Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7037

    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Helt enig i at vi trenger er en ballvinner sentralt og en boks-til-boks indreløper med bra tempo. Ellers skulle jeg gjerne se en utfordrer til Lehne. Videre bør det sees på trenerteamet. Usikker på om analyseansvarlig og keepertrener er de rette. Sikkert flere som bør evalueres.
    Vi trenger en helt ny midtbane, iallfall en kvalitetsstopper, og to kanter. Vi er milevis unna.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • plantemiddel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2012
      • 801

      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Til forsvar for Mesfin har jeg fra det jeg anser som solide og pålitelige kilder at han har spurt om, foreslått og nærmest tilbudt flere ulike midtbanespillere, som de fleste av oss ville ansett som klare forsterkninger. Men trenerteamet har - foreløpig - ikke sett behovet for nye spillere på midtbanen. Kanskje er det, får vi håpe, fordi de ville prøve seg fram og se hvor behovet er størst. Men uansett bør man her ikke rette baker for smed, men henge bjella på de rette kattene.

      gilbert
      Virker som en helt dysfunksjonell ledelse hvis det stemmer. Simon har da for pokker ansatt Georgsson og burde ha autoritet nok til å overprøve nyansettelsen. Tenker Simon burde vurdere å trekke seg om det stemmer.

      Kommentar

      • Sailor Man
        Moderator
        • Jun 2007
        • 1340

        Opprinnelig skrevet av plantemiddel

        Virker som en helt dysfunksjonell ledelse hvis det stemmer. Simon har da for pokker ansatt Georgsson og burde ha autoritet nok til å overprøve nyansettelsen. Tenker Simon burde vurdere å trekke seg om det stemmer.
        Sportsdirektøren skal ikke kjøpe spillere som treneren ikke ønsker seg - mange eksempler på at det forsurer samarbeidet , og at de nye spillerne bare blir satt på benken.

        Kommentar

        • Fugggel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2020
          • 489

          Opprinnelig skrevet av gilbert
          Til forsvar for Mesfin har jeg fra det jeg anser som solide og pålitelige kilder at han har spurt om, foreslått og nærmest tilbudt flere ulike midtbanespillere, som de fleste av oss ville ansett som klare forsterkninger. Men trenerteamet har - foreløpig - ikke sett behovet for nye spillere på midtbanen. Kanskje er det, får vi håpe, fordi de ville prøve seg fram og se hvor behovet er størst. Men uansett bør man her ikke rette baker for smed, men henge bjella på de rette kattene.

          gilbert
          Det er definitivt intressant informasjon. Så skal det sies at min kritikk av Mesfin handler på ingen måte kun om forrige overgangsvindu. Spillerlogistikken har vært dårlig over tid. Tempoproblemene i midtbaneleddet har også vært en utfordring over tid.

          Forøvrig meget spesielt av trenerteamet å ikke ville ha nye kvalitetsspillere. Forstå det den som kan.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3961

            Opprinnelig skrevet av plantemiddel

            Virker som en helt dysfunksjonell ledelse hvis det stemmer. Simon har da for pokker ansatt Georgsson og burde ha autoritet nok til å overprøve nyansettelsen. Tenker Simon burde vurdere å trekke seg om det stemmer.
            Selvfølgelig en meget spesiell situasjon som er svært vanskelig å vite hvordan man skal forholde seg til! Men det er definitivt urovekkende opplysninger at det tilsynelatende er en tydelig maktkamp mellom Georgsson og Mesfin. Georgsson er nok en sterkere personlighet enn Mesfin trodde og han er åpenbart ikke interessert i å danse etter pipa til en skarve sportsdirektør fra Skjetten! Det siste kan man jo lett forstå når man ser på Mesfins stadig synkende prestasjoner mht spillerloigistikk! Dette gjør jo ikke sesongen mindre spennende eller uforutsigbar. Man trenger ikke å være spåmann for å hevde at hva som skjer denne sesongen og hvordan de involverte løser denne konflikten/uenigheten vil bestemme LSKs fremtid i lang, lang tid, sannsynligvis i mange år fremover.

            Det virker som om Georgsson er veldig trygg på hvordan han ønsker å utvikle laget/klubben og jeg tar for gitt at han på mange måter har fått klarsignal på at han skal følge sin egen vei. Så får vi bare håpe at han ikke bare tror han kan, men at tiden vil vise at han også "vet" og at hans strategi fører klubben tilbake som en toppklubb. Hvis dette prosjektet skal lykkes, er jeg enig med alle som har skrevet her inne om at det må hentes "et halvt lag" av klassespillere i sommervinduet. Klassespillere som har kvalitet og forutsetninger for å spille den fotballen Georgsson ønsker.

            Jeg ville i dag ikke inngått noe veddemål om hvem som trener klubben ved sesongslutt. Heller ikke om hvem som er sportsdirektør. Kanskje dette løser seg greit, at de finner gode samarbeidsformer? Kanskje Georgsson "vinner maktkampen" og at Mesfin forsvinner? Kanskje Georgsson forsvinner? Begge???

            Send over mer popcorn!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 282

              Opprinnelig skrevet av Fugggel

              Det er definitivt intressant informasjon. Så skal det sies at min kritikk av Mesfin handler på ingen måte kun om forrige overgangsvindu. Spillerlogistikken har vært dårlig over tid. Tempoproblemene i midtbaneleddet har også vært en utfordring over tid.

              Forøvrig meget spesielt av trenerteamet å ikke ville ha nye kvalitetsspillere. Forstå det den som kan.
              Spesielt, ja, men det er vel flere sider av denne saken. Vet det har vært misnøye med hvordan Mesfin jobber, så spillerne han "serverer" trenger ikke å ha fristet trenerne. Tviler på at trenerne hadde takket nei til Ødegaard...

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3961

                Opprinnelig skrevet av Fugggel
                Forøvrig meget spesielt av trenerteamet å ikke ville ha nye kvalitetsspillere. Forstå det den som kan.
                Forklaringen på det er nok at Georgsson ikke vurderer "kvalitetsspillere" på samme måte som Mesfin! Som jeg skriver i innlegget over, har jo kvaliteten på spillerlogistikken til Mesfin vært på klart nedadgående, så det kan man eventuelt forstå!
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3361

                  Opprinnelig skrevet av Fugggel

                  Det er definitivt intressant informasjon. Så skal det sies at min kritikk av Mesfin handler på ingen måte kun om forrige overgangsvindu. Spillerlogistikken har vært dårlig over tid. Tempoproblemene i midtbaneleddet har også vært en utfordring over tid.

                  Forøvrig meget spesielt av trenerteamet å ikke ville ha nye kvalitetsspillere. Forstå det den som kan.
                  Jeg kan til en viss grad forstå Georgson også. Han overtok et lag som tok to 4.plasser før alt havarerte forrige sesong. At store deler av førsteelleveren fra 2022 er borte er ikke alltid like lett å se når man kommer utenfra. At han velger å være litt avventende i begynnelsen ser jeg som bare fornuftig. Vi er tross alt en klubb med begrensede ressurser. Det er litt bekymringsverdig at han uttaler at vi ikke har et midtbaneproblem, men jeg håper det handler mer om å snakke frem våre spillere fremfor å mase om nye. Uansett bør det komme spillere inn i sommervinduet. Jeg har sansen for å handle om sommeren når det er flere Bosmanspillere tilgjengelig på markedet. Det er ikke tilfeldig at vi hentet bl.a. Smarason og Petterson i tilsvarende vindu.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1538

                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                    Forklaringen på det er nok at Georgsson ikke vurderer "kvalitetsspillere" på samme måte som Mesfin! Som jeg skriver i innlegget over, har jo kvaliteten på spillerlogistikken til Mesfin vært på klart nedadgående, så det kan man eventuelt forstå!
                    I dagens intervju i RB uttaler Georgson at han tar ansvar for at det ikke ble hentet nye midtbanespillere før sesongen. De alternative som dukket opp og som ville ha forsterket laget, var for dyre.

                    Han uttrykker tiltro til de spillerne vi allerede har, så da får vi tro at han mener det vil være mulig å heve nivået på laget selv uten forsterkninger.



                    Kommentar

                    • Svart og gul
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 282

                      Opprinnelig skrevet av Dole

                      I dagens intervju i RB uttaler Georgson at han tar ansvar for at det ikke ble hentet nye midtbanespillere før sesongen. De alternative som dukket opp og som ville ha forsterket laget, var for dyre.

                      Han uttrykker tiltro til de spillerne vi allerede har, så da får vi tro at han mener det vil være mulig å heve nivået på laget selv uten forsterkninger.


                      Her uttaler Georgson seg lojalt. Litt av problemet er jo at Mesfin ikke hoster opp nok alternativer.

                      Kommentar

                      • Dumbo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 468

                        Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                        Her uttaler Georgson seg lojalt. Litt av problemet er jo at Mesfin ikke hoster opp nok alternativer.
                        Spørsmålet er om det faktisk er mulig å finne gode nok alternativ med den prislappen vi er villige til å betale.

                        I etterpåklokskapens lys vil jeg tro at en spiller som Morten Bjørlo hadde kunnet styrke oss. Men han scorer mål og det ønsker vi muligens ikke

                        Kommentar

                        • Lillelord
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Aug 2004
                          • 67

                          Uenighet mellom trener og sportsdirektør om hvilke spillere som skal hentes antar jeg er ganske normalt, og ikke i seg selv et tegn på en maktkamp.

                          Trenerteamet har åpenbart ikke takket nei til forsterkning av midtbaneleddet av prinsipp, de brukte jo eksempelvis lang tid på å vurdere Lundemo, og trenerne er jo også mer avhengig av resultater enn noen andre i klubben. Det er en langt mer plausibel forklaring at trenerne og Mefsin var a) uenige om kvaliteten på spillerne i klubben, b) uenige om kvaliteten på spillerne Mefsin foreslo eller c) uenige om prisen på de nye spillerne kunne forsvares. At vi ikke endte med andre signeringer handler mest sannsynlig om en kombinasjon av alle disse tre elementene.

                          Trenerteamet hadde antakelig (en overdreven) tro på eksisterende spillere kunne yte godt under nye spillestil og formasjon, og mente samtidig at alternativene Mefsin foreslo ikke hadde kvalitet til å heve laget tilstrekkelig og/eller forsvare prisen. Formodentlig undervurderte trenerteamet også hvilket nivå den norske ligaen er på, jf. signeringen av Karlin som er et godt stykke unna nivået per i dag.

                          Jeg har tro på trenerne nå ser det vi andre også ser, og at det vil justere seg til sommeren. Vi kan kanskje takke Georgson for at det ikke ble flere forsterkninger i vinter, mens Mefsin har mer ansvar for manglende forsterkning i fjor sommer og tidligere overgangsvinduer. Usikkerhet rundt trenersituasjon og prisgalopp har åpenbart ikke hjulpet i så måte.

                          Kommentar

                          • Zindrinho
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2019
                            • 484

                            Det er da ikke trenerns jobb å vurdere pris på de spillerne som evt hentes eller ikke hentes, trenern setter sammen laget og skal spille inn ønsker om nye typer/roller han trenger for å få laget til å fungere, trenern er 100% avhengig av resultater og skal da ikke bry seg om han syns 8mill er for dyrt og dermed heller velger å ikke hente noen, prislapper og bankkontoer er sportsdirektørens ansvar. Så får de heller komme til enighet om de skal gå for 1 dyr eller 3 rimeligere alternativer alt ettersom hvor store behov man har i stallen.

                            Penger har vi vel uansett nok av i klubben etter salga våre, jeg syns det er rart at AG som en moderne trener isåfall ikke er opptatt av at man skal ha penga sine på banen og ikke på konto.
                            Hvor rævva kan egentlig forslaga til Mesfin ha vært? Hvis du ser på de 2 vi faktisk har henta inn får ikke Lucky være på benk engang og Karlin er milevis unna

                            Kommentar

                            • Lillelord
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Aug 2004
                              • 67

                              Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                              Det er da ikke trenerns jobb å vurdere pris på de spillerne som evt hentes eller ikke hentes, trenern setter sammen laget og skal spille inn ønsker om nye typer/roller han trenger for å få laget til å fungere, trenern er 100% avhengig av resultater og skal da ikke bry seg om han syns 8mill er for dyrt og dermed heller velger å ikke hente noen, prislapper og bankkontoer er sportsdirektørens ansvar.
                              Selvfølgelig er trenerne med på den vurderingen. Hvis Mefsin foreslår en spiller til 10+ millioner som trenerne mener bare er marginalt bedre enn de vi allerede har i klubben, eller ikke helt passer inn i spillestilen, er det helt naturlig at de er lunkne. Kanskje de hadde egne forslag, som Mefsin ikke var helt på linje med, og så endte det som det gjorde. Det var langt fra optimalt, men det er helt fjernt å tro at vi kan få suksess ved å hente spillere trenerne ikke er gira på. Og vi bør heller ikke hente spillere som kun trenerne, men ikke sportsdirektøren er gira på.

                              Kommentar

                              • Zindrinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2019
                                • 484

                                Opprinnelig skrevet av Lillelord

                                Selvfølgelig er trenerne med på den vurderingen. Hvis Mefsin foreslår en spiller til 10+ millioner som trenerne mener bare er marginalt bedre enn de vi allerede har i klubben, eller ikke helt passer inn i spillestilen, er det helt naturlig at de er lunkne. Kanskje de hadde egne forslag, som Mefsin ikke var helt på linje med, og så endte det som det gjorde. Det var langt fra optimalt, men det er helt fjernt å tro at vi kan få suksess ved å hente spillere trenerne ikke er gira på. Og vi bør heller ikke hente spillere som kun trenerne, men ikke sportsdirektøren er gira på.
                                Det siste er jeg såklart enig i, vi henter ikke folk trenern ikke vil ha.
                                Men til det første så virker det da som AG sier at en som forsterker første 11-ern ville blitt dyr, ikke at de dyre spillerne ikke var gode nok alikevel eller ikke passa inn.
                                Der mener jeg at en trener ikke skal bry seg om pris, han skal be om visse kvaliteter/egenskaper i spillere også er det opp til andre å passe på bankkontoen. Særlig når vi veit at den kontoen burde være ganske så fet etter noen skikkelige storsalg, det gir klart best mening å ha penga sine på banen istedetfor på kontoen.

                                Kommentar

                                • EPA
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2013
                                  • 164

                                  Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                  Det siste er jeg såklart enig i, vi henter ikke folk trenern ikke vil ha.
                                  Men til det første så virker det da som AG sier at en som forsterker første 11-ern ville blitt dyr, ikke at de dyre spillerne ikke var gode nok alikevel eller ikke passa inn.
                                  Der mener jeg at en trener ikke skal bry seg om pris, han skal be om visse kvaliteter/egenskaper i spillere også er det opp til andre å passe på bankkontoen. Særlig når vi veit at den kontoen burde være ganske så fet etter noen skikkelige storsalg, det gir klart best mening å ha penga sine på banen istedetfor på kontoen.
                                  Dette er det morsomme med fotball
                                  Jeg mener absolutt de burde forsterket midtbanen, men samtidig er antagelig veien til sparken og høygafler mye kortere dersom de hadde hentet inn 2-3 nye spillere til 20-30 mill og vi fortsatt hadde hatt de samme/tilsvarende resultatene vi har startet serien med.
                                  De skal egentlig ha masse kred for at de turte å holde igjen i vinter, samtidig som det er jævlig irriterende å høre at vi loves harde pakker som aldri dukker opp.

                                  Trenerne fremstår som kloke hoder som kan få oss langt, men de er nødt til å gi Simon munnkurv så han ikke plumper ut med lovnader i øst og vest.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4325

                                    Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                                    Hvis du ser på de 2 vi faktisk har henta inn får ikke Lucky være på benk engang og Karlin er milevis unna
                                    Disse to kom jo nesten gratis og er veldig unge. Det var ikke i år vi skulle forvente store ting her. For Luckys del er det veldig vanlig at man bruker et år på å integrere nigerianske spillere. Ikke ofte man ser dem slå til med en gang, og spesielt ikke defensivt anlagte indreløpere.

                                    "Agge" Karlin synes jeg det er vanskelig å mene noe om. Han virker veldig langt unna, men det er åpenbart at trenerne har veldig stor tro på ham. Gi ham et år i lære hos Hoff og Lundemo, så får vi håpe ting vil se bedre ut.

                                    Så er jo så klart poenget ditt at vi ikke har hentet noen som har hevet kvaliteten på elleveren, og det har du helt rett i. Jeg er skuffet over dette selv, men har ovebevist meg selv om at dette har vært et bevisst valg av trenerne for ikke å brenne av alt kruttet før sommervinduet, men heller vente med større investeringer til de kjenner svakhetene og manglene i troppen bedre. Det vil i så fall tyde på en langsiktig tankegang som jeg er veldig fan av.

                                    Dette er den eneste logiske forklaringen jeg kan komme på, men det kan hende jeg bare villeder meg selv

                                    Kommentar

                                    • Zindrinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2019
                                      • 484

                                      Opprinnelig skrevet av EPA

                                      Dette er det morsomme med fotball
                                      Jeg mener absolutt de burde forsterket midtbanen, men samtidig er antagelig veien til sparken og høygafler mye kortere dersom de hadde hentet inn 2-3 nye spillere til 20-30 mill og vi fortsatt hadde hatt de samme/tilsvarende resultatene vi har startet serien med.
                                      De skal egentlig ha masse kred for at de turte å holde igjen i vinter,
                                      Hvorfor skulle det ikke gå bedre med 2-3 klare forsterkninger enn uten? Det er et litt rart utgangspunkt, forsterkninger burde forsterke oss som noen påpekte tidligere.
                                      Det er ingen garanti for at det går bedre med de vi evt henter i sommer enn det ville gjort for de vi kunne henta i vinter, med den logikken får vi aldri henta noen, prisen for å forsterke 11ern er nok lik i neste vindu og.
                                      Trenern trenger de typene han trenger for å spille sin type fotball, pris burde ikke være noe han legger seg oppi, det er simons bord.
                                      Og å hente folk til neste sesong er vel og bra, men det må hære i tillegg til, ikke istedetfor å fylle stallen for årets sesong. 2 midtbanespillere i klubben når du skal spille med en 3er på midten gir ingen mening i min bok.

                                      Kommentar

                                      • EPA
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2013
                                        • 164

                                        Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                        Hvorfor skulle det ikke gå bedre med 2-3 klare forsterkninger enn uten? Det er et litt rart utgangspunkt, forsterkninger burde forsterke oss som noen påpekte tidligere.
                                        Det er ingen garanti for at det går bedre med de vi evt henter i sommer enn det ville gjort for de vi kunne henta i vinter, med den logikken får vi aldri henta noen, prisen for å forsterke 11ern er nok lik i neste vindu og.
                                        Trenern trenger de typene han trenger for å spille sin type fotball, pris burde ikke være noe han legger seg oppi, det er simons bord.
                                        Og å hente folk til neste sesong er vel og bra, men det må hære i tillegg til, ikke istedetfor å fylle stallen for årets sesong. 2 midtbanespillere i klubben når du skal spille med en 3er på midten gir ingen mening i min bok.
                                        La oss inntil videre anta at trenerne er bedre på fotball enn oss (usikker, men mulig )
                                        I så fall gir det litt mening å vente for å se styrker og svakheter i troppen for så å finne ut hvilke spillere vi trenger og hvor. Hadde de hentet mange i vinter som er klare forsterkninger, så er det jo fortsatt mulig å bomme totalt, den tid de selv ikke hadde gode nok forutsetninger til å avgjøre hvilke posisjoner det var mest prekært med oppgraderinger.
                                        Det er jo heller ikke sånn at dersom man ser en spiller som er jævlig god et sted, så vil det automatisk være det samme i en annen klubb. Derfor er det som noen tidligere har påpekt at det kan være lurt å vente inntil de har denne oversikten.

                                        Misforstå meg rett, jeg er like ivrig på å hente noen som deg altså... spesielt når Simon løper rundt og lover ting og samtidig ser mange mangler i dagens tropp.
                                        Men når alt kommer til alt så kan jeg forstå hvorfor ting ble gjort som de ble, selv om jeg ikke nødvendigvis har tålmodighet til å være 100% enig.

                                        Kommentar

                                        • Zindrinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2019
                                          • 484

                                          Opprinnelig skrevet av EPA

                                          La oss inntil videre anta at trenerne er bedre på fotball enn oss (usikker, men mulig )
                                          I så fall gir det litt mening å vente for å se styrker og svakheter i troppen for så å finne ut hvilke spillere vi trenger og hvor. Hadde de hentet mange i vinter som er klare forsterkninger, så er det jo fortsatt mulig å bomme totalt, den tid de selv ikke hadde gode nok forutsetninger til å avgjøre hvilke posisjoner det var mest prekært med oppgraderinger.
                                          Det er jo heller ikke sånn at dersom man ser en spiller som er jævlig god et sted, så vil det automatisk være det samme i en annen klubb. Derfor er det som noen tidligere har påpekt at det kan være lurt å vente inntil de har denne oversikten.

                                          Misforstå meg rett, jeg er like ivrig på å hente noen som deg altså... spesielt når Simon løper rundt og lover ting og samtidig ser mange mangler i dagens tropp.
                                          Men når alt kommer til alt så kan jeg forstå hvorfor ting ble gjort som de ble, selv om jeg ikke nødvendigvis har tålmodighet til å være 100% enig.
                                          I et normalt scenario med en normalt balansert og ufyllt tropp, joda, men når du har 2 midtbanespillere og skal bruke 3 samtidig stiller ting seg litt annerledes. Da vil jeg faktisk tørre å påstå at det er et skrikende behov etter flere folk, og at det bare er å finne dem så tidlig så mulig for å gi dem tid til å samspilles med laget istedetfor å hente en helt ny trio i sommer som skal spilles inn samtidig.
                                          Vi starta vel oppkjøringa med 7 stoppere og 2 midtbaner, da kan man bruke tid på å finne ut av stopperne, men ikke midtbanen. Når de i tillegg henta Kito men brukte ham på ving og ikke midtbane spant det helt rundt for meg, vi var vel ikke langt unna 7-8 vinger i klubben heller?

                                          Mitt egentlige poeng var at AG ikke skal tenke på pris, kun på stall og spillere han har behov for, og at det er helt baklengs at trenern sier nei til spillere fordi han syns det koster for mye. Han skal verken bruke tid eller krefter på bokettersyn eller kalkyler, han skal kun bry seg om å til enhver tid stille det beste mannskapet han har mulighet til og streve etter å få de rollene/typene han mangler for å spille sin type fotball.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎