Treningstråden 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1467

    #41
    Opprinnelig skrevet av Fat P
    Noen som har info om hvor & NÅR treningen starter i morgen....?
    Jeg oppfattet at vår nye trener sa før helgen at det ble en eller annen gang på ettermiddagen, men at det ville være vanskelig å si eksakt på forhånd pga møter med trenerapparat og spillergruppe. Ble når det var ferdig..

    Kommentar

    • brune stakkeland
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2012
      • 874

      #42
      Opprinnelig skrevet av Fat P
      Noen som har info om hvor & NÅR treningen starter i morgen....?
      Står på rb at de skal sende live fra treninga kl 16.15

      Kommentar

      • TomLundby
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 616

        #43
        Ikke mye nytt på dagens trening. Eneste nye RB rapporterte om på sin livesending var at banen var breiere enn før når de spilte 11 mot 11. Jeg tipper det blir mer nytt etter hvert og at første trening etter ferien ble mest brukt til å få igang kroppen.

        Kommentar

        • Fat P
          Medlem
          Hoffnarr
          • Jan 2015
          • 64

          #44
          Dette var litt små svakt RB. Litt koselig og rolig. Hva med mye mer press på endringer, nye spillere, de som er skadet(status?), endring i spillestil etc....

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #45
            Kan også melde at Lars Ranger er tilbake og trener for fullt. Sheriff trener mer og mer med laget, men ennå ikke i spill. Kind Mikalsen trente for seg selv. Igonen var ikke på plass: Ellers så var det vel fulltallig. Spilte med to jevne lag, og Brenden scoret som vanlig.

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              #46
              Opprinnelig skrevet av vermu
              Kan også melde at Lars Ranger er tilbake og trener for fullt. Sheriff trener mer og mer med laget, men ennå ikke i spill. Kind Mikalsen trente for seg selv. Igonen var ikke på plass: Ellers så var det vel fulltallig. Spilte med to jevne lag, og Brenden scoret som vanlig.
              Glemte Tobias Gran, som er skadet og trente for seg sjøl.

              Kommentar

              • Wanker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 632

                #47
                Opprinnelig skrevet av TomLundby
                Ikke mye nytt på dagens trening.
                En ny ting jeg la merke til: I pausen mellom kampene ba han lagene samles hver for seg og diskutere hva som funket og ikke funket.
                Hvis han fortsetter med dette, er det jo en form for revolusjon - tidligere har jeg følt at mange spillere i en del situasjoner har oppført seg som sinnssyke. Når en høy og lang pasning til lave, hodesvake spillere har feilet, så har løsningen ofte vært å fortsette med det samme. Håper man kan få en læringseffekt ut av dette! Han sa vel såvidt i et av intervjuene jeg overhørte at han var opptatt av gruppedynamikk og læring, det er lovende.

                Han var også mer bevisst på å snakke engelsk når han henvendte seg til hele gruppa, og uendelig mye bedre i språket enn Arne...
                Hunter S. Thompson:

                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3376

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av TomLundby
                  Ikke mye nytt på dagens trening. Eneste nye RB rapporterte om på sin livesending var at banen var breiere enn før når de spilte 11 mot 11. Jeg tipper det blir mer nytt etter hvert og at første trening etter ferien ble mest brukt til å få igang kroppen.
                  Tipper treningen også ble brukt til å gjøre noen vurderinger av spillermaterialet. Det er en ting å se kamper på film, og noe helt annet å se ting live.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Wanker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 632

                    #49
                    I dag fokuserte han bl.a på risikoen for å bli taklet og miste ballen når man står oppå hverandre og sentrer. Ville at man tidligere skulle løse opp med en lang pasning til et rom med færre motspillere, og på pedagogisk måte måtte han spesifisere at lang ikke nødvendigvis betyr 50 meter, men kanskje 20-30...

                    I en av pausene for Charles' lag, snakket Jönsson [Edit: Hvor the fuck kom det fra? Dehydrert eller hjernedrypp] to-tre minutter med ham, etter en serie med nettopp slike balltap som han ofte er involvert i.
                    Jeg håper så inderlig han får løst opp i dette, så Charles kan få ut sitt store potensiale i kamp!

                    Han stoppet også spillet etter en håpløs pasningsfeil for å innskjerpe det uholdbare i å stadig misse på upressede 10-meters pasninger. Her er jeg usikker på OM han kan gjøre noe med dette, for det kryr jo av eksempler på slikt. Er man rundt 25 år og svikter på dette gang etter gang, ser det ærlig talt litt mørkt ut. Hvordan og NÅR kan de få trent på å forbedre dette?

                    Dagens øyeblikk var kanskje da Amundsen tok et solo-raid bakfra, driblet og fintet seg gjennom før han scoret på et velplassert skudd... Kanskje han slett ikke ønsket å bli midtstopper?
                    Last edited by Wanker; 17.07.2018, 13:18.
                    Hunter S. Thompson:

                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3186

                      #50
                      Trening tirsdag 17. juli

                      Bortimot fullt oppmøte på første (ekstra)ordinære trening med Jørgen Lennartsson som ny hovedtrener. Fraværende var Matvei Igonen og keepertrener Thomas Gill, så keeperne i dag var Marko Maric og Mads Hedenstad Christiansen. Sheriff Sinyan var ikke til stede i dag, og har fortsatt et godt stykke igjen, selv om han var med og trente i går, men ikke deltok i spillsekvensene. Lars Mogstad Ranger, Tobias Gran og Simen Kind Mikalsen sliter alle med småskader og var i opptrening på sidelinja, for seg sjøl, med hverandre og med Erik Kveen. Fra juniorstallen deltok Arne Holter, Josef Backay og Magnus Knudsen. Sivert Westerlund (som ryktes å lukte på 2010-klubben) var ikke med,

                      Høy intensitet på treninga, tross vedvarende høy sommertemperatur på Vigernesjordet klokka 10.30-ca 11.45. A-laget trener to ganger i dag (og to ganger også torsdag), mest styrke på ettermiddagen, så vidt jeg forstår. Alle spillerne ønsker tydelig å vise seg fram for ny trener. Også Knudtzon, som ikke uventa, men likevel trist og skuffende, fra nyttår blir avhopper, til Måillde. Dermed stor innsats og engasjement. Lennartsson øver (som Sundgot alt var begynt med) på noe større flater enn AE. Han er en tydelig, godt hørbar, mye på godt engelsk, men likevel rolig trener, som forklarer og instruerer langt mer enn han kjefter, skal en dømme etter det jeg så og hørte i dag.

                      Det meste av treninga besto i fem-minutters sekvenser med spill seks-mot-seks (pluss Marko og Mads i måla) med tre jevne lag på halvxhalv bane - hvert lag på banen i ti minutter. Blant de som ga jernet helt ekstra i dag var Marius Amundsen (som kjenner presset og konkurransen), med en suser av et langskudd og, totalt uventa, med skåring etter en dribleserie (!!!) over mesteparten av (den relativt korte) banen. Andre som skårte var Knudtzon, Lehne Olsen og, naturligvis, to skåringer av Brenden.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • Wanker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 632

                        #51
                        Så siste timen av treninga i dag, torsdag 19.

                        Én gruppe (ca 10 mann) jobbet i boks med å få til flest mulig pasninger på rad.

                        Den andre delen av laget drev med en øvelse på 2/3(++) bane. Må si jeg likte dette, målet så ut til å være å utvikle bevegelsesmønstre i angrepsspillet. 10 utespillere, 10 markører utgjorde motstanden, alle angrep fullføres mot keeper. Lennartson løp fra side til side og instruerte spillerne som var inkludert i de ulike bevegelses- og oppspillsmønstrene. Hva kan midtbanespillere, kant og nærmeste angriper gjøre når Haakenstad har ballen? Hva gjør spissen og de 2 nærmeste midtbanespillerne når det slås en lang ball opp på spiss? De trente på flere mønstre enn dette.

                        I øvelsen fokuserte han utover de felles bevegelsene på noen grunnleggende småting:
                        - første berøring når man mottar pasning skal legge ballen til rette for egen pasning. (Jadda - banalt, men viktig...)
                        - bevegelsen mot ballfører skal ikke komme rett mot, da har man som regel noen i ryggen. (Skaper ingen framdrift)
                        - Prøve å bue løpene litt istedet, så man kan motta ballen i medløp

                        Etterhvert byttet de to gruppene, så alle skulle få oppleve litt av gleden ved å spille fotball, og som et lag. Det er noe spesielt når et lag funker sammen, nesten samme følelse som noen kanskje fikk i militæret når alt funket under slutta orden eller ild og bevegelse :-)

                        Ble nærmest sentimental av å se dette. Er så gammaldags at jeg synes nesten alle fellestreninger skal inneholde slike øvelser. Kan du ikke dempe ballen under press, får du heller ta ekstra økter på siden!!!

                        En annen fin ting med øvelsen - jeg tror den virket gunstig for Charles. Arild tok noen minutter med ham etter trening for å få ham til å kikke litt mindre på ball og orientere seg litt tidligere enn han gjør. Viktig å få ham i gang, kan ikke selge Matthew før Charles' potensiale stabilt vises i kamp. Men med alle sluttpakkene klubben har betalt til trenere, må kanskje Matthew selges nå?
                        På neste årsmøte må noen spørre om hvor mye klubben har betalt i sluttpakker siden 2000!

                        PS: Matvei var tilbake i mål i dag, Gran og Ranger trente på siden. Noen avsluttet med skudd. TLO skyter mye, hardt og ganske velplassert, tipper han klarer minst 15 mål i år!
                        Hunter S. Thompson:

                        There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                        Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Wanker
                          Så siste timen av treninga i dag, torsdag 19.

                          Én gruppe (ca 10 mann) jobbet i boks med å få til flest mulig pasninger på rad.

                          Den andre delen av laget drev med en øvelse på 2/3(++) bane. Må si jeg likte dette, målet så ut til å være å utvikle bevegelsesmønstre i angrepsspillet. 10 utespillere, 10 markører utgjorde motstanden, alle angrep fullføres mot keeper. Lennartson løp fra side til side og instruerte spillerne som var inkludert i de ulike bevegelses- og oppspillsmønstrene. Hva kan midtbanespillere, kant og nærmeste angriper gjøre når Haakenstad har ballen? Hva gjør spissen og de 2 nærmeste midtbanespillerne når det slås en lang ball opp på spiss? De trente på flere mønstre enn dette.

                          !
                          Fantastisk lesning.Takk.

                          Delte han gruppene inn i to jevne lag i "riktige" posisjoner eller en tilnærmet startellever?

                          Kommentar

                          • Wanker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 632

                            #53
                            Så vidt jeg kunne se, så spilte førstelaget da jeg kom. Alle spilte i riktige posisjoner. Men for å få det til å gå opp, spilte Mads høyreback på begge lag, han har jo kondisen til det..

                            Vi får kalle det mikro-mønstre, men når de enkelte mønstrene sitter, kan de jo ganske enkelt settes sammen til en større helhet. Litt som "backchaining" når man trener hunder...

                            Det virker forøvrig som Lennartson er veldig bevisst på kommunikasjonen. Vet ikke om det er fordi han har hatt hund, eller har unger, men det ser ut som han forsøker å rose og forsterke det som er positivt, istedet for å fokusere på det som er dårlig. Men vi får se utover høsten, om han klarer å holde seg like cool...
                            Last edited by Wanker; 19.07.2018, 22:07.
                            Hunter S. Thompson:

                            There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                            Kommentar

                            • Fat P
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jan 2015
                              • 64

                              #54
                              Hallo, nå trenger vi en treningsoppdatering av "gilbert" elller "Wanker"...eller noen av dere andre som har mulighet til å stikke innom. Slike innlegg vet vi at alle som følger med -setter stor pris på.....så kom igjen

                              Kommentar

                              • Wanker
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 632

                                #55
                                I dag spilte de 11 mot 11 på full bane, men ikke i alle situasjoner det kjørt fram til avslutninger, slik som forrige gang jeg skrev. Jeg vet ikke om de ulike momentene var tilpasset LASKs måte å spille på, men andre som så på treninga vet kanskje mer om det? De prater jo mye med støtteapparatet, noe jeg sjelden gjør.

                                "Hvis utspill fra Marco i dette området, er det i utgangspunktet Melgalvis som skal heade og da løper du, Gary slik. Men om derimot...."
                                Det ble øvet på ulike sitasjoner, kontringer, blant annet. Lennartsson løp rundt i orange vest og coachet spillerne.
                                Sandberg og Mikalsen på reservelag, Gary og Thomas på topp, Erling på kant.

                                Jeg liker jo slikt, men nå kom jeg på at jeg også likte de første treningene under Erlandsen. Målet mot Søpla var jo en kopi av noe de hadde trent på, og jeg var optimist... Vel,vel, vi kan ikke alle ha peiling på fotball!

                                VGs på innsiden avslørte at det noen ganger er for mye fjas og rart fokus. Å være proffspiller er en jobb, når moroa går utover jobben holder det ikke. I går hadde de en spilløvelse der det maks skulle brukes tre tilslag. Da enkelte, over halvveis ut i øvelsen ennå ikke hadde fått med seg at det var maks 3 tilslag, måtte Lennartson avbryte og påpeke at det ikke var godt nok. Men om det var Lennartssons måte å "klikke" på, så er han virkelig en rolig og behersket kar...
                                Hunter S. Thompson:

                                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                Kommentar

                                • Fat P
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Jan 2015
                                  • 64

                                  #56
                                  "Hvis utspill fra Marco i dette området, er det i utgangspunktet Melgalvis som skal heade og da løper du, Gary slik. Men om derimot...."
                                  Det ble øvet på ulike sitasjoner, kontringer, blant annet. Lennartsson løp rundt i orange vest og coachet spillerne.
                                  Sandberg og Mikalsen på reservelag, Gary og Thomas på topp, Erling på kant. "



                                  Takk Wanker for oppdatering. Hvordan ser du for deg tropp og første-elver, på bakgrunn av det du ser/rapporterer? Sandberg på reservelag, dog er kanskje Mikalsen tilbake etter leddbåndskade (Odd-kampen). Blir det kanskje Melgavis på den andre siden som evt skal ta Mikalsens rolle som oppspillspunkt nu ?

                                  Det kan funke bra det! Amundsen/Kippe vs Sandberg - og ikke minst Mr Stefan (internasjonalmatch!!!). Lennartsson satser kanskje på "det kjente , utelater de unge og de som evt er kommet tilbake etter skade.....? Så får gutta sørge for å score et mål eller helst to (2). Det viktigste er at vi stiller det beste LSK-laget i LinZ....

                                  Kommentar

                                  • Wanker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 632

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Fat P
                                    Hvordan ser du for deg tropp og første-elver, på bakgrunn av det du ser/rapporterer? Sandberg på reservelag, dog er kanskje Mikalsen tilbake etter leddbåndskade (Odd-kampen). Blir det kanskje Melgavis på den andre siden som evt skal ta Mikalsens rolle som oppspillspunkt nu ?
                                    Beklager sent svar! Kampoppstililnga ble vel som den de hadde på treninga. Tror ikke Lennie er klar for å kaste inn en haug ungdommer i de kommende kampene heller, presset pga tabellsituasjonen kan bli tungt å bære for disse.

                                    Jeg må innrømme at jeg irriterer meg voldsomt over at veldig mange spillere gjør enkle feil, som vel egentlig burde kunne vært avlært i løpet av den tida de har vært her. Pasningskvalitet og demping av ball går igjen og igjen. Dårlige pasningsvalg, samt dårlige og manglende bevegelser er også noe som har irritert meg.

                                    Det positive er at treningene nå fokuserer mer på fotball og bevegelser, slik jeg tidligere har referert. Det verste (eller beste) er at jeg i kampen mot LASK mener å ha sett tilløp til noen av disse bevegelsene man trener på. Jeg så Totti fikk tyn på kamptråden for å ha sett positivt på deler av kampen og også høstsesongen. Jeg vet ikke om han så de samme bevegelsene som meg, eller om han legger vekt på annet, men jeg var litt enig i hans bedømming. Jeg følte kampen ble ødelagt av tidlig baklengs etter dårlig press og tvilsomt keeperspill, og dårlig press av Matthew på det første langskuddet. Jeg håper forresten noen kan bli inspirert av skøtinga til LASK - det kan ikke være tilfeldig med to susere i krysset og flere stolpeskudd. Hjem og tren, gutta!

                                    [Edit: Så ikke Tottis oppklarende innlegg i kamptråden før nå. Punkt 1 og 3 kan jeg si meg enig i.
                                    Og nå med en ny spiller inn, er det lov å føle en betinget optimisme. Litt opp på konsentrasjon, og slutt på å presentere rumpa til motstanderes skytter, så blir dette godt nok.]
                                    Hunter S. Thompson:

                                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                    Kommentar

                                    • Wanker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 632

                                      #58
                                      Har kommet sent på treningene, så første kvarter/halvtime mangler gjerne. Tror de ofte starter opp med spill i 2 bokser á 10 spillere, men her kan jeg ta feil.

                                      Mandag: Trente 11 mot 11 på stor bane, jobbet med bevegelsesmønstre. Lennartsson aktiv og småløper litt på midten.
                                      Forsvaret må flytte ballen fortere hvis man ønsker å vende spillet, slik at ikke motstander rekker å fylle rommene.
                                      Man kan gjerne møte rett mot egen ballfører om man har en mann i ryggen, men det er da en bevegelse som helst skal åpne rom for andre medspillere.
                                      Jeg synes forsvarerne, og kanskje Amundsen spesielt, er blitt flinkere til å slå på møtende spillere. Det kan jo være at flere spillere tar initiativ enn tidligere, men jeg tror jo også at forsvaret er blitt mere bevisste på denne muligheten.
                                      Frode hadde en mislykket crosser, men Lennartsson sa da det er viktig at man innimellom prøver å slå crossere, slik at motstanders forsvarere må forholde seg til den muligheten.
                                      Veldig mange gode initiativ og bevegelser, men for mye renner ut i sanda fordi pasningskvaliteten er lite si och så.

                                      Tirsdag: Skudd- og innleggsøvelser. To mål står på dødlinja, lagene Young og Old konkurrerer om å score på flest skudd.
                                      En spiller står på dødlinja, slår til støtte som vinkler pasningen tilbake, som deretter slås ut til skytteren. En variant med to pasninger først. Den som skyter kan klinke til når som helst, men oppmuntres til å ta ballen opp mot (men ikke over) 16-meteren før det fyres av. De unge vant duellen med 27-25

                                      Deretter øvelse med fokus på bevegelse i feltet når innleggene kommer. Det spilles til kant, som slår inn, gjerne på første touch. En spiller skal gå på første stolpe, men den som kommer på bakre må prøve å holde litt igjen, slik at ikke begge spillerne settes ut av spill ved et litt upresist innlegg. Som man sa til Moses, tror jeg - det DU som skal angripe ballen, ikke ballen som skal komme til deg.
                                      Spillerne roterer i begge øvelsene, så alle får lekt seg litt.
                                      Lennartsson til Erling etter et fint mål: Herligt, Erling, spara på hårddisken!

                                      Onsdag: Trening på Åråsen, 11 mot 11 på hel bane, deretter 11 mot 11 på 2/3-dels bane.
                                      Noen avslutter med skudd med Arild+keeper, mens andre øver på offensiv corner og bevegelser.


                                      Positivt:
                                      * Det ser ut som det jobbes veldig systematisk med enkle ting som lagmessig ikke har funket særlig bra, bevegelsesmønstre spesielt.
                                      * Sheriff spilte i alle sekvensene onsdag. Faen, tenk hvilken ressurs han kunne vært på defensiv midt, slik at Matthew kunne blomstret offensivt.
                                      * Jeg synes det snakkes mye bedre (du har tid, vend spillet, osv...)
                                      * Tror Lennartson er mye bedre med mennesker enn Arne. Arne stilte knallharde krav til seg selv og krevde det samme av andre, og jeg tror ikke han alltid var like flink til å tilpasse budskapets form til spillernes mennesketype... Under og etter øvelser tar Lennartsson ofte en lavmælt prat med individuelle spillere.
                                      * Etter treningene har Arild jobbet med individuelle spillere. Både Charles og Matthew+Krogstad har stått og øvet på å motta pasning på en effektiv måte som gjør det lett å slå ny pasning. (min tolkning)

                                      Negativt:
                                      For mange av spillerne ligger dessverre på et lavt nivå når det gjelder pasninger og mottak. Valgene ser fra tribunen ofte håpløse ut. Det siste har man jo begynt å se på, men jeg er veldig bekymret over pasningene i særdeleshet. I dag pådro man seg gang etter gang brudd i mot. Kanskje er det lang tids følelse av motgang som spiller inn på prestasjonene, men jeg håper inderlig de intensiverer den individuelle oppfølginga. Innsamlingsaksjoner til tross, vi vil aldri få inn nok penger til å bytte ut de verste synderne!

                                      Jeg overhørte Lennartsson snakke om ønsket spillestil, han illustrerte dette med en tenkt linje hvor endepunktene var lag som ekstremt ofte slo hurtig i bakrom, eller holdt ballen i laget i evigheter. Ønsket å ta laget i retning av noe mer spill i laget, men kommenterte at dette må skje veldig trinnvis, slik at spillerne henger med ferdighetsmessig. (Igjen en parallell til hundetrening - når ligg-og-bli ikke funker stabilt, har man gått for fort fram, og må gå tilbake til det grunnleggende )
                                      Hunter S. Thompson:

                                      There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                      Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                      Kommentar

                                      • Fat P
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jan 2015
                                        • 64

                                        #59
                                        [QUOTE=Wanker;n927110]Har kommet sent på treningene, så første kvarter/halvtime mangler gjerne. Tror de ofte starter opp med spill i 2 bokser á 10 spillere, men her kan jeg ta feil.


                                        Takk igjen "Wanker", fint å ha folk på plass for oss som er litt over middels interessert, og som av ulike grunner ikke har mulighet til å følge så mange treninger. Interessant lesning. Dette med pasning kvaliteten er jo utrolig viktig: Noe av det første man trener på 6 -åring er med-tak, mottak og sentring....!!!Dog spør jeg igjen, hva tror du(dere) om en første 11èrn? Litt "avansert treningskamp" mht seriekampen mot Molde...kanskje (med all respekt)

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4376

                                          #60
                                          Virker som at det blir Melgalvis og Mathew sentralt i morgen? Synes det virker ganske fornuftig å gjøre noe der. Har dessverre vært fryktelig tynt på sentralen i år. Får hvertfall inn litt mer rutine der nå. Charles er et vandrende balltap. Smarason går rett inn i laget i morgen som en droppende spiss, en rolle han liker best selv også.
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎