LSK Sesongen 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3141

    Opprinnelig skrevet av LS89

    Amundsen har jeg personlig fått nok av. Jeg takler ikke fyren lenger. Det toppet seg i kveld. Utrolig hva han greier på de 21. minuttene han fikk. Den lille tiraden han hadde på LSK live for ett par uker siden (som var ymtet på supportere som var i tvil om hvorvidt Amundsen ofret nok i LSK-trøya) var han heller ikke særlig heldig med. Når du har kronisk underprestert i hele år og er så høy på deg sjøl at du tror du er god nok for utlandet når du knapt holder OBOS-kvalitet blir for drøyt for meg. Da har du mistet gangsynet.
    .
    Sannere ord har sjeldnere vært sagt. Den dårligste i et forsvar så dårlig at det kan skremme flatlus på ei nonne.

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1504

      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
      Slår vi ikke Tromsø og Stabæk tror jeg det er kjørt.
      Skal vi anslå sannsynligheten for at vi tar 6 poeng i de to kampene til under 20%?





      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Det er bare å ansette Erlandsen for å redde plassen (kødder).

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Opprinnelig skrevet av LS89
          Amundsen har jeg personlig fått nok av. Jeg takler ikke fyren lenger. Det toppet seg i kveld. Utrolig hva han greier på de 21. minuttene han fikk. Den lille tiraden han hadde på LSK live for ett par uker siden (som var ymtet på supportere som var i tvil om hvorvidt Amundsen ofret nok i LSK-trøya) var han heller ikke særlig heldig med. Når du har kronisk underprestert i hele år og er så høy på deg sjøl at du tror du er god nok for utlandet når du knapt holder OBOS-kvalitet blir for drøyt for meg. Da har du mistet gangsynet.
          Men ikke se bort ifra at folk fortsatt vil prise farta hans, selv om han igjen viser posisjoneringsevne som en hodeløs kylling.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3141

            Jeg kom hjem midt i fotballsendingen etter kampene, og fikk se Rekdal på skjermen. Han sa noe i retning av: "Brukbare i perioder, men tidvis også direkte dårlige, henger ikke sammen og gjør utilgivelige juniorfeil.

            Jeg var helt enig i analysen av Lillestrøm, inntil han snakket videre og jeg forstod at han snakket om sitt eget lag Start - som nettopp hadde slått oss 3-0.

            Da gikk jeg og la meg.

            Kommentar

            • Kjøttkaka
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2012
              • 289

              Lennartsson må så fort som mulig stramme opp spillergruppa. Det har vært altfor mye udisiplinert rot. Vi har ikke råd til å dra på oss utvisninger før halvtimen er gått. Vi har ikke råd til å prate på oss karantener. I går virkert det også som om spillerne ga litt opp og ble tydelige frustrerte. Det manglet kanskje en klar ledertype i går.

              Frode Kippe har vært en versting på dette i år, men nå må også han stå fram og være en leder. Vi blir ikke noe velsmurt maskineri denne sesongen uansett, men vi kan forlange bedre konsentrasjon og mindre gutteoppførsel. Hvis vi fortsetter som nå rykker vi ned på grunn av manglende disiplin, og det er pinlig.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4283

                Fra RB:

                Sportssjef Simon Mesfin sier at samtalene har pågått i lang tid om hva de kan gjøre for å ha størst mulighet til å berge plassen.

                – Tallene du presenterer her viser jo også hvor alvorlig situasjonen er. Vi kommer å se på alle muligheter for å gjøre alt vi kan for å berge plassen. Det gjøres selvfølgelig innenfor de ressursene vi rår over. De ressursene er jeg helt sikker på at ledelsen vil stille til rådighet. Det er noe vi har kontinuerlige diskusjoner på.


                Hva er det snakk om her? Kan det være en kontraktsløs forsvarsspiller som skal inn og redde oss? Noen som sitter på info? Jeg skulle gjerne sett at vi klarte oss med de spillerne vi har til rådighet, men vi kan ikke fortsette å slippe inn mål på alle sjanser vi får mot oss. Og Sandberg ser ikke ut til å få spilletid før neste sesong

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3319

                  Alt er uansett bedre enn Antonijevic og Amundsen. Kan vi signere låneavtaler etter at vinduet er stengt, eller må det også gjennomføres i overgangsvinduet?

                  Kommentar

                  • brune stakkeland
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2012
                    • 863

                    Opprinnelig skrevet av LS89
                    Alt er uansett bedre enn Antonijevic og Amundsen. Kan vi signere låneavtaler etter at vinduet er stengt, eller må det også gjennomføres i overgangsvinduet?
                    Lån og kontrakstløse spillere har en senere frist (godset prøvde å hente keita forrige mandag), vdt ikke når det vinduet stenger (stengte?)

                    Kommentar

                    • Klimtkongen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2014
                      • 419

                      John Terry har ikke funnet seg ny klubb enda.

                      Kommentar

                      • banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2018
                        • 438

                        Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                        Lån og kontrakstløse spillere har en senere frist (godset prøvde å hente keita forrige mandag), vdt ikke når det vinduet stenger (stengte?)
                        Fristen for overganger for amatørspillere med/uten kontrakt var 10.9. kl. 24.00.

                        Er med andre ord ingen mulighet for å hente noen spillere som vil bli spilleklare før den 01.01.2019.

                        Kommentar

                        • occean-fan!
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 646

                          Tipper Erik Soler skal inn å jobbe med det mentale

                          Kommentar

                          • vermu
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2008
                            • 1729

                            Leserinnlegg i RB. Skjønner ikke at et slik svada-innlegg har noe i avisa å gjøre.

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3141

                              Opprinnelig skrevet av vermu
                              Leserinnlegg i RB. Skjønner ikke at et slik svada-innlegg har noe i avisa å gjøre.

                              https://www.rb.no/meninger/lsk/tippe.../o/5-43-881770
                              Hva står det?

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                Opprinnelig skrevet av G-Man

                                Hva står det?
                                Det er vel strengt tatt uten innhold. Men det er frustrasjon på et ark, som utrolig nok har kommet på trykk.

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4283

                                  *Gule og sorte briller på*
                                  *Dypt magadrag*

                                  Skuffelsen lå tjukt utover søndagskvelden, men etter å ha fått kampen litt på avstand er jeg ikke like negativ. Kall meg gjerne naiv, men jeg mener Start-kampen er den eneste under Lennartson hvor vi virkelig har vært ræva (velger å ikke telle med LASK-kampene her). Samtidig kunne også denne fort sett annerledes ut. Vi har jo egentlig full kontroll 11 mot 11, men forsvaret blir vår bane atter en gang. Det er til å bli lynende forbanna av. Vi har alle muligheter til å snu kampen, men så kåler jævla Amundsen det til.

                                  Molde-kampen burde vi vunnet, samme med FKH. S08 ble ødelagt av Kippe, det samme ble Start-kampen av Amundsen. Søpla kunne tippet begge veier, men flakseklubben flakser videre. Det jeg mener å si er at vi ikke er så dårlige som resultatene i det siste tilsier. Dette blir mye "hvisomatte, dersomatte", men jeg er uendelig mer positiv til det som leveres på banen nå kontra det som ble levert under Arne. Det skal så lite til før ketchupeffekten kommer, og jeg er sikker på at neste år kommer til å bli morsomt dersom vi bare klarer å karre til oss en 13. plass i høst.

                                  Jeg har ikke noe annet valg enn å tro at dette kommer til å løse seg. Derfor melder jeg at vi tar Tromsø på mandag, ryker på en uavgjort mot Stabæk, men slår Brann borte. Litt sånn typisk oss mot slutten av sesongen.

                                  Kommentar

                                  • Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1462

                                    og det kom faktisk et tilsvar fra Kokkim/Mesfin: https://www.rb.no/meninger/leserbrev.../o/5-43-882493

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3141

                                      Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                      og det kom faktisk et tilsvar fra Kokkim/Mesfin: https://www.rb.no/meninger/leserbrev.../o/5-43-882493
                                      Og hva står det der da (i korte trekk)?

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9364

                                        Opprinnelig skrevet av G-Man

                                        Og hva står det der da (i korte trekk)?
                                        Det er vel strengt tatt uten innhold. Men de som styrer har kortsiktige og langsiktige perspektiv de jobber etter.

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          Opprinnelig skrevet av G-Man

                                          Og hva står det der da (i korte trekk)?
                                          Ble jo beskyldt for å ikke skjønne situasjonen de er havnet i (Noe de selvfølgelig gjør). Og svarte med at de hentet tre forsterkninger i sommer. På det langsiktige har de bl.a inngått samarbeid med Wang toppidrett. Ble beskyldt for det vanlige pjattet om å ikke satse på talenter, og svarte "vi skal utvikle flere morgendagens menn". De garanterer at også spillerne skjønner alvoret og de skal "løpe sokkene av seg mot Tromsø"

                                          Som sagt: Det første leserinnlegg uten særlig innhold og svarene blir vel deretter.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎