Arne Erlandsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brune stakkeland
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2012
    • 863

    Jeg håper ikke klubben har snakket med kandidater før prosessen med å avslutte arbeidsfoeholdet er igang. Det er isåfall illojalt mot arbeidstager og noe andre klubber har fått tyn for tidligere.

    Håper derimot at sportsplanen til klubben nå er jobbet frem og at man derfor har klart for seg hvordan man ønsker å spille og kan finne den beste kandidaten for å oppnå målene i den planen.

    Takker Arne for det han har gjort for klubben og er aldri i tvil om at han alltid vil ønske klubben det beste.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9365

      Takk for innsatsen!

      Overlevelse og cup-gull skal man ikke kimse av.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3321

        Så kan styret ta seg en solid dose med vann over hodet som var i cuprus og valgte og forlenge avtalen med Arne etter den begredelige seriestarten vi hadde. For en gjeng med amatører. Helt utrolig at de ikke valgte og se an resultatene utover våren. Arne hadde jo opprinnelig kontrakt ut denne sesongen. Jeg veit ikke hvorfor de hadde så hastverk med å forlenge?

        Kommentar

        • brune stakkeland
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2012
          • 863

          Opprinnelig skrevet av LS89
          Så kan styret ta seg en solid dose med vann over hodet som var i cuprus og valgte og forlenge avtalen med Arne etter den begredelige seriestarten vi hadde. For en gjeng med amatører. Helt utrolig at de ikke valgte og se an resultatene utover våren. Arne hadde jo opprinnelig kontrakt ut denne sesongen. Jeg veit ikke hvorfor de hadde så hastverk med å forlenge?
          Nå kjenner jeg absolutt ikke til vurderingene, men det kan være at de hadde en oppklaringssamtale med arne om væremåte etter litt murring, fikk positive signaler og ville slå fast ovenfor misfoenøyde spillere at dette er treneren deres også fremover så nå får alle jobbe sammen. Virket jo gjennom 'på innsiden' som at arne prøvde å fremstå mer positiv ihvertfall

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3942

            Takk for innsatsen!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

              Nå kjenner jeg absolutt ikke til vurderingene, men det kan være at de hadde en oppklaringssamtale med arne om væremåte etter litt murring, fikk positive signaler og ville slå fast ovenfor misfoenøyde spillere at dette er treneren deres også fremover så nå får alle jobbe sammen. Virket jo gjennom 'på innsiden' som at arne prøvde å fremstå mer positiv ihvertfall
              Som jeg skrev i Arne-tråden da kontrakten ble forlenget, synes jeg det var et utrolig merkelig tidspunkt å forlenge kontrakten på. Jeg så tilnærmet null oppside ved å forlenge i april, når man kunne ta seg tiden fram til sommeren og gjøre en bedre kvalifisert vurdering på hvilken retning klubben er på vei. At Arne må gå allerede nå var nok ikke det særlig mange så for seg i april, men dersom man ser på poengfangsten er det liten tvil om at grep måtte gjøres umiddelbart.

              Jeg håper virkelig ikke LSK går for en "lappeansettelse" på korttidskontrakt, men nå jobber intenst med å finne en langsiktig løsning som står for de sportslige visjonene og verdiene som er forankret i sportsplanen klubben etter sigende skal ha jobbet med å utarbeide det siste året. Klubben har vært prega av korttidsprosjekter som har beveget seg i fullstendig ulike retninger de siste 10 åra, og vi trenger å ta tilbake en identitet der kan vi kan bygge på spillertroppen vi har og innarbeida prinsipper. Med 2 kamper igjen før ferien er det ingen grunn til å haste med å finne en erstatter - her bør man bruke den neste måneden til å gjøre et grundig arbeid.

              Jeg har ingen formening om hvem vår neste trener bør være, utover at jeg håper vi tør å utvide horisonten og lete bredere enn de trenerne som finnes i de to øverste divisjonene i Norge.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Klimtkongen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2014
                • 419

                Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                Jeg håper ikke klubben har snakket med kandidater før prosessen med å avslutte arbeidsfoeholdet er igang. Det er isåfall illojalt mot arbeidstager og noe andre klubber har fått tyn for tidligere.
                Mulig det er illojalt, men det er sånn alle gjør det.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2281

                  Et trist sortir. Å ta cupgull med fugla er synonymt med the boot Har vært en forsvarer av Arne selvom tilliten etterhvert ble tynnslitt.
                  Få på plass Erling nå da og hent hjem Ruben!

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3321

                    Det som virkelig er amatørmessig fra mitt synspunkt er at de går ut med en pressemelding der de sier at de er i en prosess med å avskjedige Arne. Hvor ofte hører vi om det på øverste nivå? Bør og skal ikke det formelle være i orden først? Har ikke Arne rettigheter som alle andre arbeidstakere? Hvor jævlig er det ikke for Arne og hans familie å lese om dette i media først før noe er konkret?

                    Jeg fatter virkelig ikke hva klubben driver med om dagen.

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2114

                      Komplett latterlig og amatørmessig hele opplegget
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • 10theri
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2010
                        • 438

                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Det som virkelig er amatørmessig fra mitt synspunkt er at de går ut med en pressemelding der de sier at de er i en prosess med å avskjedige Arne. Hvor ofte hører vi om det på øverste nivå? Bør og skal ikke det formelle være i orden først? Har ikke Arne rettigheter som alle andre arbeidstakere? Hvor jævlig er det ikke for Arne og hans familie å lese om dette i media først før noe er konkret?

                        Jeg fatter virkelig ikke hva klubben driver med om dagen.

                        Tror ikke det er så stor forskjell på det LSK gjør med Arne og det Stabæk gjorde med Ordinas. Ordinas og Stabæk hadde neppe blitt enige om sluttpakke enda de heller, når de slapp nyheten sin. Forskjellen er at Ordinas godtok sparkingen, mens Arne står på sitt. Jeg tror at hvis Arne "godtatt avgjørelsen" slik Ordinas gjorde i Stabæk ville pressemeldingen sett annerledes ut.
                        Heia Lillestrøm......

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9365

                          Arne blir vel ikke oppsagt pga det sportslige heller, så da er det vel kanskje andre regler/forutsetninger/kjøreregler vi har med å gjøre?

                          Kommentar

                          • Klimtkongen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2014
                            • 419

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Arne blir vel ikke oppsagt pga det sportslige heller, så da er det vel kanskje andre regler/forutsetninger/kjøreregler vi har med å gjøre?
                            Kanskje spesielt derfor er det viktig å ta prosessen internt.

                            Hvis klubben mener det er andre grunner til å gi han sparken enn måten han løser det han er ansvarlig for, så skal man ha en vanvittig sterk sak. Arbeidstakeres rettigheter er veldig sterke i Norge. Siden det er en vanskelig tid for han privat så skal en arbeidsgiver vise ekstra påpasselighet. Og ekstra spesielt blir det når vi signerte kontrakt med han for bare 2 måneder siden.

                            Kommentar

                            • Martin83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 794

                              Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                              Kanskje spesielt derfor er det viktig å ta prosessen internt.

                              Hvis klubben mener det er andre grunner til å gi han sparken enn måten han løser det han er ansvarlig for, så skal man ha en vanvittig sterk sak. Arbeidstakeres rettigheter er veldig sterke i Norge. Siden det er en vanskelig tid for han privat så skal en arbeidsgiver vise ekstra påpasselighet. Og ekstra spesielt blir det når vi signerte kontrakt med han for bare 2 måneder siden.
                              Hvis det er en utenomsportslig situasjon så ville vel kanskje klubben ikke at Arne skal ha noe med laget å gjøre. Da blir det en umulig posisjon å fortelle omverdenen at Arne ikke trenger laget eller er med på kampdag samtidig som han fortsatt er hovedtrener. Den spagaten er umulig. Når vedtaket først ble gjort fra styret så hadde ikke klubben noe valg, slik jeg ser det, å kommunisere at prosessen har startet. Hadde ikke styret tatt grep så ville det også blitt feil fordi man da ikke reagerer mot det man tydeligvis har definert som uakseptabelt. Med tanke på at klubben er så tydelige på at ingen skal gi kommentar utenom Kokkim så tenker jeg klubben løser dette på den beste måten med de forutsetninger som foreligger.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                De som valgte å forlenge avtalen med Arne bør vel også forlate Åråsen!

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1068

                                  Opprinnelig skrevet av heidar
                                  Komplett latterlig og amatørmessig hele opplegget
                                  Støtter den! Er et større fundament enn hovedtrener som er galt i klubben. Men kameraderiet fortsetter vel..
                                  Tipper Powell inn som hovedtrener og vi er akkurat der vi er nå i Juni 2019..

                                  Kommentar

                                  • Kristian
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 690

                                    Opprinnelig skrevet av Stan

                                    Støtter den! Er et større fundament enn hovedtrener som er galt i klubben. Men kameraderiet fortsetter vel..
                                    Tipper Powell inn som hovedtrener og vi er akkurat der vi er nå i Juni 2019..
                                    Da rykker vi i alle fall ikke ned. Det er jo noe å ta med seg, og er det noe jeg har lært de siste årene så er det å ta det man får.

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      Moderatormelding

                                      Dette er tråden om Arne. Diskusjon om valg av ny trener tas i egnet tråd.

                                      Stray Cat
                                      Moderator
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4286

                                        Arne kjemper for tiden sitt livs viktigste kamp etter å blitt diagnostisert med kreft.

                                        Tøff som du er, så tar du denne kampen på strak arm! Sender varme tanker, og håper å se deg tilbake på en sidelinje igjen snart.

                                        God bedring, legende!

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2864

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                          Arne kjemper for tiden sitt livs viktigste kamp etter å blitt diagnostisert med kreft.

                                          Tøff som du er, så tar du denne kampen på strak arm! Sender varme tanker, og håper å se deg tilbake på en sidelinje igjen snart.

                                          God bedring, legende!
                                          "Men jeg har vært gjennom flere tøffe kamper - både på og utenfor banen. Jeg vinner de fleste. Forhåpentligvis skjer det samme nå. Dette er en kamp jeg skal vinne, sier Arne Erlandsen til lsk.no."

                                          Stå på, gamle kriger! Hele Lillestrøm og resten av Fotball-Norge står på sidelinja og heier på deg!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎