer bruk for.
          Er i grunn helt enig. Gi denna gutten tillit, og han kommer til å bli stor. Et tips, er kanskje å bruke penga på en angrepspiller...som kan få til noe på egenhånd.



          KimFL

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Sørg for en talentfull, ung andrekeeper med stor rekkevidde som Grodås kan få utvikle videre og la Otto bli vår nye førstekeeper. Han besto testen idag.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • woody
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 374

              Enig - Otto var uten tvil vår beste i dag. Viste også temperament, og styrte gutta bra.
              woody

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                Otto var uten tvil god i dag og gjorde etter min mening 3 storeredninger...

                Et stort MINUS får han for feltarbeidet, der er han ikke god nok!
                Last edited by Ketil Cantona; 22.07.2007, 20:19.

                Kommentar

                • aguado
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 448

                  Synes det er utrolig morsomt å se fruktene av å ha Norges beste keepertrenerapparat på plass. Müller har gått fra å være en av tippeligaens dårligste til en av de beste på kort tid. Otto så en bare tendenser til gode ferdigheter i forrige sesong. Mot FFK var han en av LSKs beste. Litt bedre selvtillit og litt bedre feltarbeid så blir han en stjerne.

                  Synes kanskje det er bedre å bruke en Otto i angrepsposisjon enn en Müller som helst vil bort i mål. Jeg vil heller bruke pengene fra et salg på 2-3 gode talenter enn én god stjerne nå, mao. bruke Otto som førstevalg. Greier vi å skape en keeperfabrikk som utvikler gode keepere kan det faktisk bli en god butikk ut av det på lang sikt også.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    Hvor var heinz idag?
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • aguado
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 448

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Hvor var heinz idag?
                      Var han ikke på tribunen og så kampen sammen med Kippe? I så fall tipper jeg han var hjemme sammen med sin samboer og nyfødte sønn.

                      Kommentar

                      • Trondeo
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3062

                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Hvor var heinz idag?
                        Suspensjon. Dette var den siste kampen hans. I følge Aftenposten. (Nyhetstråden)

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          Vi trenger uansett en keeper til, Frode Grodås var reserve keeper i dag...Skeptisk!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            Å hente Jarstein er selvsagt det optimale, men jeg tror helt oppriktig at Otto kan bli en veldig bra keeper. Han er forholdsvis ung, god på strek, bra i feltet, kommuniserer godt med forsvaret og er god med begge bein. Rett og slett en ung allroundkeeper som kan utvikle seg til å bli en toppkeeper, dersom han får tillit og god oppfølging fra Grode Frodås.
                            Står fortsatt for det jeg skrev tidligere i denne tråden. Og til alle Otto-kritikere, som kommer med utsagn som at Otto aldri vil bli en toppkeeper:

                            På samme tid i fjor gjorde Heinz stadig vekk brølere og slapp inn relativt enkle mål. Nå har Otto har spilt 2 TL-kamper og gjort en bra jobb. Det er ingen vågal påstand at Otto per dags dato er en bedre keeper enn Müller var på samme tid i fjor, og at han i de 2 kampene han har spilt nå har vist seg fram på omtrent samme nivå som Müller har gjort i år.

                            Derfor spør jeg igjen, hva tilsier at Otto ikke kan bli like god, og kanskje enda bedre enn Heinz Müller?

                            Det Otto viser i igangsettingsfasen i dag er forresten mange, mange klasser over Heinz. Presise utspark med begge bein, og flink til å sette igang spillet hurtig med både bein og armer. I feltet har han noen dårlige involveringer, men på strek er han rett og slett kongegod i dag. Spesielt i de 2 situasjonene der FFK er på blank goal.

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Rapportene fra 2.laget har ikke vært overbevisende. Det er vel der skepsisen har vært. Men når Grodås sier han ikke har møtt en mer seriøs keeper, ja da tror jeg kanskje han kan bli bra...

                              Kommentar

                              • sandra
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jun 2007
                                • 130

                                var skeptisk til Otto tidligere, men i dag syntes jeg han var god. ser han faktisk for meg som vår neste 1.keeper... bare litt finpuss med grodås, så blir dette knall!!!
                                Fotballgal nordlending, men med hjertet på rett sted :)

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  Knallmatch av Otto! 3 klasseredninger, god i feltet og hissige igangsettninger. Klasse!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5096

                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Det Otto viser i igangsettingsfasen i dag er forresten mange, mange klasser over Heinz. Presise utspark med begge bein, og flink til å sette igang spillet hurtig med både bein og armer.
                                    Otto imponerer stort med gode, presise klareringer med begge bein. Skulle gjerne sett den keeperen i dette landet som er like "to-fota."

                                    Dog trenger man ikke å dra en Misund hver eneste kamp.

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      Etter hittil å ha vært tvilende til om Otto har det nødvendige potensiale, er jeg i ferd med å endre mitt syn. Han viste klasse mot FFK, og med flere kamper på dette nivået tror jeg han kan bli virkelig god.

                                      Kommentar

                                      • ON
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3639

                                        Bra av Otto i dag, kan bli spennende å se han i neste kamp. Holder han like høyt nivå da også, så trenger vi absoulutt ikke noen annen keeper. Spennende.

                                        Kommentar

                                        • sandra
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jun 2007
                                          • 130

                                          er enig.. hva med å finne en ung keeper som kan være ho oss en stund, og som grodås kan forme som han vil?? til 2 kepper...
                                          Fotballgal nordlending, men med hjertet på rett sted :)

                                          Kommentar

                                          Working...