Ifeanyi Mathew

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tjodleif
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 848

    Hvor høyt på tabellen må vi havne kontra en 9. plass for å dekke en eventuell tapt salgssum med premiepenger? La oss håpe Mathew kan bidra sterkt.

    Kommentar

    • Egumen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2011
      • 172

      Fuck off! Matthew har nok blitt fortalt ganske tydelig hvor mye et salg vil bety økonomisk for klubben, og velger å drite i dette.

      Kommentar

      • brune stakkeland
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2012
        • 863

        Matthew er i sin fulle rett til å takke nei til tilbud, mem det er litt frustrerende at han har takka nei til flere tilbud LSK har akseptert nå. Vi trenger penga, men om vi ikke får de så får vi i det minste en drivende god fotballspiller. Så får vi bare håpe at han leverer kanonbra så vi får solgt han for en god slant når vinduet åpner igjen

        Kommentar

        • Tjodleif
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2017
          • 848

          Kontrakten hans går ut til sommeren; det betyr vel at han kan signere fritt for andre lag etter nyttår?

          Kommentar

          • Kjøttkaka
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2012
            • 289

            Dette er jo potensielt skummelt for økonomien, men vi må strengt tatt ha respekt for at spillere ikke ønsker å dra til RBK. Har vi blitt så vant til at spillere forlater oss for å dra til andre norske klubber at vi nå syns det er kjipt når en spiller takker nei til det?

            Kommentar

            • Holterkanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2009
              • 560

              Bla opp en skikkelig kronerulling isteden, høsten kan bli lys
              ________________________
              TB

              Kommentar

              • Smukken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 718

                Sett han på benken og la han bli der
                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                Kommentar

                • Sailor Man
                  Moderator
                  • Jun 2007
                  • 1324

                  Opprinnelig skrevet av Smukken
                  Sett han på benken og la han bli der
                  Tull og tøys. Han kan bli gull verdt i høst. Ikke glem at han er en veldig god spiller.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3141

                    Nok en spiller som setter seg selv og kortsiktig gevinst fremfor det som er bra for klubben. Og ikke pokker om han er på langt nær så god som enkelte her inne skal ha det til, han skal ha vokst mye på benken i langtvekkistan for å forsvare en plass på vår midtbane.

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1324

                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Nok en spiller som setter seg selv og kortsiktig gevinst fremfor det som er bra for klubben. Og ikke pokker om han er på langt nær så god som enkelte her inne skal ha det til, han skal ha vokst mye på benken i langtvekkistan for å forsvare en plass på vår midtbane.
                      Uenig. For det første er ikke dette noen kortsiktig gevinst for ham, han tror han kan få en bedre deal enn RBK med en god høstsesong for oss. Går han til Bart, må han regne med å være der en stund. Pluss at han ikke vil være bankers på laget der. Det er å tenke langsiktig i min bok.

                      For det andre er han mer enn god nok til å spille på vår midtbane. Motivasjonen burde ikke være noe problem, han spiller for en større overgang til vinteren.

                      Jeg mener vi burde fortsette med Krogstad og DAP sentralt, men han vil nok være en oppgradering på begge kantene våre, og i stand til å være backup både sentralt og for Arnor.

                      Kommentar

                      • OlaG
                        Oversetterdrone
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 875

                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Nok en spiller som setter seg selv og kortsiktig gevinst fremfor det som er bra for klubben. Og ikke pokker om han er på langt nær så god som enkelte her inne skal ha det til, han skal ha vokst mye på benken i langtvekkistan for å forsvare en plass på vår midtbane.
                        Selvfølgelig gjør han det. Han er en unggutt fra Nigeria som har fått en mulighet til å sikre den økonomisk fremtiden for seg og sine som ikke veldig mange får. At han skal ha noen lojalitet til LSK utover å gjøre seg fortjent til lønna si er meningsløst å komme med.

                        At en Matthew som er skrudd på ikke skal forsvare en plass på midtbanen vår i konkurranse med Melgalvis, Ødemarksbakken, Gustafsson, Haakenstad og Brenden er også vanskelig å forstå. Matthew var en av de beste midtbanespillerene i Eliteserien da han var her sist, enkelt og greit.

                        Jeg har kommentert tidligere at jeg ikke ser det som noen selvfølge at han skal spille hvis han ikke er motivert og skarp. Men hvis han er det så er han selvfølgelig mer enn god nok til å være aktuell for en plass på midtbanen vår.

                        Kommentar

                        • Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 289

                          Ingen grunn til å tro at Mathew ikke skal være påskrudd heller. Foruten den ene hjerneblødningen mot Vålerenga, så har han vært 100% profesjonell i LSK. Det er også noe både medspillere og støtteapparat har påpekt. Han leverte stabilt godt, og spilte utrolig nok hvert eneste minutt for oss siden han debuterte. Altså samtlige 90 minutter i 82 offisielle kamper på rad for LSK som midtbanespiller.

                          Mathew kommer til å gjøre en god jobb for oss, og supportere bør ikke bli sure fordi han ikke ønsker å spille for noen annen norsk klubb enn LSK. Jeg har full forståelse for at en fornuftig fyr som Mathew ikke har lyst til å flytte til bartebyen.

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            Ingen som husker hvor god han var som kant mot Brann første året? Synes ikke vi skal rokke ved de tre sentrale, men ser ham mer enn gjerne på en av kanta.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3141

                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Ingen som husker hvor god han var som kant mot Brann første året? Synes ikke vi skal rokke ved de tre sentrale, men ser ham mer enn gjerne på en av kanta.
                              Jo, så absolutt - jeg husker hvor god han var den første tiden, minnet meg nesten om Nosa. Så begynte han sakte men sikkert å bli mer og mer ordinær, dessverre. Har aldri tenkt eller trodd at det handlet om manglende profesjonalitet.

                              Jeg står ved at den Mathew som reiste ut ikke er noe bedre enn de som spiller på midten hos oss nå (han kan selvfølgelig ha blitt bedre eller blitt mer sulten siden sist).

                              Det som kan være spennende er å se om en nymotivert Mathew kan bidra til å få gjort noe med den høyre kantposisjonen vår.

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1206

                                Er Mathew i form så benker jeg DAP 10 av 10 ganger, men DAP blir merkelig nok ansett som vår hærfører av journalister og såkalte fotballeksperter. Da har de ikke sett alt for mange LSK kamper i år. Med Mathew kan vi få sentrale spillere som er toveisspillere som kan true offensivt også. Selvsagt så bli sikkert Krogstad og Sheriff offret noe som etter min menig ikke er bra for deres utvikling. Selv om ikke Mathew imponerte veldig i fjor offensivt så mener jeg han er minst like god defensivt som DAP og offensivt har han et potensiale som er skyhøyt over DAP.

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3319

                                  Mathew var meget god med Udoji som hengende spiss, og det er ingen grunn til å tro han ikke kan skape en lignende relasjon med Arnor. En overgang til Bart ville betydd en flerårig kontrakt, og han har vært tydelig på at han ønsker seg til en større liga.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Vel, Mesfin ga ikke akkurat et veldig betryggende inntrykk på Deadline-sendinga, snarere kom det rimelig klart frem at man nå er i en situasjon man ikke har planlagt for. Og det jeg frykter mest, når stemninga er så klart imot Matthew som den allerede er blant altfor mange, er at han får en ny periode som den mot slutten av forrige sesong. Så lenge klubben er fastlåst til en formasjon er nå kabalen blitt enda vanskeligere å få opp og det går ut over det som skal være våre beste spillere. Utviklingen til både Krogstad og til dels Sheriff har jo nærmest blitt en hodepine og det føles nærmest uvirkelig.

                                    Man skal trylle godt nå om man skal holde verdien til Matthew, eller faktisk øke den slik Mesfin forespeiler, samtidig som det eneste man egentlig får frem om spilleren er at han er klok og anvendelig. En så utprega ballvinner er best på midten, han har sin soleklart største verdi på midten, og det må det må da være mer vettug å gi Smarason er friere rolle i en 451 med utgangspunkt på høyra.

                                    Matthew, DAP og Krogstad er alle spillere som etter min mening vil kunne legge enda en dimensjon til spillet sitt ved å få inn en ekstra mann sentralt. For ikke å snakke om det som skal være vår krumtapp og fremskutte playmaker i Smarason. Alle har mer å tjene på å få mer tid med ball og føle at vi kontrollerer mer enn vi jager. En bedre pasningskvalitet kommer ikke rekende på en fjøl med ræva i egen sekstenmeter.Og det bør overhode ikke gå ut over noen kontringsstyrke, men om noe gi de kontringene vi velger å ta langt større presisjon og kvalitet. Og her er dessuten manglende fart også et problem.

                                    Vi har en gruppe spillere som ikke går ihop med stilen LSK sånn halveis helst identifiserer seg med.

                                    Kommentar

                                    • Sailor Man
                                      Moderator
                                      • Jun 2007
                                      • 1324

                                      Jeg ser forsåvidt poenget ditt, men å skifte formasjon nå, tror jeg ikke er en god idé. I det siste har resultatene begynt å komme, og selv om det fortsatt er litt å gå på spillemessig, ser laget mye bedre ut nå enn i våres. Jeg skulle også ønske at LSK beherska mer enn en formasjon, men det har ikke vært tilfelle til nå i år.

                                      Dessuten tror jeg Mathew har flere strenger å spille på enn å være ballvinner. Han hadde noen veldig gode kamper på kanten i starten av karrieren, håper han kan levere noen flere sånne.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Men ting har forandret seg i troppen siden siste forsøk, Tamm har kommet inn og man har fått backer i riktig posisjon. Og skal ikke Matthew være en oppgradering for en Melgalvis som faktisk også gjør sine beste prestasjoner sentralt? Vi har en hel haug av spillere som kan gjøre en innsats sentralt, men vi spiller en klassisk baktung 442 som satser på kontringer med en vesentlig svakhet tempomessig som ikke blir mindre med Matthew på kanten. Joda, han har flere strenger å spille på, men hvordan skal de komme frem i praksis hvis vi selv ikke tør ta mer tak i kampene? Mangelen på et eget grunnspill hiver alt i det blå og man kan bare håpe.

                                        Dette handler ikke om mangel på mestring, det handler om vilje. Og hva skjer når Lennys egen signalsignering er frisk igjen?

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2105

                                          Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                          Ikke uventet da , men veldig spent på pris og ikke
                                          minst Evt videresalg prosenter ?
                                          Bare synd vi må selge han til annen Norsk klubb da
                                          Men håper iallefall at deler av disse pengene blir reinvestert i å forbedre første-elleveren vår ?

                                          Samme hva , har ingen kritikk mot Matthew her.
                                          Takk for alt du har bidratt med i LSK drakta !
                                          unner DEG videre succe , men ikke RBK .
                                          jaja... der bomma jeg kraftig da ...
                                          bør nok lære nå å vente til papirene er skrevet på , både den ene og andre veien ....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎